SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 22:02:03De Boer: we hadden Heerenveen op de knieen. Geven ze de genadeslag niet en laten ze dan door onachtzaamheid terugkomen #heeaja reageer retweet
Dat is dan ook geen prestatie. Strootman kan er namelijk helemaal niks vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sana is beter dan Strootman.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef CaasS het volgende:
Catenaccio.nl @Catenaccio 20m
Eriksen is in de vorm van z'n leven. 3 dribbels. 75 balcontacten. 6 kansen gecreëerd. 2 assists. 1 goal. #heeaja na '86
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen prestatie. Strootman kan er namelijk helemaal niks van.
tot de 0-2 was het ok daarnaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het maar goed dat ik niet heb kunnen kijken?
Simpele zielquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen prestatie. Strootman kan er namelijk helemaal niks van.
Ja dat hebben we allemaal gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef S0nic het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 22:02:03De Boer: we hadden Heerenveen op de knieen. Geven ze de genadeslag niet en laten ze dan door onachtzaamheid terugkomen #heeaja reageer retweet
bojan was slecht en serero viel in maar deed ook niets bijzondersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe was mijn spaanse vriend? En speelde Serero?
Ook met Siem speelden we slecht hoor. Is gewoon een nonchalance die erin sluipt als ze voor staan.quote:
Ik had daar dan ook mee aan het seizoen begonnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het hele elftal elftal omgooien na een stroeve start lijkt me geen geweldig plan.
Wel minder slecht dan Schöne, al is dat niet moeilijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
bojan was slecht en serero viel in maar deed ook niets bijzonders
schone gewoon weer even op rechtsbuiten zettenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel minder slecht dan Schöne, al is dat niet moeilijk.
Je vergeet Luque, Urzaiz en Roger. Je zou toch hopen dat ze het eens leren met die Spanjaarden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bojan Cuenca Oleguer Gabri is HELEMAAL niks.
Al had Eriksen ook wat slappe momentjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:10 schreef Tyron het volgende:
alleen boilesen en eriksen waren wel aardig
Pff wanneer gaan we nou eens wat zien van Bojanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
bojan was slecht en serero viel in maar deed ook niets bijzonders
compenseert hij wel aardig vind ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al had Eriksen ook wat slappe momentjes.
Gabri was een baas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bojan Cuenca Oleguer Gabri is HELEMAAL niks.
Een extra buitenspeler zou echt geen overbodige luxe zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moeten we nog wat spelers kopen, kopen, kopen.
Tja, wanneer komen die geweldige jeugdspelers nu door ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pff wanneer gaan we nou eens wat zien van Bojan
Jammer dat Ajax gewoon weinig opties voorin heeft want het is allemaal wel erg pover
Ja, maar wiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra buitenspeler zou echt geen overbodige luxe zijn
eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra buitenspeler zou echt geen overbodige luxe zijn
Lex Immers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moeten we nog wat spelers kopen, kopen, kopen.
Bij Celtic schijnt er nog ééntje rond te lopen.quote:
Ja dat is nou ook geen speler die Ajax naar een hoger plan tilt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mokhtar noem ik al een half jaar
Ach hij zal ondertussen wel weer gevallen zijn toen hij liep.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij Celtic schijnt er nog ééntje rond te lopen.
een speler die ajax naar een hoger niveau tilt is te duur, met mohktar kan je een prima gok wagenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is nou ook geen speler die Ajax naar een hoger plan tilt.
Als tussen oplossing meer dan prima die haalt ons spel tenminste niet omlaag zoals Bojan en Fischer de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je vergeet Luque, Urzaiz en Roger. Je zou toch hopen dat ze het eens leren met die Spanjaarden.
psv heeft 1ste optie volgensmij. Gaat niet naar ajaxquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
een speler die ajax naar een hoger niveau tilt is te duur, met mohktar kan je een prima gok wagen
Ik zou bij Barca informeren naar de diensten van Messi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mokthar is een linksbuiten en daarvoor hebben we Fischer, Sana en Andersen al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
een speler die ajax naar een hoger niveau tilt is te duur, met mohktar kan je een prima gok wagen
Dus? Als Ajax meer salaris bied gaat hij gewoon naar Ajaxquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
psv heeft 1ste optie volgensmij. Gaat niet naar ajax
Dat weet je nooit. Het blijft een gok.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als tussen oplossing meer dan prima die haalt ons spel tenminste niet omlaag zoals Bojan en Fischer de laatste tijd
Waarom begin je dan aan Bojan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we allemaal matige spelers gaan kopen.
één buitenspeler kan geen kwaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we allemaal matige spelers gaan kopen.
Bojan ook en die mag van mij nu alweer oprottenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Het blijft een gok.
Hoe is deze post een reactie op mij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom begin je dan aan Bojan?
Jij begon over de aankoop van matige spelers dus mijn reactie daarop was waarom begin je dan aan Bojanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is deze post een reactie op mij?
Ja ik weet dat jij spelers snel afschrijftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan ook en die mag van mij nu alweer oprotten
Bojan is een matige speler.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is deze post een reactie op mij?
Ja, dat zag ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begon over de aankoop van matige spelers dus mijn reactie daarop was waarom begin je dan aan Bojan
geen Nederlandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
zonder eriksen zijn wij dood
geen CL
geen Europa
Kun je me ongelijk geven op dit moment?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij spelers snel afschrijft.
dat is wel zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Tjacka het volgende:
zonder eriksen zijn wij dood
geen CL
geen Europa
Nog wel ja, maar zit meer in dan eruit komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bojan is een matige speler.
Nee maar ik geef hem nog wat langer de kans. Ik zeik wel spelers af die het al jaren niet laten zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je me ongelijk geven op dit moment?
hahahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog wel ja, maar zit meer in dan eruit komt
Duurt onderhand al 3 seizoenen voor het eruit komt Tarado....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is wel zo
als eriksen vertrekt komt er geen inhaalrace, ook al wordt siem de jong fit
Dat zeiden we ook ooit van Marcelo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, een voetballende spits zou fischer en bojan helpenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
el hamdaoui terughalen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, een voetballende spits zou fischer en bojan helpen
Dat is je goed recht om hem wat langer de kans te geven ik heb het al lang gezienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar ik geef hem nog wat langer de kans. Ik zeik wel spelers af die het al jaren niet laten zien.
Wat mij betreft is het nu ook wel klaar. Word er knettergek van. Zet hem maar eens op de bank. Godverdomme Sana liet meer zien dan Fischer en Bojan bij elkaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan ook en die mag van mij nu alweer oprotten
Bazoerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:20 schreef Nickskuh het volgende:
We moeten gewoon een type Yaya Toure hebben in plaats van al die ukkies
Wat is er mis met een aankoop als je geen fatsoenlijke jeugd hebt voor die positie en de huidige spelers niet voldoen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ja, laat Sana maar gewoon spelen dan.
Ipv een aankoop.
Op links kan dat nog best wat worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ja, laat Sana maar gewoon spelen dan.
Ipv een aankoop.
Omdat een aankoop je team naar een hoger plan moet tillen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met een aankoop als je geen fatsoenlijke jeugd hebt voor die positie en de huidige spelers niet voldoen?
Als je nu nog aan een aankoop moet gaan denken wordt het een paniekaankoop.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met een aankoop als je geen fatsoenlijke jeugd hebt voor die positie en de huidige spelers niet voldoen?
Omdat ie door ruzies niet speelt ja.quote:
Hij is momenteel niet minder dan Fischerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is je goed recht om hem wat langer de kans te geven ik heb het al lang gezien
Ja, kut. Weer pas in April kampioen ipv begin Maart.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:21 schreef Knalerwtje het volgende:
Tevredenheid alom hier. Dat snap ik, het loopt weer precies op schema!
Dat is wel het plan ja wie zegt dat een aankoop dat niet kan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat een aankoop je team naar een hoger plan moet tillen.
Ik denk niet dat de Boer hier meeleest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Haal hem eens bij het eerste dan Frankie.
Niet de aankopen die Ajax zich kan permitteren en ook nog eens zouden willen komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat een aankoop je team naar een hoger plan moet tillen.
Vertel mij watquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is momenteel niet minder dan Fischer
Omdat jij Mokthar voordraagt, en die jongen zich dan eerst zou moeten aanpassen aan het niveau van Ajax. En vooral een breedteaankoop zal zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja wie zegt dat een aankoop dat niet kan?
Naar volkje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe ga je met psvers om die nu lopen te eikelen
fischer valt gewoon enorm tegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is momenteel niet minder dan Fischer
De prijzen worden in mei verdeeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
PSV'ers serieus nemenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
De Sa dan een kans geven heeft een prima voorzet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Nickskuh het volgende:
Fischer en Bojan hebben ook gewoon niet genoeg snelheid voor de flanken
Als je je daar iets van aantrekt moet je niet op een forum gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind Psvers nog erger dan Feyenoorders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar volkje.
Afschieten die handel.
Dat hoeft ook niet perse als we beter gaan combineren. Nu gaat het zovaak terug en breedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Nickskuh het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De Sa dan een kans geven heeft een prima voorzet.
Heeft niks met fok te maken maar met mensen uit het echte leven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je daar iets van aantrekt moet je niet op een forum gaan zitten.
Volgens mij hebben de meeste Ajacieden hier dat wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind Psvers nog erger dan Feyenoorders.
Herinner ze aan 3x op een rij? 2-3 van vorig seizoen? Boerrigter die tegen hun scoort? Hun aanstaande uitschakeling?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Nickskuh het volgende:
PSV'ers in het echt kennenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Heeft niks met fok te maken maar met mensen uit het echte leven.
Niet met PSVers in één huis gaan wonen dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Heeft niks met fok te maken maar met mensen uit het echte leven.
Als je beter wilt gaan combineren moet die Bojan er sowieso uit, ziet het spelletje niet goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perse als we beter gaan combineren. Nu gaat het zovaak terug en breed
Waar ben jij nou eigenlijk voor ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste Ajacieden hier dat wel.
Nee hoor. Ik krijg langzaam aan weer meer een hekel aan dat schorriemorrie uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste Ajacieden hier dat wel.
PSV'ers bestaan alleen op het internet.quote:
Dat is juist een speler die er baat bij heeft. Het is geen trukendoos en moet vrijgespeeld worden in de combinatie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je beter wilt gaan combineren moet die Bojan er sowieso uit, ziet het spelletje niet goed.
Is toch normaal dat je afgezeken wordt als je niet wint als Ajacied zijnde, daar kan ik me echt niet druk om maken, wel over het voetbal wat ze spelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind Psvers nog erger dan Feyenoorders.
PSV. Ik heb een seizoenskaart. Maar ik heb eigenlijk niets met de spelers die er de afgelopen jaren speelden. Wel met Cocu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waar ben jij nou eigenlijk voor ?vraag me dat al een tijdje af en ik vraag het nu
Ja die leven vooral in Brabant. Daar wil je toch niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV'ers bestaan alleen op het internet.
En in Eindhoven. Rare stad.
Danku.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Herinner ze aan 3x op een rij? 2-3 van vorig seizoen? Boerrigter die tegen hun scoort? Hun aanstaande uitschakeling?
Opgepast, we hebben hier met een kwajongen te maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Herinner ze aan 3x op een rij? 2-3 van vorig seizoen? Boerrigter die tegen hun scoort? Hun aanstaande uitschakeling?
Telkens als er een bal naar Bojan gespeeld werd stond hij al een meter of 2 te ver, er moet veel meer gepraat worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is juist een speler die er baat bij heeft. Het is geen trukendoos en moet vrijgespeeld worden in de combinatie.
Ach, als we over een maandje van ze winnen zijn ze wel stiller.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Opgepast, we hebben hier met een kwajongen te maken.
Niks gepraat hij moet banken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Telkens als er een bal naar Bojan gespeeld werd stond hij al een meter of 2 te ver, er moet veel meer gepraat worden.
Ja dat gaat lastig als hij alleen Spaans praat en hij dus alleen een beetje kan communiceren met Poulsen en de Boer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Telkens als er een bal naar Bojan gespeeld werd stond hij al een meter of 2 te ver, er moet veel meer gepraat worden.
Het is geen excuus maar voor die jongen helemaal vervelend dat Siem er niet bij isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat gaat lastig als hij alleen Spaans praat en hij dus alleen een beetje kan communiceren met Poulsen en de Boer.
Moet je eerst nog maar eens doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, als we over een maandje van ze winnen zijn ze wel stiller.
Kan ik me goed voorstellen. Deze spelwijze gaat ajax punten kosten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch normaal dat je afgezeken wordt als je niet wint als Ajacied zijnde, daar kan ik me echt niet druk om maken, wel over het voetbal wat ze spelen
Ziyech kan geweldig voetballen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat blijft Vermeer een drama.
Van Rhijn ook oprotten aub.
Die Ziyech had overigens direct rood moeten krijgen, maar dat geheel terzijde.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Opgepast, we hebben hier met een kwajongen te maken.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, als we over een maandje van ze winnen zijn ze wel stiller.
Dat ontken ik nergens, maar die actie op Vermeer met twee benen vooruit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech kan geweldig voetballen.
PSV'ers die om aandacht te lopen vragen, na de interlandperiode krijgen zij ook lastige periode en zijn ze daar ook stilquote:
Mwuahh ik vond dat eerder ongelukkig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens, maar die actie op Vermeer met twee benen vooruit.
Tsja, als we die wedstrijd verliezen vervang ik voor een maand Strootman door Sigthorsson in mijn UI.quote:
Ja we zijn inderdaad nog steeds de kampioenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wees gerust, jullie zijn al kampioen.
Ik heb liever dat die tompsv zijn weddenschap nakomt. Regel dat eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, als we die wedstrijd verliezen vervang ik voor een maand Strootman door Sigthorsson in mijn UI.
Dit seizoen ook al, volgens GGMM en j0rdiii.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we zijn inderdaad nog steeds de kampioen
Ik ben godzijdank niet verantwoordelijk voor TomPSV. Je weddenschappen niet nakomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die tompsv zijn weddenschap nakomt. Regel dat eens.
Precies, het maakt niet uit wie daar staat, ze gaan allemaal hetzelfde presteren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef BobW het volgende:
Fischer en Bojan kunnen best voetballen, maar ze krijgen die ballen altijd aangespeeld met de rug naar het goal waarbij ze hem alleen maar kunnen terugleggen op de back, daar heb je echt niks aan.
Ik doe Manolev of Arias in mijn ui als psv wint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, als we die wedstrijd verliezen vervang ik voor een maand Strootman door Sigthorsson in mijn UI.
Dat zou je ook mogen verwachten als het kampioensteam grotendeels bijeen blijft. En Ajax is de eerste seizoenshelft altijd ruk. En PSV de eerste seizoenshelft goed. Dus het zegt allemaal nog geen moer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit seizoen ook al, volgens GGMM en j0rdiii.
En jouw kutclub heeft al 5 jaar niet het kampioenschap, nu oprotten weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit seizoen ook al, volgens GGMM en j0rdiii.
Klopt, na de winterstop wint Ajax gewoon weer alles.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou je ook mogen verwachten als het kampioensteam grotendeels bijeen blijft. En Ajax is de eerste seizoenshelft altijd ruk. En PSV de eerste seizoenshelft goed. Dus het zegt allemaal nog geen moer.
En dan ook nog om iets lulligs als een UIquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben godzijdank niet verantwoordelijk voor TomPSV. Je weddenschappen niet nakomen
Deal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik doe Manolev of Arias in mijn ui als psv wint.
Bal kon hij nooit meer raken imo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh ik vond dat eerder ongelukkig.
Kan je niet normaal doen zoals de restquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jouw kutclub heeft al 5 jaar niet het kampioenschap, nu oprotten weer.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, na de winterstop wint Ajax gewoon weer alles.
Alleen met puntenverlies van Ajax kom jij hier ook hé.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet gerust. Zeer ongerust zelfs. Het is geen toeval dat Ajax en Feyenoord beide er ineens geen reet van bakken. Je moet gewoon nieuwe spelers hebben. Toch gaan we gewoon winnen van jullie lampies. Dat zit in ons. Desnoods komt Boerrigter er hoogstpersoonlijk voor zorgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren liep je zelf te juichen omdat Feyenoord verloor. Niet zelf lopen janken om mensen op een forum dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen met puntenverlies van Ajax kom jij hier ook hé.
Hij kwam ons ook feliciteren toen we kampioen waren hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ben jij in het PSV topic misschien. Ik kom hier wel vaker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al weken daarvoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kwam ons ook feliciteren toen we kampioen waren hoor
Boeiend wat die kakkies doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ajax doet het niet best maar Feyenoord jongens
Wat boeit Feyenoord?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kijk liever eerst naar onszelf. Wat wij laten zien is ook echt bespottelijk. Zit allemaal tussen de oren. Zeer apart dat onze technische staf die zoveel heeft meegemaakt de groep niet klaar kan maken voor Heerenveen uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eens dat je verfrissing in je team nodig moet hebben. Daarom zag ik eigenlijk ook liever Vermeer, Alderweireld en de Jong weggaan in de zomer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben niet gerust. Zeer ongerust zelfs. Het is geen toeval dat Ajax en Feyenoord beide er ineens geen reet van bakken. Je moet gewoon nieuwe spelers hebben. Toch gaan we gewoon winnen van jullie lampies. Dat zit in ons. Desnoods komt Boerrigter er hoogstpersoonlijk voor zorgen.
Wij zijn Ajax, en wij kijken in de eerste plaats naar ons zelf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik wou de pijn verlichten jongens.
Stuur ons dan alcohol op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zullen we het weer hebben over kampioenskandidaten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maakt me juist verdrietig. Wij verschillen niet veel van Feyenoord op dit moment.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nee, dit is niet het PEC Zwolle topic.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zullen we het weer hebben over kampioenskandidaten?
Toch wel 13 posities.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maakt me juist verdrietig. Wij verschillen niet veel van Feyenoord op dit moment.
Pec doet het leuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zullen we het weer hebben over kampioenskandidaten?
Wilde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Valt in principe nog wel mee, we geven alleen veel te snel veel doelpunten weg en we creëren te weinig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Speelde we zo slecht? Gvd, 3-3 tegen Heerenveen
Ja, verdediging is al tijden niet echt super. Je knijpt hem elke keer als de tegenstander over de middelijn komt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt in principe nog wel mee, we geven alleen veel te snel veel doelpunten weg en we creëren te weinig.
Eigenlijk spelen we dus gewoon slecht ja.
Dat is begin in het seizoen zowat een zekerheidje. De Boer maakt van deze spelers wel weer een team, zal alleen wel weer maanden duren denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Speelde we zo slecht? Gvd, 3-3 tegen Heerenveen
Ach kom op zeg, we zijn net begonnen. Lekker belangrijk dat Feyenoord daar staat. Als het spel zo blijft, gaan we niet hoog eindigen. Zelfde geldt voor Feyenoord. Als je kijkt naar het spel is er weinig anders. Beide clubs lijken te denken dat het wel vanzelf komt, omdat het vorig jaar ook goed ging. Was het maar zo'n feest.quote:
Ja, alleen als nu een Eriksen weggaat heb je wel een probleem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is begin in het seizoen zowat een zekerheidje. De Boer maakt van deze spelers wel weer een team, zal alleen wel weer maanden duren denk ik.
En tegen Heerenveen en AZ kan je imo. punten morsen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is begin in het seizoen zowat een zekerheidje. De Boer maakt van deze spelers wel weer een team, zal alleen wel weer maanden duren denk ik.
Het team is bijna precies hetzelfde gebleven, dit is gewoon slecht. En wat 3x eerder is gebeurd hoeft nu niet per sé te gebeuren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Barcelona uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Anders winnen we wel de champions league.
Feyenoord heeft alleen wel veel roda achtige spelers die totaal het niveau niet aankunnen terwijl Ajax wel goede spelers heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, we zijn net begonnen. Lekker belangrijk dat Feyenoord daar staat. Als het spel zo blijft, gaan we niet hoog eindigen. Zelfde geldt voor Feyenoord. Als je kijkt naar het spel is er weinig anders. Beide clubs lijken te denken dat het wel vanzelf komt, omdat het vorig jaar ook goed ging. Was het maar zo'n feest.
Ja, en dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het team is bijna precies hetzelfde gebleven, dit is gewoon slecht. En wat 3x eerder is gebeurd hoeft nu niet per sé te gebeuren.
Neymar en Messi doden,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona uit, altijd lastig.
Verdediging is ook gewoon pauper.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had wel verwacht dat die tegengoals zoals de 1-2 en 2-2 niet meer zo weggegeven zouden worden.
Als je het mentaal niet op kan brengen om in zulke wedstrijden te presteren, ben je naar mijn mening ook gewoon niet goed genoeg. Als je Toby, Van Rhijn, Poulsen (in deze vorm), Schöne, Fischer, Bojan, Sigi op deze manier bij een middenmoter neer zou zetten steken ze er echt niet bovenuit nu hoor. Er moet gewoon iets veranderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Feyenoord heeft alleen wel veel roda achtige spelers die totaal het niveau niet aankunnen terwijl Ajax wel goede spelers heeft.
Dat komt omdat het hele middenveld afwezig is, ze konden zo opstomen en hoefde alleen de diepe bal goed en op tijd te geven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, verdediging is al tijden niet echt super. Je knijpt hem elke keer als de tegenstander over de middelijn komt.
Tja, elke aanval is voorbij zodra Sigthorsson de bal krijgt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt in principe nog wel mee, we geven alleen veel te snel veel doelpunten weg en we creëren te weinig.
Eigenlijk spelen we dus gewoon slecht ja.
Laat Toby maar naar Atleti gaan, van der Hoorn erin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je het mentaal niet op kan brengen om in zulke wedstrijden te presteren, ben je naar mijn mening ook gewoon niet goed genoeg. Als je Toby, Van Rhijn, Poulsen (in deze vorm), Schöne, Fischer, Bojan, Sigi op deze manier bij een middenmoter neer zou zetten steken ze er echt niet bovenuit nu hoor. Er moet gewoon iets veranderen.
Ook wel treffend dat de tegengoals waar ik het over heb, weer aan de kant van Ricardo komen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verdediging is ook gewoon pauper.
Die heeft Alderweireld wel in de tas.quote:
En diepe bal is niet tegen te houden ? Het is Heerenveen, geen Barca.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hele middenveld afwezig is, ze konden zo opstomen en hoefde alleen de diepe bal goed en op tijd te geven.
[..]
Tja, elke aanval is voorbij zodra Sigthorsson de bal krijgt.
Liever Veltman.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat Toby maar naar Atleti gaan, van der Hoorn erin.
Liever Veltman, die is dan misschien geen killer maar speelt tenminste de bal altijd door het midden vooruit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat Toby maar naar Atleti gaan, van der Hoorn erin.
En ook iets uitrichten in standaardsituaties.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van der Hoorn kan wel beter verdedigen.
Soms is het ook fijn om eens een goede verdediging te hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Liever Veltman, die is dan misschien geen killer maar speelt tenminste de bal altijd door het midden vooruit.
Zet Stam er maar in dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms is het ook fijn om eens een goede verdediging te hebben.
Hebben toch 70% balbezit, ik creëer zelf liever wat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms is het ook fijn om eens een goede verdediging te hebben.
In onze dromen misschien ja, die spelen deze slappe verdediging van ons helemaal zoek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook. Lampies de mond snoeren. Heerlijk.
Ja 70% balbezit telkens en nog steeds zoveel doelpunten tegen. En tegen betere teams heb je dat niet, dan is een goede verdediging een noodzaak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben toch 70% balbezit, ik creëer zelf liever wat.
Nee, Ajax heeft dat vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja 70% balbezit telkens en nog steeds zoveel doelpunten tegen. En tegen betere teams heb je dat niet, dan is een goede verdediging een noodzaak.
In de CL straks niet. Speel je straks tegen een Atletico ofzo, 75% balbezit, ze komen er 4x uit en 4 doelpunten tegen. Leuk man.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft dat vrijwel altijd.
Praat jezelf nou niet 1 post later alweer tegen, je zegt net dat ze tegen betere teams niet zoveel balbezit hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de CL straks niet. Speel je straks tegen een Atletico ofzo, 75% balbezit, ze komen er 4x uit en 4 doelpunten tegen. Leuk man.
Atletico gebruikte als voorbeeld omdat dat een counter team is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Praat jezelf nou niet 1 post later alweer tegen, je zegt net dat ze tegen betere teams niet zoveel balbezit hebben.
Hoesen speelt wel erg goed idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Het elftal op 1 speler aanpassen doen we volgens mij niet meer trouwens, Sigthorsson moet gewoon opdonderen dus.
Denk je dat het met Hoesen veel beter zou gaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Het elftal op 1 speler aanpassen doen we volgens mij niet meer trouwens, Sigthorsson moet gewoon opdonderen dus.
Ja, vrijwel iedereen countert tegen Ajax. Dat zei ik net al direct.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Atletico gebruikte als voorbeeld omdat dat een counter team is.
Ja, eens. Laat Hoesen of Bojan daar maar spelen, dan moet Sana of Schöne maar op rechts.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Meer in dienst van het team, ik heb liever niet een team á la Feyenoord dat heel het plan rond 1 spits bouwt. De kracht van Ajax was de voorgaande jaren standaard dat ze op iets terug konden vallen, andere clubs juist niet.quote:
In de CL echt niet, alleen de teams die het normaal al doen. Arsenal ofzo gaat niet op de counter spelen. United ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, vrijwel iedereen countert tegen Ajax. Dat zei ik net al direct.
Schöne op rechts, Ligeon rechtsback.. VOORZETTENquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Laat Hoesen of Bojan daar maar spelen, dan moet Sana of Schöne maar op rechts.
Hoesen speelde bij Jong Ajax en toen hij inviel tegen Feyenoord echt slecht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer in dienst van het team, ik heb liever niet een team á la Feyenoord dat heel het plan rond 1 spits bouwt. De kracht van Ajax was de voorgaande jaren standaard dat ze op iets terug konden vallen, andere clubs juist niet.
Tegen telstar was het lachwekkend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoesen speelde bij Jong Ajax en toen hij inviel tegen Feyenoord echt slecht.
Zeker. Alle goeie periodes onder Frank de Boer waren met een aanspeelpunt, helaas komt 'killer' Sigthorsson steeds weer terug.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Denk je dat het met Hoesen veel beter zou gaan?
Dus op basis van die twee dingen moeten we maar een team rondom Siggy bouwen? Oké man.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoesen speelde bij Jong Ajax en toen hij inviel tegen Feyenoord echt slecht.
Nou leg uit, wat moeten ze doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, in de eredivisie speelt bijna iedereen op de counter tegen Ajax , dat klopt, en nog steeds weten ze niet wat ze moeten doen bij een counter.
Ja, en vandaag heeft hij weer gescoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker. Alle goeie periodes onder Frank de Boer waren met een aanspeelpunt, helaas komt 'killer' Sigthorsson steeds weer terug.
Zou helpen als ze een keer gewoon geen lucht gaan dekken en er dicht op zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou leg uit, wat moeten ze doen?
Oke man, bewaar die onzin voor ergens anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
https://twitter.com/renegijp/status/371014358916018176
Waarom heb je bojan in je ui.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke man, bewaar die onzin voor ergens anders.
Je kan het Sigi niet kwalijk nemen dat hij niet scoort, al is dat moeilijk. Kreeg weer geen enkele goede voorzet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Finnbogasson is een betere versie van siggi maarmook geen ajax speler.
Wel een paar kansen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan het Sigi niet kwalijk nemen dat hij niet scoort, al is dat moeilijk. Kreeg weer geen enkele goede voorzet.
En dit heeft met ajax te maken omdat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
https://twitter.com/renegijp/status/371014358916018176
Ja en? Hij kreeg hem wel 8 keer perfect in de voeten. Daar deed hij alleen niks mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan het Sigi niet kwalijk nemen dat hij niet scoort, al is dat moeilijk. Kreeg weer geen enkele goede voorzet.
Ja, dat dus. En dat hij goed kan koppen daar heb je geen reet aan met deze buitenspelers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en? Hij kreeg hem wel 8 keer perfect in de voeten. Daar deed hij alleen niks mee.
Daarom emo.gifquote:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dit heeft met ajax te maken omdat?
Moest wel lachen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
wij hebben een spits nodig die kan voetballen, niet één die niet eens een bal fatsoenlijk kan aannemen
Maar nu vraag je feitelijk of die 3 zich aanpassen. Fischer en Bojan zijn niet van dat soort spelers en Van Rhijn kan er geen kut van. Dan houdt het al snel op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Weetje, ik troll vaak zat over Siggy. Ik ben ook niet achterlijk, ik weet ook wel dat hij niet de beste voetballer is. Ja hij laat de bal wel eens van zn poot stuiteren, kaatsen lukt hem nog wel redelijk en verlengen ook. Hij is gewoon een afmaker. Geef hem een goede voorzet of een steekpass en hij knalt hem met ogen dicht in het doel. Gewoon a la Huntelaar, zo'n type. Zou helpen als Fischer en Bojan en van Rhijn hem ook echt een keer goede ballen geven.
Voor goede spitsen ga je maar naar een PSV of Feyenoord kijken. De kracht van Ajax moet het collectief zijn, niet de individuele kwaliteiten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Weetje, ik troll vaak zat over Siggy. Ik ben ook niet achterlijk, ik weet ook wel dat hij niet de beste voetballer is. Ja hij laat de bal wel eens van zn poot stuiteren, kaatsen lukt hem nog wel redelijk en verlengen ook. Hij is gewoon een afmaker. Geef hem een goede voorzet of een steekpass en hij knalt hem met ogen dicht in het doel. Gewoon a la Huntelaar, zo'n type. Zou helpen als Fischer en Bojan en van Rhijn hem ook echt een keer goede ballen geven.
Zou een stuk helpen als Sigthorsson uit het elftal wordt gehaald, let dan maar eens op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Als die Overmars er geen geld instopt kunnen jullie je beter terugtrekken uit de CL. Wat een middelmaat godallemachtig.
Dit was overigens ook nog eens het beste jaar voor Siem de Jong toen de grote Pantelic nog voor ons speelde. Siem heeft dat niveau nooit weer bereikt. Pantelic legde alle balletjes panklaar voor onze siem. Het enige jaar waar hij 1 op 2 liep.quote:
Het collectief valt alleen wel weg wanneer het invidu Siem weg is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor goede spitsen ga je maar naar een PSV of Feyenoord kijken. De kracht van Ajax moet het collectief zijn, niet de individuele kwaliteiten.
Jij veel succes tegen Jong Ajax volgend seizoen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Als die Overmars er geen geld instopt kunnen jullie je beter terugtrekken uit de CL. Wat een middelmaat godallemachtig.
Frank staat bekend om zijn vertrouwen die hij in zijn selectie geeft waardoor er een echt team ontstaat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Frank nou denken als hij die wedstrijd gaat analyseren? Alleen omdat hij toevallig weer scoort, blijft hij in de basis.
Wat een gelul. Sinds wanneer is de kracht van Ajax het collectief geweest? Het laatste collectief was het team van 95/96. En toevallig was dat niet alleen een team wat voor elkaar wou vechten maar ook nog eens meer talent had dan geheel Ajax nu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor goede spitsen ga je maar naar een PSV of Feyenoord kijken. De kracht van Ajax moet het collectief zijn, niet de individuele kwaliteiten.
Die mogen niet promoveren heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij veel succes tegen Jong Ajax volgend seizoen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Frank staat bekend om zijn vertrouwen die hij in zijn selectie geeft waardoor er een echt team ontstaat.
Dat is ook zo'n bullshit. Je moet een collectief zijn, maar dat betekent niet dat je moet verwaarlozen op individuele kwaliteten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een team is iets wat we vanavond niet hebben gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]! Een 'echt' team? Wat is dat nou weer voor loze kreet
Voor Ajax werkt het al twee en een half seizoen. Dat is geen toeval. Sigthorsson ontregelt de hele opbouw, er wordt sneller balverlies geleden met zo'n speler die geen balgevoel heeft. Ik zou dood van mijn stoel vallen als ik ooit eens een schitterende aanname van hem zie, live. Dat je dan maar de schuld aan de backs geeft, is jouw ding. Feit blijft dat Ajax zelden goede wedstrijden heeft gespeeld met Meneer Sigthorsson.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n bullshit. Je moet een collectief zijn, maar dat betekent niet dat je moet verwaarlozen op individuele kwaliteten.
Er zat welgeteld zes minuten tussen de 0-2 en de aansluitingstreffer..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb de wedstrijd van vanavond niet gezien, maar het zal me niets verbazen dat ze na de 2-0 lekker nonchalant gingen doen. Ze moeten juist voor de 6-0 willen gaan.
Ik heb ook zoveel pauper wedstrijden gezien met Siem. Of ben jij al die gelijke spelen enz van vorig jaar vergeten? Paar waren onterecht, maar ook veel waar we echt kk slecht speelde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Ajax werkt het al twee en een half seizoen. Dat is geen toeval. Sigthorsson ontregelt de hele opbouw, er wordt sneller balverlies geleden met zo'n speler die geen balgevoel heeft. Ik zou dood van mijn stoel vallen als ik ooit eens een schitterende aanname van hem zie, live. Dat je dan maar de schuld aan de backs geeft, is jouw ding. Feit blijft dat Ajax zelden goede wedstrijden heeft gespeeld met Meneer Sigthorsson.
Ik heb zoveel goede wedstrijden gezien met aanspeelpunten als Siem en Danny. Wat een genot. Nu sneeuwt dat weg door een in mijn ogen miskoop die nu in de spits staat.
twitter:NicoBoilesen twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 23:33:01Almost 2 years ago since my last full eredivisie game! I'm grateful 🙏! Stupid to give away two points!! reageer retweet
Als je daar je team op afstelt, kan het wel meer effect hebben op de prestaties van het elftal. De kwaliteiten of het functioneren van andere spelers kan een probleem zijn. Doet zich ook voor bij andere teams in de Eredivisie, ik noem een Feyenoord en Vitesse.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Smoofie het volgende:
En dat het voor Ajax al 2.5 seizoen werkt , leuk, denk je dat als er 2 spelers waren geweest met meer individuele kwaliteten dat Ajax geen kampioen was geworden?
Vermeer uit de basis bedoel je denk ik? En Boilesen laten staan en De Jong terug? Bojan en Fischer blijven staan..?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Cillessen, van Rhijn en Siggy uit de basis en de vlag kan uit.
Fischer/Sana - Hoesen - Bojanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vermeer uit de basis bedoel je denk ik? En Boilesen laten staan en De Jong terug? Bojan en Fischer blijven staan..?
Veltman van die 3, en Schöne voor Bojan lijkt me goed. Misschien dat Bojan en Fischer beter spelen met Hoesen, dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer/Sana - Hoesen - Bojan
Eriksen - Poulsen - de Jong
Boilesen - Moisander - Alderweireld/VdHoorn/Veltman - Ligeon
Cillessen
Bojan misschien eens vervangen voor Schöne? Of zie ik iemand over het heaufd?
Eerst hopen dat Sigthķrsson uit de basis verdwijnt, dat is een lastige opgave.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Veltman van die 3, en Schöne voor Bojan lijkt me goed. Misschien dat Bojan en Fischer beter spelen met Hoesen, dat zou natuurlijk ook kunnen.
Ain't gonna happen.. 3 goals in de laatste 2 wedstrijden. Zal me niet verbazen als Frank daar zo naar kijkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst hopen dat Sigthķrsson uit de basis verdwijnt, dat is een lastige opgave.
Het steevaste doorgaan met iets wat totaal niet werkt, is wel een minpuntje van 'm ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ain't gonna happen.. 3 goals in de laatste 2 wedstrijden. Zal me niet verbazen als Frank daar zo naar kijkt.
En terecht. Als je een 2-0 voorsprong zo makkelijk uit handen geeft ligt het probleem ook zeker niet bij de spits.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ain't gonna happen.. 3 goals in de laatste 2 wedstrijden. Zal me niet verbazen als Frank daar zo naar kijkt.
Onzin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Als je een 2-0 voorsprong zo makkelijk uit handen geeft ligt het probleem ook zeker niet bij de spits.
De voorsprong was ook niet echt te danken aan de spits. Jawel, hij scoorde, maar doelpunten uit corners zie ik niet als iets heel positiefs behalve dat het een goal is. Als het voorin beter loopt, waar Sigi dus wel invloed op heeft, komt de bal minder op onze helft. Dus ja, dat probleem ligt bij het hele team, dus ook bij de spits.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Als je een 2-0 voorsprong zo makkelijk uit handen geeft ligt het probleem ook zeker niet bij de spits.
Scorebordjournalistiek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |