abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130381148


Deze topicreeks is bedoeld voor alle vage, domme, irritante, libido-verlagende, achterlijke, gekke, maffe en/of intelligentieverlagende advertenties die op Marktplaats & Co. staan. Kom je een advertentie aldaar tegen die voldoet aan minimaal 1 van de bovenstaande criteria, post em dan hier!

Linkjes naar vorige delen: 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 24 | 25

Spinoff "naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats": 1 | 2 | 3 | 4 |

De openingspost vind je hier

4.gifRegels:
[>] Plaats een link naar de advertentie(s).
[>] Tevens de inhoud van de advertentie(s) of screenshot(s) posten, aangezien advertenties op den duur verwijderd worden, waardoor dan uiteindelijk alleen dode links overblijven.
[>] Bij voorbaat dank.
4.gif

Een aantal voorbeelden:

quote:
Ruilen

Een Mitsubishi Evo V of VI. Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen. Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:

Echte vriendschap voor het leven. Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
quote:
Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht

Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord. De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen. De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen. Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.


Game on! 14.gif
pi_130381160
Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk, heb er in ieder geval van geleerd. Volgende keer verkoop ik mijn spullen liever aan autochtonen, die doen tenminste niet zo moeilijk en er valt mee te onderhandelen. ;)
Zo had de vriend van m'n moeder laatst een turk die een bumper op wou halen. Van noord-brabant naar drenthe. Voor een bumper?! En dan ook nog van een doodnormale auto. Het begon al met de mails.. hij stond voor 20 euro op marktplaats, mailt hij met de vraag "Zou ik hem voor 25 mogen ophalen omdat ik van ver weg kom?" Ja, tuurlijk, prima, als jij meer wilt betalen :'). Kwam hij bij ons aan. Maar hij durfde niet verder dan 2 meter bij de auto vandaan te komen en vroeg of wij die bumper naar hem toe wouden willen (wtf? :') ). Mooi niet, je hebt zelf ook benen. En later ook nog vragen of hij een fles drinken mee mocht omdat hij geen drinken mee had genomen. Rare mensen waren dat. Dit was dus ook de laatste keer aan een buitenlander.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:17:21 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_130381330
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

En wat is er precies brak aan?
Kijk nou eerst eens goed. :|W
pi_130381403
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kijk nou eerst eens goed. :|W
Ja wat jij bedoeld(denk ik) zijn gewoon de draden die niet overal dezelfde kant op staan. Dat heb je met hoogpolig tapijt. En vooral bruin is dan een kleur waar het verschil goed te zien is. die donkere strepen staan ze rechtop, dat lichtere liggen de draden allemaal vlak. is echt niks mis mee hoor.
pi_130381442
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef Mokkels het volgende:
Laatste post:

[..]

Zo had de vriend van m'n moeder laatst een turk die een bumper op wou halen. Van noord-brabant naar drenthe. Voor een bumper?! En dan ook nog van een doodnormale auto. Het begon al met de mails.. hij stond voor 20 euro op marktplaats, mailt hij met de vraag "Zou ik hem voor 25 mogen ophalen omdat ik van ver weg kom?" Ja, tuurlijk, prima, als jij meer wilt betalen :'). Kwam hij bij ons aan. Maar hij durfde niet verder dan 2 meter bij de auto vandaan te komen en vroeg of wij die bumper naar hem toe wouden willen (wtf? :') ). Mooi niet, je hebt zelf ook benen. En later ook nog vragen of hij een fles drinken mee mocht omdat hij geen drinken mee had genomen. Rare mensen waren dat. Dit was dus ook de laatste keer aan een buitenlander.
Het betrof vermoedelijk een domme Nigeriaan die de 419 scam niet helemaal begreep, en dacht dat het ook wel zou lukken met cash in plaats van de ongedekte cheque :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:23:47 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_130381537
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Ja wat jij bedoeld(denk ik) zijn gewoon de draden die niet overal dezelfde kant op staan. Dat heb je met hoogpolig tapijt. En vooral bruin is dan een kleur waar het verschil goed te zien is. die donkere strepen staan ze rechtop, dat lichtere liggen de draden allemaal vlak. is echt niks mis mee hoor.
Toen ik de foto zag, leek het alsof het tapijt had losgelaten onder de treden en was gaan hangen. Maar inderdaad: je kunt het ook zien als de pool die in streken de andere kant op staat, door het gebruik van een stofzuiger bijv.
pi_130381606
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Toen ik de foto zag, leek het alsof het tapijt had losgelaten onder de treden en was gaan hangen. Maar inderdaad: je kunt het ook zien als de pool die in streken de andere kant op staat, door het gebruik van een stofzuiger bijv.
Precies dat is wat ik bedoel ja :Y Zelf jaren mee gewerkt vandaar :s)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:26:10 #8
376980 Heer-Snader
onmeunige drekzeuge
pi_130381640
niets mis om af en toe eens te trollen op MP.

Advertentie: Gaat u deze zomer op vakantie en zoekt u iemand om
op uw huisdieren te passen? Met veel plezier en tegen een kleine
vergoeding pas ik op uw huisdieren, gewoon bij u thuis!

Hallo Wendy,
ik las in je advertentie op Marktplaats over het oppassen op dieren aan huis. Is het ook mogelijk dat er een week lang voor mijn goudvis wordt gezorgd terwijl ik op vakantie ben? De goudvis heeft weinig
verzorging nodig. Ik hoor het wel!
mvg,

Leo

Hoi Leo,

natuurlijk is dit geen probleem. Gaat het om één goudvis? Ik neem aan dat de vis dagelijks moet worden gevoerd?

groetjes,

Wendy

Dag Wendy,

het gaat inderdaad om één goudvis, zijn naam is Genovese. Hij woont in een kleine vissenkom waarvan het water iedere dag moet worden verschoond. Het water ligt opgeslagen in de koelkast en moet uit een speciale waterfilter worden gehaald, en vervangen wanneer het water in het filter op is.

Ik heb verder een aantal vaste routines die ik iedere dag uitvoer met Genovese. Iedere ochtend om 06:00 maak ik met hem een wandeling. Dan loop ik met zijn vissenkom een paar keer rond hier door de wijk. Als het regent tijdens zo’n wandeling, dek dan aub wel de kom af zodat het water niet vervuilt raakt.

Op werkdagen kijken we altijd om 10:00 naar koffietijd op RTL 4 en meestal hierna direct de herhaling van Goede Tijden Slechte Tijden tot het middaguur. Hierna geef ik hem kleine stukjes gehakt. Het gehakt moet wel worden gebakken in barbecuesaus. Als hij dit niet wil eten betekent dat dat het gehakt te doorbakken is en in dat geval bak ik een nieuw stukje voor hem.

Na het middageten plaats ik de kom voor de TV en zet ik de aflevering “Ocean Deep” voor hem op van de serie Planet Earth (een soort documentaire). Genovese vind het geweldig om hier naar te
kijken. De aflevering staat op een Blu-ray DVD, maar zorg er wel voor dat deze wordt afgespeel in 1080p en niet in 720p, want Genovese haat 720p. De goudvis vind het fijn wanneer je met hem meekijkt, maar vergeet niet om het stuk door te spoelen over de spinnenkrabben want daar wordt Genovese bang van.

Genovese heeft eigenlijk weinig aandacht nodig tot 18:00. Meestal zet ik muziek voor hem op van Frank Zappa. De CD-speler is direct onder de Blu-ray speler, en je hoeft alleen de versterker op ‘CD’ te zetten. Wil je er ook voor zorgen dat het volume precies staat ingesteld op 2 DB?

Om 18:00 moet Genovese weer worden gevoerd. Normaal gesproken maak ik dan portobello uit de oven voor hem. Hiervan ligt nog wat in de vriezer, maar zodra het op is graag nieuwe halen bij slagerij
Aalderink in Vriezenveen.

Tegen bedtijd zet ik Genovese’s kom op het nachtkastje naast mijn bed. Het is wel belangrijk dat je in die week naast hem slaapt zodat hij zich op zijn gemak voelt. Iedere zondagavond kijken we trouwens naar The Sopranos. Ik weet dat deze serie niet meer op TV wordt uitgezonden, en daarom heb ik alle seizoenen voor hem gekocht op DVD.

Op dit moment zijn we gebleven bij de 3e aflevering van seizoen 4. Het is echt heel belangrijk
dat je zijn serie precies om 21:00 opzet op zondagavond, anders wordt Genovese boos en bestaat de kans dat hij uit de kom springt en flipperende bewegingen maakt met zijn staart. Ik ga volgende week woensdag weg, ben je dan beschikbaar voor oppas?

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

mvg,

Leo
drietkeune
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:33:12 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:36:48 #10
376980 Heer-Snader
onmeunige drekzeuge
pi_130382034
1tje nog,

Advertentie: Alleenstaande moeder met 3 kinderen is op zoek naar
een gratis bank. Graag ook zelf bezorgen.

Dag Annemiek,
ik las in je advertentie op Marktplaats dat je op zoek bent naar een gratis bank. Ik heb hier nog een lichtbruine bank staan die weg mag. Ik hoor het wel van je als je nog steeds op zoek bent.
mvg,

Leo van Brakel

Hoi Leo,

jazeker ik ben nog steeds dringend op zoek naar een bank. Heb je misschien een foto?

groetjes
Annemiek

Hallo Annemiek,

helaas heb ik geen foto's want mijn camera is kapot. Ik doe de bank weg omdat mijn grootvader is overleden terwijl hij op deze bank zat. De bank heeft voor mij dus een vervelende herinnering, en daarom heb ik hem liever niet meer in mijn woonkamer.

De bank is bruin en nog in redelijke staat. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes aan het uiterlijk.
Het geval is dat mijn opa kort na zijn dood zijn ontlasting heeft laten lopen op de bank. Volgens de ambulancebroeders is dat iets wat regelmatig gebeurd na een overlijden.

Later heb ik geprobeerd om dit schoon te maken met Biotex, maar de vlekken waren al ingetrokken
tegen de tijd dat ik hem vond. Er zit nu een soort donkerbruine plek in de middenzit, maar dat valt nauwelijks op aangezien de bank zelf ook bruin is.

Een ander (mogelijk) nadeel is dat mijn opa een sigaar in zijn mond had terwijl hij stierf. Hierdoor heeft een deel van de bank in brand gestaan. Het voordeel hiervan is dat de oude geur van urine die de bank altijd bij zich had is verdwenen. In plaats daarvan heeft de bank nu een typische barbecuegeur, en dat is natuurlijk prettig als je van barbecuen houdt.

Ik hoop dat bovenstaande geen bezwaar vormt om de bank over te nemen. Graag hoor ik van je zodat we een afspraak kunnen maken voor het afhalen.

mvg,
Leo
drietkeune
pi_130382114
:')
pi_130382235
Hoezo is dat grappig?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_130382287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:43 schreef skunkasaur het volgende:
Hoezo is dat grappig?
Moest het grappig zijn? Dat kon ik er ook niet uit opmaken....
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:45:37 #14
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_130382303
Het gaat hier om marktplaatssukkels, niet om sukkel Heer-Snader.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_130383085
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:45 schreef Dromer het volgende:
Het gaat hier om marktplaatssukkels, niet om sukkel Heer-Snader.
pi_130383284
Hoe kun je dat verzinnen..? Tijd teveel? Eigen wereldje?
pi_130383664
HEER SNADER, UW GETROL INSPIREERT MIJ ENORM, GO ON
pi_130384386
ik noem het creativiteit
pi_130385460
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Heer-Snader het volgende:
1tje nog,

Advertentie: Alleenstaande moeder met 3 kinderen is op zoek naar
een gratis bank. Graag ook zelf bezorgen.

Dag Annemiek,
ik las in je advertentie op Marktplaats dat je op zoek bent naar een gratis bank. Ik heb hier nog een lichtbruine bank staan die weg mag. Ik hoor het wel van je als je nog steeds op zoek bent.
mvg,

Leo van Brakel

Hoi Leo,

jazeker ik ben nog steeds dringend op zoek naar een bank. Heb je misschien een foto?

groetjes
Annemiek

Hallo Annemiek,

helaas heb ik geen foto's want mijn camera is kapot. Ik doe de bank weg omdat mijn grootvader is overleden terwijl hij op deze bank zat. De bank heeft voor mij dus een vervelende herinnering, en daarom heb ik hem liever niet meer in mijn woonkamer.

De bank is bruin en nog in redelijke staat. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes aan het uiterlijk.
Het geval is dat mijn opa kort na zijn dood zijn ontlasting heeft laten lopen op de bank. Volgens de ambulancebroeders is dat iets wat regelmatig gebeurd na een overlijden.

Later heb ik geprobeerd om dit schoon te maken met Biotex, maar de vlekken waren al ingetrokken
tegen de tijd dat ik hem vond. Er zit nu een soort donkerbruine plek in de middenzit, maar dat valt nauwelijks op aangezien de bank zelf ook bruin is.

Een ander (mogelijk) nadeel is dat mijn opa een sigaar in zijn mond had terwijl hij stierf. Hierdoor heeft een deel van de bank in brand gestaan. Het voordeel hiervan is dat de oude geur van urine die de bank altijd bij zich had is verdwenen. In plaats daarvan heeft de bank nu een typische barbecuegeur, en dat is natuurlijk prettig als je van barbecuen houdt.

Ik hoop dat bovenstaande geen bezwaar vormt om de bank over te nemen. Graag hoor ik van je zodat we een afspraak kunnen maken voor het afhalen.

mvg,
Leo
Dit past meer in het Fok! Marktplaats klootzak topic. Bestaat die reeks eigenlijk nog?
pi_130387917
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef Mokkels het volgende:
Laatste post:

[..]

Zo had de vriend van m'n moeder laatst een turk die een bumper op wou halen. Van noord-brabant naar drenthe. Voor een bumper?! En dan ook nog van een doodnormale auto. Het begon al met de mails.. hij stond voor 20 euro op marktplaats, mailt hij met de vraag "Zou ik hem voor 25 mogen ophalen omdat ik van ver weg kom?" Ja, tuurlijk, prima, als jij meer wilt betalen :'). Kwam hij bij ons aan. Maar hij durfde niet verder dan 2 meter bij de auto vandaan te komen en vroeg of wij die bumper naar hem toe wouden willen (wtf? :') ). Mooi niet, je hebt zelf ook benen. En later ook nog vragen of hij een fles drinken mee mocht omdat hij geen drinken mee had genomen. Rare mensen waren dat. Dit was dus ook de laatste keer aan een buitenlander.
Maar je kreeg dus wel 5 E meer van "die rare mensen" voor zo'n bumper? Dan zou het mij niet kunnen schelen hoe gek ze zijn. ;)
Hallon!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:50:02 #21
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_130387946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Heer-Snader het volgende:
1tje nog,

Advertentie: Alleenstaande moeder met 3 kinderen is op zoek naar
een gratis bank. Graag ook zelf bezorgen.

Dag Annemiek,
ik las in je advertentie op Marktplaats dat je op zoek bent naar een gratis bank. Ik heb hier nog een lichtbruine bank staan die weg mag. Ik hoor het wel van je als je nog steeds op zoek bent.
mvg,

Leo van Brakel

Hoi Leo,

jazeker ik ben nog steeds dringend op zoek naar een bank. Heb je misschien een foto?

groetjes
Annemiek

Hallo Annemiek,

helaas heb ik geen foto's want mijn camera is kapot. Ik doe de bank weg omdat mijn grootvader is overleden terwijl hij op deze bank zat. De bank heeft voor mij dus een vervelende herinnering, en daarom heb ik hem liever niet meer in mijn woonkamer.

De bank is bruin en nog in redelijke staat. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes aan het uiterlijk.
Het geval is dat mijn opa kort na zijn dood zijn ontlasting heeft laten lopen op de bank. Volgens de ambulancebroeders is dat iets wat regelmatig gebeurd na een overlijden.

Later heb ik geprobeerd om dit schoon te maken met Biotex, maar de vlekken waren al ingetrokken
tegen de tijd dat ik hem vond. Er zit nu een soort donkerbruine plek in de middenzit, maar dat valt nauwelijks op aangezien de bank zelf ook bruin is.

Een ander (mogelijk) nadeel is dat mijn opa een sigaar in zijn mond had terwijl hij stierf. Hierdoor heeft een deel van de bank in brand gestaan. Het voordeel hiervan is dat de oude geur van urine die de bank altijd bij zich had is verdwenen. In plaats daarvan heeft de bank nu een typische barbecuegeur, en dat is natuurlijk prettig als je van barbecuen houdt.

Ik hoop dat bovenstaande geen bezwaar vormt om de bank over te nemen. Graag hoor ik van je zodat we een afspraak kunnen maken voor het afhalen.

mvg,
Leo
HILARIES HOOR XDXD!!!11!
pi_130388026
Idd wat grappig. :') Ik vond één troll op MP wel goed omdat degene die voor de gek gehouden werd het ook door had en meespeelde. :P
Hallon!
pi_130388322
Beetje jammer dat het gejat is.

http://dontevenreply.com/view.php?post=68
pi_130388463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef MaximumRush het volgende:
Beetje jammer dat het gejat is.

http://dontevenreply.com/view.php?post=68
Treurig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130388482
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Treurig.
pi_130388517
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:12 schreef Skv het volgende:

[..]

Treurig.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  Moderator vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:19:05 #27
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_130388631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef Mokkels het volgende:
Laatste post:

[..]

En later ook nog vragen of hij een fles drinken mee mocht omdat hij geen drinken mee had genomen.
:')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:24:04 #28
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_130388757
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Heer-Snader het volgende:
1tje nog,

Advertentie: Alleenstaande moeder met 3 kinderen is op zoek naar
een gratis bank. Graag ook zelf bezorgen.

Dag Annemiek,
ik las in je advertentie op Marktplaats dat je op zoek bent naar een gratis bank. Ik heb hier nog een lichtbruine bank staan die weg mag. Ik hoor het wel van je als je nog steeds op zoek bent.
mvg,

Leo van Brakel

Hoi Leo,

jazeker ik ben nog steeds dringend op zoek naar een bank. Heb je misschien een foto?

groetjes
Annemiek

Hallo Annemiek,

helaas heb ik geen foto's want mijn camera is kapot. Ik doe de bank weg omdat mijn grootvader is overleden terwijl hij op deze bank zat. De bank heeft voor mij dus een vervelende herinnering, en daarom heb ik hem liever niet meer in mijn woonkamer.

De bank is bruin en nog in redelijke staat. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes aan het uiterlijk.
Het geval is dat mijn opa kort na zijn dood zijn ontlasting heeft laten lopen op de bank. Volgens de ambulancebroeders is dat iets wat regelmatig gebeurd na een overlijden.

Later heb ik geprobeerd om dit schoon te maken met Biotex, maar de vlekken waren al ingetrokken
tegen de tijd dat ik hem vond. Er zit nu een soort donkerbruine plek in de middenzit, maar dat valt nauwelijks op aangezien de bank zelf ook bruin is.

Een ander (mogelijk) nadeel is dat mijn opa een sigaar in zijn mond had terwijl hij stierf. Hierdoor heeft een deel van de bank in brand gestaan. Het voordeel hiervan is dat de oude geur van urine die de bank altijd bij zich had is verdwenen. In plaats daarvan heeft de bank nu een typische barbecuegeur, en dat is natuurlijk prettig als je van barbecuen houdt.

Ik hoop dat bovenstaande geen bezwaar vormt om de bank over te nemen. Graag hoor ik van je zodat we een afspraak kunnen maken voor het afhalen.

mvg,
Leo
Is eerder iets voor de ONZ marktplaatsklootzakken maar ik vond m leuk _O-

Heeft ze al geantwoord?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_130390223
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Maar je kreeg dus wel 5 E meer van "die rare mensen" voor zo'n bumper? Dan zou het mij niet kunnen schelen hoe gek ze zijn. ;)
Nee, want dat was hij ook nog 'vergeten'...
pi_130395015
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Heer-Snader het volgende:
niets mis om af en toe eens te trollen op MP.

Advertentie: Gaat u deze zomer op vakantie en zoekt u iemand om
op uw huisdieren te passen? Met veel plezier en tegen een kleine
vergoeding pas ik op uw huisdieren, gewoon bij u thuis!

Hallo Wendy,
ik las in je advertentie op Marktplaats over het oppassen op dieren aan huis. Is het ook mogelijk dat er een week lang voor mijn goudvis wordt gezorgd terwijl ik op vakantie ben? De goudvis heeft weinig
verzorging nodig. Ik hoor het wel!
mvg,

Leo

Hoi Leo,

natuurlijk is dit geen probleem. Gaat het om één goudvis? Ik neem aan dat de vis dagelijks moet worden gevoerd?

groetjes,

Wendy

Dag Wendy,

het gaat inderdaad om één goudvis, zijn naam is Genovese. Hij woont in een kleine vissenkom waarvan het water iedere dag moet worden verschoond. Het water ligt opgeslagen in de koelkast en moet uit een speciale waterfilter worden gehaald, en vervangen wanneer het water in het filter op is.

Ik heb verder een aantal vaste routines die ik iedere dag uitvoer met Genovese. Iedere ochtend om 06:00 maak ik met hem een wandeling. Dan loop ik met zijn vissenkom een paar keer rond hier door de wijk. Als het regent tijdens zo’n wandeling, dek dan aub wel de kom af zodat het water niet vervuilt raakt.

Op werkdagen kijken we altijd om 10:00 naar koffietijd op RTL 4 en meestal hierna direct de herhaling van Goede Tijden Slechte Tijden tot het middaguur. Hierna geef ik hem kleine stukjes gehakt. Het gehakt moet wel worden gebakken in barbecuesaus. Als hij dit niet wil eten betekent dat dat het gehakt te doorbakken is en in dat geval bak ik een nieuw stukje voor hem.

Na het middageten plaats ik de kom voor de TV en zet ik de aflevering “Ocean Deep” voor hem op van de serie Planet Earth (een soort documentaire). Genovese vind het geweldig om hier naar te
kijken. De aflevering staat op een Blu-ray DVD, maar zorg er wel voor dat deze wordt afgespeel in 1080p en niet in 720p, want Genovese haat 720p. De goudvis vind het fijn wanneer je met hem meekijkt, maar vergeet niet om het stuk door te spoelen over de spinnenkrabben want daar wordt Genovese bang van.

Genovese heeft eigenlijk weinig aandacht nodig tot 18:00. Meestal zet ik muziek voor hem op van Frank Zappa. De CD-speler is direct onder de Blu-ray speler, en je hoeft alleen de versterker op ‘CD’ te zetten. Wil je er ook voor zorgen dat het volume precies staat ingesteld op 2 DB?

Om 18:00 moet Genovese weer worden gevoerd. Normaal gesproken maak ik dan portobello uit de oven voor hem. Hiervan ligt nog wat in de vriezer, maar zodra het op is graag nieuwe halen bij slagerij
Aalderink in Vriezenveen.

Tegen bedtijd zet ik Genovese’s kom op het nachtkastje naast mijn bed. Het is wel belangrijk dat je in die week naast hem slaapt zodat hij zich op zijn gemak voelt. Iedere zondagavond kijken we trouwens naar The Sopranos. Ik weet dat deze serie niet meer op TV wordt uitgezonden, en daarom heb ik alle seizoenen voor hem gekocht op DVD.

Op dit moment zijn we gebleven bij de 3e aflevering van seizoen 4. Het is echt heel belangrijk
dat je zijn serie precies om 21:00 opzet op zondagavond, anders wordt Genovese boos en bestaat de kans dat hij uit de kom springt en flipperende bewegingen maakt met zijn staart. Ik ga volgende week woensdag weg, ben je dan beschikbaar voor oppas?

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

mvg,

Leo
Vriezenveen!!!! Dichtbij!!!!!
Geniaal stukje trouwens :')
i still see your shadows in my room
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:16:52 #31
376980 Heer-Snader
onmeunige drekzeuge
pi_130396006
Vriezenveen is zeker dichtbij :) Zijn stukjes van een collega van me, hij heeft er een stuk of 20. En imo vermakelijk.
drietkeune
pi_130400313
Ik denk dat je Wel wat spullen kwijt bent als je die mevrouw in je huisje alleen laat.
pi_130401294
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik denk dat je Wel wat spullen kwijt bent als je die mevrouw in je huisje alleen laat.
Ach ach.. je zult ze vast wel via haar terug kunnen kopen via marktplaats!
pi_130401577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:30 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Nee, want dat was hij ook nog 'vergeten'...
Nee idd dan gewoon optyfen.
Hallon!
pi_130410287
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Dearest het volgende:

[..]

Vriezenveen!!!! Dichtbij!!!!!
Geniaal stukje trouwens :')
Zou ze nog gereageerd hebben...?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:48:29 #36
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130415788
Iemand een 2e hands wc bril ?
http://link.marktplaats.nl/710124291



[ Bericht 26% gewijzigd door Fopje op 25-08-2013 17:33:47 ]
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:49:44 #37
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:55:11 #38
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130415944
:D echt he..
pi_130415982
Dat gooi je toch meteen bij het oud vuil? :')
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:58:59 #40
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130416054
Lol :D Wel een apart ding.
Abracadabra, tapate guarra!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:47:53 #42
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130421697
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:58 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maarrr, waarom zoek jij tweedehands wc brillen op marktplaats? (8>
Ik zoek vaak op defect ;)

Ik ben goed in dingen maken ;)

Mn navigatie, wii, ps3, xbox, psp, 2 auto's, 1 motor

Allemaal voor weinig gekocht en voor minimaal t dubbele weg :)
pi_130422554
Defecte wc bril, prima te fixen anders hoor. Gewoon nieuw scharniertje kopen :+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:25:51 #44
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130423181
Ik laat hem voor jouw staan ok.. ;)
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:28:08 #45
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_130423288
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Iemand een 2e hands wc bril ?
http://link.marktplaats.nl/710124291
Dit dan, een kortgedragen beha :')____!

Voor 2,50, dan koop je toch een nieuwe in de winkel, echt wtf

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/ondergoed-en-lingerie/m711187779-wit-blauw-gestreepte-voedings-bh-maat-80-c.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr



[ Bericht 4% gewijzigd door Fopje op 25-08-2013 17:34:46 ]
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:29:52 #46
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_130423374
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik laat hem voor jouw staan ok.. ;)
Ben bang dat je hem heel ook niet kwijtraakt _O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:54:41 #47
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130424187
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ik zoek vaak op defect ;)

Ik ben goed in dingen maken ;)

Mn navigatie, wii, ps3, xbox, psp, 2 auto's, 1 motor

Allemaal voor weinig gekocht en voor minimaal t dubbele weg :)
jajajajajajaja (8>
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:09:28 #48
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130431158
Ok guys.. Wie doet dit ?
Hahahaha

http://link.marktplaats.nl/711038674



[ Bericht 24% gewijzigd door Fopje op 25-08-2013 17:35:31 ]
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 07:47:54 #49
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130435019
Is het een goed idee om alle posts zonder screenshots te verwijderen?

Ik bedoel, is dat nu zo moeilijk?
pi_130435218
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:15 schreef Saekerhett het volgende:
Is het een goed idee om alle posts zonder screenshots te verwijderen?

Ik bedoel, is dat nu zo moeilijk?
Lijkt me een goed idee.. Na een tijdje staan er toch alleen maar dode links.

Prutsers
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:54:03 #52
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_130435816
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:51 schreef Funkel het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee.. Na een tijdje staan er toch alleen maar dode links.

Prutsers
Misschien ook een idee om in de OP te zetten hoe je een screenshot maakt en upload? Blijkbaar is dat toch niet zo vanzelfsprekend als we soms denken. :) Want dode links zijn echt 3x niks :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:12:00 #53
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130436067
Ja want stel je is voor dat je het niet meer terug kan zien :')
pi_130436745
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef Mokkels het volgende:
Laatste post:

[..]

Zo had de vriend van m'n moeder laatst een turk die een bumper op wou halen. Van noord-brabant naar drenthe. Voor een bumper?! En dan ook nog van een doodnormale auto. Het begon al met de mails.. hij stond voor 20 euro op marktplaats, mailt hij met de vraag "Zou ik hem voor 25 mogen ophalen omdat ik van ver weg kom?" Ja, tuurlijk, prima, als jij meer wilt betalen :'). Kwam hij bij ons aan. Maar hij durfde niet verder dan 2 meter bij de auto vandaan te komen en vroeg of wij die bumper naar hem toe wouden willen (wtf? :') ). Mooi niet, je hebt zelf ook benen. En later ook nog vragen of hij een fles drinken mee mocht omdat hij geen drinken mee had genomen. Rare mensen waren dat. Dit was dus ook de laatste keer aan een buitenlander.
Ik weet natuurlijk niet hoe hij het vroeg.. Maar als ie het netjes vroeg, waarom niet? Hij betaalde ook 5 euro extra. En als iemand een lange reis heeft moeten maken en ik weet dat, bied ik hem/haar altijd wat te drinken aan.

Ik vind het nog niet zo'n gekke vraag. Maar ik weet natuurlijk de hele situatie niet.
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:08:32 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_130437100
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja want stel je is voor dat je het niet meer terug kan zien :')
Het is toch jammer voor iemand die dit topic net ontdekt, dat hij niet terug kan lezen? Dan heb je eigenlijk 31 topics met dode links. Nee, leuk :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:12:22 #56
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_130437159
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:15 schreef Saekerhett het volgende:
Is het een goed idee om alle posts zonder screenshots te verwijderen?

Ik bedoel, is dat nu zo moeilijk?
Ik stem voor. Na een week heb je al niks meer aan het lezen van die reacties.

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja want stel je is voor dat je het niet meer terug kan zien :')
Jouw posts zou ik liever helemaal niet meer terugzien, maar dat is denk ik teveel gevraagd.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:32:34 #57
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130437519
Mensen get a life, ipv advertenties willen bekijken die er niet meer zijn.

Ja haat maar.
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:36:11 #58
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_130437578
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mensen get a life, ipv advertenties willen bekijken die er niet meer zijn.

Ja haat maar.
:')_!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_130437639
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mensen get a life, ipv advertenties willen bekijken die er niet meer zijn.

Ja haat maar.
Zelf heb je zoveel vrienden, dat je in het '25+ zoekt contacten' post :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:44:02 #60
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130437731
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:39 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Zelf heb je zoveel vrienden, dat je in het '25+ zoekt contacten' post :')
Anders kijk je even wat ik daar post :')
pi_130437745
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:44 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Anders kijk je even wat ik daar post :')
Het feit dat je er kijkt zegt al genoeg
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:47:56 #62
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130437819
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Het feit dat je er kijkt zegt al genoeg
Nou .. Zegt niet veel goeds dan dat jij reageert in een HIV topic.. Sterkte man..

Bye bye now
pi_130438451
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:47 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Nou .. Zegt niet veel goeds dan dat jij reageert in een HIV topic.. Sterkte man..

Bye bye now
Owja, want dat staat ook in een serieus subforum :')
pi_130441622
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:49 schreef Tanooki het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe hij het vroeg.. Maar als ie het netjes vroeg, waarom niet? Hij betaalde ook 5 euro extra. En als iemand een lange reis heeft moeten maken en ik weet dat, bied ik hem/haar altijd wat te drinken aan.

Ik vind het nog niet zo'n gekke vraag. Maar ik weet natuurlijk de hele situatie niet.
Natuurlijk bieden we normaal iemand te drinken aan. Daarvoor waren er mensen uit belgië geweest om deuren op te halen van een oude fiat. Die zijn gewoon een uur gebleven, waren aardig etc. Deze mensen kwamen amper bij de auto vandaan en wouden ons dingen opleggen "Til 'm hier naar toe". Ja daag! En dat heb ik er niet bijgezet (al wel in het topic) maar de 5 euro was hij 'vergeten'.
pi_130441773
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Natuurlijk bieden we normaal iemand te drinken aan. Daarvoor waren er mensen uit belgië geweest om deuren op te halen van een oude fiat. Die zijn gewoon een uur gebleven, waren aardig etc. Deze mensen kwamen amper bij de auto vandaan en wouden ons dingen opleggen "Til 'm hier naar toe". Ja daag! En dat heb ik er niet bijgezet (al wel in het topic) maar de 5 euro was hij 'vergeten'.
Ah, dan neem ik terug wat ik zei. :) Haat aan zulke mensen :(
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:21:09 #66
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_130447145
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:15 schreef Saekerhett het volgende:
Is het een goed idee om alle posts zonder screenshots te verwijderen?

Ik bedoel, is dat nu zo moeilijk?
Eens! :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:40:26 #67
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_130447746
Reminder

Graag een link plaatsen PLUS de advertentie zelf dmv een copy paste of een screenshot in verband met dode linkjes. Zodat andere mensen ook nog wat leuks te lezen hebben over een tijdje :)

Als je niet weet hoe je een screenshot moet maken/posten:

Print screen.
Open paint.
Control V.
Opslaan.

Op www.tinypic.com kun je je screenshot uploaden en zo hier neerplempen.


Kus en likje.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:11:06 #68
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130448593
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef Fopje het volgende:
Reminder

Graag een link plaatsen PLUS de advertentie zelf dmv een copy paste of een screenshot in verband met dode linkjes. Zodat andere mensen ook nog wat leuks te lezen hebben over een tijdje :)

Als je niet weet hoe je een screenshot moet maken/posten:

Print screen.
Open paint.
Control V.
Opslaan.

Op www.tinypic.com kun je je screenshot uploaden en zo hier neerplempen.

Kus en likje.
:Y
pi_130449131
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef Fopje het volgende:
Reminder

Graag een link plaatsen PLUS de advertentie zelf dmv een copy paste of een screenshot in verband met dode linkjes. Zodat andere mensen ook nog wat leuks te lezen hebben over een tijdje :)

Als je niet weet hoe je een screenshot moet maken/posten:

Print screen.
Open paint.
Control V.
Opslaan.

Op www.tinypic.com kun je je screenshot uploaden en zo hier neerplempen.

Kus en likje.
Juist.

Kun je de posts waarin de posters zich hier niet aan houden verwijderen? Dan leren ze t tenminste.. Is namelijk al 100x gezegd.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:34:21 #70
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130449245
Ja inderdaad!
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:36:20 #71
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_130449306
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Funkel het volgende:

[..]

Juist.

Kun je de posts waarin de posters zich hier niet aan houden verwijderen? Dan leren ze t tenminste.. Is namelijk al 100x gezegd.
Ik heb zelf even screenshotjes gemaakt en erbij gezet.

Nu met een topicpointer zal het helemaal duidelijk moeten zijn, zal het in de gaten houden. ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_130449334
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja inderdaad!
Ga jij nou maar contacten zoeken in t 25plus topic :D
pi_130451557
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef Fopje het volgende:
Reminder

Graag een link plaatsen PLUS de advertentie zelf dmv een copy paste of een screenshot in verband met dode linkjes. Zodat andere mensen ook nog wat leuks te lezen hebben over een tijdje :)

Als je niet weet hoe je een screenshot moet maken/posten:

Print screen.
Open paint.
Control V.
Opslaan.

Op www.tinypic.com kun je je screenshot uploaden en zo hier neerplempen.

Kus en likje.
Kan ik hier ook screenshots van krijgen? :')
pi_130451598
hij had gewoon een te dikke bats gerookt
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 19:35:40 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130453308
http://link.marktplaats.nl/709142392

quote:
kipen ei-jer doosje gevraagt

Prijs: Gratis
Kenmerken
Soort : Overige soorten
Beschrijving : ik zoek ei-jer doosen van 10 stuk in te doen voor broet eitjes

groetjes Leendert
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:46:19 #76
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130453653
quote:
geen screenshot :')____!
pi_130453960
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:46 schreef appelen het volgende:

[..]

geen screenshot :')____!
Copy paste mag ook.. Le-zen appel.


:')________!

(Al zijn screenshots wel leuker, zonder kun je zelf verhalen verzinnen)
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:20:32 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130457638
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:56 schreef Funkel het volgende:

[..]

Copy paste mag ook.. Le-zen appel.

:')________!

(Al zijn screenshots wel leuker, zonder kun je zelf verhalen verzinnen)
sorry hoor, dat lukt me nog steeds niet (gevalletje digibeet enzo :@ )
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:34:29 #79
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_130458443
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

sorry hoor, dat lukt me nog steeds niet (gevalletje digibeet enzo :@ )
Ik heb het stap voor stap uitgelegd een paar posts hierboven. Je hoeft er echt geen professor voor te zijn.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:38:55 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130458668
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik heb het stap voor stap uitgelegd een paar posts hierboven. Je hoeft er echt geen professor voor te zijn.
ik krijg tinypic niet aangeslingerd. om de een of andere reden kan ik geen nieuw wachtwoord aanmaken. ik ben het vorige vergeten :@
nou ja, dan lees ik hier toch voortaan alleen nog.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:57:18 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_130459561
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik krijg tinypic niet aangeslingerd. om de een of andere reden kan ik geen nieuw wachtwoord aanmaken. ik ben het vorige vergeten :@
nou ja, dan lees ik hier toch voortaan alleen nog.
Wachtwoord aanmaken :? Gewoon op 'bestand kiezen' klikken en op 'upload now' klikken. Easy peasy
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:10:57 #82
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_130460283
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik krijg tinypic niet aangeslingerd. om de een of andere reden kan ik geen nieuw wachtwoord aanmaken. ik ben het vorige vergeten :@
nou ja, dan lees ik hier toch voortaan alleen nog.
Je hebt geen wachtwoord nodig voor tinypic hoor :P Gewoon bestand selecteren en uploaden. 10 seconde werk. Maar een kopie zoals jij deed is toch ook prima ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:21:37 #83
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130460815
Imgur, ook ideaal
pi_130463228


http://link.marktplaats.nl/704381231

Die blijft ook maar bezig he? Geweldige vent _O_ _O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_130469447
Kijk maarrrr :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 26 augustus 2013 @ 15:33:52 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130479338
Je kan ook natuurlijk http://puu.sh gebruiken, dan selecteer je het gedeelte en uploadt ie meteen het screenshot.
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 15:38:37 #87
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_130479476
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

http://link.marktplaats.nl/704381231

Die blijft ook maar bezig he? Geweldige vent _O_ _O-
Deze is ook geniaal van hem:


http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_130481583
Kijk maarrrrrrrrrrrr :D
nee, jij dan!
pi_130490026
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:33 schreef NoXia het volgende:
En jij bent Leo? [ afbeelding ]
_O- Dat mogen we toch goedverdoeme hopen! _O-

mooi topic altijd dit :Y
pi_130490750
Kijk maarrrrr is echt een MPbaas. ^O^
Hallon!
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:12:32 #91
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130490973
pi_130492014
quote:
Hahah! Oude zielige pop :D _O-
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:33:12 #93
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130492083
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Hahah! Oude zielige pop :D _O-
Andere kant is korter :')
pi_130492218
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef appelen het volgende:

[..]

Andere kant is korter :')
Iemand heeft al 5 euro geboden :o Wie verlost deze zielige oude pop O+
Abracadabra, tapate guarra!
pi_130492250
Een fokker heeft eens geprobeerd wat te kopen van tcharles .. maar het bleek een nogal moeilijke verkoper te zijn en de koop ging uiteindelijk niet door , geloof ik.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_130492356
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef Jan-Slagter het volgende:
Een fokker heeft eens geprobeerd wat te kopen van tcharles .. maar het bleek een nogal moeilijke verkoper te zijn en de koop ging uiteindelijk niet door , geloof ik.
Hahah, zie al precies voor me wat voor type het is. :') Hoe zou die aan al die zooi komen joh. :D
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:38:23 #97
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130492389
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Hahah, zie al precies voor me wat voor type het is. :') Hoe zou die aan al die zooi komen joh. :D
kijk maaaarrrrrrr
pi_130493034
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef Jan-Slagter het volgende:
Een fokker heeft eens geprobeerd wat te kopen van tcharles .. maar het bleek een nogal moeilijke verkoper te zijn en de koop ging uiteindelijk niet door , geloof ik.
Mja verhaal lag 'n beetje anders, FOK!ker was zelf behoorlijk irritant aan 't doen over de prijs en dergelijke en kreeg uiteindelijk een ban van MP.
Hallon!
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:35:01 #99
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_130495787
Hmm miss binnenkort x wat kopen :')

Zie het zo gebeuren dat het een collega is, gezien zo ongeveer half terborg collega van mij is :')
nerovetsrethca
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:35:54 #100
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_130495840
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Dearest het volgende:

[..]

Vriezenveen!!!! Dichtbij!!!!!
Geniaal stukje trouwens :')
Vreezenvenne _O_
nerovetsrethca
pi_130499430
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mja verhaal lag 'n beetje anders, FOK!ker was zelf behoorlijk irritant aan 't doen over de prijs en dergelijke en kreeg uiteindelijk een ban van MP.
MP bant een irritante koper? Dan kunnen ze van mij wel een lijstje krijgen met wie ze nog meer kunnen bannen. :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:04:03 #102
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130500177
quote:
Er bij zetten dat je hem gevonden hebt :')
:')
pi_130500626
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

MP bant een irritante koper? Dan kunnen ze van mij wel een lijstje krijgen met wie ze nog meer kunnen bannen. :')
Haha was mijn eerste gedachte ook..
pi_130502967
Is die gast gehandicapt of is het een fokker?
pi_130503151
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mja verhaal lag 'n beetje anders, FOK!ker was zelf behoorlijk irritant aan 't doen over de prijs en dergelijke en kreeg uiteindelijk een ban van MP.
Hmm dat heb ik gemist dan.. Terwijl ik dit topic al lang volg. Iemand een linkje naar t betreffende deel? O-)
pi_130504791
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef slangpie het volgende:

[..]

Vreezenvenne _O_
Vjennekloet'n :D
i still see your shadows in my room
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:11:43 #107
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130507331
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Er bij zetten dat je hem gevonden hebt :')
:') :D
pi_130507429
Kijk maarrrrrrrrrrrrrrrrr
Abracadabra, tapate guarra!
pi_130517583
quote:
Dat klinkt redelijk zorgwekkend :')
pi_130517900
Damned.... 8)7
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:51:08 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130518078
nou ik heb nog wel een paar rode laarzen :P
pi_130518113
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:38 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Dat klinkt redelijk zorgwekkend :')
Het werk- en denkniveau verklaart dan wel weer een hoop *)
pi_130518287
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef slangpie het volgende:

[..]

Vreezenvenne _O_
Vjenne. :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130520125
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_130592557
Hoi!

Ik heb le coq sportif schoenen voor je om mee een kwartiertje je ding mee te doen.
Wat is de vergoeding waar ik aan kan denken?
Wanneer en waar zullen we afspreken? Ik heb een uitkering en heb altijd tijd.

Groetjes,
E.j. Faar

quote:
hey,
welke maat heb je?
en kan je er een foto van sturen? dan weet ik of t mn ding is
Ik heb maat 43. Ben niet zo goed in zulke dingen uploaden dus zal even een link naar een plaatje geven
http://www.schuurman-scho(...)w-heren-sneaker.html

Groetjes,
Erik-Jan

quote:
Hey,
Het is niet echt geheel mn sneaker maar heel soms cind ik ze er mooi uitzien dat ligt er puur aan hoe ze er uitzien gedragen dan.
Anders spreken we gewoon af onder het mom van niet goed geld terug?

Groetjes,
Erik Jan

quote:
Dat we afspreken en als ik t niks vind er geen deal is en als ik t wel wat vind ze uit gaan en ik mn kwartiertje heb?
Ja precies

quote:
Hm oke is n optie,
Hoe oud ben je als ik vragen mag en welke stad of dorp woon je?
Woon in Amsterdam. Overigens heeft iemand met een soortgelijke fetish al eens in deze schoenen gepoept. Dat is geen probleem toch?
pi_130598142
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef ejfaar het volgende:
Hoi!

Ik heb le coq sportif schoenen voor je om mee een kwartiertje je ding mee te doen.
Wat is de vergoeding waar ik aan kan denken?
Wanneer en waar zullen we afspreken? Ik heb een uitkering en heb altijd tijd.

Groetjes,
E.j. Faar

[..]

Ik heb maat 43. Ben niet zo goed in zulke dingen uploaden dus zal even een link naar een plaatje geven
http://www.schuurman-scho(...)w-heren-sneaker.html

Groetjes,
Erik-Jan

[..]

Anders spreken we gewoon af onder het mom van niet goed geld terug?

Groetjes,
Erik Jan

[..]

Ja precies

[..]

Woon in Amsterdam. Overigens heeft iemand met een soortgelijke fetish al eens in deze schoenen gepoept. Dat is geen probleem toch?
_O- _O_ :D
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:54:47 #119
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130600524
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef ejfaar het volgende:
Hoi!

Ik heb le coq sportif schoenen voor je om mee een kwartiertje je ding mee te doen.
Wat is de vergoeding waar ik aan kan denken?
Wanneer en waar zullen we afspreken? Ik heb een uitkering en heb altijd tijd.

Groetjes,
E.j. Faar

[..]

Ik heb maat 43. Ben niet zo goed in zulke dingen uploaden dus zal even een link naar een plaatje geven
http://www.schuurman-scho(...)w-heren-sneaker.html

Groetjes,
Erik-Jan

[..]

Anders spreken we gewoon af onder het mom van niet goed geld terug?

Groetjes,
Erik Jan

[..]

Ja precies

[..]

Woon in Amsterdam. Overigens heeft iemand met een soortgelijke fetish al eens in deze schoenen gepoept. Dat is geen probleem toch?
_O- _O_ :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:12:04 #120
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130601171
Wat betaalt deze baas? Voor 50 euro mag hij wel ff fappen op m'n schoenen.
:')
pi_130601976
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef ejfaar het volgende:
Hoi!

Ik heb le coq sportif schoenen voor je om mee een kwartiertje je ding mee te doen.
Wat is de vergoeding waar ik aan kan denken?
Wanneer en waar zullen we afspreken? Ik heb een uitkering en heb altijd tijd.

Groetjes,
E.j. Faar

[..]

Ik heb maat 43. Ben niet zo goed in zulke dingen uploaden dus zal even een link naar een plaatje geven
http://www.schuurman-scho(...)w-heren-sneaker.html

Groetjes,
Erik-Jan

[..]

Anders spreken we gewoon af onder het mom van niet goed geld terug?

Groetjes,
Erik Jan

[..]

Ja precies

[..]

Woon in Amsterdam. Overigens heeft iemand met een soortgelijke fetish al eens in deze schoenen gepoept. Dat is geen probleem toch?
Hahahaha! Ben benieuwd naar zijn reactie op je laatste bericht :d
pi_130606529
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef ejfaar het volgende:
Hoi!

Ik heb le coq sportif schoenen voor je om mee een kwartiertje je ding mee te doen.
Wat is de vergoeding waar ik aan kan denken?
Wanneer en waar zullen we afspreken? Ik heb een uitkering en heb altijd tijd.

Groetjes,
E.j. Faar

[..]

Ik heb maat 43. Ben niet zo goed in zulke dingen uploaden dus zal even een link naar een plaatje geven
http://www.schuurman-scho(...)w-heren-sneaker.html

Groetjes,
Erik-Jan

[..]

Anders spreken we gewoon af onder het mom van niet goed geld terug?

Groetjes,
Erik Jan

[..]

Ja precies

[..]

Woon in Amsterdam. Overigens heeft iemand met een soortgelijke fetish al eens in deze schoenen gepoept. Dat is geen probleem toch?
_O-

Zal mij ook benieuwen, z'n reactie. :D
Hallon!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:35:16 #123
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_130609162
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:36 schreef Dearest het volgende:

[..]

Vjennekloet'n :D
tukkers :D
nerovetsrethca
pi_130611776
Bazentopic dit ^O^ :7
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_130613289



Dingen die je zelf gratis hebt gekregen willen verkopen voor een goed bod. :|W Sommige mensen willen geld voor alles. :') Inpakkosten gratis...de gulheid _O_ ...ik krijg er een brok in de keel van. :'(

[ Bericht 10% gewijzigd door trovey op 29-08-2013 22:41:54 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130613539
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:52 schreef trovey het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dingen die je zelf gratis hebt gekregen willen verkopen voor een goed bod. :|W Sommige mensen willen geld voor alles. :') Inpakkosten gratis...de gulheid _O_ ...ik krijg er een brok in de keel van. :'(

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Dat is gewoon triest :'(
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:00:17 #127
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130613665
quote:
Hallo ik heb wel interesse maar stinkt dit niet naar mest ik bedoel het is wel biologisch vind ik wel raar maar goed ik bied 2 euro-eypo nou goed doei he.

Groenten van A.P Pelen
Kijken of hij/zij reageert :D
pi_130615910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef appelen het volgende:

[..]

Kijken of hij/zij reageert :D
Pelen? :? Wat is dat nou voor naam :P
pi_130616042
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Dat is gewoon triest :'(
Nog triester is dat iemand 150 euro voor bied. Of is dat een Fok!ker van dit topic?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:43:30 #130
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130616078
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Pelen? :? Wat is dat nou voor naam :P
A.P Pelen
appelen

:D
pi_130616969
Triest indd, al die samples opsparen en dan verkopen op marktplaats.

Geef ze dan gratis weg aan een familielid.
pi_130617858
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nog triester is dat iemand 150 euro voor bied. Of is dat een Fok!ker van dit topic?
`hahahaahha
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_130618511
Die 30 Proefjes :')

Gvd, doet me denken aan de basisschool, kinderfeestje bij z'n gozer met een mega "cheaps-ass"

-"Pak maar gerust een snoepje, jongons"

allemaal van die gratis mintjes van de bank, probeer rolletjes drop die toevallig in de super lagen een paar weken daarvoor (had ze er ook gewoon 100+- van :') )

Zulke mensen bestaan dus echt.
pi_130618643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Heer-Snader het volgende:
1tje nog,

Advertentie: Alleenstaande moeder met 3 kinderen is op zoek naar
een gratis bank. Graag ook zelf bezorgen.

Dag Annemiek,
ik las in je advertentie op Marktplaats dat je op zoek bent naar een gratis bank. Ik heb hier nog een lichtbruine bank staan die weg mag. Ik hoor het wel van je als je nog steeds op zoek bent.
mvg,

Leo van Brakel

Hoi Leo,

jazeker ik ben nog steeds dringend op zoek naar een bank. Heb je misschien een foto?

groetjes
Annemiek

Hallo Annemiek,

helaas heb ik geen foto's want mijn camera is kapot. Ik doe de bank weg omdat mijn grootvader is overleden terwijl hij op deze bank zat. De bank heeft voor mij dus een vervelende herinnering, en daarom heb ik hem liever niet meer in mijn woonkamer.

De bank is bruin en nog in redelijke staat. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes aan het uiterlijk.
Het geval is dat mijn opa kort na zijn dood zijn ontlasting heeft laten lopen op de bank. Volgens de ambulancebroeders is dat iets wat regelmatig gebeurd na een overlijden.

Later heb ik geprobeerd om dit schoon te maken met Biotex, maar de vlekken waren al ingetrokken
tegen de tijd dat ik hem vond. Er zit nu een soort donkerbruine plek in de middenzit, maar dat valt nauwelijks op aangezien de bank zelf ook bruin is.

Een ander (mogelijk) nadeel is dat mijn opa een sigaar in zijn mond had terwijl hij stierf. Hierdoor heeft een deel van de bank in brand gestaan. Het voordeel hiervan is dat de oude geur van urine die de bank altijd bij zich had is verdwenen. In plaats daarvan heeft de bank nu een typische barbecuegeur, en dat is natuurlijk prettig als je van barbecuen houdt.

Ik hoop dat bovenstaande geen bezwaar vormt om de bank over te nemen. Graag hoor ik van je zodat we een afspraak kunnen maken voor het afhalen.

mvg,
Leo
Niet echt origineel heh.. dit is ooit een keer voorbij gekomen in het engels op skoften.
pi_130623869
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nog triester is dat iemand 150 euro voor bied. Of is dat een Fok!ker van dit topic?
Vermoed t wel.. En anders kan t toch niet serieus zijn? :')
pi_130624232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:52 schreef trovey het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Dingen die je zelf gratis hebt gekregen willen verkopen voor een goed bod. :|W Sommige mensen willen geld voor alles. :') Inpakkosten gratis...de gulheid _O_ ...ik krijg er een brok in de keel van. :'(

Diversity :'( :'( :'(
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:02:13 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130624320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Triest indd, al die samples opsparen en dan verkopen op marktplaats.

Geef ze dan gratis weg aan een familielid.
waarom? er zijn mensen die ze sparen.
en wat dacht je van de handel in mini's/voetbalplaatjes/wuppies/welpies whatever gratis meuk van de supermarkt?

zolang er vraag is, kan je ergens een prijskaartje aanhangen

wat overigens niet wil zeggen dat ik zoiets zou doen :D
pi_130630402
Te koop Cadillac Sedan De Ville Bj 1968 Airco
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m707887806
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130631953
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Te koop Cadillac Sedan De Ville Bj 1968 Airco
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m707887806
[ afbeelding ]
Wat is er raar aan? Het Amerikaanse kenteken en het Duitse telefoonnummer misschien maar niet echt 'wow'
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:58:08 #140
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130632010
Leesch efen die tekxst!
pi_130632469
Ja, zolang het te lezen valt.. Is ook geen Nederlander, wss een Duitser.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:09:01 #142
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_130636967
Een Duitser uitlachen die z'n best doet om Nederlands te schrijven en ondanks een foute spelling het wel voor elkaar krijgt om de boodschap over te brengen.

Wat sneu. :')

Sommige mensen zoeken volgens mij echt heel Marktplaats af in de hoop hier iets te kunnen posten. Doe maar niet.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_130640349
Hoewel ik het idd zeker waardeer dat die man/vrouw probeert Nederlands te schrijven en het ook te begrijpen valt ondanks dat hij/zij uit Duitsland komt moest ik toch lachen om "stoer bekrachting". :P
Hallon!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:58:38 #144
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130640682
Evenals het : AMERICANISCE KENTEKEN
pi_130641907
Vind het nog een mooie auto ook :P Deze persoon doet tenminste duidelijk zijn best ipv Google Translate :')
pi_130671631
Rot een eind op freaks, als een Turk of mocroboy een tekst schrijft met typfouten dan is het opeens wel het einde van de wereld of wat? :')

Ga naar huis, voor het zelfde geldt is het gewoon een Hollander die in Duitsland een verblijf heeft oid..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130671751
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Rot een eind op freaks, als een Turk of mocroboy een tekst schrijft met typfouten dan is het opeens wel het einde van de wereld of wat? :')
Ja want de gemiddelde Turk of Marokkaan woont inmiddels lang genoeg in Nederland dat ze enigsinds foutloos Nederlands moeten kunnen schrijven. Feit dat ze dat niet kunnen of willen ligt toch echt aan hen zelf.

Hier gaat het over een Duitser die niet in Nederland woont en toch zijn best doet om Nederlands te schrijven. Het is sowieso al heel wat voor een Duitser dat ie niet verwacht dat iedereen Duits spreekt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130671855
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja want de gemiddelde Turk of Marokkaan woont inmiddels lang genoeg in Nederland dat ze enigsinds foutloos Nederlands moeten kunnen schrijven. Feit dat ze dat niet kunnen of willen ligt toch echt aan hen zelf.

Hier gaat het over een Duitser die niet in Nederland woont en toch zijn best doet om Nederlands te schrijven. Het is sowieso al heel wat voor een Duitser dat ie niet verwacht dat iedereen Duits spreekt.
En jij kent de beste man? Hoe kom je er bij dat het een Duitser is die NIET in Nederland woont?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130671877
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:50 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

En jij kent de beste man? Hoe kom je er bij dat het een Duitser is die NIET in Nederland woont?
Omdat er een Duits telefoonnummer bij staat :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130671913
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:51 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Omdat er een Duits telefoonnummer bij staat :')
En ook 2 Nederlandse.. :) Dus nogmaals, jij kent de beste man? ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130672039
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

En ook 2 Nederlandse.. :) Dus nogmaals, jij kent de beste man? ;)
2 mobiele met een vaste lijn in Duitsland. Wat een discussie :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130672224
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

2 mobiele met een vaste lijn in Duitsland. Wat een discussie :')
Hoe weet jij dat het een vaste lijn is in Duitsland? Ga niet praten maat..

Je weet niet wie dat getypt heeft of de afkomst van hem.. Zijn spelling zuigt gewoon en thats it. ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130672231
Aan de huizen te zien komt de beste man gewoon uit België hoor! :')
pi_130675816
Niet alleen de adverteerders op Marktplaats zijn sukkels, degene die op jouw advertentie daar reageren ook:
ik heb een mobiele telefoon te koop staan, ik heb op de site gezet: bieden vanaf 40 euro.

Wat voor reacties krijg je dan?

quote:
Reactie op uw advertentie 'HTC Explorer incl. Garantie'

Beste Godshand, ik koop die htc voor 30 euro dan haal ik hem morgen op ik woon in voorschoten

GEINTERESSEERDE
y
1 jaar actief op Marktplaats
Er staat toch niet voor niets 40 euro in mijn advertentie?! Wat denken ze nu te kunnen maken? :')
Uiteraard geweigerd, met de mededeling dat er toch echt minimaal 40 euro als vraagprijs in de advertentie staat :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:43:14 #155
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_130677976
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Godshand het volgende:
Niet alleen de adverteerders op Marktplaats zijn sukkels, degene die op jouw advertentie daar reageren ook:
ik heb een mobiele telefoon te koop staan, ik heb op de site gezet: bieden vanaf 40 euro.

Wat voor reacties krijg je dan?

[..]

Er staat toch niet voor niets 40 euro in mijn advertentie?! Wat denken ze nu te kunnen maken? :')
Uiteraard geweigerd, met de mededeling dat er toch echt minimaal 40 euro als vraagprijs in de advertentie staat :P
Tja, dan kun je die gasten sukkels noemen, maar hoe vaak lukt dat ''truukje'' wel niet?
ik heb het zelf ook al een paar keer met succes gedaan, direct mailen ipv bieden, en dan een bedrag neerzetten waarvan ikzelf denk dat realistisch is. Niet het bedrag wat de verkoper er voor denkt te kunnen krijgen omwille van de emotionele waarde :')

Ga naar V&A hier, en je ziet daar hetzelfde.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_130678227
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Godshand het volgende:
Niet alleen de adverteerders op Marktplaats zijn sukkels, degene die op jouw advertentie daar reageren ook:
ik heb een mobiele telefoon te koop staan, ik heb op de site gezet: bieden vanaf 40 euro.

Wat voor reacties krijg je dan?

[..]

Er staat toch niet voor niets 40 euro in mijn advertentie?! Wat denken ze nu te kunnen maken? :')
Uiteraard geweigerd, met de mededeling dat er toch echt minimaal 40 euro als vraagprijs in de advertentie staat :P
En hoe vaak gebeurt het niet dat men iets op Marktplaats neerzet met een prijs die veel hoger is dan wat ze voor hopen te krijgen.

"Ik wil er minimaal 50 euro voor, dus ik zet het erop voor 70."

En vervolgens heb je dat soort gasten die bijten. Is een heel normaal trucje op Marktplaats.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130678284
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:51 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En hoe vaak gebeurt het niet dat men iets op Marktplaats neerzet met een prijs die veel hoger is dan wat ze voor hopen te krijgen.

"Ik wil er minimaal 50 euro voor, dus ik zet het erop voor 70."

En vervolgens heb je dat soort gasten die bijten. Is een heel normaal trucje op Marktplaats.
Rare gedachtengang :')

Maar dan zal het wel aan mij liggen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  † In Memoriam † zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:55:47 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130678346
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:51 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En hoe vaak gebeurt het niet dat men iets op Marktplaats neerzet met een prijs die veel hoger is dan wat ze voor hopen te krijgen.

"Ik wil er minimaal 50 euro voor, dus ik zet het erop voor 70."

En vervolgens heb je dat soort gasten die bijten. Is een heel normaal trucje op Marktplaats.
of wat dacht je van bieden vanaf 5 euro en dan een bod krijgen van 3,50 :')
pi_130678387
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Rare gedachtengang :')

Maar dan zal het wel aan mij liggen...
Het zal je verbazen hoe vaak het werkt. Zit een stukje psychologie achter. Veel mensen kijken niet na wat iets daadwerkelijk waard is en vertrouwen erop dat de prijs die op Marktplaats staat min of meer de juiste is. Als je er dan nog wat vanaf weet te halen heb je snel het idee dat je een goede deal hebt, terwijl je in werkelijkheid gewoon betaald wat het product waard is EN wat de koper er eigenlijk voor wou hebben.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130678447
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:57 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoe vaak het werkt. Zit een stukje psychologie achter. Veel mensen kijken niet na wat iets daadwerkelijk waard is en vertrouwen erop dat de prijs die op Marktplaats staat min of meer de juiste is. Als je er dan nog wat vanaf weet te halen heb je snel het idee dat je een goede deal hebt, terwijl je in werkelijkheid gewoon betaald wat het product waard is EN wat de koper er eigenlijk voor wou hebben.
Ok, dus eigenlijk zijn het naievelingen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130678567
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, dus eigenlijk zijn het naievelingen?
Ja, eigenlijk wel :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130708489
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef ejfaar het volgende:
Hoi!

Ik heb le coq sportif schoenen voor je om mee een kwartiertje je ding mee te doen.
Wat is de vergoeding waar ik aan kan denken?
Wanneer en waar zullen we afspreken? Ik heb een uitkering en heb altijd tijd.

Groetjes,
E.j. Faar

[..]

Ik heb maat 43. Ben niet zo goed in zulke dingen uploaden dus zal even een link naar een plaatje geven
http://www.schuurman-scho(...)w-heren-sneaker.html

Groetjes,
Erik-Jan

[..]

Anders spreken we gewoon af onder het mom van niet goed geld terug?

Groetjes,
Erik Jan

[..]

Ja precies

[..]

Woon in Amsterdam. Overigens heeft iemand met een soortgelijke fetish al eens in deze schoenen gepoept. Dat is geen probleem toch?
quote:
Uhm sorry,
Dat vind ik niet erg prettig.
Bedankt voor de genomen moeite maar ik zoek dan even verder
Gr
Uiteraard heb ik de schoenen daarna wel schoongemaakt. Ze zijn dus prima geschikt voor gebruik!
pi_130710265
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja want de gemiddelde Turk of Marokkaan woont inmiddels lang genoeg in Nederland dat ze enigsinds foutloos Nederlands moeten kunnen schrijven. Feit dat ze dat niet kunnen of willen ligt toch echt aan hen zelf.
Iemand die het zelf over enigsinds heeft, verspeelt ieder recht om de spelling van een ander te bekritiseren.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_130710348
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Een Duitser uitlachen die z'n best doet om Nederlands te schrijven en ondanks een foute spelling het wel voor elkaar krijgt om de boodschap over te brengen.

Wat sneu. :')

Sommige mensen zoeken volgens mij echt heel Marktplaats af in de hoop hier iets te kunnen posten. Doe maar niet.
Volgens mij is het ook geen duitser. Iemand die het heeft over "fara" in plaats van bestuurder, of voor mijn part fahrer beheerst duidelijk geen van beide talen. Zal wel een in Duitsland woonachtige Turk zijn.........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_130721311
Niet van Marktplaats, maar van een autoverkoopwebsite:



Lekker strak ingeparkeerd. :')
pi_130721697
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Niet van Marktplaats, maar van een autoverkoopwebsite:

[ afbeelding ]

Lekker strak ingeparkeerd. :')
Geef maar toe, die automobilist is gewoon een baas dat hij dat kan.
pi_130722378
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Geef maar toe, die automobilist is gewoon een baas dat hij dat kan.
Iedereen kan 2 auto's tegen elkaar aan zetten. Ik denk alleen niet dat de verkoopkansen vergroot.
pi_130727984
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook geen duitser. Iemand die het heeft over "fara" in plaats van bestuurder, of voor mijn part fahrer beheerst duidelijk geen van beide talen. Zal wel een in Duitsland woonachtige Turk zijn.........
Die Duitse turken doen geen moeite voor andere talen dan Duits/Turks en handelen alleen crappy Audi's, Mercedesen of BMW's van jaren terug op het terrein van een ontzettend vervallen loods waarbij ze alleen het terrein hebben gehuurd in plaats van ook de loods in een of andere achterstands Turken wijk. Dus lijkt me stug :P
pi_130752130
Iemand nog zin in een rijsttafel? Overcompleet ivm maag- en darmklachten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.marktplaats.nl(...)voor-2-personen.html
pi_130752376
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:46 schreef MaxMark het volgende:
Iemand nog zin in een rijsttafel? Overcompleet ivm maag- en darmklachten:
http://www.marktplaats.nl(...)voor-2-personen.html
pi_130755651
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dit voor onzin :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator maandag 2 september 2013 @ 20:55:08 #172
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130759634
Hopelijk doet ie aan verzenden :D
pi_130760168
Troll, niet grappig..
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:54:23 #175
161279 Royke87
PS4: CousinSkeeter_87
pi_130772820


Grappig dat deze zelfs door marktplaats zelf gedeeld word :P
  woensdag 4 september 2013 @ 18:39:13 #176
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130819878
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Rot een eind op freaks, als een Turk of mocroboy een tekst schrijft met typfouten dan is het opeens wel het einde van de wereld of wat? :')

Ga naar huis, voor het zelfde geldt is het gewoon een Hollander die in Duitsland een verblijf heeft oid..
"een mocroboy" :')
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_130822998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:39 schreef Liquidist het volgende:

[..]

