Zal ook wel een deel van waar zijn, ik heb n.l. nog nergens gelezen dat het lek inmiddels gedicht is. Nu 2 jaar later en je hoort er verder maar weinig van.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik liet me alleen even uit over het feit dat die NETC site totaal onjuist is. De beheerder van die site lacht zichzelf een ongeluk als hij de inkomsten ziet binnen rollen. Al die "conspiracy gasten" die zelf waarschijnlijk ook wel hun vraagtekens zetten bij die site delen de link met alles en iedereen, puur en alleen omdat de site bevestigd wat zij denken. Dat de beheerder van die site daar heel slim op in speelt hebben velen niet door.
Bij NETC moet ik altijd denken aan HaarpStatus.com (die nu inmiddels offline is), ook zo nep als ik weet niet wat. Deze site werd ook door alles en iedereen gedeeld omdat het voor hen een bevesting was van wat zij dachten, namelijk dat de Amerikaanse overheid het weer beinvloede met die antenna array ergens in Alaska.
Zijn er nog steeds problemen met Fukushima? Stoot Fukushima allemaal rotzooi uit die de westkust van de VS bereiken? Geen idee, ik ontken het niet noch bevestig ik het. Waar het mij in deze om gaat is dat mensen wel heel makkelijk allerlei vage bronnen kopieren, alleen maar omdat deze bronnen bevestigen wat zij denken.
Niks bizars aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:10 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind het redelijk bizar dat mensen het geratel van een user zoals Resonancer überhaupt serieus nemen...
Ik verbaas me erover waarom je dit post.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:10 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind het redelijk bizar dat mensen het geratel van een user zoals Resonancer überhaupt serieus nemen...
Maar meten ho maar... ach bizar? Het is crimineel!quote:Officials want data on U.S. Navy sailors Fukushima exposure — Defense Dept. directed to reveal all medical problems for USS Reagan crew —
http://enenews.com/navy-t(...)-it-makes-you-wonder
En dan hier komen klagen over individuen die wel meten en hun gegevens op 'n site zetten..quote:Pitiful’: Fukushima plume hitting West Coast and Alaska ‘any day now’ — No gov’t agency is monitoring ocean, “public has right to know” — We have to watch seafood and food web over the future
http://enenews.com/pitifu(...)watch-seafood-and-fo
quote:They’re All Gone”: Shock as sardines vanish off California — Fishermen didn’t find a single one all summer — Scientist: This is about the entire Pacific coast… Canada, Mexico, U.S. — NOAA: We don’t know why; The young aren’t survivinghttp://enenews.com/theyre(...)coast-noaa-the-young
quote:Image published by embassy in Japan shows Fukushima melted fuel deep underground
http://enenews.com/image-(...)ep-underground-photo
Maar verder nog steeds de koppen als,, radioactiviteit gedaalt, IAEA:de schoonmaak gaat goed.. etc.quote:Anna Pot (ABP): Tepco hield informatie achter
http://nos.nl/video/59452(...)formatie-achter.html
Jep, jammer genoeg gebruikt hij alleen websites die haar mening ondersteunt en lacht hij alle informatie die het tegendeel van haar mening beweerd weg. Doet me een beetje denken aan iemand die eerst een mening formuleert en daarna de gegevens erbij zoekt die zijn mening ondersteunt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks bizars aan.
Resonancer is een user met een sterke mening over iets. En begaan met de situatie daar.
Doe deze jongen daar 's 'n v.b. van dan ? Ik kan me er n.l. helemaal niets bij voorstellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jep, jammer genoeg gebruikt hij alleen websites die haar mening ondersteunt en lacht hij alle informatie die het tegendeel van haar mening beweerd weg. Doet me een beetje denken aan iemand die eerst een mening formuleert en daarna de gegevens erbij zoekt die zijn mening ondersteunt.
Zoek het zelf maar lekker uit, in de discussie over dat mobiele telefoons kanker zouden veroorzaken zijn er ook genoeg mensen die bronnen geqoute hadden die het tegendeel van je stelling bewezen en je deed niet eens de moeite om de artikelen te lezen. Ik heb betere dingen te doen dan een zinloze discussie voeren. Blijkbaar denken er meer mensen zo over en is dat de reden waarom deze thread zo leeg blijft.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Doe deze jongen daar 's 'n v.b. van dan ? Ik kan me er n.l. helemaal niets bij voorstellen.
Ik krijg hier n.l. bijna geen informatie. In de oude topics wel 's in discussie met iemand gegaan, veel tijd in gestoken maar in dec 2012 ging hij suprises voor de kinderen maken en sinds die tijd nix meer gehoord. Zo gaat het eigenlijk al tijden in dit topic, hoop geneuzel over de info die ik post maar nog nooit 1 goede met bron onderbouwde reactie gelezen. DUS.. enlighten me.
lol, dacht het al, hoop geblaat maar weinig wolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Zoek het zelf maar lekker uit, in de discussie over dat mobiele telefoons kanker zouden veroorzaken zijn er ook genoeg mensen die bronnen geqoute hadden die het tegendeel van je stelling bewezen en je deed niet eens de moeite om de artikelen te lezen. Ik heb betere dingen te doen dan een zinloze discussie voeren. Blijkbaar denken er meer mensen zo over en is dat de reden waarom deze thread zo leeg blijft.
quote:Onderzoek zus, onderzoek zo, de uitslag van het onderzoek wordt hoofdzakelijk bepaalt door wie het onderzoek financiert.
NWS / Mobiel bellen veroorzaakt hersentumoren
Hetzelfde kan over jou gezegd worden. Succes met het paniek zaaien.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
lol, dacht het al, hoop geblaat maar weinig wol
Post uit 2006..
[..]
Zou het kunnen dat die schoonmaak idd goed op schema ligt en de radioactiviteit idd gedaald is? Ik zeg maar iets geks hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Resonancer het volgende:
Na drie jaar komen n.b. de Zwitser met dit:
[..]
[ afbeelding ]
NOS laatste update:
[..]
Maar verder nog steeds de koppen als,, radioactiviteit gedaalt, IAEA:de schoonmaak gaat goed.. etc.
http://nos.nl/zoeken/?s=fukushima
zucht.
Als je wat informatie wil over Fukushima wil en de onheilspellende artikelen die je voorbij ziet komen, dan vind je deze links misschien wel interessant.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat die schoonmaak idd goed op schema ligt en de radioactiviteit idd gedaald is? Ik zeg maar iets geks hoor.![]()
Verder hoop ik dat je het plaatje wat je post zelf ook snapt, ik snap er iig geen hol van, m'n Japans is ook vrij slecht en verder lijkt me dit geen technische tekening/processchema maar goed wie ben ik?
Bedankt hoor, maar is bijna 'n belediging te noemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Als je wat informatie wil over Fukushima wil en de onheilspellende artikelen die je voorbij ziet komen, dan vind je deze links misschien wel interessant.
Are Your Days of Eating Pacific Ocean Fish Really Over?
More Fukushima Scaremongering Debunked
Dire Warnings and Melting Starfish: Fukushima Fearmongering, Volume 3
Fukushima Fear, Vol. 4: More Nonsense Than You Can Shake a Giant Squid At
Bij elk specifiek punt dat er behandeld wordt, wordt er over het algemeen doorgelinkt naar artikelen van mensen die verhelderend kunnen uitleggen wat er precies aan de hand is en wat voor impact Fukushima kan hebben.
De afleidingsmaneuvre lijkt prima te werken. Hoop gelach om n fout maar geen aandacht om waar het wel om gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Ja deze was idd nog wel het meest hilarisch, nooit geweten dat je radioactiviteit in meters kon uitdrukken.![]()
quote:Newspaper ignores scientific models that show Fukushima radiation impacting West Coast — Fails to inform readers by only reporting on discredited tsunami wave-height map —
In reality, the Fukushima radiation forecast models published by scientific journals, governments, and universities show a more troubling situation for the West Coast than the discredited tsunami wave-height map
http://enenews.com/newspa(...)lie-about-threat-map
Ze hebben alles al gedaan wat jij kan bedenken, maar bekend maken, no way.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover waarom je dit post.
Je schrijft dat je er eigenlijk niks van weet maar schiet mijn info af. -nee, niet doen-
Over bizar gesproken.
Na 3 jr wil de US govt toch ook 's wat weten.
[..]
Maar meten ho maar... ach bizar? Het is crimineel!
[..]
En dan hier komen klagen over individuen die wel meten en hun gegevens op 'n site zetten..![]()
Maar ja, als je niet meet dan weet je ook niks, kun je je lekker van de domme houden als er dit soort dingen gebeuren:
[..]
Ik weet het niet, men zegt iig dat men niet KON meten.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze hebben alles al gedaan wat jij kan bedenken, maar bekend maken, no way.
Maar ja dan zou je toch zeggen dat men het na die tijd op orde had... nope.. kastje naar de muur zegt men.quote:TV: At height of Fukushima emergency, region in California where plume hit had NO monitors — Email shows EPA ‘decided’ not to deploy RADNET to area — Only one left broke as radioactivity began spiking — “No clue” about exposure levels
http://enenews.com/tv-at-(...)-to-deploy-radnet-to
Maar dit meet men dan wel weer en komt na jaren naar buiten:quote:‘Historical Weirdness’: Expert says US gov’t has failed public by not testing Pacific for radiation
Historical weirdness going on — NOAA doesn’t study radionuclides per se at all in their programs, so they were looking at some of the debris and their predictions, but not the radioactive contaminants. That typically falls to the Department of Energy, but they tend to only focus their resources and expertise on land and groundwater […] not the general spread of radionuclides in the marine environment. So, we kind of fell between the cracks […] no one was responsible.
http://enenews.com/historical-weirdness
quote:Scientists present links between unusual Alaska seal deaths and Fukushima fallout — Skin lesions, hair loss, lethargy — ‘Pulsed release’ when built-up radionuclides were set free as ice melted
http://enenews.com/scient(...)lth-implications-due
USA heeft 30 kerncentrales van hetzelfde type staan, dus die houden zich gedeisd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, men zegt iig dat men niet KON meten.
[..]
Maar ja dan zou je toch zeggen dat men het na die tijd op orde had... nope.. kastje naar de muur zegt men.
[..]
Maar dit meet men dan wel weer en komt na jaren naar buiten:
[..]
Nee hoor, helemaal geen belediging, maar ik heb het idee dat je de artikelen waarnaar gelinkt wordt niet gelezen hebt. Probeer dit artikel eens. het komt niet van enenews.com dus je zult het wel crap vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bedankt hoor, maar is bijna 'n belediging te noemen.
Heb je zelf nog kritiek op die crap voordat ik die ga geven?
Je idee is nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:16 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal geen belediging, maar ik heb het idee dat je de artikelen waarnaar gelinkt wordt niet gelezen hebt. Probeer dit artikel eens. het komt niet van enenews.com dus je zult het wel crap vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je laatste link moet ik nog wat nader bestuderen. Maar ook daarin komt mijn hint niet voor.
[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 28-01-2014 12:47:47 ]We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
Alleen als ik ervoor betaald krijg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:28 schreef Apuleius het volgende:
Als één van jullie daar nou even een tijd in een tentje gaat logeren, dan weten we binnenkort echt hoe het zit.
Dit schiet niet op zo hè.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je idee is nergens op gebaseerd.
Geen kritiek dus ?
Hint 1:Dus omdat je het woord accumulatie niet kan vinden, zijn de artikelen incorrect? Jammer dat je daarin de passages blijkbaar gemist hebt die juist jouw hint behandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je laatste link moet ik nog wat nader bestuderen. Maar ook daarin komt mijn hint niet voor.
Overigens: bedankt voor de boodschap dat je de artikelen niet goed gelezen hebt, dat scheelt me weer enorm veel tijd als je de volgende keer weer een berg disinformatie post.Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
Whut, waar zeg ik dat de artikelen niet heb gelezen, heb die MSM crap waarnaar die blogger (meer is het niet) naar linkt al zo vaak voorbij zien komen. Achterhaald, incompleet. Nucleaire propaganda.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:41 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dus omdat je het woord accumulatie niet kan vinden, zijn de artikelen incorrect? Jammer dat je daarin de passages blijkbaar gemist hebt die juist jouw hint behandelen.
Overigens: bedankt voor de boodschap dat je de artikelen niet goed gelezen hebt, dat scheelt me weer enorm veel tijd als je de volgende keer weer een berg disinformatie post.
quote:According to a previously secret 1955 memo from the U.S. Atomic Energy Commission regarding concerns of the British government over contaminated tuna, “dissipation of radioactive fall-out in ocean waters is not a gradual spreading out of the activity from the region with the highest concentration to uncontaminated regions, but that in all probability the process results in scattered pockets and streams of higher radioactive materials in the Pacific. We can speculate that tuna which now show radioactivity from ingested materials [this is in 1955, not today] have been living, in or have passed through, such pockets; or have been feeding on plant and animal life which has been exposed in those areas.”
http://www.ips-dc.org/blog/nuclear_tuna_and_nprs_trivialization
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |