quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:25 schreef Catch22- het volgende:
Jij bent gewoon erg dom. Er staat duidelijk bijv. Boven
En wat heeft dat er mee te maken ? Als je bij Tiramisu de tweede gratis krijgt dan is hij gewoon 3,98 met 1 gratis erbij, dat is op zich duidelijk genoeg en dat is wat anders dan 1,99 per stuk maal twee. Daarnaast, als er op dezelfde regel vóór de prijs '2 kuipjes' staat dan had er bij moeten staan 'per stuk' (1,99) afgezien van of iemand slim is of niet daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:25 schreef Catch22- het volgende:
Jij bent gewoon erg dom. Er staat duidelijk bijv. Boven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:30 schreef Phone het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken ? Als je bij Tiramisu de tweede gratis krijgt dan is hij gewoon 3,98 met 1 gratis erbij, dat is op zich duidelijk genoeg en dat is wat anders dan 1,99 per stuk maal twee. Daarnaast, als er op dezelfde regel vóór de prijs '2 kuipjes' staat dan had er bij moeten staan 'per stuk' (1,99) afgezien van of iemand slim is of niet daar gaat het niet om.
De tering. Ben je aan het trollen ofzo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:30 schreef Phone het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken ? Als je bij Tiramisu de tweede gratis krijgt dan is hij gewoon 3,98 met 1 gratis erbij, dat is op zich duidelijk genoeg en dat is wat anders dan 1,99 per stuk maal twee. Daarnaast, als er op dezelfde regel vóór de prijs '2 kuipjes' staat dan had er bij moeten staan 'per stuk' (1,99) afgezien van of iemand slim is of niet daar gaat het niet om.
Overigens staat er bij Appie op één van de 5 bonnetjes en rekenfout en gek genoeg altijd in het nadeel van de klant.
Het is doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De tering. Ben je aan het trollen ofzo?
Of of of... En val me niet aan...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:30 schreef Phone het volgende:
[..]
Overigens staat er bij Appie op één van de 5 bonnetjes en rekenfout en gek genoeg altijd in het nadeel van de klant.
Dat vraag ik me bij jou ook al jaren afquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:35 schreef tong80 het volgende:
Aardbei yoghurt met gekleurde balletjes. Ten eerste krijg ik er rare denkbeelden bij, ten tweede vraag ik me af waar die balletjes van zijn gemaakt.
Vragen mensen, vragen die het leven gecompliceerd maken.
Want ? Heb ik ergens vermeld dat ik er zelf niets van snapquote:
Nee klaphark, 1 tiramisu kost 1,99quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:30 schreef Phone het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken ? Als je bij Tiramisu de tweede gratis krijgt dan is hij gewoon 3,98 met 1 gratis erbij, dat is op zich duidelijk genoeg en dat is wat anders dan 1,99 per stuk maal twee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |