Ehm, dat zijn geen synoniemen voor dezelfde groepquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Laagopgeleide mensen zijn idd vaker alleenstaande ouders ook wel tienermoeders genoemd.
Scheelt niet veel aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn geen synoniemen voor dezelfde groep
Tienermoeders zijn bijna altijd alleenstaand maar alleenstaande ouders kom je van verschillende leeftijden tegenquote:
Dit. Een laag opleidingsniveau en een jonge leeftijd kùnnen samen voorkomen, maar dat hoeft natuurlijk niet: een 21-jarige met alleen VMBO is geen tienermoeder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ehm, dat zijn geen synoniemen voor dezelfde groep
Dat bepaal jij?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu? Nu blijft het gewoon speciaal en bijzonder.
JIJ bepaalt van niet?quote:
Nou nee het komt van twee kanten. Dat wonder gedoe is in jouw hoofdquote:
Uh allemaal het zelfde, der moet er een weg gaan anders word je niet alleen staand, of dat nou Mohammed is met zijn schoudertas groter dan dat van de Aldi of Rogier die de luiers al op 2500km kan ruiken. Maakt niet uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tienermoeders zijn bijna altijd alleenstaand maar alleenstaande ouders kom je van verschillende leeftijden tegen
Maar het is toch ook gewoon een bijzondere gebeurtenis op zich voor de ouders? Een nieuw persoon in huis, hele verantwoordelijkheid, alles wordt anders.quote:
Wat is dit voor bron?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef VuileRat het volgende:
Bron
Children in single- parent families comprise 27% of all American children, yet they account for 62% of all poor children...
Ik kan genoeg statistiek vinden over waarom bewust kiezen voor een 1 ouder gezin zo veel terechte kritiek krijgt in dit topic. Uitzonderingen heb je altijd.
[..]
Niks apart aan. Iedere situatie anders? Jij bent er zeker eentje die uitgaat van het gezegde "elk kind is speciaal?".
ze zegt dat het leuk en bijzonder is om mee te maken, ik vond zwanger zijn ook leuk en heel erg fijn en ja, een bijzondere ervaring, dat wil toch niet zeggen dat ik het bijzonder vond dát ik zwanger was, dat is het idd niet, zoals opgemerkt zijn wij niet de enige diersoort.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Begrijp je dan ook dat er dus mensen, zoals tarantism terecht zegt, dat grote onzin vinden? Waarom moeten bepaalde mensen er zoiets overduidelijk iets speciaals en bijzonders van maken want dat is het dus niet.
ik ga er vooralsnog van uit dat dat vooral geldt voor jonge, arme moeders, aangeziendie waarschijnlijk het grootste deel van de groep alleenstaande moeders uitmaken en moeders met een goede baan, die volwassen zijn een minder grote groep.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze zeggen wel iets over trends en algemeenheden. Dus als je een alleenstaande ouder hebt dan is het met zoveel procent waarschijnlijker dat je zus en zo hebt/krijgt.
er zijn ook moeders die alleen aan n kind beginnen en waarbij dus niemand weggaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh allemaal het zelfde, der moet er een weg gaan anders word je niet alleen staand, of dat nou Mohammed is met zijn schoudertas groter dan dat van de Aldi of Rogier die de luiers al op 2500km kan ruiken. Maakt niet uit
Omdat ze hun conservatieve standpunt willen onderbouwen en dus het onderzoek hoogstwaarschijnlijk zo hebben uitgevoerd dat de uitkomst voor hun goed uitkomt. Ze noemen bijvoorbeeld alle gezinnen waarbij de ouders niet getrouwd zijn één-oudergezinnen, dit geeft dus al geen correcte weergave van de werkelijkheid. Er zijn genoeg twee-oudergezinnen waarvan de ouders niet getrouwd zijn, het werkelijke aantal één-oudergezinnen ligt dus (een stuk) lager.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle Amerikaanse bronnen over dit soort zaken sowieso irrelevant. Iets met geloof enzo!! Ik snap alleen niet waarom je zegt niet objectief? Wat is er niet objectief aan een gemeten inkomen (en dus de mogelijkheden etc. etc. etc.)? Hij geeft toch een voorbeeld over het inkomen?
Je klinkt net zo dom als dat PVV wijf in de 2e Kamer, die ook bleef roepen dat het niets over individuen zegt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet echt een objectieve bron hè..![]()
MISSION STATEMENT
Founded in 1973, The Heritage Foundation is a research and educational institute—a think
tank—whose mission is to formulate and promote conservative public policies based on the principles of free enterprise, limited government, individual freedom, traditional American values, and a
strong national defense.
bron
En ja ieder kind is speciaal en iedere situatie is anders. Statistieken zeggen niets over individuele situaties.
als man heb je je vriendin maar op haar blauwe ogen te geloven dat ze der pil goed slikt en hem niet uitgekotst of gescheten (diarree) heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mannen geloven het nooit als een vrouw onbedoeld zwanger raakt, ze worden er altijd ingeluisd
En als ze dat hebben gedaan en ze raken zwanger (kans is niet groot, maar hij is er wel) wordt dat alsnog niet geloofd. Of je vertelt het wel degelijk (ik ben ziek geweest en heb hem een dagje gemist) vent zegt: ach, wat condoom?! en ze raakt zwanger, dan wordt nóg beweerd dat ze hem erin geluisd heeft. Das t standaard verweer nl.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:19 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als man heb je je vriendin maar op haar blauwe ogen te geloven dat ze der pil goed slikt en hem niet uitgekotst of gescheten (diarree) heeft.
Ik zeg niet altijd dat vrouwen mannen erin luisteren. Sommige mannen zouden net zo goed beter moeten weten, ook hier op Fok! heb je van die kneuzen die zeggen: "Sex altijd zonder condoom en anders maar niet!"quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En als ze dat hebben gedaan en ze raken zwanger (kans is niet groot, maar hij is er wel) wordt dat alsnog niet geloofd. Of je vertelt het wel degelijk (ik ben ziek geweest en heb hem een dagje gemist) vent zegt: ach, wat condoom?! en ze raakt zwanger, dan wordt nóg beweerd dat ze hem erin geluisd heeft. Das t standaard verweer nl.
Je kan een kind niet plannen. Je kan wel 10 jaar getrouwd zijn, financieel en relationeel stabiel maar ja als je dan onvruchtbaar blijkt te zijn gaat het ook niet hey.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef Mishu het volgende:
Een kind plan je, het is in principe niet iets wat je overkomt want je kunt altijd abortus plegen.
Als een vader niet meebeslist met de keuze voor een kind, vind je het dan gek dat hij zich compleet belazerd en voor het blok gezet voelt?
Zo'n grote beslissing die je zomaar, BOEM, voor iemand anders neemt.
Je ontneemt hem voor altijd de kans om zelf op een moment dat voor hem goed is, vader te worden. Maar nee mevrouw moet een kind dus moet het eerder.
Nee hoor. Vrouwen die hun emotionele perceptie van realiteit laten afhangen van "series en reality tv shows" zijn per definitie ongeschikt om DNA mee te combineren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:32 schreef Mishu het volgende:
Je ziet het vaak genoeg in series en reality tv shows:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrouwen die hun emotionele perceptie van realiteit laten afhangen van "series en reality tv shows" zijn per definitie ongeschikt om DNA mee te combineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |