abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:32:18 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130399341

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_130399412
toppie jump! houden zo!

gogo naar zeg! nog steeds last?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:35:12 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130399462
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef winterstorm666 het volgende:
toppie jump! houden zo!

gogo naar zeg! nog steeds last?
ja, zondag "moet" ik er alweer 27...
Ecosia
pi_130399709
Alcoholvrij (wit)bier is best goed te doen hoor. Het smaakt ietsje anders, maar het is zeker niet slecht en ik vind in sommige gevallen beter en lekkerder dan cola of andere frisdranken. Dat heb je na een paar glazen ook wel gehad en dan is een alcoholvrij biertje best lekker.

Plus, ik heb het in de koelkast voor pannekoeken en drink het ook wel na het sporten, heerlijk!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:42:51 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130399803
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef slacker_nl het volgende:
Alcoholvrij (wit)bier is best goed te doen hoor. Het smaakt ietsje anders, maar het is zeker niet slecht en ik vind in sommige gevallen beter en lekkerder dan cola of andere frisdranken. Dat heb je na een paar glazen ook wel gehad en dan is een alcoholvrij biertje best lekker.

Plus, ik heb het in de koelkast voor pannekoeken en drink het ook wel na het sporten, heerlijk!
zit toevallig aan een flesje bavaria wit 0%. gaat eik wel ja.
vind de rose toch lekkerder :@
Ecosia
pi_130399826
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef Jumparound het volgende:

[..]

zit toevallig aan een flesje bavaria wit 0%. gaat eik wel ja.
vind de rose toch lekkerder :@
Die heb ik ook! (nouja, tis op, maar die koop ik ook).

SPOILER
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130399976
Bavaria drink ik niet. In geen enkele variant. Ook niet als je doet alsof het geen bier is :N
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:48:00 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130400042
je mist wat flats :)
Ecosia
pi_130400103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef Jumparound het volgende:
je mist wat flats :)
Ik vrees dat jij en slacker smaakpapillen missen, ik mis helemaal niets!
pi_130400164
Awww kijk nou, het is YUR:

O+
pi_130400291
:D
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_130400306
Vanmiddag nog 9km gelopen. Daarbij alleen wel mezelf buiten gesloten, want de verkeerde sleutel (die van mijn huis ipv die van Gogo) meegenomen. Nu op de bank en geen zin op hem te uploaden, want dan moet ik opstaan. Net wel lekker twee Erdinger Weiss op van een halve liter. Dat was leuk, met Guppy en Gogo.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:54:40 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130400368
_O- :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:56:44 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130400473
Trouwens: Gogo -O- Snel vergeten.
En Gup?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:57:02 #15
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130400494
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik vrees dat jij en slacker smaakpapillen missen, ik mis helemaal niets!
Niks mis met dat alcoholvrije spul van ze.
pi_130400574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niks mis met dat alcoholvrije spul van ze.
Voor door de pannenkoeken is het vast prima!
pi_130400712
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef Quoi het volgende:
Trouwens: Gogo -O- Snel vergeten.
En Gup?
Die liep als een hinde. ;)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:01:06 #18
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130400727
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Geen idee, dat heb ik alleen nog maar met Weisstephaners gedaan..
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:02:55 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130400809
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Aparte combi. Wil ik weleens proeven! Of bierpannenkoeken!!

Vanavond hield ik het bij een IJPA *gnif* en Emelisse IRS (ook zonder Butter), want morgen presteren :s)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:03:36 #20
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130400841
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

Vanavond hield ik het bij een IJPA *gnif* en Emelisse IRS (ook zonder Butter), want morgen presteren :s)
In dat boek van die vriendin van je staat het recept.
pi_130400977
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gaat prima hoor. Gist + bubbels maken de pannenkoeken lekker luchtig.

IJPA heb ik nog nooit van gehoord? Tisdat? Zo'n IRS hakt er wel ook meteen aardig in hoor, dame. Als ik had geweten dat Klaas nu nog in coma op schoot zou gaan hangen had ik voor die tijd ook nog wel een biertje gepakt. Nu ligt ie zo lekker en heb ik niks te drinken :(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:12:14 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:12:18 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130401267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In dat boek van die vriendin van je staat het recept.
Oh damn ik moet dat boek eens opscharrelen :{

Hats opzij die Klaas. Zijn ze zo weer vergeten! (zegt iemand met een cyper strak tegen haar aan geparkeerd). Oh en IJPA is de IPA van brouwerij 't IJ ;)

Ik ga horizontaal... Snaveltjes dicht, oogjes toe :z
pi_130401437
Succes morgen Bradelierlopers! Ik zal aan jullie denken tijdens het werk.

Vanavond een zomaarloopje gedaan. PR op de km proberen te verbreken. Ik ben bepaald geen sprinter en het was warm en benauwd. Ondanks dat het al donker was. Het is wel gelukt, maar slechts met een paar seconden. En dan weet ik ook niet eens zeker of het wel correct gemeten is, want de GPS deed rare dingen zag ik na afloop. Ik heb het idee dat mijn FR305 wat vaker dit soort geintjes begint uit te halen.

Na die kamikazekilometer had ik voor het eerst brandende longen. Sterker nog, ik heb het een klein uurtje later nog steeds. Niet fijn. Nooit meer doen.

SPOILER
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:28:49 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130402068
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Die liep als een hinde. ;)
maar wel als een hinde die het warm had volgens mij
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_130403319
Dat wel ja. Met mij gaat het overigens weer prima. Ik had steken die zo veel pijn deden dat ik het liefste op de grond ging liggen janken, wandelen was al kut.
pi_130404265
Oh ja, rennen morgen :z *O* gelukkig niet om 10uur, maar moeten wel al om 9uur hier weg....
Helaas wrsch wel om half 7 wakker ivm neefje van bijna 1 welke hier ook slaapt :O :Z

Tot morgen iig, Bradelierlopers!
Ja doei.
pi_130407932
Wowsers! Wat heb ik genoten van de 16km die ik heb gelopen vandaag, zeg! Ik stond - voor het weekend - redelijk vroeg naast m`n bed (8:30) en zat om 9:25 in de auto. Ik was toe aan een onbekend, nieuw terrein en heb wat familie gevraagd of zij ideeën hadden. En of!
De route begon zo`n 10 min. rijden van mijn huis, gaat zo`n 8 - 9 km langs een groot meer. Na het meer buigt de route een woonwijk in en het is het in principe 5km één rechte provinciale weg, maar geen saaie weg: Heuvels, stoplichten (frustrerend!) en genoeg te zijn. Vervolgens draai je nog 1 - 2km de woonwijk in waar ik ben begonnen.

De eerste 9km langs het meer gingen echt zó lekker. Super stabiel gelopen ook (tussen 6:25 en 6:30 m/km). Het weer was prachtig, wel warm, en de asfaltering langs het meer is een stuk beter dan in de rest van de omgeving. Aan het einde van het meer moest ik even kijken op m`n telefoon welke straat ik nu precies in moest om weer terug te lopen. Helaas was ik vergeten dat er nog 5 stoplichten en een extreem drukke rotonde op de terugweg lagen, anders had ik de route ander proberen te plannen. Hierdoor werd ik vaak uit m`n ritme gehaald, wat de laatste 6 - 7km een stuk minder prettig maakten dan de eerste 9. Op het einde nog even wat versneld, bergafwaarts.

Wat me trouwens opvalt is dat m`n gemiddelde HR op 162 ligt en dat ik 50% van de tijd in "anaerobic zone" heb gelopen, op Endomondo althans, terwijl ik elke seconde van de gelopen 1:46:06 prima ademhaling had en makkelijk een gesprek had kunnen voeren. Duidelijk dat die zones niet kloppen, lijkt mij?

Oh, en onderweg nog even een paar keer gestopt, speciaal voor jullie, om wat foto's te maken! :)

SPOILER: Foto's
Ik ga maar eens vragen of ze nog meer van zulke routes hebben O+ O+ O+ O+ O+

Oh.. En niet te vergeten de Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/235295594/8850231
pi_130408146
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 04:05 schreef Levitas het volgende:
Wowsers! Wat heb ik genoten van de 16km die ik heb gelopen vandaag, zeg! Ik stond - voor het weekend - redelijk vroeg naast m`n bed (8:30) en zat om 9:25 in de auto. Ik was toe aan een onbekend, nieuw terrein en heb wat familie gevraagd of zij ideeën hadden. En of!
De route begon zo`n 10 min. rijden van mijn huis, gaat zo`n 8 - 9 km langs een groot meer. Na het meer buigt de route een woonwijk in en het is het in principe 5km één rechte provinciale weg, maar geen saaie weg: Heuvels, stoplichten (frustrerend!) en genoeg te zijn. Vervolgens draai je nog 1 - 2km de woonwijk in waar ik ben begonnen.

De eerste 9km langs het meer gingen echt zó lekker. Super stabiel gelopen ook (tussen 6:25 en 6:30 m/km). Het weer was prachtig, wel warm, en de asfaltering langs het meer is een stuk beter dan in de rest van de omgeving. Aan het einde van het meer moest ik even kijken op m`n telefoon welke straat ik nu precies in moest om weer terug te lopen. Helaas was ik vergeten dat er nog 5 stoplichten en een extreem drukke rotonde op de terugweg lagen, anders had ik de route ander proberen te plannen. Hierdoor werd ik vaak uit m`n ritme gehaald, wat de laatste 6 - 7km een stuk minder prettig maakten dan de eerste 9. Op het einde nog even wat versneld, bergafwaarts.

Wat me trouwens opvalt is dat m`n gemiddelde HR op 162 ligt en dat ik 50% van de tijd in "anaerobic zone" heb gelopen, op Endomondo althans, terwijl ik elke seconde van de gelopen 1:46:06 prima ademhaling had en makkelijk een gesprek had kunnen voeren. Duidelijk dat die zones niet kloppen, lijkt mij?

Oh, en onderweg nog even een paar keer gestopt, speciaal voor jullie, om wat foto's te maken! :)

SPOILER: Foto's
Ik ga maar eens vragen of ze nog meer van zulke routes hebben O+ O+ O+ O+ O+

Oh.. En niet te vergeten de Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/235295594/8850231
O+ Ziet er erg mooi uit ja, en lekker gelopen! 162 valt toch nog wel mee, dat is dan je gewone 'duur'loop hartslag, eentje boven langzame duurloop? Of hoe heb je ze nu berekend?

Gogo volgende keer beter, hoop dat je er dan geen last van hebt. Klinkt erg pijnlijk.. :(
Gup goed gelopen, waar blijft het verslag? *O*

Alle (bradelier)lopers vandaag ontzettend veel succes en heel veel plezier! Maak vooral goed veel foto's! Kunnen we hier nog een beetje meegenieten! *O*
pi_130408193
Lopers veel plezier. Ik baal. Had om 6:00 willen beginnen aan een 32. Maar lig sinds 2:00 wakker met zeurende buikpijn.
pi_130408267
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 06:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Ziet er erg mooi uit ja, en lekker gelopen! 162 valt toch nog wel mee, dat is dan je gewone 'duur'loop hartslag, eentje boven langzame duurloop? Of hoe heb je ze nu berekend?
De zones zijn berekend op basis van max. HR, wat ik ooit eens tijdens een wedstrijd - eindsprint - heb gelopen (198 volgens mij) en m`n hartslag in rust (49 bpm). Met Chat 'n Run heb ik vervolgens de zones laten berekenen, maar die ga ik vanaf nu links laten liggen.. Zegt weinig IMO.

Tijdens de LDL heb ik regelmatig tussen 165 en 170 gezeten. Nu speelde de felle zon natuurlijk een rol, logisch, maar ik kon op die momenten nog wel gewoon rustig ademen, praten als het moest. Dan lijkt me 170 niet in de anaerobe zone te liggen, maar nog steeds in aerobe.

Ik weet dat trainen op hartslag hier niet echt vaak gedaan wordt en er vaak "ach, zolang je loopt en je vooruitgang boekt" op wordt gezegd.. Ik train niet op hartslag, maar ik probeer wel te "analyseren" wat er met bepaalde lopen/ omstandigheden met de hartslag gebeurd - Daarom heb ik ook nog steeds m`n hartslagband om

En nu ga ik een paar nieuwe dubbellaags sokken bestellen, hopende dat dat m`n blaren (het zijn geen blaren, maar opengebarste eeltplekken) op gaat lossen.
En ik wil een buff, want ik heb last van zweet in m`n ogen. Ik zei altijd dat dat wel met een t-shirt op te lossen was, maar met een singlet iets minder :') - Tips voor webshops die internationaal verzenden?
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 07:45:47 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_130408311
Buffs zou je toch ook gewoon in OZ moeten kunnen kopen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 07:46:12 #33
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130408312
buffs moet je toch overal kunnen krijgen?
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 07:46:39 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_130408314
Natuurlijk! Hier, free shipping in Australia: http://www.mybuff.com.au/(...)=5&vmcchk=1&Itemid=5 :)

Oh en neem dan deze, met camo :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130408320
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 07:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Natuurlijk! Hier, free shipping in Australia: http://www.mybuff.com.au/(...)=5&vmcchk=1&Itemid=5 :)

Oh en neem dan deze, met camo :D
[ afbeelding ]
Die had ik inderdaad al, maar mobiel zag ik zo snel niks leuks staan ;) Ik geloof dat Jero een tijdje geleden een site postte met veel verschillende soorten enzo?
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 07:49:18 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_130408322
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 07:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

Die had ik inderdaad al, maar mobiel zag ik zo snel niks leuks staan ;) Ik geloof dat Jero een tijdje geleden een site postte met veel verschillende soorten enzo?
Niks leuks?? Heb je die met die insecten gezien?? :D of die met die walvissen?? O+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 07:50:05 #37
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130408324
echte Ozzies dragen dit merk..... ;)
http://iomerino.com/men/mens-accessories/mens-necktube
100% Ozzie grown
pi_130408326
Die had ik dus inderdaad nog niet gezien. Ik ga eens goed kijken ;)
pi_130408329
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
echte Ozzies dragen dit merk..... ;)
http://iomerino.com/men/mens-accessories/mens-necktube
100% Ozzie grown
Merino is alleen wel retewarm (zelfde materiaal als ugg boots), of hebben ze ook andere materialen? :P

//edit
Nvm. Andere materialen dus ;)
pi_130408335
Gaat groot succes worden vandaag :z :Z :'( jankend kind al vanaf half 7 ofzo en nog steeds niet alle slaap van donderdag ingehaald. Sub 40 op de 5 is 't doel :D misschien hebben ze ook een slaapwandelaarsklassement 8-)
Ja doei.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 07:54:13 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130408340
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 07:50 schreef Levitas het volgende:

[..]

Merino is alleen wel retewarm (zelfde materiaal als ugg boots), of hebben ze ook andere materialen? :P

//edit
Nvm. Andere materialen dus ;)
merino is helemaal niet heet..... het is koel in de zomer, warm in de winter.
gister, bij 25 graden liep ik in een merino tshirt
sterker nog, ik heb alleen maar merino loop tops, heerlijk!!
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 07:54:23 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_130408342
Ik sta elke dag om half 7 op, ga dan werken en loop na het werk nog een sub 40 op de 5km... Just saying
pi_130408467
Zo ik denk dat het weinig lopen wordt voor mij de komende week :P Gisteren geklust van 11.00 tot 24.00 en voel me helemaal geradbraakt.. maar zo weer beginnen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_130408523
Die Buffs :9
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:39:30 #45
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130408560
Hier geweldig geslapen! Het lijkt alleen geen zweetband-weer. Gup we wachten op je verslag :s)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat groot succes worden vandaag :z :Z :'( jankend kind al vanaf half 7 ofzo en nog steeds niet alle slaap van donderdag ingehaald. Sub 40 op de 5 is 't doel :D misschien hebben ze ook een slaapwandelaarsklassement 8-)
Jullie lopen in Harriers tenue? Maakt jullie goed herkenbaar :P
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:45:06 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130408592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef hatsaflats het volgende:
Awww kijk nou, het is YUR:

[ afbeelding ]

O+
Hoax! Ik heb geen gewichten aan de stang :+
F means you're fucked
pi_130408646
En alweer in het volgende topic.. over een fel geel jack in het donker, ja als her echt helemaal donker is zie je alleen reflectie, maar in schemer, of straatverlichting, enzovoort, vind ik felgeel toch echt meer opvallen dan de heel donkere kleurtjes. En ik vertrouw er niet helemaal op, draag de lichtere kleuren in combinatie met de lichtjes en reflectie, gewoon en-en. Reflectie helpt weer niet als mensen zelf geen licht voeren -veel fietsers!
pi_130408652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 07:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ga nou maar "gewoon" lopen. Je liep 2 weken terug nog de 5km in 28:41, dan is nu sub 40 omdat je slecht geslapen hebt een stom doel. Lekker op 6min/km weg en zien waar het schip strandt.
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:53:55 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_130408657
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:52 schreef Sheriam het volgende:
En alweer in het volgende topic.. over een fel geel jack in het donker, ja als her echt helemaal donker is zie je alleen reflectie, maar in schemer, of straatverlichting, enzovoort, vind ik felgeel toch echt meer opvallen dan de heel donkere kleurtjes. En ik vertrouw er niet helemaal op, draag de lichtere kleuren in combinatie met de lichtjes en reflectie, gewoon en-en. Reflectie helpt weer niet als mensen zelf geen licht voeren -veel fietsers!
Klopt, zo doe ik het zelf ook. Lichtjes voor de voetgangers en fietsers, reflectie voor de auto's :Y
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:07:41 #50
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130408742
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:53 schreef hatsaflats het volgende:

[..]
Lekker op 6min/km weg en zien waar het schip strandt.
Heuj! Zit jij ff mijn strategie hier te verklappen ;)
pi_130408869
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Heuj! Zit jij ff mijn strategie hier te verklappen ;)
Het is dan ook een prettige strategie!

Ik ga op pad voor een duurloopje. Weg op 6:30 en zien waar 't schip strandt :P
pi_130408872
Wolve heeft nog geen tenue, ik wel! En de sub 40 was 'n garpje :P

Mu via begraafplaats (schoonmams was jarig geweest) naar Den Haag :) en dus ook weg bij internet :W
Ja doei.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:31:35 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130408942
Mijn doel voor vandaag is de tweede 5K sneller lopen dan de eerste 5K. Tijden maken me nog niet eens zo veel uit, want ik zal wel wat minuten van mijn PR verwijderd blijven :s)
F means you're fucked
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:36:24 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130408979
Mijn doel voor vandaag is dit keer geen pitcher mee terug te smokkelen :+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:40:48 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130409024
Yur, goed doel! Daar kan ik ook mee leven :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:36 schreef GotC het volgende:
Mijn doel voor vandaag is dit keer geen pitcher mee terug te smokkelen :+
Pitcher?
Gezellig *O*

Ik ga eens een stevig ontbijt maken. Mr Q doet zaterdagochtend altijd ook nog ff tennissen, en dan gewoon vanmiddag nog ff rennen. Ironman :{
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:45:46 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130409094
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:40 schreef Quoi het volgende:
Yur, goed doel! Daar kan ik ook mee leven :s)

[..]

Pitcher?
Gezellig *O*

Ik ga eens een stevig ontbijt maken. Mr Q doet zaterdagochtend altijd ook nog ff tennissen, en dan gewoon vanmiddag nog ff rennen. Ironman :{
Ja, souvenir van vorig jaar :+ Glazen Heineken pitcher.

Ironman indeed!
pi_130409138
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:31 schreef YUR het volgende:
Mijn doel voor vandaag is de tweede 5K sneller lopen dan de eerste 5K. Tijden maken me nog niet eens zo veel uit, want ik zal wel wat minuten van mijn PR verwijderd blijven :s)
Goed doel!

Pacen in wedstrijden is ook een gevoel wat je goed moet ontwikkelen, zeker op 5 of 10 kilometers is dat best wel lastig. Een bizarre negatieve split lopen zal niet in je meest ideale race passen, maar als je in je races net een negatieve split weet te lopen betekent dat vaak wel een goed gevoel en goede opbouw. :)

Ik moet helaas werken het hele weekend, dus sla even over in De Lier vanmiddag...
Jack does it in real time...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:52:41 #58
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_130409187
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve heeft nog geen tenue, ik wel! En de sub 40 was 'n garpje :P

Mu via begraafplaats (schoonmams was jarig geweest) naar Den Haag :) en dus ook weg bij internet :W
Sub 40, ja dat zou ik ook wel willen ja ;)

Geen idee wat er mogelijk is, ik ga proberen vlak te lopen, hopen dat de benen zich goed houden...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_130409461
:O :z De slaap zit nog in m'n ogen, zet m'n telefoon aan: "ga je mee lopen?" Dus ipv sportschool ga ik nu een rondje Sloterplas doen. Kusjes!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:15:32 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130409467
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
:O :z De slaap zit nog in m'n ogen, zet m'n telefoon aan: "ga je mee lopen?" Dus ipv sportschool ga ik nu een rondje Sloterplas doen. Kusjes!
Have fun!
F means you're fucked
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:22:09 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130409562
Mensen, veel succes bij de Bradelierloop vandaag! Have fun!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130409597
Veel plezier in De Lier vandaag, Bradelierlopers!

Gogo, jammer! -O- Hoop dat je je weer wat beter voelt!
pi_130409793
Veel plezier vandaag bradeliers lopers!!
Met het lopen alswel het drinken ;)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:01:25 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130410066
Ik heb zojuist een PR op de 5km gelopen :o
Distance: 5.00 km
Time: 25:44
Avg Speed: 11.7 km/h
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130410082
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:01 schreef SEMTEX het volgende:
Netjes!

Bradelierlopers, veel plezier!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:03:55 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130410094
quote:
Wow, mooie tijd zeg ^O^
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:04:23 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_130410099
quote:
Knappe tijd ^O^ goed bezig!!

Bradelierlopers, have fun!! *O*
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:05:29 #68
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130410111
Yesss net nieuwe schoenen gekocht, ik ben er super blij mee!! *O*
Natural running schoes, dus dat wordt goed opbouwen.
All she wants and needs is just a little taste..
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:06:22 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_130410127
Oeh welke?? Heb je een foto?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:06:22 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130410128
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:05 schreef Luxuria het volgende:
Yesss net nieuwe schoenen gekocht, ik ben er super blij mee!! *O*
Natural running schoes, dus dat wordt goed opbouwen.
This thread is worthless without... specs. And pics! *O*
F means you're fucked
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:07:15 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130410145
5 bekertjes van Endo :')
quote:
Cooper (12 min) 2.35 km
1 km 4m:59s
1 mile 8m:07s
3 miles 24m:48s
5km 25m:43s
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:08:52 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130410165
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:07 schreef SEMTEX het volgende:
5 bekertjes van Endo :')

[..]

Whehe. Vruchtbaar ochtendje :P
F means you're fucked
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:10:11 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130410182
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Whehe. Vruchtbaar ochtendje :P
Moge uw Bradelierdag net zo vruchtbaar zijn 8-)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:11:02 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130410194
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Moge uw Bradelierdag net zo vruchtbaar zijn 8-)
:D
Dat zal niet gebeuren, maar toch bedankt ;)
F means you're fucked
pi_130410222
Have fun Bradelierlopers!

Net mijn LDL gedaan. Moest een uurtje, werd iets langer omdat ik nog wat ver van huis was. 1:05 gelopen en de rest maar naar huis gewandeld. Nieuw afstandsrecord aan 1 stuk, 11.5km. Ben er happy mee, liep prima en voor mijn gevoel redelijk constant. En ik had echt het idee inmiddels een takke-eind van huis te zijn. :D

SPOILER
Ow, ennuh, 2 bekertjes! *G* *G*
One hour 10.54 km
10 km 56m:55s
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:12:38 #76
206580 Luxuria
pi_130410225
Dit zijn ze :)

Bij Run2day gekocht, 4 mm hakverschil.
Het merk zegt me niks, saucony?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:13:57 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130410251
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:12 schreef Luxuria het volgende:

[ afbeelding ]

Dat is een heel bekend merk hoor, volgens mij zijn er hier meer met Saucony's. Lekker girly, dat roze randje O+
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:14:02 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_130410253
quote:

[ afbeelding ]

Oooh pretty! Dat zijn Kinvara 4's. Ik heb ook Saucony's :Y maar dan oerdegelijke stappers
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:14:24 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130410260
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:12 schreef CRX_master het volgende:
One hour 10.54 km
*O* voor bekertjes!
pi_130410271
Ik ben overigens weer terug van m'n duurloopje. Voor de tweede keer op de Mirage's, dus ik was benieuwd hoe ver ik zou komen. Na een km of 7 toch wat meer spanning in m'n onderbenen dan gebruikelijk, dus vanaf daar een stukje gewandeld en rustig naar huis gehobbeld. Waarschijnlijk had ik prima gewoon door kunnen lopen, maar ik blijf nog maar even voorzichtig. Ik denk dat het vooral kwam doordat ik nog wat moet wennen aan m'n schoenen. Maar ik vind ze fijn! Ze zijn hondermiljoen keer stabieler dan de Kinvara's en dat is fijn, want daarom had ik ze gekocht. Naast de drop zijn ze eigenlijk bijna niet meer minimalistisch te noemen. Nu opbouwen en dan mogen ze me in A'dam helpen om m'n "PR" op de HM kneiterhard vernietigen >:)

O, en ik ontdekte dat je zelfs in Alkmaar een beetje kunt trailrunnen:

50 meter ofzo :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:14:58 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130410273
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:12 schreef CRX_master het volgende:
Have fun Bradelierlopers!

Net mijn LDL gedaan. Moest een uurtje, werd iets langer omdat ik nog wat ver van huis was. 1:05 gelopen en de rest maar naar huis gewandeld. Nieuw afstandsrecord aan 1 stuk, 11.5km. Ben er happy mee, liep prima en voor mijn gevoel redelijk constant. En ik had echt het idee inmiddels een takke-eind van huis te zijn. :D

SPOILER
Ow, ennuh, 2 bekertjes! *G* *G*
One hour 10.54 km
Ook al! ^O^
F means you're fucked
pi_130410290
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb alleen maar Saucony's.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:17:31 #83
206580 Luxuria
pi_130410322
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is een heel bekend merk hoor, volgens mij zijn er hier meer met Saucony's. Lekker girly, dat roze randje O+
Dat zou goed kunnen, ik heb me nog nooit verdiept in merken hardloopschoenen :@ had hiervoor ook maar Asics van de intersport..
Heb ze in eerste instantie niet op uiterlijk gekocht maar vind ze wel erg leuk!
pi_130410518
quote:

[ afbeelding ]

Mooie schoentjes! Ik ben aan mijn vierde paar Kinvara's toe en ze bevallen me erg goed.

SPOILER
pi_130410700
Even zeuren. Geen zin in gezeur, dan niet lezen om vervolgens te zeuren dat ik zeur. ;)

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
pi_130410834
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:40 schreef Gogo83 het volgende:
Even zeuren. Geen zin in gezeur, dan niet lezen om vervolgens te zeuren dat ik zeur. ;)

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
-O- Komt wel goed, toch? :*
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:48:47 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_130410874
quote:

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
:* komt wel goed! Ga nou morgen eerst maar eens lekker met Mossel lopen. De omstandigheden zijn dan beter, en de mindset dan vast ook. You can do this!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:50:09 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130410902
quote:

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
O+ Had je nog gegeten kort voor de wedstrijd? Ik heb ontdekt dat dat bij mij steken veroorzaakt. Ik loop het beste hard als ik ongeveer 2 uur van tevoren of langer gegeten heb. Anders 'reist' er nog iets door je darmen of maag wat gaat irriteren. En je bent geen
SPOILER
.
pi_130410935
Thanks meiden.. @Semtex; nee, dat had ik dus bewust al niet gedaan omdat ik daar in het verleden ook vaak last van had. Om 14.30 voor het laatst een broodje gegeten, misschien zat er dus nu weer te lang tussen? Ik had iig wel te weinig gedronken gedurende de dag... Helpt ook niet. En besloten geen loopjes meer te doen na werkdagen. Dat gehaast is ook niet fijn.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:51:50 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130410938
quote:

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
Ik weet zeker dat je niet faalt, want ik heb je bij de Ekiden bezig gezien. Die heb je keihard gerockt :Y

Iedereen heeft weleens een mindere dag...tot aan mijn loopje van gisteren had ik ook een paar keer achter elkaar echt echt niet lekker gelopen. Uiteindelijk kom je er gewoon weer in! ^O^
F means you're fucked
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:51:55 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130410939
quote:

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
:* Ik snap dat het je dwars zit en heb helaas niet veel tips.
Maar, ik zie je wel als een doorzetter, die top heeft opgebouwd en altijd superenthousiast is, sowieso wb hardlopen. Je doet het zó goed en je luistert goed naar je lichaam.
Door al dit vindt ik je sowieso geen faler, maar juist een hardloper :)
pi_130410980
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Have fun!
It was! Voor het eerst dat ik zonder ook maar iets op de maag gewoon 7km heb gelopen. 250ml water en de deur uitgegaan. Ging lekker, geen enkel tempo kunnen vasthouden zie ik net, maar zo lekker gelopen. Nu douchen ontbijten en zaterdag vieren.
pi_130410993
quote:

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
-O- -O-
Geen faalhaas :N
Zelfs profecionele lopers hebben wel een baaldag op wedstrijden.
Komt wel goed. :Y
pi_130411003
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat je niet faalt, want ik heb je bij de Ekiden bezig gezien. Die heb je keihard gerockt :Y

Iedereen heeft weleens een mindere dag...tot aan mijn loopje van gisteren had ik ook een paar keer achter elkaar echt echt niet lekker gelopen. Uiteindelijk kom je er gewoon weer in! ^O^
Laten we het hopen... Ik hoop in ieder geval dat ik morgen lekker loop, het is dan iig beter loopweer. En thanks GotC.. :*
pi_130411040
quote:

SPOILER
Zo. Dat ben ik kwijt.
En zelfs Michel Butter moet weleens opgeven! En kijk hoe hij het doet!
pi_130411052
quote:

Zo. Dat ben ik kwijt.
Weet je wat ik zo knap vind van de mensen bij wie het minder gaat, dat ze blijven doorgaan. Dat ze elke keer weer opstaan en het opnieuw proberen.

Het doet me denken aan een quote van Michael Jordan:

quote:
I have missed more than 9000 shots in my career. I have lost almost 300 games. On 26 occassions I have been entrusted to take the game winning shot... and missed. And I have failed over and over and over again in my life. And that is why... I succeed.

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 24-08-2013 12:03:19 ]
pi_130411086
Thanks stream, mossel en slacker. Mooie quote inderdaad.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:08:15 #98
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_130411224
En zo zie je dat er genoeg mensen zijn om je aan te moedigen, Gogo ;)

En ik stap zo in de auto naar de Lier :W
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:08:22 #99
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130411226
Meh, gisteren niet gaan lopen want echt kapot na + 30 uur werken aan een stuk, want mijn weekend was toch volgepland met sport. Surfen vandaag afgelast omwille van stomme golven, misschien morgen maar dan kan ik niet gaan trailrunnen. Faal!
Dus toch toertje lopen straks, want ik weet pas vanavond laat of het surfen iets wordt...

En Gogo je komt er wel! Tegenvallers is wat ons sterker maakt, volgende keer denk je gewoon: 'Niet terug zoals dan denken, doorgaan, je kan het!'
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:08:38 #100
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130411230
Succes Bradelierlopers!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130411303
Jullie support helpt, thanks all! En succes voor diegenen die vanmidag De Lier onveilig gaan maken. *O*
pi_130411389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:53 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

It was! Voor het eerst dat ik zonder ook maar iets op de maag gewoon 7km heb gelopen. 250ml water en de deur uitgegaan. Ging lekker, geen enkel tempo kunnen vasthouden zie ik net, maar zo lekker gelopen. Nu douchen ontbijten en zaterdag vieren.
Volgens mij is GPS stuk ofzo. Volgens mijn grafiekje heb ik ook een soort idiote interval gelopen.

Ik denk dat ik er overigens achter ben waar die blaren op de voorkant van m'n tenen vandaan komen. Volgens mij loop ik met verkrampte voeten, waardoor de voorkant van m'n tenen de hele tijd over het binnenzooltje van m'n schoen schuurt :') Ergens met dat gezeur met m'n kuiten is er iets misgegaan in kunnen ontspannen. Komende tijd dus maar weer extragoed letten op ontspanning.

@Gogo: Het komt heus wel weer goed :*
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:19:52 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130411433
Gogo :*
Wat je kunt proberen is eigen strategietjes voor op die momenten dat je mentaal er niet uitkomt. Een quote/liedje of aan iets heel anders denken. Lopen is zo'n mentaal ding. Da's k¤&t, máár daar kun je dus ook wat mee :) Misschien doe je dit al, maar probeer eens wat anders...

Ik zet de laatste tijd gewoon kneitergoeie muziek op. Als het dan niet gaat ga ik 'maar gewoon even muziek luisteren' en voor ik het weet zit ik er weer in.

Afijn: komt goed!

I'm off! :W
pi_130411668
Mijn heuveltraining van gister. Manmanman, wat was het warm.

SPOILER
pi_130411807
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:19 schreef Quoi het volgende:
Gogo :*
Wat je kunt proberen is eigen strategietjes voor op die momenten dat je mentaal er niet uitkomt. Een quote/liedje of aan iets heel anders denken. Lopen is zo'n mentaal ding. Da's k¤&t, máár daar kun je dus ook wat mee :) Misschien doe je dit al, maar probeer eens wat anders...

Ik zet de laatste tijd gewoon kneitergoeie muziek op. Als het dan niet gaat ga ik 'maar gewoon even muziek luisteren' en voor ik het weet zit ik er weer in.

Afijn: komt goed!

I'm off! :W
Ik probeer wel eens wat. Op ademhaling en houding focussen, aan leuke dingen denken, concentreren op muziek. Met wisselend succes. Misschien moet ik inderdaad eens op zoek naar leuke albums om te gaan luisteren tijdens het lopen. :)
pi_130411900
Dit wordt een zwaar weekend. Vanmorgen 12 km tempo gedaan en morgen hoop ik met mijn LDL richting de 30 km te gaan. Daarna gelukkig 'taperen' richting B2B :D

Ik heb wel weer erg zin in een wedstrijdje. De laatste was begin mei dus het wordt tijd ook. Ik ben wel jaloers op de Bradelierlopers wat dat betreft. Het is heerlijk weer dus knallen jongens ^O^

edit: nou ja mooi weer... hier tenminste wel
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:55:30 #107
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130412135
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens mij is GPS stuk ofzo. Volgens mijn grafiekje heb ik ook een soort idiote interval gelopen.
Bij mij is niks stuk, ik heb ook nog een footpod, dus dat zal vast wel kloppen :) Dat we het tempo niet konden vasthouden zal me niks verbazen, we waren alleen maar aan het praten en totaal niet bezig met lopen op een specifiek tempo.
pi_130413470
Net weer lekker marathontraining gehad. Morgen 1u45min duurkoop.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:50:00 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130414567
Zo, vakantie zit er weer op. 10KM in frankrijk gelopen afgelopen 5 dagen en dan met name doordat de dagen nogal volgeplanned waren en ik al een paar dagen een hardnekkige buikgriep heb.

Hopelijk morgen weer eens wat kilometers maken :)
pi_130414660
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben overigens weer terug van m'n duurloopje. Voor de tweede keer op de Mirage's, dus ik was benieuwd hoe ver ik zou komen. Na een km of 7 toch wat meer spanning in m'n onderbenen dan gebruikelijk, dus vanaf daar een stukje gewandeld en rustig naar huis gehobbeld. Waarschijnlijk had ik prima gewoon door kunnen lopen, maar ik blijf nog maar even voorzichtig. Ik denk dat het vooral kwam doordat ik nog wat moet wennen aan m'n schoenen. Maar ik vind ze fijn! Ze zijn hondermiljoen keer stabieler dan de Kinvara's en dat is fijn, want daarom had ik ze gekocht. Naast de drop zijn ze eigenlijk bijna niet meer minimalistisch te noemen. Nu opbouwen en dan mogen ze me in A'dam helpen om m'n "PR" op de HM kneiterhard vernietigen >:)

O, en ik ontdekte dat je zelfs in Alkmaar een beetje kunt trailrunnen:

[ afbeelding ]

50 meter ofzo :')
Whehehehe, dat is hetzelfde als mijn prachtige uitzicht in de Hout. Heel leuk, maar stelt geen bal voor natuurlijk.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:01:14 #111
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130414775
Gogo, wandelen tijdens een wedstrijd is geen falen!

Als je een wedstrijd goed wilt lopen is het belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren. Merk je dat het lopen plotseling erg zwaar wordt neem dan een korte wandelpauze. Desnoods even de benen losgooien en weer op adem komen. Bij mij helpt het om de hartslag snel omlaag te brengen waardoor ik de volgende kilometers weer op een beter tempo kan lopen. Meestal combineer ik deze pauzes met een drinkpost of om weer aansluiting te kunnen zoeken bij een groepje om uit de wind te lopen.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:09:51 #112
206580 Luxuria
pi_130414952
Ik wilde net mijn nieuwe schoenen gaan uitproberen, gaat het regenen }:|
Dan maar een uurtje wachten.

Als ik mijn stormvest nou al binnen had....
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:10:56 #113
155227 crew  Guppy
dus
pi_130414966
Joh, rennen in de regen is lekker! En je smelt niet ;)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:12:01 #114
206580 Luxuria
pi_130414992
Ik vind dat inderdaad soms ook wel lekker! Maar ik heb nog geen jasje of iets wat waterafstotend is en ik heb geen zin om zeiknat te worden O-)
pi_130415021
Als je met deze temperaturen met een jas gaat rennen word je ook zeiknat.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:13:42 #116
206580 Luxuria
pi_130415027
Dat is waar.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:22:36 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130415218
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:08 schreef Sjaapje het volgende:
Succes Bradelierlopers!
pi_130415613
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:55 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Whehehehe, dat is hetzelfde als mijn prachtige uitzicht in de Hout. Heel leuk, maar stelt geen bal voor natuurlijk.
Dit was in de Hout ;) Ik was eerst naar het Heilooerbos, maar dat is Heiloo, dus dat telt niet :D
pi_130416136
Bevestiging binnen voor:

24 November 2013 - tisvoorniks (Geldrop)

Ik loop de 6km
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:06:59 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130416240
Ik zag laatst deze foto's ergens op internet voorbij komen. Dit zou echt een bucketlist item zijn, voor ooit... want nu ben ik nog lang niet zo ver.. bovendien... hoe moet je daar ooit op trainen..?

SPOILER
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:07:20 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130416252
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Bevestiging binnen voor:

24 November 2013 - tisvoorniks (Geldrop)

Ik loop de 6km
:W Je bent in goed gezelschap!
pi_130416279
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

:W Je bent in goed gezelschap!
Ik zag het ja. :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_130417884
Op zich wel een leuk en praktisch plan voor een LDL morgen, is hij een km of 5 te lang. -O-
pi_130418006
Zeg, die Bradelierlopers moeten nu toch wel eens gefinisht zijn? Of hebben ze het te druk met bier drinken en pitchers pikken?
pi_130418022
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag laatst deze foto's ergens op internet voorbij komen. Dit zou echt een bucketlist item zijn, voor ooit... want nu ben ik nog lang niet zo ver.. bovendien... hoe moet je daar ooit op trainen..?

SPOILER

Aanrader om even te kijken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')