Waarom vraag je niet aan die 21.eu om die dingen te importeren, kan goed zijn dat ze dat doen voor je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt een Amerikaanse forever21 en een Europese forever21. De Europese bezorgd uiteraard wel in NL. Maar alle 3 de artikelen die IK hebben wil, staan niet op de Europese maar op de Amerikaanse forever21. Dus kan ik ze niet bestellen
Zal het nog mooier maken, zit inmiddels op 4. Maar je hoeft het niet te geloven hoor, sommige mensen verzinnen inderdaad shit op internet. Zoals de waard is......quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:58 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt het snel geregeld zeg.
Heb ze al een bericht gedaan, maar duurt dus even voor ik antwoord krijg. Als ze het niet willen doen, dan moet ik wel iets achter de hand hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet aan die 21.eu om die dingen te importeren, kan goed zijn dat ze dat doen voor je.
het leven kan zo simpel zijn, als je maar een lekker wijf bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:58 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt het snel geregeld zeg.
Misschien staat het hier ook wel op. Hebben ze fucking veel kleding.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal het nog mooier maken, zit inmiddels op 4. Maar je hoeft het niet te geloven hoor, sommige mensen verzinnen inderdaad shit op internet. Zoals de waard is......![]()
![]()
Nope, staat er niet op. Maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien staat het hier ook wel op. Hebben ze fucking veel kleding.
http://www.sereneorder.com/
Wat wil je hiermee zeggen? Dat mijn leven kut is? HE?!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
het leven kan zo simpel zijn, als je maar een lekker wijf bent.
jouw leven zit vol kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat mijn leven kut is? HE?!!!
Mensen die lekker zijn spelen life op easy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik smolt een beetjequote:
'n Lekker wiefke.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
FYPquote:
En als ik zoiets zeg ben ik een kk flikker, wtf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat mijn leven kut is? HE?!!!
Jahquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En als ik zoiets zeg ben ik een kk flikker, wtf.
Hoe lang werk je al bij de AH?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ALLE Innocent
bijv. pak 0.75 liter
1,49
- Is de 900ml ook in de bonus?
Ja
- Maar hier in de folder staat 0,75 cl?
Er staat bijvoorbeeld, alle varianten zijn in de bonus
- Dus ik hoef niet 2,39 te betalen?
Nee
- Weet je het zeker?
AHGAYAGFSCAGFDCFGADHGFDH
Of
2e GRATIS
- Hoeveel moet ik er kopen voor de bonus?
LIKE SRS, WTF, ARE U FUCKING KIDDING ME, RETARDED DOUCHELORD FUCKOUTTAHERE
#4ebe-rage
Hoezo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe lang werk je al bij de AH?
Vraag ik me afquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Heb namelijk het idee dat je nog steeds vakken staat te vullen terwijl als je daar >3 jaar werkt je mag hopen dat je iets van teamleider bent.
Hij vroeg het zich af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, je vroeg hoe lang ik daar werkte en ik heb daar nog niks op gezegd.
Ik hoef niet eens te werken, doe die shit 4 fun.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te werken, doe die shit 4 fun.
Wil je rekening wel eens zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meer Kees dan er in NL wonen.
Ik hoef met niemand te delen.quote:
Ho ho, 4 hè.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon 3 millie op m'n PayPal.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef met niemand te delen.
Ik rockte gewoon skinny chino en een longsleeve vandaag, had het niet warmquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
godverdomme dit weer is te warm voor een neger zoals ik.
Dit is eindelijk een beetje fatsoenlijk warm (in de schaduw/wind) man, in tegenstelling tot die kleffe hitte van begin deze maandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
godverdomme dit weer is te warm voor een neger zoals ik.
#A_F #chino #risotto #pealla #watersportquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik rockte gewoon skinny chino en een longsleeve vandaag, had het niet warm.
Haters gonna drink hateration.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is eindelijk een beetje fatsoenlijk warm (in de schaduw/wind) dan, in tegenstelling tot die kleffe hitte van begin deze maand.
[..]
#A_F #chino #risotto #pealla #watersport
Bijna m'n Hatenandes uitgespuugd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haters gonna drink hateration.
I know that feelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ALLE Innocent
bijv. pak 0.75 liter
1,49
- Is de 900ml ook in de bonus?
Ja
- Maar hier in de folder staat 0,75 cl?
Er staat bijvoorbeeld, alle varianten zijn in de bonus
- Dus ik hoef niet 2,39 te betalen?
Nee
- Weet je het zeker?
AHGAYAGFSCAGFDCFGADHGFDH
Of
2e GRATIS
- Hoeveel moet ik er kopen voor de bonus?
LIKE SRS, WTF, ARE U FUCKING KIDDING ME, RETARDED DOUCHELORD FUCKOUTTAHERE
#4ebe-rage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |