Leedvermaak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom dan, als je ze allebei toch niet zou willen doen
ja, maar anders mocht het niet op facebook of op fok vertoont wordenquote:
Ze bedoelt een banaan. Een komkommer is 30 cm.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar anders mocht het niet op facebook of op fok vertoont worden
elke fokker heeft toch 30cm?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze bedoelt een banaan. Een komkommer is 30 cm.
Nee ik bedoel als je oefent moet je het wel goed doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze bedoelt een banaan. Een komkommer is 30 cm.
Het zijn stilstaande beelden. Hoe wil je dan zien of ze het goed doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je oefent moet je het wel goed doen![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:44 schreef ntm het volgende:
[..]
oh youquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Op vrijdag 23 augustus 2013 15:48 schreef ntm het volgende:
maakt mij niet uitquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:50 schreef tetouaribo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 augustus 2013 15:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja, ik heb al niks gezegd.
[/quote
Ik lul niks door
geen moslimquote:
Het is ook wel lastig hoor. Straks trouw je met iemand waar het niet mee klikt in bed. En dan? EN DAN?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen moslim
regels in de koran gelden niet voor niet moslims, al denken sommige moslims daar anders over
Of hij blijkt een kleine lul te hebben HAHAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig hoor. Straks trouw je met iemand waar het niet mee klikt in bed. En dan? EN DAN?!
Of zij blijkt mega flappen te hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Of hij blijkt een kleine lul te hebben HAHA
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig hoor. Straks trouw je met iemand waar het niet mee klikt in bed. En dan? EN DAN?!
daarom gewoon seks voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Of hij blijkt een kleine lul te hebben HAHA
Ik ken wel veel Amerikanen. What's upquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef VeerEli het volgende:
Niemand hier toevallig een goeie bekende in Amerika?
om jou kleren toe te sturen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef VeerEli het volgende:
Ken wel een vj die daar elke week wel een keertje komt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef VeerEli het volgende:
Jaquote:
Nou wat, is daar iets mis mee? Ik moet deze kleding dringend hebben manquote:
Zouden ze er geld aan verdienen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou wat, is daar iets mis mee? Ik moet deze kleding dringend hebben man
Welk merk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nope, is een gevalletje 'help iemand anders uit de brand'. Het kost al veel namelijk ivm de verzendkosten etc bovenop de bestelling zelf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zouden ze er geld aan verdienen?
Welke winkel etc?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, is een gevalletje 'help iemand anders uit de brand'. Het kost al veel namelijk ivm de verzendkosten etc bovenop de bestelling zelf.
Forever21, van die site.. Maar ik heb 3 artikelen die ik hebben wil, die alleen op de Amerikaanse site staan en die dus niet naar Nederland verschepen.quote:
can't help you.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja
[..]
Enige wat ik nodig ben is een adres.. Ik kan dan dat Amerikaanse adres invullen, betalen, en dan wordt het gewoon naar dat adres verstuurd. Op het moment dat diegene het binnen krijgt, kan het naar mij verstuurd worden. Belangrijk is dat het als 'gift' verstuurd wordt zodat het niet onderschept wordt door de douane. Dus geen originele verpakking enz.quote:
Ik vrees van niet, want ze verschepen niet naar NL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
can't help you.
een vriend van me gaat er regelmatig voor zn werk heen, maar daar heb je op dit moment vrij weinig aan want nu is die gewoon in nederland
kan het niet gewoon verstuurd worden?
zijn die kleren zo bijzonder dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, want ze verschepen niet naar NL.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, is een gevalletje 'help iemand anders uit de brand'. Het kost al veel namelijk ivm de verzendkosten etc bovenop de bestelling zelf.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Forever21, van die site.. Maar ik heb 3 artikelen die ik hebben wil, die alleen op de Amerikaanse site staan en die dus niet naar Nederland verschepen.
En dan passen ze niet. Ik kan wel eens vragen of ik iemand ken die daar vaker besteldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Enige wat ik nodig ben is een adres.. Ik kan dan dat Amerikaanse adres invullen, betalen, en dan wordt het gewoon naar dat adres verstuurd. Op het moment dat diegene het binnen krijgt, kan het naar mij verstuurd worden. Belangrijk is dat het als 'gift' verstuurd wordt zodat het niet onderschept wordt door de douane. Dus geen originele verpakking enz.
Zat een gratis Venus Soft bij de fancy, die natuurlijk niet van mij is maar van mijn verzonnen zusje.quote:
Baard moet je trimmen, never nimmer afscheren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar scheer ik mijn baard mee. Die zijn echt fijn.
JA ZE ZIJN BIJZONDER!!!!! IK MOET ZE HEBBEN!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn die kleren zo bijzonder dan?
of is het meer een gevalletje: ik ben vrouw en ik wil het?
Ik ben toch die 'iemand anders' jonge, aapquote:
Past wel. Zijn 3 tops. Maat S. Boeit niet als ze iets te wijd zitten, en te strak maak ik eigenlijk nooit meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En dan passen ze niet. Ik kan wel eens vragen of ik iemand ken die daar vaker besteld.
Nee, staat me niet. Heb een te erge babyface daarvoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Baard moet je trimmen, never nimmer afscheren.
calm downquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA ZE ZIJN BIJZONDER!!!!! IK MOET ZE HEBBEN!
[..]
Ik ben toch die 'iemand anders' jonge, aap
[..]
Past wel. Zijn 3 tops. Maat S. Boeit niet als ze iets te wijd zitten, en te strak maak ik eigenlijk nooit meeJA HEEFT HAAAAAAAAAAAAAAAAAST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |