niemand vind jou aardigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
Klaar met dat eigen-gegeil van Tyron. Post 15 wordt de TT, tenzij Tyron die heeft. Dan wordt het 16.
quote:
Heb je ook je modknopjes nog?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat ik mijn blauwe kleurtje een stuk sneller ga verliezen...
mss krijg je wel een streep erbijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat ik mijn blauwe kleurtje een stuk sneller ga verliezen...
Dan moet hij nog gaan overwerken hier terwijl hij eigenlijk al gestopt is.quote:
Hmmm, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, anders kon ik ook de TT niet aanpassen.
Nog 3 minuten, of gebruik je die altijd om af te sluiten en je jas te pakken?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb ik aan 24 uur in een dag niet genoeg...
Toen je dit tegen haar zei was de afspraak gelijk afgezegd?quote:
Zelfs op een forum, of ergens waar ik er 100% zeker van zou zijn dat ze het niet te weten zou komen. Zou ik nog steeds nooit mijn moeder een kutwijf noemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef Tyron het volgende:
ik ga vandaag bij mn moeder eten en dan vraag ik wat zegt ze is een verassing
wtf ben geen 12 kutwijf
Dat ding is toen toch weer teruggegeven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer
sluit het fokstoktopic als wraak actie
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen je dit tegen haar zei was de afspraak gelijk afgezegd?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs op een forum, of ergens waar ik er 100% zeker van zou zijn dat ze het niet te weten zou komen. Zou ik nog steeds nooit mijn moeder een kutwijf noemen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |