abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:08:56 #201
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130473541
Niet zo verzuurd jongens. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130473646
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:03 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat heb je goed O+
Dat heeft hij dan verdacht snel gedaan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:26:28 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130473989
Krijg net bericht dat ik gratis op speeddate mag.. eens bedenken of ik daar zin in heb. Vriendin mag ook gratis mee. Eens kijken of zij zin heeft
pi_130473999
Is er nog gewipt?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130474183
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:26 schreef Seikcid het volgende:
Is er nog gewipt?
O-)

Wat betreft openingszinnen op Paiq. Soms vraagt de ander of je nog leuke plannen dit weekend hebt. Die kun je natuurlijk meteen binnenkoppen met het aloude 'Wat had je in gedachten?'.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_130474276
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Niet zo verzuurd jongens. ;)
Verzuurd :?

Veel succes samen :*
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:39:54 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130474334
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef habitue het volgende:

Verzuurd :?

Veel succes samen :*
Je weet toch.. als je er iets "negatiefs" over zegt, ben je gelijk jaloers of verzuurd ;)
pi_130474351
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

O-)

Wat betreft openingszinnen op Paiq. Soms vraagt de ander of je nog leuke plannen dit weekend hebt. Die kun je natuurlijk meteen binnenkoppen met het aloude 'Wat had je in gedachten?'.
Heel leuk en aardig totdat je ineens een foto ziet die niet binnen je verwachtingspatroon ligt :')
pi_130475457
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Heel leuk en aardig totdat je ineens een foto ziet die niet binnen je verwachtingspatroon ligt :')
Beschouw het als een nieuwe ervaring.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  maandag 26 augustus 2013 @ 13:32:18 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130475825
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2013 06:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als nummer 5000.
Hij moet ergens beginnen. Breder dan dit kan je het niet krijgen. En gek genoeg werkt het bijna altijd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130477007
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:44 schreef ook_gek het volgende:

Vlak na het weekend vragen hoe haar weekend was en wat ze allemaal gedaan heeft. Zit je vlak voor het weekend vragen of ze al leuke plannen heeft.
Tref ik dan alleen maar vrouwen die op mij lijken? Ik probeer dat vaak, maar krijg daar vaak een heel kort antwoord op (bv "nee, niet echt") en dan houdt het snel op.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:04 schreef Rickario het volgende:

Je kan beter een wat andere opener gebruiken. Door scherp te beginnen over een interesse bijvoorbeeld. Op die manier wordt het gesprek een stuk leuker is mijn ervaring :)
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:07 schreef El_Thijs het volgende:

Doe ik altijd op PaiQ. Van de interesses die er staan maak ik een openingszin en dat levert over het algemeen leuke gesprekken op.
Soms zijn die interesses niet ingevuld of kan ik met de drie hints helemaal niets.

Maar eerlijk is eerlijk, ik zit nu even te kijken om een paar voorbeelden te zoeken en ik zie dat ik er soms beter op in had moeten spelen dan ik heb gedaan. En ook mijn eigen interesses zijn helemaal niet zo goed om iets mee te maken valt me nu op. Daar moet ik ook nog eens kritisch naar kijken.

Maar wat zouden jullie bijvoorbeeld met onderstaande interesses doen als je ze krijgt? Ik heb expres gesprekken gehad die ik later al heb verkloot zodat ik niet in de verleiding kom ze direct te hergebruiken. Sommige voorbeelden heb ik vooral uitgezocht omdat ze bijzonder zijn, maar ik niet weet wat ik moet zeggen. Andere voorbeelden vooral omdat ze zo algemeen zijn dat ik niet weet wat ik ermee moet.

Wat zouden jullie ervan maken?

• karate | sauna | snowboarden
• nagellak | uitgaan met vrienden | uiterlijke verzorging
• gezelligheid | grappig | tommy hilfiger
• avontuurlijk | reizen | sporten
• familie | gezellig met vrienden zijn | uitslapen
• macklemore | nickelback | marketing
• docent theater | kunst | toneel
pi_130477211
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

O-)

Ik kreeg een QA: Wat zou je doen met een miljoen? Zijn antwoord: Samen met jou naar en onbewoond eiland gaan.
Ja sorry hoor, maar dat hoeft niet zo nodig van mij. :')

Dit is wel wat anders, maar zou wel voor eenzelfde gevoel kunnen zorgen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:37:18 #213
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130477796
Daar heb je toch geen miljoen voor nodig. Je kan dan net zo goed samen bij eb naar Rottumerplaat lopen. :') (Iets minder romantisch, dat wel)
Gourmetten of steengrillen?
pi_130477850
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:18 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik kreeg een QA: Wat zou je doen met een miljoen? Zijn antwoord: Samen met jou naar en onbewoond eiland gaan.

Pfff wat een fout antwoord :')
Inderdaad. Het kan kan makkelijk verkeerd vallen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Tref ik dan alleen maar vrouwen die op mij lijken? Ik probeer dat vaak, maar krijg daar vaak een heel kort antwoord op (bv "nee, niet echt") en dan houdt het snel op.

[..]

[..]

Soms zijn die interesses niet ingevuld of kan ik met de drie hints helemaal niets.

Maar eerlijk is eerlijk, ik zit nu even te kijken om een paar voorbeelden te zoeken en ik zie dat ik er soms beter op in had moeten spelen dan ik heb gedaan. En ook mijn eigen interesses zijn helemaal niet zo goed om iets mee te maken valt me nu op. Daar moet ik ook nog eens kritisch naar kijken.

Maar wat zouden jullie bijvoorbeeld met onderstaande interesses doen als je ze krijgt? Ik heb expres gesprekken gehad die ik later al heb verkloot zodat ik niet in de verleiding kom ze direct te hergebruiken. Sommige voorbeelden heb ik vooral uitgezocht omdat ze bijzonder zijn, maar ik niet weet wat ik moet zeggen. Andere voorbeelden vooral omdat ze zo algemeen zijn dat ik niet weet wat ik ermee moet.

Wat zouden jullie ervan maken?

• karate | sauna | snowboarden
• nagellak | uitgaan met vrienden | uiterlijke verzorging
• gezelligheid | grappig | tommy hilfiger
• avontuurlijk | reizen | sporten
• familie | gezellig met vrienden zijn | uitslapen
• macklemore | nickelback | marketing
• docent theater | kunst | toneel
Kijk inderdaad echt even naar je interesses. Afgelopen vrijdag bij m'n "date" even samen wezen Paiqen. Aangezien ze mij allemaal sterke verhalen had verteld :') En ik ook wel eens een kijkje wilde nemen aan de andere kant :P

Vrouwen worden op Paiq overstelpt door speeddates. Jezelf een beetje onderscheiden van de rest is dus belangrijk. Daarom is het denk ik handig om met wat creatieve interesses te komen die vragen oproepen :) (Natuurlijk wel interesses die echt bij je passen)

Daarnaast viel het mij op dat het op Paiq echt stikt van de Nerds, sjonnies, ransapen etc. Door gewoon een normale vent te zijn val je eigenlijk al enorm op :')
Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat je het op Paiq als vent makkelijker hebt dan als vrouw :D
pi_130477944
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:37 schreef Silenus het volgende:
Daar heb je toch geen miljoen voor nodig. Je kan dan net zo goed samen bij eb naar Rottumerplaat lopen. :') (Iets minder romantisch, dat wel)
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Die heb ik dan ook meteen maar geblokkeerd. ;)

Merk sowieso dat ik totaaal niet bezig ben met datingsites op het moment. Heb het al wel druk genoeg met de mannen die ik in het dagelijks leven tegenkom. :')
pi_130477985
quote:

[..]

Een weeshuis bouwen in Afrika is dan ook het enige goede antwoord.
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:44:28 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130478007
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Het bouwen van een weeshuis in Afrika is dan ook het enige goede antwoord.
1 miljoen en dan 1 weeshuis :+
pi_130478080
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

1 miljoen en dan 1 weeshuis :+
Bij de eerste heb je al ruzie gekregen met het behangen.
pi_130479430
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Bij de eerste heb je al ruzie gekregen met het behangen.
Dus dan is het maar helemaal goed dat je niet op een onbewoond eiland zit :)
(ervan uitgaande dat een weeshuis op een onbewoond eiland niet zo nuttig is :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door MissGump op 26-08-2013 15:47:59 ]
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130479695
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:18 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hoeren neuken, nooit meer werken :')
quote:

[..]

Daarnaast viel het mij op dat het op Paiq echt stikt van de Nerds, sjonnies, ransapen etc. Door gewoon een normale vent te zijn val je eigenlijk al enorm op :')
Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat je het op Paiq als vent makkelijker hebt dan als vrouw :D
Is dit zo'n verschil met de vrouwen dan? Op Paiq krijg ik bijna alleen maar vrouwen met overgewicht. Persoonlijk sport ik 4-5 keer in de week en dan zit ik niet te wachten op een dikke zeug die elke avond op de bank hangt met een zak chips(sorry voor de generalisatie). Zo'n levensstijl is voor mij gewoon een keiharde afknapper, net als roken :')
pi_130479732
*G*

mijn date wil wel daten, maar ze kan deze week gewoon echt niet :D Er is nog kans :)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:50:11 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130479770
Dan moet je aangeven dat (veel) overgewicht een probleem is. Ik krijg eigenlijk nooit dikke vrouwen op paiq. En ik ben zelf nog wel licht bourgondisch gebouwd.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:51:27 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130479799
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef Silenus het volgende:
Dan moet je aangeven dat (veel) overgewicht een probleem is. Ik krijg eigenlijk nooit dikke vrouwen op paiq. En ik ben zelf nog wel licht bourgondisch gebouwd.
dat heeft alleen invloed op je matches toch? NIet op speeddates of dergelijke.
pi_130479820
dat is volgens mij het grootste probleem met datingsites :@ dikke vrouwen :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:54:34 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130479890
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat heeft alleen invloed op je matches toch? NIet op speeddates of dergelijke.
Nouja als het goed is zit het uiterlijk-balkje met een dikke vrouw minder vol dan met een slanke vrouw. Dus daar kun je het al aan af zien. Werkt voor mij zo wel tenminste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')