SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Toen ik nog een muha was.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen jij nog een klein lachje was?
Aaaah wat lievvvvquote:
Weet ikquote:
Heel goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aaaah wat lievvvv
[..]
Weet ikEn hoe bevalt het?
Mooi zoquote:
Mij niet want ik ben al een paar dagen niet meer in de stad geweest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
Misschien ben ik al wel onbewust iemand van hier tegengekomen
Ik zit hier al 3 wekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij niet want ik ben al een paar dagen niet meer in de stad geweest.
Dat zou echt faptastisch zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
Misschien ben ik al wel onbewust iemand van hier tegengekomen
Niet.quote:
De meets stopten tegen de tijd dat jij mee kwam postenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik post al bijna een jaar mee en er is nog niet gemeet.
Ja precies, nu voel ik me verantwoordelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De meets stopten tegen de tijd dat jij mee kwam posten
Dat snap ik. Is ook volledig jouw schuld...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja precies, nu voel ik me verantwoordelijk
Ik heb het wel geprobeerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik. Is ook volledig jouw schuld...
Keer op dinsdag doen? Alle tapbieren halve prijs.quote:
Was dat niet op donderdag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keer op dinsdag doen? Alle tapbieren halve prijs.
Nee anders was ik gister een stuk minder kwijt geweest.quote:
Goed punt, dinsdag moet wel een keer kunnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee anders was ik gister een stuk minder kwijt geweest.
Ow moet lukken danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef bijdehand het volgende:
Ja, dan ben ik om 21.00 uur in den bosch vanaf tilburg dus dan kan ik zeker
Kan het voorstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:24 schreef bijdehand het volgende:
Da's wel heul snelneem je je chick dan mee?
Bier voor de halve prijs jonge!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
dinsdag? wat is dat nou weer een kutdag
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan het voorstellen.
[..]
Bier voor de halve prijs jonge!![]()
Misschien hebben ze dat ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen favoriet van mij. Maar drinkbaar. Hoezo?
Bek houwe en zuipen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen favoriet van mij. Maar drinkbaar. Hoezo?
Gewoon komen kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Bek houwe en zuipen.
Dinsdag kan ik wel denk ik.
Dat weet ik niet, handje is de kenner hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor de halve prijs?
wijn voor de halve prijs dan
ik voel me hier aangesproken want ik ben een nieuwkomer. en vrouw. en te oud. en niet lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef shifto het volgende:
Oh en voor alle vrouwelijke nieuwkomers geldt dat ze minimaal 16 en maximaal 18 zijn. Ook moeten ze lekker zijn.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik voel me hier aangesproken want ik ben een nieuwkomer. en vrouw. en te oud. en niet lekker
Is die regel nieuw?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef shifto het volgende:
Oh en voor alle vrouwelijke nieuwkomers geldt dat ze minimaal 16 en maximaal 18 zijn. Ook moeten ze lekker zijn.
Het is vanaf 9 uur dus tijd genoeg voor je huishouden en studie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef -supergirl- het volgende:
maar aanstaande dinsdag... weetniet man ik heb woensdagavond en donderdagavond ook al wat. zo kom ik nooit aan mijn studie en huishouden
Mag 20 ook?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:17 schreef shifto het volgende:
oke dan kom ik toch lekker nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan mag je altijd nog buiten door het raam kijken hoe wij bier drinken.
Alleen als ze een man meenemen die ze in bedwang houdt, ik moet geen loslopende oude vrouwen hebben hè!quote:
Als shifto en ik maar komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke dan kom ik toch lekker niet![]()
Ja, die man ben ik dan hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Alleen als ze een man meenemen die ze in bedwang houdt, ik moet geen loslopende oude vrouwen hebben hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |