Inderdaad.quote:
Nou en ofquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
hasj, coke en pillen.
Stoer hoor.
Geblesseerd.quote:
Geblesseerd, anders is Strootgod gewoon de 4e beste middenvelder.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marlon Slabbekoorn.
Ik hoorde dat sommige Feyenoorders groot fan van hem zijn hier.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij is immers een Hagenees. Het enige wat ze bindt is de jodenhaat.
Vis is bazenvoer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nog een bordje met hollandse nieuwe liggen. Maar ik denk dat ik ze maar bewaar voor KvdB.
Kan jou het schelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nog een bordje met hollandse nieuwe liggen. Maar ik denk dat ik ze maar bewaar voor KvdB.
Ajax, voor de vrijgezelle spelers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Van wie is dit?
Net het begin hiervan even gemist.
Waaromquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ajax, voor de vrijgezelle spelers.
Echt?quote:
hoop tquote:
Alleen maar slomo's zo te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beelden, zijn die er uberhaupt?
Want die hebben geen vrouw die gezond voor ze kan koken.quote:
Het was niet echt profvoetbalwaardig, nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Toekito het volgende:
Echt wat deden De Vrij, Joris en Tony bij die goal? Verbaas me er nog steeds over.
Ah, dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want die hebben geen vrouw die gezond voor ze kan koken.
tsja...al weken niet. Maar Oom Louis roept ze steeds op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Het was niet echt profvoetbalwaardig, nee.
Schelvis z'n broer is autistisch, geen mongool.quote:
Ajax.quote:
Op de NOS uiteraardquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:34 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Zo meteen nog samenvattinkje op Fox of eeeh ?
Thys Sunfieldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Dutch Food Valley Classics.
Ik heb er nu al sin in.
Ik ben toch meer fan van Burt Carvillagequote:
Edwin Shops maakte er helemaal een zooitje van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben toch meer fan van Burt Carvillage
Grapje zeker. Burtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben toch meer fan van Burt Carvillage
Welke grap?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef marcodej het volgende:
Goeie grap van Emile, die niemand weer hoorde.
Is het ook zo'n klein ventje ja?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef Type-R het volgende:
Wilfred zit op een kussentje net als Wesley
Had je maar moeten luisteren.quote:
Vreemd dat bij andere trainers meteen de kop wordt geëist maar bij Jan niet. Is toch typisch een trainer die de spelers zegt doe maar wat en nooit heeft laten zien dat hij met een andere opstelling of wissel iets doet aan tactiek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een charisma van die jan wouters![]()
Arnold Smit, die had ook verkeerde trekjes.quote:
quote:
Mooiste moment vorig jaar: Ronaldo neemt altijd alle vrije trappen en scoort niet. 1 keer zeg ie tegen Ozil: doe jij het dan een keer. Doelpuntquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
Cristiano Ronaldo scoort nooit uit vrije trappen.
Niets mis met Fransen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik heb medelijden met Johan; Fransen.
quote:
Schelveccio een sociaal manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
Geweldigste blooper die ik toch wel heb gezien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat zit je moeilijk te doen?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)bdf-e0dfdd823451.mp4
Ja het was echt heel moeilijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Echt héquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Mensen wilde de .mp4 link en geen printscreen van gemistdownloader.quote:
De verlosserquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja nu kunnen ze het voortaan sneller zelf doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Mensen wilde de .mp4 link en geen printscreen van gemistdownloader.
Nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed programma trouwens, WIA4.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
Geweldigste blooper die ik toch wel heb gezien.
Zit in het programma met Marcel Meijer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
wat deed Fatima in dat voorstukje aan het begin van de show?
Denk voor het hockey.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Prima showtje, niks mis mee.quote:
Die is uitelkaar getrokken getroost na de uitschakeling van zowel de mannen als vrouwen in de halve finale op het EK door Wilfried, Johan, Emile en René en waarschijnlijk de Danny Vera Experience crew.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Zoooooooooooooo. Koekoek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
''Ja, wat moet ik nou zeggen?''
- ''56.000 kijkers!''
Lekker doosje leegeten, niets mis mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:26 schreef Pascalus het volgende:
Maandag komt Bossie!![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op een aflopende zaak. De grootste kneus van Nederland, Johan Derksen, boeit steeds minder.quote:
Dit zijn prima kijkcijfers voor een vrijdag. Top 25 is ook gehaald. En maandag kijken er altijd meer mensen naar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:48 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Lijkt op een aflopende zaak. De grootste kneus van Nederland, Johan Derksen, boeit steeds minder.
Het terugkijken dus niet waard? Ik had het opgenomen just in case.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:57 schreef Ambrosius het volgende:
Aardige uitzending gisteren, niet bijzonder. Hopelijk maandag beter met Boskamp.
Mwah, niet per se vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het terugkijken dus niet waard? Ik had het opgenomen just in case.
Prima uitzending als je van uitzendingen met Emile houdt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het terugkijken dus niet waard? Ik had het opgenomen just in case.
Prietpraat, allemaal effectbejag deze post.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Top show.
Top show met Sierd deed Willem II - Sparta op FOX 2
Geen Johannes zoals gewoonlijk, mist hij weer een aflevering. Is Schelvis erop kijkt die paardenlul niet.
Zit ie nog vast in Rusland?
Mooi voor jou. Die opmerking had je gisteren maar moeten plaatsen toen de uitzending live was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelijk Emile over Immers, zo terecht
Ben je klaar met je machogebral?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi voor jou. Die opmerking had je gisteren maar moeten plaatsen toen de uitzending live was.
Dit is mosterd na de maaltijd.
Ik ben hier om mijn mening te geven. Als ik daarmee het topje van de piramide kan bereiken doen we dat graag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je klaar met je machogebral?
Heb je toevallig een filmpje van Aad300 en mensen met het syndroom van Down?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Aad de Mos zal er ook niet blij mee zijn.
Het lijkt wel alsof hij het er om doetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan ook weer over mongolen beginnen met Emile er bij (met zijn gehandicapte broer), beetje pijnlijk altijd.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
''Ja, wat moet ik nou zeggen?''
- ''56.000 kijkers!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |