abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130391461
pi_130391517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Enige wat ik nodig ben is een adres.. Ik kan dan dat Amerikaanse adres invullen, betalen, en dan wordt het gewoon naar dat adres verstuurd. Op het moment dat diegene het binnen krijgt, kan het naar mij verstuurd worden. Belangrijk is dat het als 'gift' verstuurd wordt zodat het niet onderschept wordt door de douane. Dus geen originele verpakking enz.
Dat is tegenwoordig volgens mij allang geen garantie meer dat het er zonder invoerkosten door komt. Ook dat soort pakjes worden nog wel eens steekproefgewijs gecontroleerd en als ze ook maar enigszins het idee hebben dat het gewoon splinternieuwe muk is, gaan ze wel wat vragen stellen.
pi_130391520
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

I know that feel _O_.
*;
pi_130391583
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
#pealla
pi_130391592
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

*;
Ken je die van die grap dat mensen met een product naar je toe komen met de vraag hoe duur het is?

"Ja tuurlijk hou het product maar even tegen mijn voorhoofd dan scan ik de prijs voor u" :) :) :).
pi_130391631
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ken je die van die grap dat mensen met een product naar je toe komen met de vraag hoe duur het is?

"Ja tuurlijk hou het product maar even tegen mijn voorhoofd dan scan ik de prijs voor u" :) :) :).
Moet je ook wel echt bij een Albert Heijn voor werken om daar om te kunnen lachen :').
pi_130391632
quote:

[..]

Dat moet ik echt weer vaker doen.
pi_130391672
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Moet je ook wel echt bij een Albert Heijn voor werken om daar om te kunnen lachen :').
:')
pi_130391684
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat moet ik echt weer vaker doen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:22:42 #10
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_130391792
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:14 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig volgens mij allang geen garantie meer dat het er zonder invoerkosten door komt. Ook dat soort pakjes worden nog wel eens steekproefgewijs gecontroleerd en als ze ook maar enigszins het idee hebben dat het gewoon splinternieuwe muk is, gaan ze wel wat vragen stellen.
Mja maar je hebt iig dan wel de minste kans.. ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_130391856
quote:

[..]

"hohohohoo nou meneer u moet echt even mijn vriendin controleren hoor zij heeft geen kaartje :@ :D :D "
pi_130391904
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

"hohohohoo nou meneer u moet echt even mijn vriendin controleren hoor zij heeft geen kaartje :@ :D :D "
Het kan altijd erger :)
"hoe lang doe je erover om dit te maken?"
"minimaal 2 weken"
"oh, ik heb net naar de klant gestuurd dat het volgende week af is. Regel jij dat even? Ik moet nu weg. haha"

Geen grap. :')
pi_130391921
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het kan altijd erger :)
"hoe lang doe je erover om dit te maken?"
"minimaal 2 weken"
"oh, ik heb net naar de klant gestuurd dat het volgende week af is. Regel jij dat even? Ik moet nu weg. haha"

Geen grap. :')
pi_130391932
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik heb soms echt het idee dat ik dyslectisch aan het worden ben ;(.
quote:

[..]

Wat :') Nee. Ik verwijs ze altijd door naar de dichtstbijzijnde scanpaal, ook als ze vragen of iets in de bonus is :').

Of volwassen mensen die vragen of ze naar de WC mogen, of bakfietsmoeders die in je weg staan te wachten op hun treuzelende kutkind, je ophouden en dan tegen je durven te zeggen van 'zij (3 jr) moet er ook langs)' :'), of mensen die vragen naar geconfijte splitpijnboombitten uit de toendra's van Shubra El Khema, of mensen aan je trekken om je aandacht in plaats van gewoon hun stem te gebruiken, of mensen die letterlijk elke dag langer dan een uur op het bankje naast de koffieautomaat voor zich uit zitten te staren, of mensen die niet genoeg hebben aan de 50 overige soorten beschikbaar water en per se hun vaste shit moeten :r :( :{w.
pi_130392016
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik heb soms echt het idee dat ik dyslectisch aan het worden ben ;(.

[..]

Wat :') Nee. Ik verwijs ze altijd door naar de dichtstbijzijnde scanpaal, ook als ze vragen of iets in de bonus is :').

Of volwassen mensen die vragen of ze naar de WC mogen, of bakfietsmoeders die in je weg staan te wachten op hun treuzelende kutkind, je ophouden en dan tegen je durven te zeggen van 'zij (3 jr) moet er ook langs) :'), of mensen die vragen naar geconfijte splitpijnboombitten uit de toendra's van Shubra El Khema, of mensen aan je trekken om je aandacht in plaats van gewoon hun stem te gebruiken, of mensen die letterlijk elke dag langer dan een uur op het bankje naast de koffieautomaat voor zich uit zitten te staren, of mensen die niet genoeg hebben aan de 50 overige soorten beschikbaar water en per se hun vaste shit moeten :r :( :{w.
Hardop _O- Maar inderdaad ja, mensen die boos tegen mij gaan lopen doen omdat iets momenteel niet beschikbaar is, er zijn ook echt geen andere AH's in de buurt als ze dat zonodig moeten hebben :')_
pi_130392038
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
of mensen die niet genoeg hebben aan de 50 overige soorten beschikbaar water en per se hun vaste shit moeten :r :( :{w.
Ik vraag in dat geval altijd het lekkerste meisje of ze even achter voor me wil kijken of er nog wat in het magazijn staat :).
pi_130392109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mja maar je hebt iig dan wel de minste kans.. ;(
Je kan het iig proberen ja.
pi_130392116
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hardop _O- Maar inderdaad ja, mensen die boos tegen mij gaan lopen doen omdat iets momenteel niet beschikbaar is, er zijn ook echt geen andere AH's in de buurt als ze dat zonodig moeten hebben :')_
"Ja, maawr, het staat in JULLIE recept hoowr, kijk maawr, en nou heb ik alles al behalve dit" :'). Houd je bek bitch, het assortiment verschilt per AH, kies gewoon een vervangend product, professionele zeiksnor dat je d'r los rondloopt :').
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ik vraag in dat geval altijd het lekkerste meisje of ze even achter voor me wil kijken of er nog wat in het magazijn staat :).
Om vervolgens met d'r mee te lopen en d'r keihard te quicky'en in het magazijn?
pi_130392162
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Om vervolgens met d'r mee te lopen en d'r keihard te quicky'en in het magazijn?
Zou wel geil zijn. Alleen zijn ze allemaal like 15 tho.
pi_130392177
quote:

[..]

"Ja, maawr, het staat in JULLIE recept hoowr, kijk maawr, en nou heb ik alles al behalve dit" :'). Houd je bek bitch, het assortiment verschilt per AH, kies gewoon een vervangend product, professionele zeiksnor dat je d'r los rondloopt :').
:') :D #Supermarktstruggles.
pi_130392189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

En leg dat maar eens uit aan de klant. :')
pi_130392209
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

En die weet allang dat het daar ook niet is en gaat dan voor de vorm achter even een peukie roken; "nee meneer, helaas, hebben we niet meer" :').
pi_130392243
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

:') :D #Supermarktstruggles.
Hehe, echt hè 14.gif13.gif. Heerlijk om me daaraan te ergeren :).
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef Modus het volgende:

[..]

En die weet allang dat het daar ook niet is en gaat dan voor de vorm achter even een peukie roken; "nee meneer, helaas, hebben we niet meer" :').
Ik kijk pas serieus voor een 6,25/10+, anders gewoon even globaal :').
pi_130392266
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kijk pas serieus voor een 6,25/10+, anders gewoon even globaal :').
Valt me nog mee :D
pi_130392279
quote:

[..]

Ik ben dan ook zo'n autist die op haar naamkaartje kijkt en dan zo smooth "hey Eva" zegt.
pi_130392290
quote:
het assortiment verschilt per AH
Lang geleden geleden werden de winkels daarvoor ingedeeld van 1-5 maar dat systeem bestaat niet meer. Geen idee of daar iets anders voor in de plaats is gekomen?
pi_130392300
quote:

[..]

Alleen als ze het aardig gevraagd hebben anders loop ik idd alleen ff naar het magazijn voor lucht en dan weer terug.
pi_130392351
Jullie moeten het soort mensen als deze TS verdragen. :')
KLB / Subtiele misleiding bij Appie

Lijkt me vreselijk. :')
pi_130392372
Wat ik serieus niet snap is vakkenvullers met hun broek onder hun reet, die gewoon in hun onderbroek in de winkel staan; dat dat gewoon toegestaan wordt door de managers. Past toch niet helemaal bij het imago dat Appie zichzelf graag toedicht, maar zal wel weer aan mij liggen.
pi_130392396
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:40 schreef Modus het volgende:
Wat ik serieus niet snap is vakkenvullers met hun broek onder hun reet, die gewoon in hun onderbroek in de winkel staan; dat dat gewoon toegestaan wordt door de managers. Past toch niet helemaal bij het imago dat Appie zichzelf graag toedicht, maar zal wel weer aan mij liggen.
pi_130392427
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ik ben dan ook zo'n autist die op haar naamkaartje kijkt en dan zo smooth "hey Eva" zegt.
Ik werd voor de deur van AH vorige week lastiggevallen door zo'n sales-huppelkut, vroeg ze van 'weet jij waarom ik deze rode polo aan heb'? Ze was 6,25/10+, dus ik zei niet van "omdat je bij de Gamma werkt?", maar gewoon netjes van "nee, geen idee, hoezo?", om vervolgens meteen d'rna op haar borst iets te zien van Aidsfonds oid, gaf ze me kudo's voor het pas na X aantal seconden naar haar borsten te kijken :).

#semi-relevant story
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef Modus het volgende:

[..]

Lang geleden geleden werden de winkels daarvoor ingedeeld van 1-5 maar dat systeem bestaat niet meer. Geen idee of daar iets anders voor in de plaats is gekomen?
1-5 Was toch gewoon winkelgrootte? Het hoofdkantoor legt het assortiment + schappen vast, die zijn op de millimeter uitgerekend. Volgens mij hebben alleen franchisefilialen zeggenschap over hun assortiment.
pi_130392484
quote:
Nog nooit gezien.
pi_130392509
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Nog nooit gezien.
In dat dorpke van jou zal dat wel niet voorkomen.
pi_130392534
quote:
_O- Zelfs ik zeg daar wel 's iets van tegen collega's, want dat ziet er tijdens het werken in een supermarkt niet uit inderdaad. Maar ik heb de lijpste alto's, afro's en dreadlocks gezien, dus volgens mij gaat bezetting boven imago :').
pi_130392605
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

In dat dorpke van jou zal dat wel niet voorkomen.
In dorpjes heb je sws meestal geen AH's. Eerder Spar en nog wat van die rare typische namen.

Alleen ik ga gewoon naar de AH in de vinexwijk, misschien dat het in de AH in rivierenwijk wel zo is.
pi_130392640
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

_O- Zelfs ik zeg daar wel 's iets van tegen collega's, want dat ziet er tijdens het werken in een supermarkt niet uit inderdaad. Maar ik heb de lijpste alto's, afro's en dreadlocks gezien, dus volgens mij gaat bezetting boven imago :').
:r ik zou er dan niet meer kopen hoor.
pi_130392680
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1-5 Was toch gewoon winkelgrootte? Het hoofdkantoor legt het assortiment + schappen vast, die zijn op de millimeter uitgerekend. Volgens mij hebben alleen franchisefilialen zeggenschap over hun assortiment.
Volgens mij stond toen in foldertjes ook vaak dat cijfer bij een artikel om misgrijpen te voorkomen.
pi_130392838
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:

Net gekocht. <3

:').
pi_130392855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:50 schreef Modus het volgende:

[..]

Volgens mij stond toen in foldertjes ook vaak dat cijfer bij een artikel om misgrijpen te voorkomen.
Misschien was het om aan te geven dat je in een grotere winkel meer kans had om dat product te vinden? Herinner me nu dat er tot een paar jaar terug bij de ingang hier een stickertje stond met 'winkeltype 5' oid ja.

Trouwens, onze AH verkoopt al jaren geen blikjes mixdrank meer omdat die teveel werden gestolen. Die zijn in andere AH's nog wel gewoon verkrijgbaar geloof ik. Ook staan er overal en nergens flessen Prosecco uitgestald, om dat Oud-Zuid gepeupel een beetje te triggeren :'). Dus misschien is dan toch wel een klein percentage van het assortiment vrij in te delen, maar mijn filiaal is dan ook weer een pilotwinkel dacht ik, dus kan ook zijn dat het daarmee te maken heeft _O-.
pi_130392922
AH SC :r.
pi_130392959
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
AH SC :r.
Schopje C&H.

Of bedoelde je die andere AH?
pi_130392992
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:55 schreef Modus het volgende:

[..]

:').
Why :')
pi_130393024
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Lijken wel van die zwemschoenen :').

pi_130393044
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

#next level #hipster #fashion #japanese designer label #je snapt het gewoon niet.
pi_130393059
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:01 schreef Modus het volgende:

[..]

#next level #hipster #fashion #japanese designer label #je snapt het gewoon niet.
#dopeoutfit #topbodyfit
pi_130393069
quote:

[..]

dat deed ik 12 jaar geleden al :') of tijdens het chips vullen per ongeluk een zak chips kapot snijden die je dan af moest schrijven en die halve zak opbikken
pi_130393109
Ik kan elke week wel die LIF/US-topics tvp'en, verdwijnen zo vaak uit MyAT 'ineens' :').
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat deed ik 12 jaar geleden al :') of tijdens het chips vullen per ongeluk een zak chips kapot snijden die je dan af moest schrijven en die halve zak opbikken
Dat is wel echt schraal _O-. En kan je op staande voet voor ontslagen worden (wat bij mij vaak genoeg gebeurt) :').
pi_130393147
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan elke week wel die LIF/US-topics tvp'en, verdwijnen zo vaak uit MyAT 'ineens' :').

[..]

Dat is wel echt schraal _O-. En kan je op staande voet voor ontslagen worden (wat bij mij vaak genoeg gebeurd) :').
ik denk dat iemand elke keer je AT opschoont :o!!!
pi_130393153
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
(wat bij mij vaak genoeg gebeurd) :').
Ghetto appie :')
pi_130393177
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ghetto appie :')
Dat contrast, een vulploeg goons die een hoopje miljonairs serveert.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik denk dat iemand elke keer je AT opschoont :o!!!
Kan ik die ook inhuren voor m'n ramen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')