"een mocroboy" :')
Ja of een tasjes dief, what ever..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130823399
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het een vaste lijn is in Duitsland? Ga niet praten maat..


Omdat er +49 voor staat..? Snap je dat nou niet.. Lekker Nederlands ook "Ga niet praten" :')
pi_130823451
Je bent wel zijn maat.
pi_130824755

http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

Stuur ik:
"Beste Ikke, is dit een echte iPad van Samsung?"

Stuurt hij terug:
"Ja klopt"

:')
pi_130826300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Funkel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

Stuur ik:
"Beste Ikke, is dit een echte iPad van Samsung?"

Stuurt hij terug:
"Ja klopt"

:')
Niet zo vreemd toch dat Apple Samsung voor de rechter heeft gedaagd vanwege het uiterlijk :D :D
pi_130831844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Funkel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

Stuur ik:
"Beste Ikke, is dit een echte iPad van Samsung?"

Stuurt hij terug:
"Ja klopt"

:')
Geen wonder dat ze niet mee "over weg" kunnen. :')
Hallon!
pi_130832193
Kom net een pareltje tegen..
quote:
Beschrijving

Te koop: restanten van een Chinese rijsttafel. Gisteren afgehaald bij Chinees restaurant en we hebben nog behoorlijk wat over. Maar omdat het bij mij vannacht niet erg goed is gevallen (de welbekende maag- en darmklachten), durf ik het niet aan om de restjes vandaag op te eten. Weggooien vind ik echter zonde.

Het gaat om:
- Bami (1/3 bakje)
- Rijst (vol bakje/nieuwstaat)
- Saté (nog 2 stokjes met wat saus in een plastic bekertje met origineel cellofaantje)
- Koelojoek (weet niet of de schrijfwijze juist is, half bakje/5 balletjes)
- Bapi Pangang (1/2 bakje)
- Van die slappe groenten in dikke saus
- klein zakje sambal

Nieuwprijs is ¤27,50. Ik wil er minimaal ¤5,- voor hebben.
Graag wel vandaag, want ik heb geen ruimte meer in de koelkast. Dus het staat al sinds gisteren op de eettafel (wel met de dekseltjes erop). En het begint enigszins te ruiken inmiddels.

Wordt geleverd met de originele aankoopbon en in de originele verpakking.
Voor de snelle beslisser doe ik er nog een half potje van die zure Chinese groenten bij (gekocht bij de C1000, en nog zeker 2 maanden houdbaar).
Geen garantie mogelijk.

Honger gekregen? Mail dan snel!
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 4 september 2013 @ 22:55:24 #184
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_130832313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef Marco001 het volgende:
Kom net een pareltje tegen..

[..]

Wtf :')
nerovetsrethca
pi_130834324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef Marco001 het volgende:
Kom net een pareltje tegen..

[..]

To-taal ongeloofwaardig.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_130838070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef Marco001 het volgende:
Kom net een pareltje tegen..

[..]

scroll ff omhoog of pagina terug.

:')
pi_130838859
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Niet zo vreemd toch dat Apple Samsung voor de rechter heeft gedaagd vanwege het uiterlijk :D :D
Kan natuurlijk ook zijn dat mensen zo'n apparaat gewoon een Ipad noemen, net zoals destijds iedere draagbare cassettespeler een walkman werd genoemd, ook als het geen product van Sony was.

Ik bedoel maar, mijn vader weet ook echt niet het verschil tussen een Ipad, een tablet en een e-reader, en een dvd blijft hij ook hardnekkig een cd-rom noemen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage donderdag 5 september 2013 @ 08:43:29 #188
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_130838982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef Marco001 het volgende:
Kom net een pareltje tegen..

[..]

Ik zag hem ook al, niet gepost om dat dit mij duidelijk een troll leek.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_130843882
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:02 schreef davedavy het volgende:

[..]

Omdat er +49 voor staat..? Snap je dat nou niet.. Lekker Nederlands ook "Ga niet praten" :')
Dag wijsneus, +49 staat voor vaste lijn zeg je, hebben ze in Duitsland geen mobieltjes?Of gebruiken ze dan een ander landnummer? +50 ofzo?

:|W
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130857724
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dag wijsneus, +49 staat voor vaste lijn zeg je, hebben ze in Duitsland geen mobieltjes?Of gebruiken ze dan een ander landnummer? +50 ofzo?

:|W
Ik doelde op het feit hoe hij wist dat het een Duitse lijn was. Of het een mobiel nummer is kan je hier zien. Dat je je druk maakt om wat voor nummer het is ;(
pi_130882338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:53 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik doelde op het feit hoe hij wist dat het een Duitse lijn was. Of het een mobiel nummer is kan je hier zien. Dat je je druk maakt om wat voor nummer het is ;(
Ik maak mij nergens druk om, mensen moeten niet gaan praten alsof ze zoveel weten.. Met een ' :') ' achteraan zijn ze opeens heel stoer en weten zij alles..

:{
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130882872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Niet zo vreemd toch dat Apple Samsung voor de rechter heeft gedaagd vanwege het uiterlijk :D :D
Mijn ouders noemen elke mp3-spelen een iPod. Als je er geen verstand van hebt dan lijkt het ook allemaal op elkaar, als je er wel verstand van hebt is het een wereld van verschil.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130893078
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik maak mij nergens druk om, mensen moeten niet gaan praten alsof ze zoveel weten.. Met een ' :') ' achteraan zijn ze opeens heel stoer en weten zij alles..

:{
'
Hoe jij anders hier praat/typt klinkt anders ook niet, "Mocroboy", "Rot een eind op freaks", en dan het ergste, "voor het zelfde geldt". Nu ben ik ook geen kei in de Nederlandse taal foutloos te schrijven, maar geld met een t erachter? Nee dat zie je mij niet doen. Dus zeur niet zo, want zoals Tiger al zei:

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja want de gemiddelde Turk of Marokkaan woont inmiddels lang genoeg in Nederland dat ze enigsinds foutloos Nederlands moeten kunnen schrijven. Feit dat ze dat niet kunnen of willen ligt toch echt aan hen zelf.

Hier gaat het over een Duitser die niet in Nederland woont en toch zijn best doet om Nederlands te schrijven. Het is sowieso al heel wat voor een Duitser dat ie niet verwacht dat iedereen Duits spreekt.
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:40:32 #194
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_130928932
!!! Go 49-ers !!!
pi_130930778
quote:
Die namen bij de biedingen ook :D
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_130939969
quote:
Ik geloof idd niet dat iemand nu nog een post maakt zonder printscreen. Ik bedoel, hoe dom ben je dan? :')
  zondag 8 september 2013 @ 11:32:59 #197
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_130941642
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 09:12 schreef Funkel het volgende:

[..]

Ik geloof idd niet dat iemand nu nog een post maakt zonder printscreen. Ik bedoel, hoe dom ben je dan? :')
Te dom om de topicpointer te lezen:

Voordat je reageert
Let op : Niet alleen een link plaatsen maar ook een screenshot of een kopie van de advertentie. Dit om dode linkjes te voorkomen bij het teruglezen
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 8 september 2013 @ 12:03:46 #198
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_130942384
quote:
Printscreen. Hoe moeilijk is het?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 8 september 2013 @ 12:11:18 #199
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130942629
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:57 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoe vaak het werkt. Zit een stukje psychologie achter. Veel mensen kijken niet na wat iets daadwerkelijk waard is en vertrouwen erop dat de prijs die op Marktplaats staat min of meer de juiste is. Als je er dan nog wat vanaf weet te halen heb je snel het idee dat je een goede deal hebt, terwijl je in werkelijkheid gewoon betaald wat het product waard is EN wat de koper er eigenlijk voor wou hebben.
werkt alleen als er geen andere aanbieders van hetzelfde ding zijn
:')
  zondag 8 september 2013 @ 12:29:25 #200
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130943252
Nog steeds niet duidelijk? :')
  zondag 8 september 2013 @ 15:20:04 #201
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130949664
Gesigneerd door Alex.

Kan elke Alex zijn dus. :')
  zondag 8 september 2013 @ 17:49:48 #202
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_130954690
foutje verkeerd topic
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_130956949
quote:
MAAK NOU GVD SCREENSHOTS

:r
  zondag 8 september 2013 @ 23:01:13 #204
161279 Royke87
PS4: CousinSkeeter_87
pi_130971285
Ik vraag me af wat vervelender is om terug te lezen een topic met af en toe een paar dode links of een topic vol met mensen die zeuren dat er geen screenshots worden gemaakt maar niet zelf even een screenshot maken aangezien die mensen blijkbaar niet weten (of niet willen leren) hoe ze een screenshot moeten maken.

Om even het goede voorbeeld te geven :D
  maandag 9 september 2013 @ 00:33:53 #205
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_130974637
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef Mokkels het volgende:
Laatste post:

[..]

Zo had de vriend van m'n moeder laatst een turk die een bumper op wou halen. Van noord-brabant naar drenthe. Voor een bumper?! En dan ook nog van een doodnormale auto. Het begon al met de mails.. hij stond voor 20 euro op marktplaats, mailt hij met de vraag "Zou ik hem voor 25 mogen ophalen omdat ik van ver weg kom?" Ja, tuurlijk, prima, als jij meer wilt betalen :'). Kwam hij bij ons aan. Maar hij durfde niet verder dan 2 meter bij de auto vandaan te komen en vroeg of wij die bumper naar hem toe wouden willen (wtf? :') ). Mooi niet, je hebt zelf ook benen. En later ook nog vragen of hij een fles drinken mee mocht omdat hij geen drinken mee had genomen. Rare mensen waren dat. Dit was dus ook de laatste keer aan een buitenlander.
Haha, moest denken aan een situatie die ik zelf meemaakte. Ik verkocht laatst ook iets op marktplaats voor 2 euro, en toen belde deze persoon op of hij het misschien voor 3 euro + verzendkosten kon kopen
  maandag 9 september 2013 @ 15:40:30 #206
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_130988058
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef Royke87 het volgende:
Ik vraag me af wat vervelender is om terug te lezen een topic met af en toe een paar dode links of een topic vol met mensen die zeuren dat er geen screenshots worden gemaakt maar niet zelf even een screenshot maken aangezien die mensen blijkbaar niet weten (of niet willen leren) hoe ze een screenshot moeten maken.
Geloof me.. dat héb ik gedaan, maar ik denk dat ik en anderen met me het zat zijn om screenshotservice te spelen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_130988228
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:33 schreef ledlamp het volgende:

[..]

Haha, moest denken aan een situatie die ik zelf meemaakte. Ik verkocht laatst ook iets op marktplaats voor 2 euro, en toen belde deze persoon op of hij het misschien voor 3 euro + verzendkosten kon kopen
Voor 2 euro het risico nemen om buitenlanders over de vloer te krijgen :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 9 september 2013 @ 15:48:31 #208
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_130988264
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Voor 2 euro het risico nemen om buitenlanders over de vloer te krijgen :')
ging gewoon via de post hoor
  donderdag 12 september 2013 @ 19:31:36 #210
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_131103484
Op mn telefoon :D

Gratis hahaha


pi_131110852
De slet :D

Maar dat is 43 jaar op de foto's?
nerovetsrethca
  donderdag 12 september 2013 @ 22:13:55 #212
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_131110935
Id hit it.. Met 2 rubbers :X hahaha
pi_131112312
Leuk dat ze ook gelijk een foto van haar poes erbij heeft gezet.
pi_131112930
De treurigheid ;( ...van de advertentie dan. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131114342
quote:
Ik ben 43 jaar nu en wil graag een proberen om op deze manier een leuke man te vinden die mijn verleden neemt zoals het is.
Moest toch heel even lachen :')
pi_131117595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Op mn telefoon :D

Gratis hahaha


[ afbeelding ]
Zijn fake-advertenties. Oplichting met Russische bruiden enzo. Staan tientallen van dat soort ads op MP als je gaat kijken.
En nee, ik was niet zelf op zoek :')
pi_131125138
yup, het is namelijk niet Cecilia maar Sofya Yamschikova:
http://vk.com/id166341626

of nouja, het is blijkbaar ook Sofya :P wie het echt is, nobody knows.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:33:07 #218
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_131143822
http://link.marktplaats.nl/718849725



quote:
- Absoluut zonder pit
- Gekweekt in beschermende omgeving zonder kennis van de buitenwereld
- Hand geplukt door uitgebuitte arbeiders
- 4 jaar houdbaar na plukken
- Smaak kan per dag verschillen
- De tros is tot steeds grotere last (toenemende onderhoudskosten, trekt ongedierte aan etc.)
- Zitten hier en daar krenten tussen
- Groot volume, weinig gewicht
- Ruilen voor druiven mét pit
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:33:51 #219
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_131143858
Matig matig..
  zondag 15 september 2013 @ 02:15:47 #221
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_131187747
Ge-ni-aal hahaha
  zondag 15 september 2013 @ 02:26:24 #222
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131214546
quote:
Beschrijving

wijnkan waterkan melkkan
je mag het van mij ook onder het bed zetten

hoog 21 cm

kijk maarrrrrrrrrrr
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
pi_131234540
Momenteel heb ik een setje lichtmetalen velgen met banden (velgen zijn A-merk en redelijk in orde, banden kunnen nog flinke tijd mee) op mp gezet voor een lage prijs, omdat ik er zelf niets mee kan en ze dus in de weg liggen. Ik heb er duidelijk bijgezet dat bieden mag maar men wel realistisch moet blijven, en wat gebeurt er? De mailtjes in slecht Nederlands met als inhoud 'voor 50 euro kom ik ze halen' vliegen me om de oren.

Denken dat ik een koopje nog even in prijs halveer :') En dan boos worden als ik niet akkoord ga :')
pi_131234859
Gewoon terug mailen "voor 50 euro kom je helemaal niks halen"
pi_131234999
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef silbergrun het volgende:
Momenteel heb ik een setje lichtmetalen velgen met banden (velgen zijn A-merk en redelijk in orde, banden kunnen nog flinke tijd mee) op mp gezet voor een lage prijs, omdat ik er zelf niets mee kan en ze dus in de weg liggen. Ik heb er duidelijk bijgezet dat bieden mag maar men wel realistisch moet blijven, en wat gebeurt er? De mailtjes in slecht Nederlands met als inhoud 'voor 50 euro kom ik ze halen' vliegen me om de oren.

Denken dat ik een koopje nog even in prijs halveer :') En dan boos worden als ik niet akkoord ga :')
Ja altijd mooi

'Voor X-euro kom ik hem direct halen'

Waarbij x nog niet de helft is van het bedrag waarvoor je hem op MP hebt gezet.
Vaak krijg je zo'n reactie al binnen 5 minuten nadat je de advertentie online hebt gezet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131247076
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef silbergrun het volgende:
Momenteel heb ik een setje lichtmetalen velgen met banden (velgen zijn A-merk en redelijk in orde, banden kunnen nog flinke tijd mee) op mp gezet voor een lage prijs, omdat ik er zelf niets mee kan en ze dus in de weg liggen. Ik heb er duidelijk bijgezet dat bieden mag maar men wel realistisch moet blijven, en wat gebeurt er? De mailtjes in slecht Nederlands met als inhoud 'voor 50 euro kom ik ze halen' vliegen me om de oren.

Denken dat ik een koopje nog even in prijs halveer :') En dan boos worden als ik niet akkoord ga :')
Je zou ze wat willen aandoen soms ja... doen ze ook vaak bij mijn advertenties.
pi_131253948
pi_131256875
quote:
Wat een bazenadvertentie, serieus, ik moest er hard om lachen.
pi_131257297
quote:
Hij denkt dat het niet zal opvallen als die beesten ineens verdwenen zijn, zeker als dat incl. hok is. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 16 september 2013 @ 21:48:16 #231
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_131257853
quote:
Link? :')
  dinsdag 17 september 2013 @ 01:18:52 #232
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_131267525
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef silbergrun het volgende:
Momenteel heb ik een setje lichtmetalen velgen met banden (velgen zijn A-merk en redelijk in orde, banden kunnen nog flinke tijd mee) op mp gezet voor een lage prijs, omdat ik er zelf niets mee kan en ze dus in de weg liggen. Ik heb er duidelijk bijgezet dat bieden mag maar men wel realistisch moet blijven, en wat gebeurt er? De mailtjes in slecht Nederlands met als inhoud 'voor 50 euro kom ik ze halen' vliegen me om de oren.

Denken dat ik een koopje nog even in prijs halveer :') En dan boos worden als ik niet akkoord ga :')
:?

Als je een minimumbedrag invoert dan kan niemand onderbieden toch?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_131267626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 01:18 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

:?

Als je een minimumbedrag invoert dan kan niemand onderbieden toch?
Dat klopt, maar die bastards mailen je gewoon! >:) Dat kun je niet uitzetten... :')
  dinsdag 17 september 2013 @ 01:39:09 #234
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_131267692
Ah, ja dat heb ik ook wel eens gehad. Ik had een ventilator voor 20,- in de verkoop staan en toen kreeg ik een mail met een bod van 15 inclusief. Ik heb die vent teruggemaild met de vraag of hij niet kon lezen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_131279174
Ik heb de biedmogelijkheid gewoon uitstaan. Maar het houdt de koopjesjagers niet tegen, helaas.
  woensdag 18 september 2013 @ 16:50:39 #236
347535 46
Kent Farm.
pi_131317981
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:36:14 #237
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_131425114
quote:
Die andere advertenties van hem ook. Alleen maar kapot/beschadigd spul :')
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:08:38 #239
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_131425204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:07 schreef Syntos het volgende:

[..]

Die andere advertenties van hem ook. Alleen maar kapot/beschadigd spul :')
Erg hard van de vrachtwagen gevallen dus :')
pi_131425585
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 01:28 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Dat klopt, maar die bastards mailen je gewoon! >:) Dat kun je niet uitzetten... :')
Vandaag heb ik zo nog iets gekocht voor 2/3 van de vraagprijs :7
pi_131426775
quote:
Volgens mij is van veel van die brakke spelcomputers nog best wat te maken als je een beetje technisch aangelegd bent. Meen me te herinneren dat een FOK!ker hier dit soort spul allemaal op MP opkoopt en dan repareert en voor veel meer weer verkoopt. :P

Hoewel deze natuurlijk vrij geniaal is:

quote:
Beschrijving
Hoi ik heb een laptop te,koop werk nog goed alleen is de beeldscherm afgebrooken je kan alsje handig bent zo maaken, laptop heb 2gb geheugen merk msi ophaalen in etten 7075ax

laptop is met zonden hardenschijf

GRAAG BELLE MAIL WORD NIET GEKEKEN DUS BELLE OP 0629990060
Maw: er zit geen harde schijf in en beeldscherm is ook afgebroken maar verder doet ie het prima! :D :')

http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Hallon!
pi_131468558
pi_131470255
quote:
Mag volgens mij gewoon, toch? Airsoft valt toch onder de vrije wapens waar je geen vergunning voor hoeft te hebben?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_131471059
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:35 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Mag volgens mij gewoon, toch? Airsoft valt toch onder de vrije wapens waar je geen vergunning voor hoeft te hebben?
Weet ik niet. Maar dit ding lijkt te veel op een echt pistool en dat mag niet.
pi_131471085
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 10:09 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Weet ik niet. Maar dit ding lijkt te veel op een echt pistool en dat mag niet.
Airsoft wel.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_131471161
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:10 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Airsoft wel.
Nee, alle echt lijkende replica's zijn in Nederland verboden, inclusief Airsoft.
pi_131471308
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 10:13 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nee, alle echt lijkende replica's zijn in Nederland verboden, inclusief Airsoft.
Ben ik wel benieuwd naar een bron voor die stelling. Voor speelgoed klopt dat inderdaad maar voor Airsoft niet. Airsoft wapens vallen wel onder de wapenwet en worden dus ook als zodanig gezien. Je hebt er geen vergunning voor nodig, wat je bij een vuurwapen wel nodig hebt, maar moet ze wel net als vuurwapens in een kluis opbergen en moeten tijdens transport in een foudraal of koffer opgeborgen worden. Je mag ze ook alleen (in NL) kopen als je lid bent van een vereniging.

Zelfs een oranje geschilderd uiteinde van de loop (zoals in de US) is hier niet nodig.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  maandag 23 september 2013 @ 10:33:12 #248
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_131471635
Ja maar in je woonkamer laten liggen mag al niet. nutteloos dus
pi_131474350
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:18 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Ben ik wel benieuwd naar een bron voor die stelling. Voor speelgoed klopt dat inderdaad maar voor Airsoft niet. Airsoft wapens vallen wel onder de wapenwet en worden dus ook als zodanig gezien. Je hebt er geen vergunning voor nodig, wat je bij een vuurwapen wel nodig hebt, maar moet ze wel net als vuurwapens in een kluis opbergen en moeten tijdens transport in een foudraal of koffer opgeborgen worden. Je mag ze ook alleen (in NL) kopen als je lid bent van een vereniging.

Zelfs een oranje geschilderd uiteinde van de loop (zoals in de US) is hier niet nodig.
Heb even het een en ander nagekeken en je hebt inderdaad gelijk. Net als bij echte vuurwapens mag je ze hebben als je lid bent van een schietsportvereniging, met het grote verschil dat je voor Airsoft inderdaad geen vergunning nodig hebt (enkel een lidmaatschap van een club).

Aldus hier geschreven:

quote:
Airsoftapparaten zijn wapens die vallen onder categorie I, onderdeel 7, van de WWM ('voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen lijken, dat voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn'). Dergelijke wapens zijn in principe verboden. Met de wijziging van de Wet wapens en munitie per 1 mei 2012 is het op grond van artikel 4, eerste lid,van de wet mogelijk geworden om vrijstelling te geven dan wel ontheffing te verlenen voor wapens (en munitie) indien zij aangewend worden voor (onder andere) sportdoeleinden. Er is voor gekozen om airsoftapparaten vrij te stellen voor leden van door de Minister van Veiligheid en Justitie erkende verenigingen die zich toeleggen op de uitoefening van de airsoftsport. Ook aspirant-leden en introducés van leden bedoelde verenigingen worden vrijgesteld van enkele in de WWM genoemde verboden handelingen. De vrijstelling geldt niet voor airsoftapparaten in de vorm van onder meer explosieven en soortgelijkeandere verschijningsvormen.
bron
  maandag 30 september 2013 @ 21:02:15 #251
396591 moddermonster
advocaat van de duivel
pi_131721011


Trieste poging om grappig te zijn... :')
pi_131722688
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 12:12 schreef DW457 het volgende:

[..]

Heb even het een en ander nagekeken en je hebt inderdaad gelijk. Net als bij echte vuurwapens mag je ze hebben als je lid bent van een schietsportvereniging, met het grote verschil dat je voor Airsoft inderdaad geen vergunning nodig hebt (enkel een lidmaatschap van een club).

Aldus hier geschreven:

[..]

bron
:o Betekent dat dat je tegenwoordig ook in Nederland kan airsoften? :o
No amount of money ever bought a second of time.
pi_131722889
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Heer-Snader het volgende:
niets mis om af en toe eens te trollen op MP.

Advertentie: Gaat u deze zomer op vakantie en zoekt u iemand om
op uw huisdieren te passen? Met veel plezier en tegen een kleine
vergoeding pas ik op uw huisdieren, gewoon bij u thuis!

Hallo Wendy,
ik las in je advertentie op Marktplaats over het oppassen op dieren aan huis. Is het ook mogelijk dat er een week lang voor mijn goudvis wordt gezorgd terwijl ik op vakantie ben? De goudvis heeft weinig
verzorging nodig. Ik hoor het wel!
mvg,

Leo

Hoi Leo,

natuurlijk is dit geen probleem. Gaat het om één goudvis? Ik neem aan dat de vis dagelijks moet worden gevoerd?

groetjes,

Wendy

Dag Wendy,

het gaat inderdaad om één goudvis, zijn naam is Genovese. Hij woont in een kleine vissenkom waarvan het water iedere dag moet worden verschoond. Het water ligt opgeslagen in de koelkast en moet uit een speciale waterfilter worden gehaald, en vervangen wanneer het water in het filter op is.

Ik heb verder een aantal vaste routines die ik iedere dag uitvoer met Genovese. Iedere ochtend om 06:00 maak ik met hem een wandeling. Dan loop ik met zijn vissenkom een paar keer rond hier door de wijk. Als het regent tijdens zo’n wandeling, dek dan aub wel de kom af zodat het water niet vervuilt raakt.

Op werkdagen kijken we altijd om 10:00 naar koffietijd op RTL 4 en meestal hierna direct de herhaling van Goede Tijden Slechte Tijden tot het middaguur. Hierna geef ik hem kleine stukjes gehakt. Het gehakt moet wel worden gebakken in barbecuesaus. Als hij dit niet wil eten betekent dat dat het gehakt te doorbakken is en in dat geval bak ik een nieuw stukje voor hem.

Na het middageten plaats ik de kom voor de TV en zet ik de aflevering “Ocean Deep” voor hem op van de serie Planet Earth (een soort documentaire). Genovese vind het geweldig om hier naar te
kijken. De aflevering staat op een Blu-ray DVD, maar zorg er wel voor dat deze wordt afgespeel in 1080p en niet in 720p, want Genovese haat 720p. De goudvis vind het fijn wanneer je met hem meekijkt, maar vergeet niet om het stuk door te spoelen over de spinnenkrabben want daar wordt Genovese bang van.

Genovese heeft eigenlijk weinig aandacht nodig tot 18:00. Meestal zet ik muziek voor hem op van Frank Zappa. De CD-speler is direct onder de Blu-ray speler, en je hoeft alleen de versterker op ‘CD’ te zetten. Wil je er ook voor zorgen dat het volume precies staat ingesteld op 2 DB?

Om 18:00 moet Genovese weer worden gevoerd. Normaal gesproken maak ik dan portobello uit de oven voor hem. Hiervan ligt nog wat in de vriezer, maar zodra het op is graag nieuwe halen bij slagerij
Aalderink in Vriezenveen.

Tegen bedtijd zet ik Genovese’s kom op het nachtkastje naast mijn bed. Het is wel belangrijk dat je in die week naast hem slaapt zodat hij zich op zijn gemak voelt. Iedere zondagavond kijken we trouwens naar The Sopranos. Ik weet dat deze serie niet meer op TV wordt uitgezonden, en daarom heb ik alle seizoenen voor hem gekocht op DVD.

Op dit moment zijn we gebleven bij de 3e aflevering van seizoen 4. Het is echt heel belangrijk
dat je zijn serie precies om 21:00 opzet op zondagavond, anders wordt Genovese boos en bestaat de kans dat hij uit de kom springt en flipperende bewegingen maakt met zijn staart. Ik ga volgende week woensdag weg, ben je dan beschikbaar voor oppas?

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

mvg,

Leo
Omg ga helemaal stuk hier, super mooi gedaan :)
pi_131725034
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

:o Betekent dat dat je tegenwoordig ook in Nederland kan airsoften? :o
Als er een vereniging is die dit verzorgt wel.
pi_131768160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Heer-Snader het volgende:
niets mis om af en toe eens te trollen op MP.

Advertentie:
Gaat u deze zomer op vakantie en zoekt u iemand om op uw huisdieren te passen? Met veel plezier en tegen een kleine vergoeding pas ik op uw huisdieren, gewoon bij u thuis!

----------------------------------

Hallo Wendy,
ik las in je advertentie op Marktplaats over het oppassen op dieren aan huis. Is het ook mogelijk dat er een week lang voor mijn goudvis wordt gezorgd terwijl ik op vakantie ben? De goudvis heeft weinig
verzorging nodig. Ik hoor het wel!
mvg,

Leo

----------------------------------

Hoi Leo,

natuurlijk is dit geen probleem. Gaat het om één goudvis? Ik neem aan dat de vis dagelijks moet worden gevoerd?

groetjes,

Wendy

----------------------------------

Dag Wendy,

het gaat inderdaad om één goudvis, zijn naam is Genovese. Hij woont in een kleine vissenkom waarvan het water iedere dag moet worden verschoond. Het water ligt opgeslagen in de koelkast en moet uit een speciale waterfilter worden gehaald, en vervangen wanneer het water in het filter op is.

Ik heb verder een aantal vaste routines die ik iedere dag uitvoer met Genovese. Iedere ochtend om 06:00 maak ik met hem een wandeling. Dan loop ik met zijn vissenkom een paar keer rond hier door de wijk. Als het regent tijdens zo’n wandeling, dek dan aub wel de kom af zodat het water niet vervuilt raakt.

Op werkdagen kijken we altijd om 10:00 naar koffietijd op RTL 4 en meestal hierna direct de herhaling van Goede Tijden Slechte Tijden tot het middaguur. Hierna geef ik hem kleine stukjes gehakt. Het gehakt moet wel worden gebakken in barbecuesaus. Als hij dit niet wil eten betekent dat dat het gehakt te doorbakken is en in dat geval bak ik een nieuw stukje voor hem.

Na het middageten plaats ik de kom voor de TV en zet ik de aflevering “Ocean Deep” voor hem op van de serie Planet Earth (een soort documentaire). Genovese vind het geweldig om hier naar te kijken. De aflevering staat op een Blu-ray DVD, maar zorg er wel voor dat deze wordt afgespeel in 1080p en niet in 720p, want Genovese haat 720p. De goudvis vind het fijn wanneer je met hem meekijkt, maar vergeet niet om het stuk door te spoelen over de spinnenkrabben want daar wordt Genovese bang van.

Genovese heeft eigenlijk weinig aandacht nodig tot 18:00. Meestal zet ik muziek voor hem op van Frank Zappa. De CD-speler is direct onder de Blu-ray speler, en je hoeft alleen de versterker op ‘CD’ te zetten. Wil je er ook voor zorgen dat het volume precies staat ingesteld op 2 DB?

Om 18:00 moet Genovese weer worden gevoerd. Normaal gesproken maak ik dan portobello uit de oven voor hem. Hiervan ligt nog wat in de vriezer, maar zodra het op is graag nieuwe halen bij slagerij
Aalderink in Vriezenveen.

Tegen bedtijd zet ik Genovese’s kom op het nachtkastje naast mijn bed. Het is wel belangrijk dat je in die week naast hem slaapt zodat hij zich op zijn gemak voelt. Iedere zondagavond kijken we trouwens naar The Sopranos. Ik weet dat deze serie niet meer op TV wordt uitgezonden, en daarom heb ik alle seizoenen voor hem gekocht op DVD.

Op dit moment zijn we gebleven bij de 3e aflevering van seizoen 4. Het is echt heel belangrijk
dat je zijn serie precies om 21:00 opzet op zondagavond, anders wordt Genovese boos en bestaat de kans dat hij uit de kom springt en flipperende bewegingen maakt met zijn staart. Ik ga volgende week woensdag weg, ben je dan beschikbaar voor oppas?

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

mvg,

Leo
Heeft die Wendy al een reactie gegeven op uw bazenmail?
pi_131768190
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Omg ga helemaal stuk hier, super mooi gedaan :)
_O_
There are only 151 Pokémon.
pi_131777763


Heeft niet zo goed zijn best gedaan..

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
pi_131781052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef cigarette14 het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft niet zo goed zijn best gedaan..

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Rotterdam, dus.. vind je het gek :P?
  Redactie Frontpage woensdag 2 oktober 2013 @ 16:32:05 #259
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_131781153
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef slangpie het volgende:

[..]

Vreezenvenne _O_
Vjenne represent!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_131809514
quote:
Zwaar misbruikte Oma fiets
68 x gezien sinds 01 okt. '13, 13:25

Grote foto's
Prijs: ¤ 40,00
Hulp bij transport nodig?
Klik hier
Kenmerken

Conditie : Gebruikt
Beschrijving

Ondanks dat ie altijd van een oud omaatje is geweest en weinig kilometers op de teller heeft ziet deze fiets er zwaar misbruikt uit.

Opknapper.. mag voor weinig weg!
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:24:05 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131811181
quote:
Alsof oma er altijd zonder zadel heeft opgezeten. _O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 08:40:38 #262
46794 Berkery
Fat bastard
pi_131834609
Er zijn natuurlijk genoeg schrijnende gevallen bekend van mensen die impulsief een huisdier kopen. Het is daarom terecht dat je als verkoper van een pup kritisch bent en niet de hond meegeeft aan de eerste de beste koper.

Dat je hierin kan doorslaan bewijst onderstaande adverentie:

http://www.marktplaats.nl(...)zer-ter-adoptie.html

Het wordt helemaal hilarisch:

quote:
de VRAAG : ' waarom is de pup met 8 maandjes nog niet geadopteerd'
ANTWOORD: wij hebben nog niet een passend familie gevonden voor de pup waardoor de pup gezellig bij zijn familie kan wonen. Een kostbare plant kan alleen groeien en bloeien in goede grond en met de juiste verzorging.
Dit moet natuurlijk zijn:
quote:
ANTWOORD: ik moest de hond van mijn man op Martkplaats zetten maar ik wil 'm helemaal niet kwijt :'( :'(
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenleider, und lummel mich in Bars
pi_131954418
Titel van de advertentie:
Vismattie gezocht (Vrouw is 42, waarschijnlijk een 'kort, pittig kapsel'?)

pi_131958581
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:39 schreef ejvdb het volgende:
Titel van de advertentie:
Vismattie gezocht (Vrouw is 42, waarschijnlijk een 'kort, pittig kapsel'?)


In mijn beleving is dat een verkapte date advertentie.
pi_131968483
Ik kwam deze net tegen..past hier ook wel tussen, ook al is het FB :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131968555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik kwam deze net tegen..past hier ook wel tussen, ook al is het FB :P
[ afbeelding ]
_O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_131968569
Ik zag hem idd ook op FB, lekker slim om die opwaardeercode erbij te zetten :7
pi_131970753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik kwam deze net tegen..past hier ook wel tussen, ook al is het FB :P
[ afbeelding ]
:')_!!
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:13:56 #269
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_132004474
Deze mag toch ook wel:

Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_132068942
Lenny heeft gebakken bakstenen!


Want andere bakstenen zijn natuurlijk nog rauw, maar die van hem zijn gebakken. :D
pi_132069072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:44 schreef Gwywen het volgende:
Lenny heeft gebakken bakstenen!
[ afbeelding ]

Want andere bakstenen zijn natuurlijk nog rauw, maar die van hem zijn gebakken. :D
Ja, anders is het klei...
pi_132069430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ja, anders is het klei...
Dan heten ze geen bakstenen...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:33:33 #273
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132127247
Ongelofelijk hoe sommige verkopers reageren op kopers :r :')
pi_132127297
Ongelofelijk hoe onbeschoft sommige kopers verkopers benaderen. :r :')
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:48:24 #275
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132127707
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef skunkasaur het volgende:
Ongelofelijk hoe onbeschoft sommige kopers verkopers benaderen. :r :')
Dat ook wel, maar als je zelf netjes een vraag stelt over het product en daarna een boze reactie terugkrijg, is dat wel behoorlijk irritant :')
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:03:29 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132128205
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef skunkasaur het volgende:
Ongelofelijk hoe onbeschoft sommige kopers verkopers benaderen. :r :')
Nog niet meegemaakt, gelukkig.
Ook andersom nog niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:22:50 #277
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132128791
:')

  zondag 13 oktober 2013 @ 17:31:17 #278
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_132129024
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef appelen het volgende:
:')

[ afbeelding ]
Hij heeft wel geld :o
:')
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:32:05 #279
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132129048
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hij heeft wel geld :o
Veel uro's ja :')
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:32:39 #280
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132129063
Eigenlijk zouden we hem moeten bellen :')
pi_132129389
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:32 schreef appelen het volgende:
Eigenlijk zouden we hem moeten bellen :')
Met een bedankje, omdat we nu weten voor hoeveel geld we de fiets kunnen verkopen _O-
🐱
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:46:13 #282
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132129411
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:45 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Met een bedankje, omdat we nu weten voor hoeveel geld we de fiets kunnen verkopen _O-
Doet me denken aan dit topic dat ik net las
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!
pi_132129429
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef appelen het volgende:

[..]

Doet me denken aan dit topic dat ik net las
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!
Heb je de hele serie al gevolgd?

Topicreeks: Input voor grap
🐱
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:48:57 #284
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132129479
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Heb je de hele serie al gevolgd?

Topicreeks: Input voor grap
Ik ben nog bezig met lezen :P
pi_132187138
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:27:03 #286
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_132216560
Lesbosapiens
  woensdag 16 oktober 2013 @ 10:42:32 #288
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132219132
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef Badeendt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_132220184
dubbel
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_132220445
quote:
Die foto erbij ook, geweldig :P
pi_132229715
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef appelen het volgende:

Zou hij meedoen aan een spel wie de meeste spel- en grammaticafouten kan maken? Zo ja, dan wint hij denk ik.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:19:25 #292
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132229743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Zou hij meedoen aan een spel wie de meeste spel- en grammaticafouten kan maken? Zo ja, dan wint hij denk ik.
Zelfs zijn naam is fout :') marttin
pi_132229871
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef appelen het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Xenzo het volgende:
Zou hij meedoen aan een spel wie de meeste spel- en grammaticafouten kan maken? Zo ja, dan wint hij denk ik.
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:19 schreef appelen het volgende:
Zelfs zijn naam is fout :') marttin
Ook dat inderdaad.
pi_132240611
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef davedavy het volgende:

[..]

Die foto erbij ook, geweldig :P
Die foto:

_O-
pi_132287357
http://link.marktplaats.nl/732051620

Ik Zit mobiel dus kan mijn screenshot niet uploaden.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:33:37 #296
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_132288076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef Kamper86 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/732051620

Ik Zit mobiel dus kan mijn screenshot niet uploaden.
Post dan niet, kneus. |:(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:02:55 #297
365231 Fera
Fire & Blood
pi_132290275
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef Kamper86 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/732051620

Ik Zit mobiel dus kan mijn screenshot niet uploaden.
Hij is ook al weggehaald. Zinloze post dus.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:06:20 #298
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132290390
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Die foto:
[ afbeelding ]
_O-
_O-
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:08:24 #299
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132290469
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:12:43 #300
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132290619

:')
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:12:58 #301
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_132290634
vol
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')