abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130387803

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
pi_130387896
Ja die site die net gepost werd is inderdaad zeer baas.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_130387920
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:38 schreef 1517 het volgende:

[..]

AANRADER VOOR IEDEREEN
http://www.allthingsgym.com/
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130388520
Weet iemand waar ik in een Nederlandse winkel/webshop reukzout/ammoniak capsules kan halen?

Kan wel in buitenland bestellen, maar misschien weet iemand hier wat
pi_130388986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef 1517 het volgende:

[..]

250kg Front Squat: w.t.f....
pi_130389394
Op welke andere BB fora zitten jullie? Ik nu alleen op www.bodybuilding.com vind het overzichtelijker, redelijk fijn in gebruik en heel veel tips en informatie.
En die sappige Misc topics zijn ook geniaal.

Maar damn, wat een white knights, die ''Ameribrahs'' kunnen er wat van zeg.
pi_130389754
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Op welke andere BB fora zitten jullie? Ik nu alleen op www.bodybuilding.com vind het overzichtelijker, redelijk fijn in gebruik en heel veel tips en informatie.

Ik zit alleen op BB.com ..hang rond in misc en powerlifting sectie.

Als er ergens vrouwen zijn, dan duiken er automatisch whiteknights op... niet alleen op bb.com haha
pi_130389769
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

250kg Front Squat: w.t.f....
Behoorlijk ziek die vid op die site ja!

Mijn eigen pr is 140, nog een lange weg te gaan :P
pi_130389951
Mijn frontsquat PR weet ik niet, maar toen ik nog mijn benen trainde was het 40 kg.
pi_130393908
quote:

Bb.com (al jaren niet meer geweest) en dbb (kom ik soms).

Verder zag ik vandaag in m'n gym dat ze nu ook een tractorband (320kg), farmer walks, een 100kg steen, een fust en zo'n ding die je op je rug kunt doen om dan te lopen :)
pi_130393974
quote:

Superuitgebreide site en forum idd. Als ik me goed herinner was er ook een goed lekkere fitnessvrouwentopic :9
pi_130396878
ik kijk altijd op bodynet dat schijnt beste site te zijn tog

edit: oh dit is niet het gym topic :')

[ Bericht 54% gewijzigd door Beach op 23-08-2013 21:46:28 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_130397501
Wadden kruidenzout is ook in de Jumbo te koop

SPOILER
Op een meer serieuze noot: weet er iemand een website met een grote collectie recepten gericht op BB?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_130398170
Pete Rubish _O_ Die is teminste eerlijk over ze AAS gebruik
pi_130406558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef Intentiion het volgende:
Pete Rubish _O_ Die is teminste eerlijk over ze AAS gebruik
Inderdaad, hij heeft toegegeven wanneer hij is begonnen met gebruiken van vitamine t ... hij heeft een 760lb deadlift nog natty gehaald.

Je ziet ook een flink verschil in fysiek van voor zijn gebruik en na zijn gebruik. Zijn natty fysiek was ook zeker impressive!

Hier nog mooi filmpje van Eric Lilliebridge(af en toe trainingsmaat van Rubish)

vid begint nadat de foto's zijn geweest.
pi_130408175
B&F verkoopt dit:
http://www.bodyenfitshop.(...)lerend/vyotech/17hd/
Actieve ingrediënt http://www.ergogenics.org/186.html

Hmmmmm...Nee

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2013 06:39:38 ]
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:31:10 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_130409696
Grmbl :(
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisartsenpost te wachten totdat ik geroepen word om een röntgenfoto te laten maken. Gisteravond heb ik tijdens kungfu-training een flinke trap tegen mn ribbenkast gekregen. Ik vertrouw het niet, de arts ook niet.

En het enige waar ik echt van baal is dat of de rib nu gekneusd is of gebroken, ik kan verlopig niet meer zwaar tillen. :(
Het ging net goed met de progressie, verdorie! :'(
F.K.A. SuperwormJim
pi_130410286
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft toegegeven wanneer hij is begonnen met gebruiken van vitamine t ... hij heeft een 760lb deadlift nog natty gehaald.

Je ziet ook een flink verschil in fysiek van voor zijn gebruik en na zijn gebruik. Zijn natty fysiek was ook zeker impressive!

Hier nog mooi filmpje van Eric Lilliebridge(af en toe trainingsmaat van Rubish)

vid begint nadat de foto's zijn geweest.
Toffe video. Heb je die mac n cheese review van Pete Rubish gezien :') Moet je echt even kijken, die vent is een goede verkoper
pi_130410942
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Toffe video. Heb je die mac n cheese review van Pete Rubish gezien :') Moet je echt even kijken, die vent is een goede verkoper
WHahah ja gezien, ook die andere filmpjes zijn mooi waar die een PWO maaltijd gaat halen :') ... teveel sarcasme en satire.. geweldig.
pi_130410968
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

WHahah ja gezien, ook die andere filmpjes zijn mooi waar die een PWO maaltijd gaat halen :') ... teveel sarcasme en satire.. geweldig.
All this sodium will make us bloated as shit... and hit PR's.
pi_130410985
quote:
Ik heb het gelezen, maar wat is nou de conclusie.. is het toch een oral tech?
pi_130411045
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:53 schreef Intentiion het volgende:

[..]

All this sodium will make us bloated as shit... and hit PR's.
Eiwitten tellen van Cheez-its .... :')

shin pumps ... echt te grappig
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:38:53 #23
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130411824
quote:
Meteen besteld
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  † In Memoriam † zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:12:22 #24
230491 Zith
pls tip
pi_130413840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Okay :) Heb alle versies besteld (wel via hong kong).
Da's snel :)

krijg de 150 LB dicht, de 200 LB nog net niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_130413862
Toen ik nog een kleine Isa was had ik een neef die die grip dingen had en ik dacht dat hij daar die grote armspieren van had gekregen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')