Hij vroeg het zich af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, je vroeg hoe lang ik daar werkte en ik heb daar nog niks op gezegd.
Ik hoef niet eens te werken, doe die shit 4 fun.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te werken, doe die shit 4 fun.
Wil je rekening wel eens zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meer Kees dan er in NL wonen.
Ik hoef met niemand te delen.quote:
Ho ho, 4 hè.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon 3 millie op m'n PayPal.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef met niemand te delen.
Ik rockte gewoon skinny chino en een longsleeve vandaag, had het niet warmquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
godverdomme dit weer is te warm voor een neger zoals ik.
Dit is eindelijk een beetje fatsoenlijk warm (in de schaduw/wind) man, in tegenstelling tot die kleffe hitte van begin deze maandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
godverdomme dit weer is te warm voor een neger zoals ik.
#A_F #chino #risotto #pealla #watersportquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik rockte gewoon skinny chino en een longsleeve vandaag, had het niet warm.
Haters gonna drink hateration.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is eindelijk een beetje fatsoenlijk warm (in de schaduw/wind) dan, in tegenstelling tot die kleffe hitte van begin deze maand.
[..]
#A_F #chino #risotto #pealla #watersport
Bijna m'n Hatenandes uitgespuugd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haters gonna drink hateration.
I know that feelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ALLE Innocent
bijv. pak 0.75 liter
1,49
- Is de 900ml ook in de bonus?
Ja
- Maar hier in de folder staat 0,75 cl?
Er staat bijvoorbeeld, alle varianten zijn in de bonus
- Dus ik hoef niet 2,39 te betalen?
Nee
- Weet je het zeker?
AHGAYAGFSCAGFDCFGADHGFDH
Of
2e GRATIS
- Hoeveel moet ik er kopen voor de bonus?
LIKE SRS, WTF, ARE U FUCKING KIDDING ME, RETARDED DOUCHELORD FUCKOUTTAHERE
#4ebe-rage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |