Tijd doet ook goede dingen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zucht, Driek, ik dacht dat jij klaar met me was, maar ook ik moest lachen![]()
Toch maar eens checken of mijn 1995 highschool sweetheart echt nog steeds zo gelukkig is met haar manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Tijd doet ook goede dingen.
En ze hoeven alleen de Thalys nog maar weg te pesten om helemaal zeker te zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor HSL geldt dat je niet op de schouwpaden mag komen als het spoor nog in dienst is, zo'n situatie kan dus nooit voorkomen.
Komen alleen maar meer Vee'tjes daar vanaf september.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zag vanmiddag zo rond de klok van zes uur een Plan V rijden op traject A'dam CS - Enkhuizen... Nee, het was geen spitstrein volgens mij. Ik viel bijna van mijn stoel van schrik.. Ik mag hopen dat dit niet planmatig is?
Als het maar vanaf 1 september gewoon weer VIRM of ICM wordt.. Of DDZ
Die meneer in dat zwarte jasje, die voorrekent hoeveel die Utregse familie kwijt is aan de NS voor een dagje dierentuin, en die later vertelt waar de bus goedkoop is, en waar duur...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef DrNick het volgende:
Dacht even dat het Driek was; moest lachen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Die meneer in dat zwarte jasje, die voorrekent hoeveel die Utregse familie kwijt is aan de NS voor een dagje dierentuin, en die later vertelt waar de bus goedkoop is, en waar duur...
Dat is weldegelijk...
Eh...
Uw Driek.
je maakt één foutjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Die meneer in dat zwarte jasje, die voorrekent hoeveel die Utregse familie kwijt is aan de NS voor een dagje dierentuin, en die later vertelt waar de bus goedkoop is, en waar duur...
Dat is weldegelijk...
Eh...
Uw Driek.
Jij weet wel beter sherlockquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef DrNick het volgende:
Maar die man heette toch geen Driek Oplopers?
Ik dacht dat dat jouw echte naam was
Ja ik kan wel zeggen dat je op moet flikkeren maar dat haalt toch niks uitquote:
Ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kan wel zeggen dat je op moet flikkeren maar dat haalt toch niks uit![]()
Ik kan beter genieten van alle footage die voor jullie tijd gemaakt is
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Komen alleen maar meer Vee'tjes daar vanaf september.
Ohnee, foutje. Er zouden nu 's ochtends 2 slagen V zijn naar Amsterdam en 's-middags drie terug. Voor komend wijzigingsblad kan ik er geen meer vinden. Je hebt gelukquote:
Als je hier sporadisch komt nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Thanks!
En het is algemeen bekend dat mijn werkelijke naam Rikus Spithorst luidt.
De norm binnen de bebouwde kom wordt 30km/u. Ook op doorgaande wegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergelijk het eens met de echte wereld. Binnen de bebouwde kom heerst een maximumsnelheid van 50 km/h. Eens in de zoveel tijd wordt er toch nog iemand doodgereden door iemand die 60 km/h rijdt. Gaan we dan de maximumsnelheid naar 30 km/h terugbrengen? Onzin natuurlijk. Precies hetzelfde soort onzin als wat er nu door de zogenaamd "knappe koppen" van Prorail verkondigd wordt. Ze moesten zich de ogen uit de kop schamen. Of zich laten opnemen in één van de, toevallig per spoor zeer goed bereikbare, krankzinnigengestichten die dit land rijk is. Maar bij voorkeur allebei.
Bron?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:04 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
De norm binnen de bebouwde kom wordt 30km/u. Ook op doorgaande wegen.
Ho, stop. Onzin.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:04 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
De norm binnen de bebouwde kom wordt 30km/u. Ook op doorgaande wegen.
Heb er niet echt een bron voor anders dan de dagelijkse praktijk. 30km-zones worden uitgebreid en steeds vaker mag alleen op randwegen e.d. binnen de bebouwde harder mogen gereden, waar het langzaamverkeer volledig van het autoverkeer is gescheiden. Dat merk ik zowel in stedelijke gemeenten als in de meer plattelandsgemeenten, dus ik denk dat het toch echt een richtlijn is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |