abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:32:50 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404465
Je ziet het vaak genoeg in series en reality tv shows: mannen die koude voeten krijgen zodra hun vrouw/vriendin daadwerkelijk zwanger wordt.

Aanvankelijk was het een gezamenlijke keuze maar dan is het echt en pats boem: het gaat ze benauwen en meneer gaat de hort op en gaat scharrelen met jonge 19-jarigen om weg te vluchten. Soms met alle mogelijke gevolgen van dien (meneer weg voordat het kind geboren is).

Heeft iemand van jullie dit ooit eens meegemaakt zelf of in zijn omgeving? Aan de mannen: wat was het dat je deed panieken?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:36:37 #2
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404609
Beide reacties zijn gediskwalificeerd }:|
pi_130404632
Slechte doorbloeding, komt vooral door het roken bij mij
pi_130404662
ik krijg altijd koude voeten van geesten :Y
pi_130404712
OT mensen :)

En ja, ik zie het geregeld gebeuren. Ook dat de relatie door zo'n poep-machine kapot gaat :) Het is ook vaak dat de man in kwestie alleen onder zijn maten toegeeft spijt te hebben van zo'n kleine drol en bij de babyshowers zo'n fake smile opzet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:41:13 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404750
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:

En ja, ik zie het geregeld gebeuren. Ook dat de relatie door zo'n poep-machine kapot gaat :) Het is ook vaak dat de man in kwestie alleen onder zijn maten toegeeft spijt te hebben van zo'n kleine drol en bij de babyshowers zo'n fake smile opzet.
En dan wel later blij zijn dat ie kan gaan vissen met zijn zoon op zijn oude dag :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:42:33 #7
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_130404795
quote:

Wat zijn babyshowers? Douchen met de baby o.i.d.?
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_130404842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

En dan wel later blij zijn dat ie kan gaan vissen met zijn zoon op zijn oude dag :')
Na al die jaren alimentatie te hebben betaald :D.

Nee maar serieus. Ik heb veel relaties kapot zien gaan toen er een baby kwam, niet direct, maar wel omdat het het leven compleet ontregeld en de dame in kwestie nog wel eens in een enorm egoistisch schreeuw wijf kan ontwikkelen die zich alleen nog maar om de baby gaat ontfermen terwijl de vader er dan op de kuttige uren uit bed mag om de luier te verschonen en zijn rust niet meer krijgt.

En helaas ook vaak meegemaakt dat de vrouw in kwestie voor en tijdens de zwangerschap nog wel netjes vertelde dat ze daarna ook weer aan het werk wou maar als de kleine poepmachine geboren is toch een 180 graden draai krijgt en graag met de andere moeders de babyshowers af wil lopen en alleen nog maar moedertje wil spelen.

:').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:47:36 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404944
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Na al die jaren alimentatie te hebben betaald :D.

Nee maar serieus. Ik heb veel relaties kapot zien gaan toen er een baby kwam, niet direct, maar wel omdat het het leven compleet ontregeld en de dame in kwestie nog wel eens in een enorm egoistisch schreeuw wijf kan ontwikkelen die zich alleen nog maar om de baby gaat ontfermen terwijl de vader er dan op de kuttige uren uit bed mag om de luier te verschonen en zijn rust niet meer krijgt.

En helaas ook vaak meegemaakt dat de vrouw in kwestie voor en tijdens de zwangerschap nog wel netjes vertelde dat ze daarna ook weer aan het werk wou maar als de kleine poepmachine geboren is toch een 180 graden draai krijgt en graag met de andere moeders de babyshowers af wil lopen en alleen nog maar moedertje wil spelen.

:').
Damn mijn broer heeft geluk dat mijn schoonzus niet zo is :{ Zij werkt gewoon nog, al dan niet part-time maar ze maakt nog wel carrière enzo.
pi_130404949
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:42 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Wat zijn babyshowers? Douchen met de baby o.i.d.?
Zie link. Het geeft een goed beeld van de huidige zieke maatschappij dat ze dit soort dingen hebben ontwikkeld. Als mijn vriendin of een vriend in kwestie met dit soort dingen op de proppen zou komen zou ik hard weg rennen. Ik kots echt op dit soort praktijken. Dat soort ploerten krijgen echt het idee dat zwangerschap iets wonderbaarlijks is en dat de baby heel speciaal is :').
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:49:03 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404996
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zie link. Het geeft een goed beeld van de huidige zieke maatschappij dat ze dit soort dingen hebben ontwikkeld. Als mijn vriendin of een vriend in kwestie met dit soort dingen op de proppen zou komen zou ik hard weg rennen. Ik kots echt op dit soort praktijken. Dat soort ploerten krijgen echt het idee dat zwangerschap iets wonderbaarlijks is en dat de baby heel speciaal is :').
Het is toch ook leuk om zwanger te zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130405010
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Damn mijn broer heeft geluk dat mijn schoonzus niet zo is :{ Zij werkt gewoon nog, al dan niet part-time maar ze maakt nog wel carrière enzo.
Ik ken welgeteld 1 voorbeeld waar de dame in kwestie echt normaal is gebleven. Maar dat is ook echt een tof wijf!

Voor de rest is er sooner or later, niet misschien direct, maar dan wel na 1 of 2 jaar een knop om gegaan... Enge dames. Je hebt ze vast ook veel in OUD zitten. Rillingen krijg ik er van.

En het is typisch vaak een topic of discussion onder de mannelijke collega's :D
pi_130405443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe weet jij nou dat al die vrouwen per definitie in egoistische schreeuwwijven zijn veranderd? Heb je het met je eigen ogen gezien? :')
pi_130405481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken welgeteld 1 voorbeeld waar de dame in kwestie echt normaal is gebleven. Maar dat is ook echt een tof wijf!

Voor de rest is er sooner or later, niet misschien direct, maar dan wel na 1 of 2 jaar een knop om gegaan... Enge dames. Je hebt ze vast ook veel in OUD zitten. Rillingen krijg ik er van.
Misschien heb jij niet zo'n normale omgeving. Sowieso begrijp ik niet wat je nou precies wil zeggen: de meeste vrouwen veranderen na het krijgen van een kind? Lijkt mij redelijk vanzelfsprekend; evenals voor mannen. En hoe, de knop om? Ik vind mensen die eigen ervaringen presenteren als algemene feiten altijd zo apart.
pi_130405526
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat al die vrouwen per definitie in egoistische schreeuwwijven zijn veranderd? Heb je het met je eigen ogen gezien? :')
Vaak genoeg de dame in kwestie over de werkvloer zien komen om de kleine spruit te laten showen aan de rest van de collega's :').

Om nog maar te zwijgen over de BBQ's, dinnertjes, drankje doen, voice mails, etc. En dan heb ik het nog niet eens over de mannelijke collega's die dus hun eigen dame hebben zien veranderen in een schreeuw lelijkerd :).
pi_130405551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vaak genoeg de dame in kwestie over de werkvloer zien komen om de kleine spruit te laten showen aan de rest van de collega's :').

Om nog maar te zwijgen over de BBQ's, dinnertjes, drankje doen, voice mails, etc. En dan heb ik het nog niet eens over de mannelijke collega's die dus hun eigen dame hebben zien veranderen in een schreeuw lelijkerd :).
Dan ben je toch geen schreeuwlelijkerd? :') Ik vind het eerder sociaal zijn.
pi_130405553
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Misschien heb jij niet zo'n normale omgeving. Sowieso begrijp ik niet wat je nou precies wil zeggen: de meeste vrouwen veranderen na het krijgen van een kind? Lijkt mij redelijk vanzelfsprekend; evenals voor mannen. En hoe, de knop om? Ik vind mensen die eigen ervaringen presenteren als algemene feiten altijd zo apart.
Wat ik bedoel te zeggen dat gedane afspraken voor en tijdens een zwangerschap vaak de prullenbak in gaan. Het misschien een aantal jaar goed gaat en dat de dame in kwestie dan gaat zaniken/zeiken etc. Je was er niet genoeg voor me tijdens de zwangerschappen etc. Ik heb dat gelul net even wat te vaak moeten aanhoren.
pi_130405585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Dan ben je toch geen schreeuwlelijkerd? :') Ik vind het eerder sociaal zijn.
Je denkt zeker dat de vrouw in kwestie zich normaal gedraagd? :'). We hebben het overigens wel over de financiele dienstverlening. 1 keer zelfs gehad dat de man in kwestie (was toen nog stagiair, jaren terug) zich maar even in de WC had verscholen. Vrouw in kwestie vond het blijkbaar noodzakelijk om de gehele vloer af te gaan en te 'schreeuwen' wie de spruit in kwestie van "x" nog niet had gezien _O-
pi_130405635
Ik snap het punt niet echt, nee. Trotse moeders die het kind willen showen en enthousiast en sociaal doen.

Uhu. Wij waren er de zwangerschap niet bij he. Of die kerels zijn gewoon bange lamballen, kan ook nog. Sowieso goed nadenken met wie je een kind op de wereld gaat zetten. Maar gaat er blijkbaar bij een heleboel mensen niet in.
pi_130405741
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:14 schreef Musthaves1 het volgende:
Ik snap het punt niet echt, nee. Trotse moeders die het kind willen showen en enthousiast en sociaal doen.

Uhu. Wij waren er de zwangerschap niet bij he. Of die kerels zijn gewoon bange lamballen, kan ook nog. Sowieso goed nadenken met wie je een kind op de wereld gaat zetten. Maar gaat er blijkbaar bij een heleboel mensen niet in.
Ik heb ook serieus het idee (en dan met name in de financiele sector) dat veel dames die er werken hun spruit als een soort van status symbool gebruiken.
pi_130405805
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb ook serieus het idee (en dan met name in de financiele sector) dat veel dames die er werken hun spruit als een soort van status symbool gebruiken.
Ik heb serieus het idee dat de users die tot nu toe hebben gereageerd, sowieso al ontzettend verbitterd in het leven staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is toch ook leuk om zwanger te zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

En al jouw reacties: :') .
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:22:22 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_130405820
Ben blij dat ik dat niet meegemaakt heb. Misschien is leeftijd en relatieduur nog een factor? De mensen in mijn omgeving waren allemaal 30 of daar in de buurt en hadden al vele jaren een stabiele relatie. Kinderen waren dan ook echt een keus en niet iets dat ze opeens overkwam.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_130405842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef twiFight het volgende:
Ben blij dat ik dat niet meegemaakt heb. Misschien is leeftijd en relatieduur nog een factor? De mensen in mijn omgeving waren allemaal 30 of daar in de buurt en hadden al vele jaren een stabiele relatie. Kinderen waren dan ook echt een keus en niet iets dat ze opeens overkwam.
Ligt gewoon aan het niveau van de mensen, denk ik.
pi_130405900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Ik heb serieus het idee dat de users die tot nu toe hebben gereageerd, sowieso al ontzettend verbitterd in het leven staan.

[..]

:')

En al jouw reacties: :') .
Hun reacties zijn nogal kortzichtig idd. Ik herken dit namelijk helemaal niet. Ik zal ook niet gaan roepen dat het helemaal niet voorkomt.

Edit - zegt trouwens genoeg dat ik dacht dat het om letterlijk koude voeten ging. Dacht een nieuwe ontdekking ofzo. :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:52:18 #25
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130406371
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen dat gedane afspraken voor en tijdens een zwangerschap vaak de prullenbak in gaan. Het misschien een aantal jaar goed gaat en dat de dame in kwestie dan gaat zaniken/zeiken etc. Je was er niet genoeg voor me tijdens de zwangerschappen etc. Ik heb dat gelul net even wat te vaak moeten aanhoren.
Hoe bedoel je, 'afspraken'? In een gezonde relatie beweeg je met elkaar mee en ben je niet op je 40-ste nog dezelfde 15-jarigen die toen verliefd op elkaar werden.

Als het goed is groei je met elkaar mee :)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:57:40 #26
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_130406510
Dan neem je een baby met een ei.
Wat wil zeggen dat je het 'baby maken met' niet goed genoeg hebt doorgedacht.

Voordat je aan een baby begint moet je met elkaar kunnen praten...
Ik snap niet hoe vrouwen zich laten bezwangeren zonder dat ze weten hoe ze met die kerel kunnen praten. Als hij goed kan praten en relativeren, krijg je ook een inkijk over wat voor een vader het zou zijn. Daar hoort ook bij praten over hoe het gaat als de relatie niet goed loopt... en alle narigheid die zou kunnen gebeuren... Voor dat je samen een baby neemt moet je zelfs daarover op dezelfde lijn zitten, en bewijs hebben. Een kerel of meid kan zeggen dat ze verantwoordelijk zijn, maar [BEWIJS. Als hij/zij nu al eens moeilijk doet/je slaat/niet verantwoordelijk is/ zeurt/lui is/etc. dan verandert dat niet als er een kind is.
  Manager PR/Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 02:02:30 #27
269689 crew  Viv
pi_130406655
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:32 schreef Mishu het volgende:
Je ziet het vaak genoeg in series en reality tv shows: mannen die koude voeten krijgen zodra hun vrouw/vriendin daadwerkelijk zwanger wordt.
[...] meneer gaat de hort op en gaat scharrelen met jonge 19-jarigen om weg te vluchten.
"To get cold feet" is niet naar het Nederlands te vertalen met "koude voeten krijgen". Wel kun je stellen dat het de betreffende mannen te heet onder de voeten wordt. :D

Ik ken dit overigens zelf niet uit mijn omgeving.
pi_130406698
Nee ik heb dat nog nooit zien gebeuren
Het zal wel liggen aan het type mensen waar ik mee omga: ze krijgen pas kinderen na jaaaaren relatie. Ze zijn zelf ook geen 20 meer en maken hun keuzes dus wel overwogen en kunnen de gevolgen ook wat beter inschatten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 02:03:54 #29
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130406704
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef Trini-Kwan het volgende:
Dan neem je een baby met een ei.
Wat wil zeggen dat je het 'baby maken met' niet goed genoeg hebt doorgedacht.

Voordat je aan een baby begint moet je met elkaar kunnen praten...
Ik snap niet hoe vrouwen zich laten bezwangeren zonder dat ze weten hoe ze met die kerel kunnen praten. Als hij goed kan praten en relativeren, krijg je ook een inkijk over wat voor een vader het zou zijn. Daar hoort ook bij praten over hoe het gaat als de relatie niet goed loopt... en alle narigheid die zou kunnen gebeuren... Voor dat je samen een baby neemt moet je zelfs daarover op dezelfde lijn zitten, en bewijs hebben. Een kerel of meid kan zeggen dat ze verantwoordelijk zijn, maar [BEWIJS. Als hij/zij nu al eens moeilijk doet/je slaat/niet verantwoordelijk is/ zeurt/lui is/etc. dan verandert dat niet als er een kind is.
Ik ben lui maar als het bijvoorbeeld om mijn katten gaat, dan gaan die weer altijd voor :? Dus ik neem aan dat dat met baby's ook zo gaat. Dat dat je wel in beweging zet. Of daar ga je in ieder geval van uit.

Of denkt de man dat de vrouw het maar in dr eentje kan oplossen in principe?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 02:04:35 #30
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130406719
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:02 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

"To get cold feet" is niet naar het Nederlands te vertalen met "koude voeten krijgen". Wel kun je stellen dat het de betreffende mannen te heet onder de voeten wordt. :D

Ik ken dit overigens zelf niet uit mijn omgeving.
Mijn moeder noemt het altijd koudwatervrees ^O^
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 02:08:33 #31
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_130406814
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ben lui maar als het bijvoorbeeld om mijn katten gaat, dan gaan die weer altijd voor :? Dus ik neem aan dat dat met baby's ook zo gaat. Dat dat je wel in beweging zet. Of daar ga je in ieder geval van uit.

Mijn clou is, dat ik hoop dat je oor dat je een kat nam ook nagedacht hebt...
Ik heb ook een supergave toffe kat.. mee dat ik die nam besefte ik me dat ik nergens kon wonen waar je geen huisdieren mocht hebben.. al raak ik dakloos, ik heb mee dat ik een kat nam een belofte aan mijn kat gemaakt.
En zo is het met baby's ook. Als je seks hebt, weet je de gevolgen. Gelukkig zijn ze klein als je een condoom en de pil gebruikt... maar ik vind persoonlijk dat mee dat je seks hebt, je ook moet nadenken over de gevolgen, en verantwoordelijkheid moet nemen voor de gevolgen...
pi_130406903
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik heb dat nog nooit zien gebeuren
Het zal wel liggen aan het type mensen waar ik mee omga: ze krijgen pas kinderen na jaaaaren relatie. Ze zijn zelf ook geen 20 meer en maken hun keuzes dus wel overwogen en kunnen de gevolgen ook wat beter inschatten
Want op 20-jarige leeftijd is de keuze niet overwogen? Ik denk dat 20-jarigen de gevolgen ook heel goed kunnen inschatten en op basis daarvan een keuze maken op dit gebied.
pi_130406951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:13 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Want op 20-jarige leeftijd is de keuze niet overwogen? Ik denk dat 20-jarigen de gevolgen ook heel goed kunnen inschatten en op basis daarvan een keuze maken op dit gebied.
tja en ik denk dat niet

de gemiddelde 20jarige dan he
er zullen altijd uitzonderingen zijn die het fantastich doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_130406963
quote:

Ik ken het verhaal ook andersom. Een vrouw die met opzet zwanger raakt zonder het geld en de gelegenheid te hebben hun dochter met alle gemakken op te voeden.
pi_130406967
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:27 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Hun reacties zijn nogal kortzichtig idd. Ik herken dit namelijk helemaal niet. Ik zal ook niet gaan roepen dat het helemaal niet voorkomt.

Edit - zegt trouwens genoeg dat ik dacht dat het om letterlijk koude voeten ging. Dacht een nieuwe ontdekking ofzo. :')
Klopt, het zal uiteraard wel eens gebeuren. Evenals een kerel in een lambal veranderd en whatever. Maar om nou zo verbitterd te doen: kom op zeg. Mensen die zulke zaken beweren komen uit een zeer vreemde omgeving met - ik denk - kansarme types. Een beetje de aso's, ik denk dat aso's namelijk niet zo heel goed kunnen kijken naar consequenties, en zo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Mishu het volgende:

Ja hoor, dat denken de mannen na het krijgen van een kind. Opgelost. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja en ik denk dat niet

de gemiddelde 20jarige dan he
er zullen altijd uitzonderingen zijn die het fantastich doen
Ik denk dat je met 20 juist volwassen bent en prima bepaalde zaken kunt inzien en de gevolgen daarvan. Tenzij je niet heel erg intelligent bent. :P
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 02:39:55 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130407215
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:17 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Ik ken het verhaal ook andersom. Een vrouw die met opzet zwanger raakt zonder het geld en de gelegenheid te hebben hun dochter met alle gemakken op te voeden.
Dat heb ik ook wel vaak meegemaakt, maar alsnog blijft het dan altijd een vermoeden want je gaat zoiets natuurlijk niet hardop uitspreken :')

Ze noemen het dan vaak een 'ongelukje'. :') Het komt altijd over als een soort wapenstilstand waar ze het toch nooit over eens gaan worden.
pi_130407259
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel vaak meegemaakt, maar alsnog blijft het dan altijd een vermoeden want je gaat zoiets natuurlijk niet hardop uitspreken :')

Ze noemen het dan vaak een 'ongelukje'. :') Het komt altijd over als een soort wapenstilstand waar ze het toch nooit over eens gaan worden.
Mwah een ongelukje zoals dat, een Borderliner die praat over een kind zonder dat de vriend/man het weet. En maar beweren dat ze de pil goed gebruikt.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 03:20:09 #38
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_130407612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:18 schreef Musthaves1 het volgende:
Ik denk dat je met 20 juist volwassen bent en prima bepaalde zaken kunt inzien en de gevolgen daarvan. Tenzij je niet heel erg intelligent bent. :P
Dit is absoluut gezien misschien wel waar (misschien :P), maar in de context van zwangerschap zit er toch een wereld van verschil tussen iemand van 20 die een kind neemt en iemand van 30. Daarmee wil ik niet zeggen dat geen enkele 20 jarige er volwassen genoeg voor is, maar ik denk wel dat mannen van 30 veel minder snel zullen vluchten, omdat ze met meer volwassenheid en levenservaring beginnen aan kinderen.

Iedereen van 20 zal zeggen dat hij/zij volledig volwassen is, omdat je wereldbeeld dan simpelweg niet verder rijkt dat je 20 jarige leven. Als je 30 bent kijk je terug op hoe je was toen je 20 was en besef je je dat je toen nog een hoop te leren had. En dat gaat ongetwijfeld zo door tot je 100 bent.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 03:53:20 #39
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_130407871
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 03:20 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dit is absoluut gezien misschien wel waar (misschien :P), maar in de context van zwangerschap zit er toch een wereld van verschil tussen iemand van 20 die een kind neemt en iemand van 30. Daarmee wil ik niet zeggen dat geen enkele 20 jarige er volwassen genoeg voor is, maar ik denk wel dat mannen van 30 veel minder snel zullen vluchten, omdat ze met meer volwassenheid en levenservaring beginnen aan kinderen.

Iedereen van 20 zal zeggen dat hij/zij volledig volwassen is, omdat je wereldbeeld dan simpelweg niet verder rijkt dat je 20 jarige leven. Als je 30 bent kijk je terug op hoe je was toen je 20 was en besef je je dat je toen nog een hoop te leren had. En dat gaat ongetwijfeld zo door tot je 100 bent.
Niet iedereen, al ben ik dan wsl de enige. :{w
Kaleidoscopiklimax
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 06:59:35 #40
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_130408216
Geldt dit specifiek voor mannen dan? Volgens mij zijn er ook genoeg vrouwen die het als puntje bij paaltje komt allemaal te veel vinden. Het lijkt mij in elk geval een erg spannende bedoening, terwijl mijn vriend al een tijd graag kinderen wil. Ik zou het daarom niet zo grappig vinden als hij dan ineens moeilijk zou lopen doen.
...as always
pi_130409652
Mijn vriend was ook gevlucht na een onbedoelde zwangerschap. Het liet mij echt stikken in de hele situatie die ook voor mij moeilijk was. Daar zit je dan met een dikke buik je hbo opleiding af te ronden. Iedereen die je aankijkt en bevooroordeeld over je is. Je leven wordt een stuk moeilijker en vooral als je nergens op voorbereid bent.

Ik heb het gered en heb nu een echt prachtige dochter van 2 jaar. Die helaas geen vader heeft. Hij heeft haar niet erkend(zelfs na aandringen van mij en zijn moeder) en daar krijgt hij de mogelijkheid ook niet meer voor.

Nog steeds laat hij mij stikken. Op financieel en ondersteunend gebied. Ik red me wel, daar niet van, maar zo'n lul hoef ik ook niet meer in mijn leven. En aan de andere kant is het (helaas) wel de vader van 'onze' dochter en zal hij toch een keer in haar leven moeten komen. Niet om hem, maar om haar. Zij verdient ook een vader.

Bij een ongewenste zwangerschap blijft het leven moeilijk, maar als je eenmaal hebt gezien hoeveel liefde je van een kind krijgt, is je liefde onvoorwaardelijk en besef je dat het, het mooiste op de wereld is. (zo krijg het ff moeilijk bij deze zin*snif*).
pi_130409665
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En het is typisch vaak een topic of discussion onder de mannelijke collega's :D
wat loop jij te zeiken zeg :')
Baby's noem je poepmachines en dat de man wegloopt ligtaan dat kind én aan de vrouw die verandert, maar niet aan die man 8)7
compact en kleverig.
pi_130411073
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat loop jij te zeiken zeg :')
Baby's noem je poepmachines en dat de man wegloopt ligtaan dat kind én aan de vrouw die verandert, maar niet aan die man 8)7
Echt hoor. :') Zo'n verzuurde zeikerd die alle problemen op vrouwen afschuift. Eigenlijk bestaat 3/4 van fok uit dat soort types. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130411863
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt hoor. :') Zo'n verzuurde zeikerd die alle problemen op vrouwen afschuift. Eigenlijk bestaat 3/4 van fok uit dat soort types. ;(
Nou dat beschrijft S.E idd!
Het kan ook aan de man liggen hoor
S. 2014
J. 2016
pi_130412455
Er is wel iets merkwaardigs met vaders, dat moeders niet hebben. Over het algemeen gesproken, dan. Ik ken natuurlijk genoeg verhalen van vaders die het afschuwelijk vinden dat zij hun kinderen niet mogen zien en er alles aan doen om dat te veranderen, maar over het algemeen is het bijna vanzelfsprekend dat kinderen na een scheiding bij hun moeder blijven en 1 keer in de 2 weken ofzo naar hun vader gaan. Hoe kan het dat vaders daar zo makkelijk mee kunnen leven? Ik kan me echt niet voorstellen als ik kinderen zou hebben en ik zou ze elke dag zien en dan na een scheiding opeens alleen nog maar 2 weekenden per maand. En dan hoor je dat die moeder haar kinderen dat weekend dat ze bij die ex zijn heel erg mist, maar die vader begint op den duur gewoon een tweede leg bij zijn nieuwe partner en hoeft dan die kinderen uit het vorige gezin die 2 weekenden per maand ook niet meer. Ik vind het niet te bevatten.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:47:40 #46
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_130413268
Verwar willen niet met kunnen. Als je als man je kinderen wil zien loop je tegen een muur van onwil aan bij de instanties waar je van afhankelijk bent. Als de moeder de vader weg wil houden (en geloof me, daar zijn er een heleboel van) dan sta je als man al vrij machteloos.
pi_130413385
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef twiFight het volgende:
Verwar willen niet met kunnen. Als je als man je kinderen wil zien loop je tegen een muur van onwil aan bij de instanties waar je van afhankelijk bent. Als de moeder de vader weg wil houden (en geloof me, daar zijn er een heleboel van) dan sta je als man al vrij machteloos.
Dat snap ik en daar verwees ik ook naar in mijn post, maar dat is dus niet wat ik bedoel.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:56:01 #48
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_130413469
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef Anmer het volgende:

[..]

Dat snap ik en daar verwees ik ook naar in mijn post, maar dat is dus niet wat ik bedoel.
Nou ja, vaders kunnen daar dus niet makkelijk mee leven. Die schijn krijg je misschien, omdat een vader dan een keus moet maken. Aan de ene kant heb je kinderen, die je weinig ziet en die bij een moeder wonen die waarschijnlijk je nog zwart maakt ook. Aan de andere kant heb je kinderen, waar je een echte vader voor kan, maar ook moet zijn. Ik denk dat de meeste vaders dan toch kiezen voor de kinderen waarbij ze een echte vader kunnen zijn. Waarschijnlijk uit een soort beschermende drang voor 'zijn huidige nest'.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:01:28 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130413605
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:28 schreef ladyjaye het volgende:
Mijn vriend was ook gevlucht na een onbedoelde zwangerschap. Het liet mij echt stikken in de hele situatie die ook voor mij moeilijk was. Daar zit je dan met een dikke buik je hbo opleiding af te ronden. Iedereen die je aankijkt en bevooroordeeld over je is. Je leven wordt een stuk moeilijker en vooral als je nergens op voorbereid bent.

Ik heb het gered en heb nu een echt prachtige dochter van 2 jaar. Die helaas geen vader heeft. Hij heeft haar niet erkend(zelfs na aandringen van mij en zijn moeder) en daar krijgt hij de mogelijkheid ook niet meer voor.

Nog steeds laat hij mij stikken. Op financieel en ondersteunend gebied. Ik red me wel, daar niet van, maar zo'n lul hoef ik ook niet meer in mijn leven. En aan de andere kant is het (helaas) wel de vader van 'onze' dochter en zal hij toch een keer in haar leven moeten komen. Niet om hem, maar om haar. Zij verdient ook een vader.

Bij een ongewenste zwangerschap blijft het leven moeilijk, maar als je eenmaal hebt gezien hoeveel liefde je van een kind krijgt, is je liefde onvoorwaardelijk en besef je dat het, het mooiste op de wereld is. (zo krijg het ff moeilijk bij deze zin*snif*).
Sorry hoor maar waarom heb je dan geen abortus gepleegd? Je wist dat hij er niet klaar voor was en zij dus geen vader zou hebben :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:03:52 #50
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130413656
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:10 schreef Anmer het volgende:
Er is wel iets merkwaardigs met vaders, dat moeders niet hebben. Over het algemeen gesproken, dan. Ik ken natuurlijk genoeg verhalen van vaders die het afschuwelijk vinden dat zij hun kinderen niet mogen zien en er alles aan doen om dat te veranderen, maar over het algemeen is het bijna vanzelfsprekend dat kinderen na een scheiding bij hun moeder blijven en 1 keer in de 2 weken ofzo naar hun vader gaan. Hoe kan het dat vaders daar zo makkelijk mee kunnen leven? Ik kan me echt niet voorstellen als ik kinderen zou hebben en ik zou ze elke dag zien en dan na een scheiding opeens alleen nog maar 2 weekenden per maand. En dan hoor je dat die moeder haar kinderen dat weekend dat ze bij die ex zijn heel erg mist, maar die vader begint op den duur gewoon een tweede leg bij zijn nieuwe partner en hoeft dan die kinderen uit het vorige gezin die 2 weekenden per maand ook niet meer. Ik vind het niet te bevatten.
Of altijd zeiken over de kinderen tijdens het huwelijk maar daarna wel bezoekrecht willen :')

Die man is ook een kind door zijn strot gedouwd. Zou ik niet blij mee zijn. Zwangerschap kan altijd een keertje gebeuren maar de meeste mensen zullen dan in samenspraak een beslissing nemen. Je maakt zo'n beslissing niet ff in je eentje om dat kind te houden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mishu op 24-08-2013 14:50:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')