SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
toppie jump! houden zo!
gogo naar zeg! nog steeds last?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja, zondag "moet" ik er alweer 27...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef winterstorm666 het volgende:
toppie jump! houden zo!
gogo naar zeg! nog steeds last?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Alcoholvrij (wit)bier is best goed te doen hoor. Het smaakt ietsje anders, maar het is zeker niet slecht en ik vind in sommige gevallen beter en lekkerder dan cola of andere frisdranken. Dat heb je na een paar glazen ook wel gehad en dan is een alcoholvrij biertje best lekker.
Plus, ik heb het in de koelkast voor pannekoeken en drink het ook wel na het sporten, heerlijk!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zit toevallig aan een flesje bavaria wit 0%. gaat eik wel ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef slacker_nl het volgende:
Alcoholvrij (wit)bier is best goed te doen hoor. Het smaakt ietsje anders, maar het is zeker niet slecht en ik vind in sommige gevallen beter en lekkerder dan cola of andere frisdranken. Dat heb je na een paar glazen ook wel gehad en dan is een alcoholvrij biertje best lekker.
Plus, ik heb het in de koelkast voor pannekoeken en drink het ook wel na het sporten, heerlijk!
vind de rose toch lekkerder
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die heb ik ook! (nouja, tis op, maar die koop ik ook).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zit toevallig aan een flesje bavaria wit 0%. gaat eik wel ja.
vind de rose toch lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
je mist wat flats
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vanmiddag nog 9km gelopen. Daarbij alleen wel mezelf buiten gesloten, want de verkeerde sleutel (die van mijn huis ipv die van Gogo) meegenomen. Nu op de bank en geen zin op hem te uploaden, want dan moet ik opstaan. Net wel lekker twee Erdinger Weiss op van een halve liter. Dat was leuk, met Guppy en Gogo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niks mis met dat alcoholvrije spul van ze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij en slacker smaakpapillen missen, ik mis helemaal niets!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor door de pannenkoeken is het vast prima!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niks mis met dat alcoholvrije spul van ze.![]()
Geen idee, dat heb ik alleen nog maar met Weisstephaners gedaan..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor door de pannenkoeken is het vast prima!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Aparte combi. Wil ik weleens proeven! Of bierpannenkoeken!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor door de pannenkoeken is het vast prima!
Vanavond hield ik het bij een IJPA *gnif* en Emelisse IRS (ook zonder Butter), want morgen presteren![]()
![]()
In dat boek van die vriendin van je staat het recept.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Aparte combi. Wil ik weleens proeven! Of bierpannenkoeken!!
Vanavond hield ik het bij een IJPA *gnif* en Emelisse IRS (ook zonder Butter), want morgen presterenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gaat prima hoor. Gist + bubbels maken de pannenkoeken lekker luchtig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Aparte combi. Wil ik weleens proeven! Of bierpannenkoeken!!
Vanavond hield ik het bij een IJPA *gnif* en Emelisse IRS (ook zonder Butter), want morgen presteren
IJPA heb ik nog nooit van gehoord? Tisdat? Zo'n IRS hakt er wel ook meteen aardig in hoor, dame. Als ik had geweten dat Klaas nu nog in coma op schoot zou gaan hangen had ik voor die tijd ook nog wel een biertje gepakt. Nu ligt ie zo lekker en heb ik niks te drinken![]()
![]()
Oh damn ik moet dat boek eens opscharrelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In dat boek van die vriendin van je staat het recept.![]()
Hats opzij die Klaas. Zijn ze zo weer vergeten! (zegt iemand met een cyper strak tegen haar aan geparkeerd). Oh en IJPA is de IPA van brouwerij 't IJ
Ik ga horizontaal... Snaveltjes dicht, oogjes toe![]()
![]()
Succes morgen Bradelierlopers! Ik zal aan jullie denken tijdens het werk.
Vanavond een zomaarloopje gedaan. PR op de km proberen te verbreken. Ik ben bepaald geen sprinter en het was warm en benauwd. Ondanks dat het al donker was. Het is wel gelukt, maar slechts met een paar seconden. En dan weet ik ook niet eens zeker of het wel correct gemeten is, want de GPS deed rare dingen zag ik na afloop. Ik heb het idee dat mijn FR305 wat vaker dit soort geintjes begint uit te halen.
Na die kamikazekilometer had ik voor het eerst brandende longen. Sterker nog, ik heb het een klein uurtje later nog steeds. Niet fijn. Nooit meer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar wel als een hinde die het warm had volgens mijquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat wel ja. Met mij gaat het overigens weer prima. Ik had steken die zo veel pijn deden dat ik het liefste op de grond ging liggen janken, wandelen was al kut.![]()
Oh ja, rennen morgen![]()
gelukkig niet om 10uur, maar moeten wel al om 9uur hier weg....
Helaas wrsch wel om half 7 wakker ivm neefje van bijna 1 welke hier ook slaapt![]()
Tot morgen iig, Bradelierlopers!Ja doei.![]()
Wowsers! Wat heb ik genoten van de 16km die ik heb gelopen vandaag, zeg! Ik stond - voor het weekend - redelijk vroeg naast m`n bed (8:30) en zat om 9:25 in de auto. Ik was toe aan een onbekend, nieuw terrein en heb wat familie gevraagd of zij ideeën hadden. En of!
De route begon zo`n 10 min. rijden van mijn huis, gaat zo`n 8 - 9 km langs een groot meer. Na het meer buigt de route een woonwijk in en het is het in principe 5km één rechte provinciale weg, maar geen saaie weg: Heuvels, stoplichten (frustrerend!) en genoeg te zijn. Vervolgens draai je nog 1 - 2km de woonwijk in waar ik ben begonnen.
De eerste 9km langs het meer gingen echt zó lekker. Super stabiel gelopen ook (tussen 6:25 en 6:30 m/km). Het weer was prachtig, wel warm, en de asfaltering langs het meer is een stuk beter dan in de rest van de omgeving. Aan het einde van het meer moest ik even kijken op m`n telefoon welke straat ik nu precies in moest om weer terug te lopen. Helaas was ik vergeten dat er nog 5 stoplichten en een extreem drukke rotonde op de terugweg lagen, anders had ik de route ander proberen te plannen. Hierdoor werd ik vaak uit m`n ritme gehaald, wat de laatste 6 - 7km een stuk minder prettig maakten dan de eerste 9. Op het einde nog even wat versneld, bergafwaarts.
Wat me trouwens opvalt is dat m`n gemiddelde HR op 162 ligt en dat ik 50% van de tijd in "anaerobic zone" heb gelopen, op Endomondo althans, terwijl ik elke seconde van de gelopen 1:46:06 prima ademhaling had en makkelijk een gesprek had kunnen voeren. Duidelijk dat die zones niet kloppen, lijkt mij?
Oh, en onderweg nog even een paar keer gestopt, speciaal voor jullie, om wat foto's te maken!SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar eens vragen of ze nog meer van zulke routes hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.. En niet te vergeten de Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/235295594/8850231![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:05 schreef Levitas het volgende:
Wowsers! Wat heb ik genoten van de 16km die ik heb gelopen vandaag, zeg! Ik stond - voor het weekend - redelijk vroeg naast m`n bed (8:30) en zat om 9:25 in de auto. Ik was toe aan een onbekend, nieuw terrein en heb wat familie gevraagd of zij ideeën hadden. En of!
De route begon zo`n 10 min. rijden van mijn huis, gaat zo`n 8 - 9 km langs een groot meer. Na het meer buigt de route een woonwijk in en het is het in principe 5km één rechte provinciale weg, maar geen saaie weg: Heuvels, stoplichten (frustrerend!) en genoeg te zijn. Vervolgens draai je nog 1 - 2km de woonwijk in waar ik ben begonnen.
De eerste 9km langs het meer gingen echt zó lekker. Super stabiel gelopen ook (tussen 6:25 en 6:30 m/km). Het weer was prachtig, wel warm, en de asfaltering langs het meer is een stuk beter dan in de rest van de omgeving. Aan het einde van het meer moest ik even kijken op m`n telefoon welke straat ik nu precies in moest om weer terug te lopen. Helaas was ik vergeten dat er nog 5 stoplichten en een extreem drukke rotonde op de terugweg lagen, anders had ik de route ander proberen te plannen. Hierdoor werd ik vaak uit m`n ritme gehaald, wat de laatste 6 - 7km een stuk minder prettig maakten dan de eerste 9. Op het einde nog even wat versneld, bergafwaarts.
Wat me trouwens opvalt is dat m`n gemiddelde HR op 162 ligt en dat ik 50% van de tijd in "anaerobic zone" heb gelopen, op Endomondo althans, terwijl ik elke seconde van de gelopen 1:46:06 prima ademhaling had en makkelijk een gesprek had kunnen voeren. Duidelijk dat die zones niet kloppen, lijkt mij?
Oh, en onderweg nog even een paar keer gestopt, speciaal voor jullie, om wat foto's te maken!SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar eens vragen of ze nog meer van zulke routes hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.. En niet te vergeten de Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/235295594/8850231Ziet er erg mooi uit ja, en lekker gelopen! 162 valt toch nog wel mee, dat is dan je gewone 'duur'loop hartslag, eentje boven langzame duurloop? Of hoe heb je ze nu berekend?
Gogo volgende keer beter, hoop dat je er dan geen last van hebt. Klinkt erg pijnlijk..
Gup goed gelopen, waar blijft het verslag?
Alle (bradelier)lopers vandaag ontzettend veel succes en heel veel plezier! Maak vooral goed veel foto's! Kunnen we hier nog een beetje meegenieten!![]()
![]()
Lopers veel plezier. Ik baal. Had om 6:00 willen beginnen aan een 32. Maar lig sinds 2:00 wakker met zeurende buikpijn.![]()
De zones zijn berekend op basis van max. HR, wat ik ooit eens tijdens een wedstrijd - eindsprint - heb gelopen (198 volgens mij) en m`n hartslag in rust (49 bpm). Met Chat 'n Run heb ik vervolgens de zones laten berekenen, maar die ga ik vanaf nu links laten liggen.. Zegt weinig IMO.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 06:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Ziet er erg mooi uit ja, en lekker gelopen! 162 valt toch nog wel mee, dat is dan je gewone 'duur'loop hartslag, eentje boven langzame duurloop? Of hoe heb je ze nu berekend?
Tijdens de LDL heb ik regelmatig tussen 165 en 170 gezeten. Nu speelde de felle zon natuurlijk een rol, logisch, maar ik kon op die momenten nog wel gewoon rustig ademen, praten als het moest. Dan lijkt me 170 niet in de anaerobe zone te liggen, maar nog steeds in aerobe.
Ik weet dat trainen op hartslag hier niet echt vaak gedaan wordt en er vaak "ach, zolang je loopt en je vooruitgang boekt" op wordt gezegd.. Ik train niet op hartslag, maar ik probeer wel te "analyseren" wat er met bepaalde lopen/ omstandigheden met de hartslag gebeurd - Daarom heb ik ook nog steeds m`n hartslagband om
En nu ga ik een paar nieuwe dubbellaags sokken bestellen, hopende dat dat m`n blaren (het zijn geen blaren, maar opengebarste eeltplekken) op gaat lossen.
En ik wil een buff, want ik heb last van zweet in m`n ogen. Ik zei altijd dat dat wel met een t-shirt op te lossen was, maar met een singlet iets minder- Tips voor webshops die internationaal verzenden?
![]()
Buffs zou je toch ook gewoon in OZ moeten kunnen kopen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
buffs moet je toch overal kunnen krijgen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Natuurlijk! Hier, free shipping in Australia: http://www.mybuff.com.au/(...)=5&vmcchk=1&Itemid=5
Oh en neem dan deze, met camo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die had ik inderdaad al, maar mobiel zag ik zo snel niks leuks staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Natuurlijk! Hier, free shipping in Australia: http://www.mybuff.com.au/(...)=5&vmcchk=1&Itemid=5
Oh en neem dan deze, met camo
[ afbeelding ]Ik geloof dat Jero een tijdje geleden een site postte met veel verschillende soorten enzo?
![]()
Niks leuks?? Heb je die met die insecten gezien??quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al, maar mobiel zag ik zo snel niks leuks staanIk geloof dat Jero een tijdje geleden een site postte met veel verschillende soorten enzo?
of die met die walvissen??
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
echte Ozzies dragen dit merk.....
http://iomerino.com/men/mens-accessories/mens-necktube
100% Ozzie grown'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Merino is alleen wel retewarm (zelfde materiaal als ugg boots), of hebben ze ook andere materialen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
echte Ozzies dragen dit merk.....
http://iomerino.com/men/mens-accessories/mens-necktube
100% Ozzie grown
//edit
Nvm. Andere materialen dus![]()
![]()
Gaat groot succes worden vandaag![]()
![]()
jankend kind al vanaf half 7 ofzo en nog steeds niet alle slaap van donderdag ingehaald. Sub 40 op de 5 is 't doel
misschien hebben ze ook een slaapwandelaarsklassement
Ja doei.![]()
merino is helemaal niet heet..... het is koel in de zomer, warm in de winter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Merino is alleen wel retewarm (zelfde materiaal als ugg boots), of hebben ze ook andere materialen?
//edit
Nvm. Andere materialen dus
gister, bij 25 graden liep ik in een merino tshirt
sterker nog, ik heb alleen maar merino loop tops, heerlijk!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik sta elke dag om half 7 op, ga dan werken en loop na het werk nog een sub 40 op de 5km... Just saying[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo ik denk dat het weinig lopen wordt voor mij de komende weekGisteren geklust van 11.00 tot 24.00 en voel me helemaal geradbraakt.. maar zo weer beginnen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier geweldig geslapen! Het lijkt alleen geen zweetband-weer. Gup we wachten op je verslagJullie lopen in Harriers tenue? Maakt jullie goed herkenbaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
jankend kind al vanaf half 7 ofzo en nog steeds niet alle slaap van donderdag ingehaald. Sub 40 op de 5 is 't doel
![]()
![]()
Hoax! Ik heb geen gewichten aan de stangquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef hatsaflats het volgende:
Awww kijk nou, het is YUR:
[ afbeelding ]
F means you're fucked![]()
En alweer in het volgende topic.. over een fel geel jack in het donker, ja als her echt helemaal donker is zie je alleen reflectie, maar in schemer, of straatverlichting, enzovoort, vind ik felgeel toch echt meer opvallen dan de heel donkere kleurtjes. En ik vertrouw er niet helemaal op, draag de lichtere kleuren in combinatie met de lichtjes en reflectie, gewoon en-en. Reflectie helpt weer niet als mensen zelf geen licht voeren -veel fietsers!![]()
Ga nou maar "gewoon" lopen. Je liep 2 weken terug nog de 5km in 28:41, dan is nu sub 40 omdat je slecht geslapen hebt een stom doel. Lekker op 6min/km weg en zien waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Klopt, zo doe ik het zelf ook. Lichtjes voor de voetgangers en fietsers, reflectie voor de auto'squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:52 schreef Sheriam het volgende:
En alweer in het volgende topic.. over een fel geel jack in het donker, ja als her echt helemaal donker is zie je alleen reflectie, maar in schemer, of straatverlichting, enzovoort, vind ik felgeel toch echt meer opvallen dan de heel donkere kleurtjes. En ik vertrouw er niet helemaal op, draag de lichtere kleuren in combinatie met de lichtjes en reflectie, gewoon en-en. Reflectie helpt weer niet als mensen zelf geen licht voeren -veel fietsers!
Heuj! Zit jij ff mijn strategie hier te verklappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker op 6min/km weg en zien waar het schip strandt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: