"altijd"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef dieselnoi het volgende:
Bij twijfel gevallen gaat het voordeel altijd naar de aanvallende ploeg.
"voordeel"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef dieselnoi het volgende:
Dit was geen twijfelgeval.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef dieselnoi het volgende:
Hier in Groningen ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
In Amsterdam ligt poep op de stoep.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Ajax wint toch wel
Dan ga ik zo met een gerust hart VI kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Ajax wint toch wel
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Typisch Ajax weer, relatief simpel op 0-2 komen en dan gigantisch inzakken altijd, waardoor al meerdere malen een voorsprong weggegeven is
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
Helaas heb ik finnbogason ook in m'n team.Ik had moeten weten dat hij tegen Ajax 90 minuten onzichtbaar zou zijn.
Goalsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat dus, maar evt. wel Cillisen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
Godver wat een smerige tyfus overtreding.
Er is geen fuck met die speler aan de hand. Die blijft gewoon liggen in de hoop dat hij geen kaart krijgt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vink![]()
Misschien eerst kijken hoe het met de spelers is...
Vermeer wel, daar kijkt hij niet eens naar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is geen fuck met die speler aan de hand. Die blijft gewoon liggen in de hoop dat hij geen kaart krijgt.
"Ziek"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vermeer wisselt wel in de rust..
Oke.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vermeer wel, daar kijkt hij niet eens naar.
Ook dat nog, ik hoop dat hij eruit gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:35 schreef Dos37 het volgende:
Stel je voor straks een keeper in de goal die de korte hoek wel afdekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |