Waarom staat er dan ' in procenten gemiddeld bruto huishoudinkomen' ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee want dit is in absolute getallen.
Jôh, dat betekent dat je > 20 jaar voor mijn AOW mag schrokken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:43 schreef poemojn het volgende:
Blomke, ik heb nog zo'n 35 jaar te gaan tot mijn pensioen, dus die lange tijdshorizon mag.
Ik denk dat die drie en een halve cent er wel afkan bij poemojnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Jôh, dat betekent dat je > 20 jaar voor mijn AOW mag schrokken!
was dan ook niet volledig, maar lager dan de woningwaarde door de overwaarde uit de voorgaande woning.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:47 schreef 99.999 het volgende:
Met mijn omgeving komt het juist aardig overeen. Opgegroeid in een wijk uit eind jaren '70 begin jaren '80. Daar moest de afgelopen tien jaar best wat gebeuren aan renovaties e.d. En dat kon mooi met zo'n aflossingsvrije hypotheek en de oorspronkelijke hypotheek was mooi afgelost ondertussen.
De meeste banken hadden ook tien jaar terug al niet heel veel trek in het volledig aflossingsvrij financieren van woningen.
Als al jouw wensdromen hier uitkomen is dat dan al lang en breed afgeschaftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Jôh, dat betekent dat je > 20 jaar voor mijn AOW mag schrokken!
dat wordt een folderwijkje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik denk dat die drie en een halve cent er wel afkan bij poemojn
Aflossingsvrije hypotheek er bij dus? Ach dat is niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef poemojn het volgende:
[..]
was dan ook niet volledig, maar lager dan de woningwaarde door de overwaarde uit de voorgaande woning.
Tot nu toe, komen vele van mijn wensdromen uit:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef 99.999 het volgende:
Als al jouw wensdromen hier uitkomen is dat dan al lang en breed afgeschaft
Dat zekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Tot nu toe, komen vele van mijn wensdromen uit:
dalende huizenprijzen->
dalende rente->
dalende consumptie->
dalende koopkracht->
dalend geboortecijfer:
-> minder beslag op het milieu.
misschien komt er nog wel een atoombommetje bij, dan kan je je geluk waarschijnlijk niet op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Tot nu toe, komen vele van mijn wensdromen uit:
dalende huizenprijzen->
dalende rente->
dalende consumptie->
dalende koopkracht->
dalend geboortecijfer:
-> minder beslag op het milieu.
't Is maar net hoe je tegen de dingen aankijkt. Ik ben kritisch analytisch en onafhankelijk in m'n denkwijze. Vele anderen snappen niet waar ik 't over heb en doen dat af met zo'n opmerking.quote:
Charles Manson begrepen ze ook niet, maar of dat een aanbeveling is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef blomke het volgende:
[..]
't Is maar net hoe je tegen de dingen aankijkt. Ik ben kritisch analytisch en onafhankelijk in m'n denkwijze. Vele anderen snappen niet waar ik 't over heb en doen dat af met zo'n opmerking.
Soit, cést bon, ik ga m'n gang wel.
proefverlof?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zeker
maar stijgende rente denk ik
Aan pensioenen ook. En nu?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef blomke het volgende:
Sinds het begin van de crisis (2008) is er 130.000.000.000,- aan woningwaarde verdampt
pensioenen hebben niets met woningwaarde te maken , dat zijn andere eigenarenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Aan pensioenen ook. En nu?
Dat vroeg ik dan ook niet. Ik vroeg me slechts af of hij dan ook ging juichen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef michaelmoore het volgende:
Pensioenen hebben niets met woningwaarde te maken , dat zijn andere eigenaren
je gaat toch ook niet de waarde van de garage van je buurman vergelijken met jouw zomerhuisje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik zoek een geüpdate versie van deze cijfers van september 2012, hypotheekschuld vs woningwaarde pensioenen en spaargeld. Iemand?
Woningwaarde tweemaal zo hoog als hypotheekschuld
[ afbeelding ]
ik zou een Bulgaarse fantasie eerder vergelijken met een appartement hartje Amsterdam, heel normaal hier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je gaat toch ook niet de waarde van de garage van je buurman vergelijken met jouw zomerhuisje?
Nee, tuurlijk niet. Dat zou net zoiets zijn als de meuk uit Bulgarije vergelijken met een woning in NL.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef michaelmoore het volgende:
je gaat toch ook niet de waarde van de garage van je buurman vergelijken met jouw zomerhuisje?
M.a.w. overwaarde van het huis en hypotheekschuld, zijn scheef verdeeld over de woningbezitters.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:31 schreef michaelmoore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |