niemand vind jou aardigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
Klaar met dat eigen-gegeil van Tyron. Post 15 wordt de TT, tenzij Tyron die heeft. Dan wordt het 16.
quote:
Heb je ook je modknopjes nog?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat ik mijn blauwe kleurtje een stuk sneller ga verliezen...
mss krijg je wel een streep erbijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat ik mijn blauwe kleurtje een stuk sneller ga verliezen...
Dan moet hij nog gaan overwerken hier terwijl hij eigenlijk al gestopt is.quote:
Hmmm, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, anders kon ik ook de TT niet aanpassen.
Nog 3 minuten, of gebruik je die altijd om af te sluiten en je jas te pakken?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb ik aan 24 uur in een dag niet genoeg...
Toen je dit tegen haar zei was de afspraak gelijk afgezegd?quote:
Zelfs op een forum, of ergens waar ik er 100% zeker van zou zijn dat ze het niet te weten zou komen. Zou ik nog steeds nooit mijn moeder een kutwijf noemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef Tyron het volgende:
ik ga vandaag bij mn moeder eten en dan vraag ik wat zegt ze is een verassing
wtf ben geen 12 kutwijf
Dat ding is toen toch weer teruggegeven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer
sluit het fokstoktopic als wraak actie
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen je dit tegen haar zei was de afspraak gelijk afgezegd?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs op een forum, of ergens waar ik er 100% zeker van zou zijn dat ze het niet te weten zou komen. Zou ik nog steeds nooit mijn moeder een kutwijf noemen.
quote:
sorry niels zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Jij ook al, de laatste tijd is er nog iemand die de hele tijd met die plaatjes strooit.
ja, maar don moet iets onder nemenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ding is toen toch weer teruggegeven?
quote:Waarde drugsvangst België 1,3 miljard euro - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
De straatwaarde van de drugsvangst donderdag in België blijkt volgens eerste berekeningen 1,3 miljard euro. Dat meldde de Belgische justitie vrijdag. In verband met het oprollen van de internationale bende achter de drugs was er op verzoek van de Belgische politie ook een inval in een kassencomplex in Dongen (Noord-Brabant).
Donderdag was al bekend geworden dat 14 vermeende leden van de criminele organisatie waren opgepakt, onder wie twee in Nederland. De twee Nederlandse verdachten blijven nog vastzitten. Het is niet duidelijk of de 12 Belgen nog in de cel zitten.
De organisatie zou zich bezighouden met de productie en verkoop van MDMA, dat gebruikt wordt om xtc te maken. In totaal werden twee laboratoria en twee opslagplaatsen ontdekt. Er werd bijna 1000 kilo MDMA in beslag genomen.
Ik heb hier helemaal niks over op de frontpage gelezen, raar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb m'n beeldscherm even iets naar beneden gezet, dat is iets beter voor m'n nek.
Lompehorkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal niks over op de frontpage gelezen, raar.
goed zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb m'n beeldscherm even iets naar beneden gezet, dat is iets beter voor m'n nek.
Ik ga vandaag 88 mieren doodtrappen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik ga jodenkoeken eten vanavond op de bank
quote:
quote:
Ik denk dat hij oprecht moest giechelen.quote:
En daarna 88 bekkenstoten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag 88 mieren doodtrappen.
Haha giechelen. Wat een leuk woordje ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht moest giechelen.
Waarom wil je dat weten, ouwe viespeuk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:16 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En op vrijdagen, hoeveel stoten doe je dan?
Sorry, krijg altijd een klein stijfje als ik aan jou denk met jouw vrouwenlichaampjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten, ouwe viespeuk?
Uhm ja ok.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Sorry, krijg altijd een klein stijfje als ik aan jou denk met jouw vrouwenlichaampje![]()
Ben nu m'n mosselen aan 't koken. Ik gooi het vocht bij het mosselvocht van gister en gooi er wat room, gemalen witte peper en verse peterselie bij. Een warm stukje meergranenbrood met roomboter en ik kan weer heerlijk smullen.quote:
Ik maak krab wel eens op die manier. Pepre watraquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben nu m'n mosselen aan 't koken. Ik gooi het vocht bij het mosselvocht van gister en gooi er wat room, gemalen witte peper en verse peterselie bij. Een warm stukje meergranenbrood met roomboter en ik kan weer heerlijk smullen.
Als Duitser woon je ook te ver van de zee vandaan om het te waarderen.quote:
op aanraden van knut flesje duvel erdoorheen gedaan, verder niks. goed te doen, al zit ik te denken om er ook wat dragon doorheen te doen volgende keer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben nu m'n mosselen aan 't koken. Ik gooi het vocht bij het mosselvocht van gister en gooi er wat room, gemalen witte peper en verse peterselie bij. Een warm stukje meergranenbrood met roomboter en ik kan weer heerlijk smullen.
rot opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Sorry, krijg altijd een klein stijfje als ik aan jou denk met jouw vrouwenlichaampje![]()
Mosselenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat soort mensen bestonden.
Heb zelf de laatste pan mosselen gekookt met palm om de smaak van de soep wat te breken. Ik doe er verder nooit teveel tierelantijnen doorheen. Bleekselderij, prei, ui en verse peterselie, gemalen witte peper, wat knoflook en eventueel nog lichtjes wat zout. Aftoppen met paneermeel, nog wat extra peper en een goede lik roomboter als de mosselen uitgekookt zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
op aanraden van knut flesje duvel erdoorheen gedaan, verder niks. goed te doen, al zit ik te denken om er ook wat dragon doorheen te doen volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |