abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130366188
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:36:57 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130366235
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het wel eens met Zeester trouwens. Qwea's lijstjes en alles laten een fantastische discipline zien, waar ik slechts van kan dromen. Kudo's, Q!
Ik heb echt niet altijd die discipline hoor :) soms is het ook hier alle remmen los :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130367275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb echt niet altijd die discipline hoor :) soms is het ook hier alle remmen los :P
En terecht, maar over het algemeen ben je de afgelopen maanden wel kneitergoed bezig geweest.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om de boel écht op de rails te krijgen bijvoorbeeld. Maar goed, ik heb eindelijk weer een sportBH gekocht dus ga maar weer eens hardlopen.
pi_130368062
Kneitergoed is een rake omschrijving. :) Zo ongeveer jouw resultaat, Qwea, dat zou ik uiteindelijk ook graag willen bereiken.
pi_130374389
Goedemorgen :W Spierpijn heeft me mijn bed uit gejaagd en ik ben vrij vandaag :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:30:24 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374523
:W mogguh! Wekker stond om 8, zodat ik rond 09 kon sporten. Vriendlief wekte me om 07:15 door een knuffel en het bed uit te gaan _O- well, dan maar om 08u sporten.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:31:05 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374526
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:15 schreef Ruby88 het volgende:
Kneitergoed is een rake omschrijving. :) Zo ongeveer jouw resultaat, Qwea, dat zou ik uiteindelijk ook graag willen bereiken.
O+ dank jullie wel. :Y
pi_130374631
*O* ALL HAIL TO KWEE *O*

Ik draag mijn ik-koop-hem-vast-dat-kan-over-een-paar-kilo-wel-weer-jeans *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:55:36 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* ALL HAIL TO KWEE *O*

*O*

Ik heb nog steeds mijn "Hmm-kut-hij-is-echt-veel-te-groot-jeans" aan, want als ik nu nieuwe koop kan ik ws volgende maand weer :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:09:44 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_130374753
Yoghurt met powermuesli en bosbessen :9
disclaimer
pi_130374766
Bamba! Bedankt O+ Het is echt superlekker! Mn overnight oats.
pi_130374779
Goedemorgen!

Ik lees elke dag wel even mee hoor, maar post niet altijd omdat anderen soms al gezegd hebben wat ik ook vind. En ik heb als goed voornemen om af en toe een discussie over te slaan ;)

Gisteren hele leuke dag gehad, met vriendin van de middelbare school afgesproken en naar Blijdorp geweest, baby olifantje gekeken, en heel veel gelopen dus! We zijn eerst van haar huis naar de oude ingang gelopen, dat was extra, en in het park een beetje onhandige routes genomen O+

Ik vind t zo leuk dat ik nog zo regelmatig contact heb met een vriendin die ik al 18 jaar ken!

In t park waterijs gehad en thuis aten we bezorgchinees, 1 bord eend met bami en 2 ku lu yuks gehad (zo vet maar wel heel lekker). Tevreden, voorheen zou ik drie borden genomen hebben een heel veel vet vlees.

Daarna verliefd op ibiza gekeken en afgekraakt, niks gesnackt (voorheen aten we samen zo een zak chips leeg)

Fijne dag was het *O* Ik heb alleen net iets te veel gelopen denk ik want gisteravond op de bank schoot er een soort en botje verkeerd in mijn voet leek het wel. Kon er eerst helemaal niet op staan... Nu nog steeds niet prettig -O-
Kwak
pi_130374823
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t zo leuk dat ik nog zo regelmatig contact heb met een vriendin die ik al 18 jaar ken!
Dat lijkt me echt fantastisch _O_ En zo te lezen idd een leuke dag gehad met veel beweging *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:19:17 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130374824
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Doe es niet net als die vriendin van me _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:( vrouwen :')
Je miste de ;) . Zo ben ik helemaal niet namelijk :D

quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik sla elke maandag en donderdag taart af. Bij mijn medische fitgroep nemen ze altijd die shit mee :')

Goed van je dat je bent gaan sporten. Ik zet de wekker morgen, kan ik gelijk om 08u gaan.
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* ALL HAIL TO KWEE *O*

*O*

Hier een nieuwe atl! En dat na een grote kom soep-uit-blik gisteravond. Ik ga lekker deze week :D Oke, het is maar een paar honderd gram, maar toch. Ik ben inmiddels echt 78 en niet meer bijna 79. Alle kleine beetjes helpen.

Lijstje!
O: 4 volkoren. 2 smeerkaas, 2 aardbeien. Theelepeltje suiker, glaasje sap.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes.
L: Boulognestokbrood van gisteren. Ongeveer 10 cm met smeerkaas en 10 cm met 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes, waar ik vanochtend geen zin in heb dus.
D: Nog niet echt over nagedacht. Misschien gegrilde kip met couscous of de pasta die we eigenlijk gisteren zouden eten of een paar aardappelschijfjes met een visje of een runderhamburger en groente. Ga al vroeg sporten, dus iig niks zwaars.
S: Uur paardrijden en mijn eigen instructrice is weer terug van vakantie, dus dat wordt zweten!

SPOILER
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130374828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Tink89 het volgende:
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...
Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat dan :{w
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:20:26 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130374835
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat dan :{w
_O-
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130374890
:* tink89
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:30:37 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374946
Ja echt. Taart, koeken, whatever. "Lekkers voor bij de koffie" _O-
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:33:59 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130374995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:25 schreef kwakz0r het volgende:
:* tink89
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.
pi_130375010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.
He is ook nog maar een jaar geleden, meis :* Sterkte vandaag, vier het leven en drink een rosé biertje in zijn naam O+
pi_130375024
Ik merk dat hoewel ik mijn oude kleren (jurkjes etc) weer aan kan, ik dit niet doe. Ik blijf maar rondlopen als een slons. Volgens mij heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk. Hebben jullie dit ook?
pi_130375070
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik merk dat hoewel ik mijn oude kleren (jurkjes etc) weer aan kan, ik dit niet doe. Ik blijf maar rondlopen als een slons. Volgens mij heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk. Hebben jullie dit ook?
Op dit moment niet echt van toepassing want ben nog (bijna op mn zwaarst en heb idd niet zoveel zelfvertrouwen als het over uiterlijk gaat) maar toen ik veel afviel in 2008 had Ik daar geen last van, ben me vrij snel beter gaan kleden, kon immers eindelijk allerlei mooie dingen aan!
Kwak
pi_130375085
Kleren kopen die je leuk vindt ipv kleren kopen omdat je ze past O+ O+ Best thing ever!
pi_130375098
Maar t klinkt nu alsof je eerst in redelijk korte tijd bent aangekomen? Kan me voorstellen dat dat anders is. Ik had voor dat jaar nooit succesvol gewicht verloren en ben altijd dik geweest.
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:43:56 #25
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130375104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Kleren kopen die je leuk vindt ipv kleren kopen omdat je ze past O+ O+ Best thing ever!
wel fijn als ze ook passen
pi_130375114
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:43 schreef hugecooll het volgende:
wel fijn als ze ook passen
Je hebt blijkbaar nooit een probleem gehad met passende kleren.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:45:33 #27
179075 hugecooll
pi_130375118
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

blijkbaar want?
pi_130375133
Kennen de zwaardere dames hier www.navabi.nl al? Heb ik een heel mooi promotiejurkje gekocht.

Zit heel duur spul bij maar ook goedkoper. Is een soort plus size designer mode (vanaf maat 42 volgens mij). En je kunt ook zoeken op stijladvies voor lichaamstype en probleemgebieden (dikke armen of kleine borsten of brede heupen, etc.). De afmetingen van het kledingstuk staan ook gegeven dus je kunt thuis en ander jurkje vergelijken of checken of het wel om je heupen past.

Sorry, ik ben wat enthousiast, maar ze hebben echt mooie dingen (en uiteraard ook spuuglelijk spul).
Kwak
pi_130375138
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:45 schreef hugecooll het volgende:

blijkbaar want?
Anders begreep je mijn opmerking zonder het zo letterlijk te nemen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:50:21 #30
179075 hugecooll
pi_130375170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Anders begreep je mijn opmerking zonder het zo letterlijk te nemen.
ah ok. Neuh geen problemen mee gehad, maar S en M gaan 'm sowieso niet worden
pi_130375180
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- och als alles wat ik paste ook leuk was.... zucht.

Maar er is wel beter aanbod nu dan pakweg 5 jaar geleden hoor, toen was ik veroordeeld tot miss etam en de vaak verrassend oubollige pluslijn van h en m (waar ze er vanuitgaan dat je bij maat xxl ook 2 meter bent en geen enkele dikke vrouw een taille heeft. Of beenvet.)
Kwak
pi_130375183
Even een vraagje, die z.g. "overnight oats" dat is toch gewoon geweekte haver(vlokken)?
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_130375195
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Op dit moment niet echt van toepassing want ben nog (bijna op mn zwaarst en heb idd niet zoveel zelfvertrouwen als het over uiterlijk gaat) maar toen ik veel afviel in 2008 had Ik daar geen last van, ben me vrij snel beter gaan kleden, kon immers eindelijk allerlei mooie dingen aan!
Ik ben inderdaad in relatief korte tijd veel aangekomen. Ik ben nu dus 10 kilo kwijt en kan weer veel oude dingen aan, ik blijf me willen verstoppen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn oude ik (experimenteren met kleding en make up en me goed voelen over mezelf ) weer terugkrijg. Ik ben blij met het gewicht dat eraf is, maar ik zie nu weer allerlei andere imperfecties.
pi_130375236
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef friekin_ het volgende:

[..]
Maar ik zie nu weer allerlei andere imperfecties.
Niemand is perfect en iedereen is uniek :Y
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:04:31 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130375381
Mijn sportbroek is tw groot maar hij zit zo lekker :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:06:05 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130375411
quote:

[..]

Ik ben inderdaad in relatief korte tijd veel aangekomen. Ik ben nu dus 10 kilo kwijt en kan weer veel oude dingen aan, ik blijf me willen verstoppen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn oude ik (experimenteren met kleding en make up en me goed voelen over mezelf ) weer terugkrijg. Ik ben blij met het gewicht dat eraf is, maar ik zie nu weer allerlei andere imperfecties.
Herkenbaar. Xl willen dragen ipv M. Ik heb afgezien van sportshirts alle xl's de deur uitgeflikkerd. Moet ik wel. Nieuwe broeken moet ik ook, heb geen kont meer in mijn spijkerbroeken.
pi_130375421
quote:
Eens! Kleding kunnen kopen in een normale winkel, tegen normale prijzen O+

Om er vervolgens achter te komen dat ik misschien niet meer zo dik ben maar nog steeds wel heel lang. En veel shirts/overhemden/truien dus te kort :(
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_130375433
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je miste de ;) . Zo ben ik helemaal niet namelijk :D

[..]

[..]

*O*

Hier een nieuwe atl! En dat na een grote kom soep-uit-blik gisteravond. Ik ga lekker deze week :D Oke, het is maar een paar honderd gram, maar toch. Ik ben inmiddels echt 78 en niet meer bijna 79. Alle kleine beetjes helpen.

Lijstje!
O: 4 volkoren. 2 smeerkaas, 2 aardbeien. Theelepeltje suiker, glaasje sap.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes.
L: Boulognestokbrood van gisteren. Ongeveer 10 cm met smeerkaas en 10 cm met 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes, waar ik vanochtend geen zin in heb dus.
D: Nog niet echt over nagedacht. Misschien gegrilde kip met couscous of de pasta die we eigenlijk gisteren zouden eten of een paar aardappelschijfjes met een visje of een runderhamburger en groente. Ga al vroeg sporten, dus iig niks zwaars.
S: Uur paardrijden en mijn eigen instructrice is weer terug van vakantie, dus dat wordt zweten!

SPOILER
Sterkte vandaag Tink.. Wel een mooi idee om zijn leven te vieren vanavond. Toch even een avond de gedachten met zijn allen bij hem+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:11:48 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130375517
:* tink.
pi_130375790
quote:

[..]

Is het dan niet zo dat je bent aangekomen omdat je je niet goed voelde over jezelf ipv andersom? Dan is het ook niet te verwachten dat je je weer goed gaat voelen alleen door af te vallen, toch? Het helpt wel denk ik, maar de overtuiging dat je er mag zijn is misschien niet even snel dat als de kilo's er af gaan. :*

Ik was op 78 kilo even onzeker als op 106, toen ik ook nog eens echt ongelukkig werd was ik binnen 5 jaar bijna 50 kilo zwaarder.

Inmiddels ben ik wat gelukkiger dus vind ik nu dat mijn gewicht ook mee moet.
Kwak
pi_130375894
Gisteren een neiuwe BH gekocht. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130375896
Sterkte vandaag tink!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130375926
Sterkte Tink :*
pi_130375928
Tink, sterkte vandaag. :*

Kwak, het is inderdaad een leuke site!
SPOILER
pi_130375933
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat je bent aangekomen omdat je je niet goed voelde over jezelf ipv andersom? Dan is het ook niet te verwachten dat je je weer goed gaat voelen alleen door af te vallen, toch? Het helpt wel denk ik, maar de overtuiging dat je er mag zijn is misschien niet even snel dat als de kilo's er af gaan. :*

Ik was op 78 kilo even onzeker als op 106, toen ik ook nog eens echt ongelukkig werd was ik binnen 5 jaar bijna 50 kilo zwaarder.

Inmiddels ben ik wat gelukkiger dus vind ik nu dat mijn gewicht ook mee moet.
Nee, aangekomen door andere redenen. Heb zoveel moeite met mezelf terugvinden.
pi_130375956
Tink :*
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:40:24 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130375988
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren een neiuwe BH gekocht. *O*
Minder tet?
pi_130376041
quote:
Dat heb ik echt helemaal niet, ik probeer juist regelmatig of ik mezelf er al in kan proppen. Gisteren bijna alvast kleren gekocht voor als ik straks nog eens 10 kilo kwijt ben. :')

quote:
Zo blij dat ik dat nooit echt heb meegemaakt. :@ Al probeerde mijn moeder wel dat soort dingen met mij te winkelen, nog eens een paar maten groter en dan allemaal van die vormloze dingen, want dan zou je mijn buik niet zien. :') Ik heb behoorlijke borsten, dus als ergens geen vorm in zit, dan lijk ik niet bepaald slanker.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:43:13 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130376048
Mijn workout zit er na 2u bijna ol O+ ik ben voldaan *O* morgen weer :D
pi_130376084
Tink :*

+1,5 kg. Vorige week was het nog -1 kg.

Kan wel merken dat ik nog steeds zoekende ben naar wat ik fijn vind. Kom ook nog niet aan mijn Kcal inname die ik wil, zit er nog 300 onder. Probeer ook veel gezonde recepten te zoeken, maar door allergieën kan ik heel veel dingen niet eten. Dus kom weinig dingen tegen die ik zo vanaf het recept kan maken.
pi_130376102
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Tink, sterkte vandaag. :*

Kwak, het is inderdaad een leuke site!
SPOILER
ik heb een net jurkje voor 80, t is maar net hoe je t prijsfilter instelt :P er zit belachelijk duurs bij inderdaad.
Kwak
pi_130376119
Tink :* Lijkt me logisch dat dat binnenkomt, zo'n dag. Vier het leven vandaag!

Ik zal ook geen beste dag hebben eet-technisch. We gaan dus met de colelga's de hort op, nou ja, met de boot de plassen op, en dan is er altijd wijn, brood en kaas en na afloop zal er wel ergens gegeten worden. Maar hard mijn best doen met wakeboarden dus :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130376152
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Minder tet?
Anders tet. Van 80I (maar die zat echt heul strak) naar 85G.
Ik vind het niet erg, veeel meer keuze. O+
pi_130376168
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Nee, aangekomen door andere redenen. Heb zoveel moeite met mezelf terugvinden.
misschien voor de grap eens wat ouds aandoen? misschien ga je je ook wel weer als vanouds voelen als je je als vanouds gaat kleden/gedragen?
:*

ik hoef mezelf niet terug te vinden, want weet niet zo goed wat mezelf nou precies is :') er zijn diverse versies van mij, ik vind de meest recente denk ik het leukst
Kwak
pi_130376181
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb een net jurkje voor 80, t is maar net hoe je t prijsfilter instelt :P er zit belachelijk duurs bij inderdaad.
Ik zie ook leuke jurkjes voor 80 voorbij komen!

Denk alleen niet dat ik dit mag, gezien ik gisteren en eergisteren zo'n 170 euro uitgaf aan kleren.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:50:28 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130376188
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Anders tet. Van 80I (maar die zat echt heul strak) naar 85G.
Ik vind het niet erg, veeel meer keuze. O+
Ik wil tet van jou :'(
pi_130376197
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik wil tet van jou :'(
Dan mag jij het deel dat hangt, goed?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:51:12 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130376203
Help eens mensen. Of ik koop nu nieuwe spijkerbroeken, of eind sept. Wat is hendiger?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:51:43 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130376220
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan mag jij het deel dat hangt, goed?
Hmmz.
pi_130376263
quote:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik merk wel dat ik me iets zekerder ben gaan voelen sinds ik af gevallen ben maar doe bijna alleen nog maar zwarte kleding aan. Nu ben ik laatst met een vriendin gaan winkelen en ze heeft me wat geholpen met kleurtjes maar als ik die al aandoe dan heb ik het gevoel dat ik er extra dik uitzie. Ik ben mezelf nu aan het dwingen om toch meer van dat soort kleding aan te trekken in de hoop dat het me toch wat meer zelfvertrouwen geeft maar prettig voelt het nog steeds niet. Heel gek eigenlijk... Mijn zelfvertrouwen heeft wel al een flinke deuk sinds de basisschool.
pi_130376289
Ik weet ook niet zo goed meer wie ik ben kledingtechnisch. Ik droeg altijd vooral King Louie achtige jurkjes, maar daar voel ik me nu zo´n huismoeder in. Niets mis mee, maar dat ben ik niet. En tshirtjes en hemdjes hetzelfde. Moet echt nog een stijl vinden!
pi_130376340
Ik weet wel welke stijl ik tof vind. Alleen is dat een stijl die je niet moet dragen als je te zwaar bent. :') Dus nu is mijn stijl redelijk standaard.
pi_130376358
Ik bekijk op dit moment "the men who made us thin". De man verantwoordelijk voor de schuiving in de BMI (vroeger was tussen 25/27 gezond) werd gesponsord door medicijnfabrikanten. Ouch. Het programma gaat over de enorme financiële benefits voor bedrijven als de normale mensen zich dik gaan voelen. Erg interessant!
pi_130376362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:06 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Eens! Kleding kunnen kopen in een normale winkel, tegen normale prijzen O+

Om er vervolgens achter te komen dat ik misschien niet meer zo dik ben maar nog steeds wel heel lang. En veel shirts/overhemden/truien dus te kort :(
Mijn vriend laat veel kleding door een coupeuse maken. Stofjes die jij leuk vindt en het past perfect. En niet eens zo duur, vergelijkbaar met winkelprijzen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef Qwea het volgende:
Help eens mensen. Of ik koop nu nieuwe spijkerbroeken, of eind sept. Wat is hendiger?
Nu in de uitverkoop. Of even kijken in de Zalande Lounge ofzo, die hadden nu geloof ik Kyuchi jeans.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130376368
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zie ook leuke jurkjes voor 80 voorbij komen!

Denk alleen niet dat ik dit mag, gezien ik gisteren en eergisteren zo'n 170 euro uitgaf aan kleren.
deze heb ik http://www.navabi.nl/dres(...)lack-15497-2400.html

hij is iets groot aan de bovenkant, maar 1 maat kleiner is er niet... ik hou hem sowieso, want ook goed voor concerten met koor dit najaar (all-black dresscode). als t riempje strak zit kan ik de taille iets verhogen en dan zit ie beter...

de foto's hieronder zijn met een ander riempje en mijn rozerode schoenen. die zijn in t echt wat donkerder. ik wil eigenlijk ipv het zwarte riempje dat ik bij concerten er gewoon om draag een lint in wat donkerder dan de schoenen, en dan twee keer om mn taille doen ofzo. even experimenteren. geen strikken in elk geval. of ik moet toevallig een riempje in de goede kleur vinden...

edit: poef! foto's weg!

[ Bericht 13% gewijzigd door kwakz0r op 23-08-2013 11:31:03 ]
Kwak
pi_130376402
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hij is iets groot aan de bovenkant, maar 1 maat kleiner is er niet... ik hou hem sowieso, want ook goed voor concerten met koor dit najaar (all-black dresscode). als t riempje strak zit kan ik de taille iets verhogen en dan zit ie beter...

de foto's hieronder zijn met een ander riempje en mijn rozerode schoenen. die zijn in t echt wat donkerder. ik wil eigenlijk ipv het zwarte riempje dat ik bij concerten er gewoon om draag een lint in wat donkerder dan de schoenen, en dan twee keer om mn taille doen ofzo. even experimenteren. geen strikken in elk geval. of ik moet toevallig een riempje in de goede kleur vinden...

SPOILER: foto's met vieze spiegel en een onopgemaakt bed en vieze sok op de vloer als achtergrond :')
Die website heeft echt onwijs toffe dingen, maar een beetje jammer dat ze dan ook van die hele lelijke dingen hebben die ik echt typische "dikke mensen kleding" vind. Van die losse vormloze, rare printjes dingen.

pi_130376406
ik haal ze over een half uurtje wel weg, mijn onopgemaakte bed hoeft niet voor eeuwig op internet :')
Kwak
pi_130376407
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER: foto's met vieze spiegel en een onopgemaakt bed en vieze sok op de vloer als achtergrond :')
Tof! :D

Een lint kan prima inderdaad.
pi_130376428
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die website heeft echt onwijs toffe dingen, maar een beetje jammer dat ze dan ook van die hele lelijke dingen hebben die ik echt typische "dikke mensen kleding" vind. Van die losse vormloze, rare printjes dingen.

[ afbeelding ]
tsja, t zijn plus-size designers, en iedereen heeft daar een andere opvatting over natuurlijk.
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:04:33 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130376452
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef Zeester het volgende:
Ik weet ook niet zo goed meer wie ik ben kledingtechnisch. Ik droeg altijd vooral King Louie achtige jurkjes, maar daar voel ik me nu zo´n huismoeder in. Niets mis mee, maar dat ben ik niet. En tshirtjes en hemdjes hetzelfde. Moet echt nog een stijl vinden!
King Louie vind ik soms leuk, maar zo vaak ook ontzettend 'Amsterdamse moeder met een bakfiets in een tricotgeval' en ik vind mezelf daar eigenlijk nog veel te jong voor. Ben dus vooral op zoek naar leuke shirtjes, alternatieve dingetjes die wel werkproof zijn en voor af en toe de 'mijnbenenmogenerwezen-rokjes'.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

_O- och als alles wat ik paste ook leuk was.... zucht.

Maar er is wel beter aanbod nu dan pakweg 5 jaar geleden hoor, toen was ik veroordeeld tot miss etam en de vaak verrassend oubollige pluslijn van h en m (waar ze er vanuitgaan dat je bij maat xxl ook 2 meter bent en geen enkele dikke vrouw een taille heeft. Of beenvet.)
Zeker! De Miss Etam is hopeloos. Alleen spijkerbroeken van daar zitten soms nog wel prima, maar dan moet je ze wel een maat strakker kopen dan de paspoppen ze aan hebben :P En de H&M vind ik heel vaak tegenvallen. Die gaan er idd vanuit dat geen enkele dikke vrouw een figuur heeft. Laatst nog 'Oeh, tof jurkje, maar de grootste is 40' 'Oh, maar mevrouw, die hebben we ook in de pluscollectie' 'Fijn!'... Blijkt het hetzelfde stofje te zijn, maar dan in zo'n model dat recht naar beneden valt vanaf je tetten }:|
pi_130376467
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik bekijk op dit moment "the men who made us thin". De man verantwoordelijk voor de schuiving in de BMI (vroeger was tussen 25/27 gezond) werd gesponsord door medicijnfabrikanten. Ouch. Het programma gaat over de enorme financiële benefits voor bedrijven als de normale mensen zich dik gaan voelen. Erg interessant!
Mijn ouders zijn anders opgegroeid met de stelregel: lengte in cm - 100 = max toelaatbaar gewicht Dat is nog een paar kg strenger dan een BMI van 25.
pi_130376496
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn anders opgegroeid met de stelregel: lengte in cm - 100 = max toelaatbaar gewicht Dat is nog een paar kg strenger dan een BMI van 25.
Afhankelijk van je lengte denk ik? Bij mij komt dat precies uit op een bmi van 25.
pi_130376504
quote:

[..]

Dat heb ik ook altijd meegekregen hoor, die vuistregel.
pi_130376509
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

King Louie vind ik soms leuk, maar zo vaak ook ontzettend 'Amsterdamse moeder met een bakfiets in een tricotgeval' en ik vind mezelf daar eigenlijk nog veel te jong voor. Ben dus vooral op zoek naar leuke shirtjes, alternatieve dingetjes die wel werkproof zijn en voor af en toe de 'mijnbenenmogenerwezen-rokjes'.

[..]

Zeker! De Miss Etam is hopeloos. Alleen spijkerbroeken van daar zitten soms nog wel prima, maar dan moet je ze wel een maat strakker kopen dan de paspoppen ze aan hebben :P En de H&M vind ik heel vaak tegenvallen. Die gaan er idd vanuit dat geen enkele dikke vrouw een figuur heeft. Laatst nog 'Oeh, tof jurkje, maar de grootste is 40' 'Oh, maar mevrouw, die hebben we ook in de pluscollectie' 'Fijn!'... Blijkt het hetzelfde stofje te zijn, maar dan in zo'n model dat recht naar beneden valt vanaf je tetten }:|
Ik woon ook nog eens in Amsterdam. Zat ik daar met mijn oppaskindjes in het park, precies zo gekleed als alle ´echte´ moeders.

Miss Etam koop ik nooit, ik heb sowieso het hele plussize ding altijd goed genegeerd. Dan maar iets te strakke stretchy dingetjes, alleen als ik echt een broek nodig heb bij de H&M. Of Forever21+ in Antwerpen.
pi_130376530
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Afhankelijk van je lengte denk ik? Bij mij komt dat precies uit op een bmi van 25.
Ik ook.
pi_130376535
quote:

[..]

Die stelregel is precies waarom ik ben gestopt op de weegschaal te gaan op mijn 13e. We zaten in de auto naar een hockey-uitwedstrijd, en ik bleek als enige niet aan die regel te komen, en toen besloot ik maar nooit meer op de weegschaal te gaan :D
pi_130376543
http://www.navabi.nl/dres(...)blue-13034-0700.html deze vind ik ook tof, maar dan moet ik eerst wat afvallen anders vlag op modderschuit...

ach, mijn bmi is gezond tussen de 47 en 64 kilo, met lengte - 100 zit ik op 60, aan de bovenkant daarvan, niet dat ik verwacht ooit in die range te komen :') volgens mij zie ik er dan ook echt niet uit (plus ik zal wel een kilo of vijf overtollig vel en onderhuids vet overhouden vermoed ik...)
Kwak
pi_130376548
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd meegekregen hoor, die vuistregel.
Bij mij komt dat een paar kg onder een bmi van 25 uit.

Bij Miss Etam kom ik heel soms, voor een spijkerbroek of zo. Die zijn daar wel prima en niet te duur. Maar niet voor typische Miss Etamdingen dus.
pi_130376564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef Qwea het volgende:
Allebei misschien?
pi_130376577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik woon ook nog eens in Amsterdam. Zat ik daar met mijn oppaskindjes in het park, precies zo gekleed als alle ´echte´ moeders.

Miss Etam koop ik nooit, ik heb sowieso het hele plussize ding altijd goed genegeerd. Dan maar iets te strakke stretchy dingetjes, alleen als ik echt een broek nodig heb bij de H&M. Of Forever21+ in Antwerpen.
tsja, ik kon het op een gegeven moment echt niet meer negeren hoor :P

gelukkig is t eerste wat ik hoor altijd dat ik me goed kleed, dus hoezee, plussize hoeft niet lelijk. asos curve is ook leuk, maar ik durf daar niet zo goed te bestellen ivm dure retouren.
Kwak
pi_130376592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

tsja, ik kon het op een gegeven moment echt niet meer negeren hoor :P

gelukkig is t eerste wat ik hoor altijd dat ik me goed kleed, dus hoezee, plussize hoeft niet lelijk. asos curve is ook leuk, maar ik durf daar niet zo goed te bestellen ivm dure retouren.
Ik kon het ook nauwelijks meer negeren hoor (was 120 kilo), maar kennelijk dus toch. Gewoon geen broeken dragen! (Y)!
pi_130376602
Wat ik meer bedoel, waar komt het vandaan dat vroeger een BMI van 25-27 als gezond gezien werd? Dat heb ik nog maar pas gehoord namelijk, onderzoek over de levensverwachting geloof ik.

Documentaires zijn soms zo gekleurd en uit op eigen gewin dat ze meestal niet leuk meer zijn.
pi_130376625
Jongens! Ze waren positief op de meedraaidag. Ik heb binnenkort een gesprek over mijn contract!!!

Hopelijk daar dus ook lekker veel invallen!
pi_130376645
Ik krijg gelukkig ook complimenten over mijn kleding. Ik heb toch zo'n hekel aan dikke mensen die zich niet kunnen kleden. Brrr.
pi_130376649
Oh, tof Joyce!
pi_130376662
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg gelukkig ook complimenten over mijn kleding. Ik heb toch zo'n hekel aan dikke mensen die zich niet kunnen kleden. Brrr.
:@
pi_130376694
Ik ga morgen eindelijk een nieuwe spijkerbroek kopen!
pi_130376709
Ik haat spijkerbroeken kopen. Brede heupen, smalle benen. :(
pi_130376757
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook zoveel mogelijkheden.
En juist jurkjes enzo staan vaak mooi.
Ik heb weer zitten kwijlen bij TopVintage hoor.....
pi_130376773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:14 schreef friekin_ het volgende:

[..]

dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen?

of wurm je je in te kleine stretchjurkjes waarin je alle hobbels kan zien? of kleding van mango terwijl je daar echt niet in past? heb je enorme muffintops in je te kleine skinny jeans?

in de categorie: ik kom er in dus het past:

de twee rechtse middelste hiervan vind ik wel mooi, maar die linker :')
Kwak
pi_130376820
Ik was er echt 1 in de categorie 'het scheurt niet als ik ga zitten, dus het past!'. Daarom pas ik nog steeds een groot deel van mijn dikke kledingkast :D
pi_130376826
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

of wurm je je in te kleine stretchjurkjes waarin je alle hobbels kan zien? of kleding van mango terwijl je daar echt niet in past? heb je enorme muffintops in je te kleine skinny jeans?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, trainingsbroeken en oversized truien. Dus veel erger. Terwijl ik juist dit soort dingen mooi vind...
(niet letten op prijzen, is voorbeeld) Ik kwijl juist van Acne, hope en A.P.C. En Orla Kiely.

http://shop.acnestudios.c(...)21mvleauv0mvrim3phi1
pi_130376856
Die grijze jurk lijkt wel op dat ding van maison martin margiela by H&M van vorig jaar!
Vast lekker warm.
pi_130376900
*;
pi_130376912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Nee, trainingsbroeken en oversized truien. Dus veel erger. Terwijl ik juist dit soort dingen mooi vind...
(niet letten op prijzen, is voorbeeld) Ik kwijl juist van Acne, hope en A.P.C. En Orla Kiely.

http://shop.acnestudios.c(...)21mvleauv0mvrim3phi1
dan trakteer je jezelf lekker op een mooi nieuw kledingstuk dat je mooi vindt bij elke 10 kilo (weet eigenlijk niet of je er nog meer af moet).

echt, het helpt je gedachten ook omvormen als je je gewoo gaat gedragen alsof je al zeker bent. dat is geen new age blabla, ik trek bijvoorbeeld als ik een effectieve vrije dag wil altijd s ochtends al schoenen aan, anders blijf ik in pyjama stand, ook met gewone kleren aan. :Y
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:27:48 #97
179075 hugecooll
pi_130376925
quote:
[ afbeelding ]
Da's net een grote cameltoe idd :D
pi_130376927
Jeans, mt. 38 -> 36.
Heb nog een stapel maat 34 liggen en eentje van 33.
Mt 34 kom ik wel in maar past nog niet, maar zal niet lang meer duren, nog een kilootje of 6.
pi_130376935
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het bovenste jurkje zie ik niet echt rollen, zal door de houding komen, maar op deze foto valt het wel mee.
pi_130376957
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:26 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ] *;
Weinig vrouwelijks meer aan :r
pi_130376971
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:14 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Wat? Ik bedoel niet dat je ergens een vetdingetje ziet ofzo, maar ik heb bijv een kennis en die trekt gerust de volgende outfit aan:
Van die ultrahoge hakken met spikes
Zwarte panty
Leren minirokje (zo kort dat je die band in je panty, die je NIET hoort te zien, ziet) minirokje stopt onder haar buik.
Strak shirt, met dus uitpuilende buik. Veel te strakke mouwen, teveel tiet en bh, EN EN, als KLAP op de vuurpijl, van die rollade touwtjes over haar HELE rug die zich dan strak spannen. :'(
pi_130377013
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat? Ik bedoel niet dat je ergens een vetdingetje ziet ofzo, maar ik heb bijv een kennis en die trekt gerust de volgende outfit aan:
Van die ultrahoge hakken met spikes
Zwarte panty
Leren minirokje (zo kort dat je die band in je panty, die je NIET hoort te zien, ziet) minirokje stopt onder haar buik.
Strak shirt, met dus uitpuilende buik. Veel te strakke mouwen, teveel tiet en bh, EN EN, als KLAP op de vuurpijl, van die rollade touwtjes over haar HELE rug die zich dan strak spannen. :'(
Ik trek juist nooit meer iets straks aan, dan ben ik te bewust van mezelf.
pi_130377020
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef sorcees het volgende:

[..]

Weinig vrouwelijks meer aan :r
Het gaat me om de prachtige jurk ;)
pi_130377023
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij het bovenste jurkje zie ik niet echt rollen, zal door de houding komen, maar op deze foto valt het wel mee.
Vond ik inderdaad ook.
Sowieso wel een leuk jurkje eigenlijk :D
pi_130377034
Ik heb ook ultra hoge hakken met spikes. :9

Ik draag ze niet, maar ze staan zo mooi in mijn kastje met hoge hakken. O+
pi_130377057
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:31 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. Ja, strak om de kont en heupen (mits niet te dunne stof want dan putjes en alles) en strak om de tieten, dat wel.
pi_130377063
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook ultra hoge hakken met spikes. :9

Ik draag ze niet, maar ze staan zo mooi in mijn kastje met hoge hakken. O+
Zo heb ik blauw/groene pumps met peeptoe die heel mooi in mijn kastje staan.
pi_130377064
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:31 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor figuur jij hebt, maar als ik iets niet-straks aantrek lijk ik 10x zo dik. Zo gauw ik een shirt of jurkje of dingetje zonder taille aantrek is alle vorm uit mijn lijf.
pi_130377070
En weetje, het gaat bij haar nog niet om 1 ding, maar om het totaalplaatje, en dat is ALTIJD zo.
pi_130377071
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vond ik inderdaad ook.
Sowieso wel een leuk jurkje eigenlijk :D
Sowieso felle kleurtjes. O+ En plaatjes van eten. O+
pi_130377104
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Lonaa op 23-08-2013 10:42:37 ]
pi_130377109
quote:
Thanks voor de tip, ik ken alleen 'the men who made us fat'.
Spoilers!
pi_130377135
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Iewww... En toch vind ik het ook altijd wel knap dat mensen gewoon aan durven trekken wat ze willen ook al staat het niet.
Spoilers!
pi_130377151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Iewww... En toch vind ik het ook altijd wel knap dat mensen gewoon aan durven trekken wat ze willen ook al staat het niet.
Ik vind het bijzonder. Maar dit is dus die kennis. :')
pi_130377163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:33 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor figuur jij hebt, maar als ik iets niet-straks aantrek lijk ik 10x zo dik. Zo gauw ik een shirt of jurkje of dingetje zonder taille aantrek is alle vorm uit mijn lijf.
Ik ben een eckte zandloper, heupen en borsten gelijk, smalle taille. Ik zoek oude foto's van mezelf atm :P
pi_130377169
Ik vind t wel tof :). Maar goed dit: http://store.americanapparel.net/product/?productId=rsaah300# is mijn droombroek voor als ik écht ooit slank word. Dus ik hou wel van strak en ordi :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:37:49 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130377172
9 dagen verder, 1cm van mijn buik af B-)

Nu 83. (Over de navel gemeten :+ )
pi_130377176
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Tsja, dat is wel smerig. Maar zelfs als ze slank zou zijn waarschijnlijk.

Van die uitgemergelde oude vrouwen die er nog zo bij lopen. :')
pi_130377197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
Ik vind t wel tof :). Maar goed dit: http://store.americanapparel.net/product/?productId=rsaah300# is mijn droombroek voor als ik écht ooit slank word. Dus ik hou wel van strak en ordi :D
Ja, maar strak en ordi moet je COMBINEREN en niet als outfit zien.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:39:03 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130377199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn vriend laat veel kleding door een coupeuse maken. Stofjes die jij leuk vindt en het past perfect. En niet eens zo duur, vergelijkbaar met winkelprijzen.

[..]

Nu in de uitverkoop. Of even kijken in de Zalande Lounge ofzo, die hadden nu geloof ik Kyuchi jeans.
Ik heb altijd levi's of diesel :Y
pi_130377201
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tsja, dat is wel smerig. Maar zelfs als ze slank zou zijn waarschijnlijk.

Van die uitgemergelde oude vrouwen die er nog zo bij lopen. :')
Brrr.
pi_130377220
Als ik op mijn streef ben, dan ga ik lekker hipster/alternatief. O+ Mijn haar eigenlijk weer een fel kleurtje. O+
pi_130377232
Gelukkig ben ik helemaal niet van de ordi _O-

SPOILER
pi_130377233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
Die vrouw heeft echt geen billen!
pi_130377235

Nog een pareltje van de tijd dat ik fan was van strak en ordi. Had in die tijd ook nog pornoblond haar en deed hier dan een turquoise adidas jasje bij :D
pi_130377243
Vergeleken bij haar vind ik die foto's wel meevallen.
pi_130377245
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig ben ik helemaal niet van de ordi _O-

SPOILER
Wat heb jij een leuk gezichtje. Panty is ook geweldig. O+ Zou alleen de bh niet zo doen. :@
pi_130377260
Gevonden! Ik, 3 jaar geleden. Ik haal de foto uiteraard weg op een gegeven moment :P

SPOILER
Toen was ik op mijn dunst, is ook nu weer mijn streven.

[ Bericht 7% gewijzigd door friekin_ op 23-08-2013 11:32:32 ]
pi_130377266
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat heb jij een leuk gezichtje. Panty is ook geweldig. O+ Zou alleen de bh niet zo doen. :@
De hele combi is te :D
De losse dingen vind ik nog steeds geweldig.
pi_130377297
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Gevonden! Ik, 3 jaar geleden. Ik haal de foto uiteraard weg op een gegeven moment :P

SPOILER
Cute! Lekker zomers.
Spoilers!
pi_130377321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:

SPOILER
Supertof. O+
pi_130377331
Leuk friekin!
pi_130377336
Hebben jullie ook eindelijk een gezicht bij de naam ;)
pi_130377375
Lekker wijf zeg, die friekin!
pi_130377383
Laat ik dan ook maar meedoen. Mijn verjaardagsoutfit van een paar dagen terug. Uiteindelijk toch maar met sneakers en een jack weggegaan. :')

/ignore vieze spiegel

quote:

pi_130377400
Tettn. *;
pi_130377430
Ik blijf het wel raar vinden dat ik op die foto dus maat XL/42 heb.
pi_130377483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik blijf het wel raar vinden dat ik op die foto dus maat XL/42 heb.
Ik heb wel redelijk wat slanke/lange vriendinnen die een broekmaat 42 dragen vanwege bredere heupen en lange benen hoor!
pi_130377532
Ik heb net een foto gemaakt van mijn nieuwe vandaag-aan outfit. O+
pi_130377576
SPOILER
pi_130377628
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
*O* Staat je goed!

Dank jullie wel voor de steun. Ik ga me zo eens ouderwets optutten. Wens me succes :')
pi_130377714
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:56 schreef friekin_ het volgende:

[..]

*O* Staat je goed!

Dank jullie wel voor de steun. Ik ga me zo eens ouderwets optutten. Wens me succes :')
En bedankt! :D

Ouderwets optutten is best leuk! O+
pi_130377776
Leuk kleurtje :)
Gaat een sjaal niet een beetje warm worden vandaag?
pi_130377832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Leuk kleurtje :)
Gaat een sjaal niet een beetje warm worden vandaag?
Ja, die is al af. :')
pi_130377841
Ik heb sinds lange tijd weer eens kleren gekocht. Wel online, omdat ik anders gek word in de winkel. En... alles paste. Oke, het waren maar 2 dingen maar toch. ;D

Deze heb ik gister nog besteld met lekkere korting. Uiteindelijk was het jasje 10 euro en de verzendkosten 5.

vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:05:28 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130377856
Jeetje... sorry hoor, maar in van die strakke, ordi dingen zou ik nog niet dood gevonden worden :r

Ik ben ook wel van een fel kleurtje, een skinny broek of wat alternatiefs, maar die bovenste jurk van al die plaatjes is gewoon drie maten te klein.

Sarabi en Zeester, dragen jullie dat soort outfits nog? Dan moet ik vriendlief even mentaal voorbereiden voor de meet, geloof ik...
pi_130377872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Jeetje... sorry hoor, maar in van die strakke, ordi dingen zou ik nog niet dood gevonden worden :r

Ik ben ook wel van een fel kleurtje, een skinny broek of wat alternatiefs, maar die bovenste jurk van al die plaatjes is gewoon drie maten te klein.

Sarabi en Zeester, dragen jullie dat soort outfits nog? Dan moet ik vriendlief even mentaal voorbereiden voor de meet, geloof ik...
Nee, heb deze hele zomer alleen maar jouw korte broeken gedragen. Oprecht, als ze in de was gingen ging ik gewoon een dag niet naar buiten :P
pi_130377887
Nee niet meer :)
Misschien over 10 kilo weer.
pi_130377931
Godver, moet over een kwartier naar m'n werk, en heb 0,0 honger. Maar als ik nu niet eet heb ik straks echt teveel honger. Irritaaahaant.
pi_130377934
Zo hee, ik ga zowaar iets korts aantrekken. Weet alleen nog niet wat :P
pi_130377947
quote:

Ik neutraliseer de boel wel voor hem ;) Ik draag een donkerblauwe bootcut, birkenstock teenslippers en een paars hemdje.
Spoilers!
pi_130377952
Ik kijk nu al uit naar volgend jaar zomer, shorts dragen. O+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:12:57 #153
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130378053
Shorts heb ik op vakantie ook veel aangehad, maar daar was het ook echt heet. Naar m'n werk kan het niet, draag wel veel jurkjes en rokjes :)
pi_130378113
Naar mijn werk kan ik alles aandoen, op mijn werk moet ik me toch omkleden in m'n koksbuis. Die is nu overigens al te groot. Ik kan er nu al van genieten als ik weet dat ik straks een keer naar mijn baas moet lopen om een paar kleinere te vragen.
pi_130378283
quote:
:o Ik wist dat op een gegeven moment de bovengrens van BMI verschoven is van 27 naar 25 (plotse stijging van het aantal mensen met overgewicht :') leuk in de statistieken), maar waarom heb ik nooit begrepen.

en waarom ben ik niet verbaasd dat er altijd geld achter zit -O-
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:28:52 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_130378504
quote:

:')!!
disclaimer
pi_130378530
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:33 schreef Lonaa het volgende:
En weetje, het gaat bij haar nog niet om 1 ding, maar om het totaalplaatje, en dat is ALTIJD zo.
ja sorry, ik vind t niet mooi. Als ze iets met een taille maar wel iets meer "lucht" aan zou doen zou ik haar veel mooier vinden.

Ik vind dan ook dat dikke vrouwen geen king louie enzo aan moeten trekken. Ik wil die dijen echt niet zien in een jurkje..

mijn eigen foto's ga ik nú weghalen trouwens.
Kwak
pi_130378551
Mag ik vragen wat er precies mis is met de vorm van dit jurkje? Ik vind het prima staan namelijk (ok, de print is wat....maf).
pi_130378605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik vragen wat er precies mis is met de vorm van dit jurkje? Ik vind het prima staan namelijk (ok, de print is wat....maf).
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat het niet om de vorm van het jurkje ;)
Spoilers!
pi_130378606
Op dit moment is een van mijn favo jurkjes juist van King Louie.
pi_130378619
:o ik hoop dat het kan wat ik nu aanheb :o
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:34:16 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_130378649
Pff, niet te veel zorgen maken dames. De meesten weten zich prima te kleden. En niet iedereen hoeft zn mening over andere stijlen zo te overdrijven :D
disclaimer
pi_130378679
Ik denk dat het het allerbelangrijkste is dat je jezelf prettig voelt in je kleding. Want dat straal je uit en daarmee heb je vaak als meer als de helft gewonnen. Tuurlijk zijn er echt modeflaters, daar kun je niet om heen. Maar de een voelt zich fijn in effen kleding de ander pakt juist het liefst uit met printjes. Allemaal prima.

Verder merk ik zelf wel dat ik eigenlijk geen eigen stijl meer heb qua kleding.. Ik kijk vooral naar wat me staat. Dat vind ik wel jammer. Waarschijnlijk word ik een heel andere Joyce als ik in "gewone" maten pas.
pi_130378705
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

Volgens mij gaat het niet om de vorm van het jurkje ;)
Wat dan? De kleur? De stralende glimlach? De mooie curves? Wat?
Enige wat ik zou kunnen opmerken is dus dat de prints wat maf zijn, maar als zij dat nou leuk vindt...
pi_130378721
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind dan ook dat dikke vrouwen geen king louie enzo aan moeten trekken. Ik wil die dijen echt niet zien in een jurkje..

Als je deze opmerking in een ander topic/context zou lezen, is het echt zo'n Fok! opmerking :D
pi_130378783
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat dan? De kleur? De stralende glimlach? De mooie curves? Wat?
Enige wat ik zou kunnen opmerken is dus dat de prints wat maf zijn, maar als zij dat nou leuk vindt...
Zoals ze nu staat is er niet heel veel mis. Het lijkt er wel op dat als ze normaal staat, het jurkje wat te klein is voor haar kont. Maar goed, er zijn veel ergere voorbeelden inderdaad.

Ik vind de print eigenlijk wel heel briljant nu ik er langer naar kijk.
Spoilers!
pi_130378786
We kunnen ook allemaal van die heksen dingen aantrekken, wijde linnen broek, wijdvallende top met een felle sjaal om het accent weer naar het gezicht te brengen!
pi_130378790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef friekin_ het volgende:
:o ik hoop dat het kan wat ik nu aanheb :o
Pics. :7
pi_130378806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Zeester het volgende:
We kunnen ook allemaal van die heksen dingen aantrekken, wijde linnen broek, wijdvallende top met een felle sjaal om het accent weer naar het gezicht te brengen!
Gelukkig wil ik geen aandacht op mijn gezicht, sla ik dit even over.
pi_130378837
Iemand heeft in dit topic vorig jaar eens een link naar een blog met een rozemarijn citroen olijfolie cake geplaatst. Ik kan m niet meer vinden, wel heel veel andere blogs met een soortgelijk recept.

Heeft iemand enig idee waar ik het over heb? Ik moet morgenochtend die cake bakken.

Nevermind, zoeken op images was nuttiger dan zoeken op tekst
Spoilers!
pi_130378843
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind de print eigenlijk wel heel briljant nu ik er langer naar kijk.
Ja he!
pi_130378863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig... als ze gaat zitten ziet t er sowieso niet uit, en ik vermoed van de zijkant ook niet...

:@ maar goed, ik vind dit model bij slanke vrouwen ook niet snel mooi hoor, is persoonlijk.

Ik zie liever zoiets:

(zonder taille in de kleding is niet altijd meteen vormeloos)

dan zoiets:

al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat laatste bij haar zelfs nog wel leuk vind staan :@ dus ik haal mn eigen verhaal onderuit...

en dit eigenlijk ook wel.

vind ide plus size fashion blogs erg leuk trouwens. had t er met een vriendin over, het helpt toch wel voor je zelfbeeld om mooi geklede vollere vrouwen te zien. heb meteen inspiratie om mijn eigen kast "om" te gooien. alleen geen geld :')
Kwak
pi_130378888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je deze opmerking in een ander topic/context zou lezen, is het echt zo'n Fok! opmerking :D
ja :D en het staat er ook wat harder dan ik wil eigenlijk... mijn persoonlijke mening is dat ik dat niet zo mooi vind staan, zeg maar...
Kwak
pi_130378893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig...

:@ maar goed, ik vind dit model bij slanke vrouwen ook niet snel mooi hoor, is persoonlijk.

Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (zonder taille in de kleding is niet altijd meteen vormeloos)

dan zoiets:
[ afbeelding ]

al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat laatste bij haar zelfs nog wel leuk vind staan :@ dus ik haal mn eigen verhaal onderuit...

al moet ik zeggen dat ik dit dan wel mooi vind
[ afbeelding ]
Ik vind al die foto's mooi 8-) (behalve de bovenste, maar ik hou niet van leren jasjes).
pi_130378910
quote:

[..]

ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig...

Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dan zoiets:
[ afbeelding ]

al moet ik zeggen dat ik dit dan wel mooi vind
[ afbeelding ]
Dat eerste setje is leuk O+
pi_130378913
Ik vind de bovenste juist het leukste.
pi_130378923
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de bovenste juist het leukste.
Iets met smaken verschillen en dat mag, leuk zelfs *O* *O*
pi_130378975
quote:

[..]

ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig... als ze gaat zitten ziet t er sowieso niet uit, en ik vermoed van de zijkant ook niet...

Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dan zoiets:
[ afbeelding ]

en dit eigenlijk ook wel.
[ afbeelding ]

vind ide plus size fashion blogs erg leuk trouwens. had t er met een vriendin over, het helpt toch wel voor je zelfbeeld om mooi geklede vollere vrouwen te zien. heb meteen inspiratie om mijn eigen kast "om" te gooien. alleen geen geld :')
Dan moet je juist zo'n vrouw posten met goede curves, die alles kan hebben :P
pi_130378993
Sommige mensen zijn trouwens ook wel perfect dik hoor. :') Bedoel, ook voor zulke dingen moet je de vorm maar net hebben.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:47:08 #180
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130379000
Ik vind het witte jurkje niet zo mooi, omdat haar borsten er heel erg groot in lijken. De bovenste combinatie vind ik super!
pi_130379016
even op repeat:

vind die plus size fashion blogs erg leuk trouwens. had t er met een vriendin over, het helpt toch wel voor je zelfbeeld om mooi geklede vollere vrouwen te zien. heb meteen inspiratie om mijn eigen kast "om" te gooien. alleen geen geld :')

maar ik heb wel 1 goeie spijkerbroek (die hopelijk nog/weer past), roze pumps, en een tof zwart jurkje. ik wil gaan naaien, maar durf nog niet zo goed...
Kwak
pi_130379036
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dan moet je juist zo'n vrouw posten met goede curves, die alles kan hebben :P
mja, die losser zittende outfits kun je met minder perfecte curves ook aan. die strakkere vind ik van niet ;)
Kwak
pi_130379048
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pics. :7
Dus wat ik vandaag aan heb, het is nogal wennen (excuses voor brakke foto, telefoon is brak)

quote:

En voor de liefhebbers: mijn voor 35 euro gescoorde Filippa K sandalen met kurk O+
pi_130379068
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dus wat ik vandaag aan heb, het is nogal wennen (excuses voor brakke foto, telefoon is brak)

[..]

Netjes toch.
pi_130379074
quote:

[..]

[..]

leuk! het zit zelfs best ruim, maar niet lelijk los ofzo :Y
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:50:03 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_130379086
quote:

[..]

[..]

die jurk heb ik in grasgroen O+
disclaimer
pi_130379087
Het kleeft. Ik haat polyester :(
pi_130379101
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die jurk heb ik in grasgroen O+
*O*
pi_130379103
Ik zie geen foto -O-
pi_130379112
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie geen foto -O-
Ze staan er wel hoor :o Zijn er 2 zelfs.
pi_130379137
Zo mijn pizzadeeg even maken. :9
pi_130379151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie geen foto -O-
^^

Ik zie alleen een voet + schoen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:52:49 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130379184
Hiero gewoon spijkerbroek en strak shirt erop. Nou ja, hij was ooit strak :')
pi_130379197
SPOILER
Zo dan :P
pi_130379254
Nu doet de foto het wel ^O^ En ik zou de neiging krijgen die rits open te ritsen 8-)
pi_130379363
Leuk, voor mij persoonlijk zou hij wel iets strakker mogen.
pi_130379418
Hoe oud ben jij eigenlijk, Friek?
pi_130379633
Jurkje en de schoenen vind ik echt leuk :)
Wil ook vaker zoiets aan doen maar jurk durf ik nog niet en die schoenen kan ik dus echt niet op lopen. Loop dus meestal rond met sneakers en lange broek + shirtje haha.
pi_130379678
ik heb even in mn computer gegraven... dit zijn foto's van mij uit 2010, als ik weer zo'n figuur heb ben ik al heel erg blij - en toen was ik nog morbide obees dus he :')

SPOILER
al is die laatste me een beetje te esprit-mama...

dit is op mn dunst in 2008 (scheelt een kilo of 15-20 met die andere foto's, maar ben nog steeds obees hier), in mijn favo jurkje op vakantie
SPOILER
ik herken mn gezicht bijna niet op andere foto's uit die periode :o dit is in dezelfde week alleen lach ik niet... ik lijk hier helemaal niet op mezelf (en dit is niet de enige waarop dat zo is).
Kwak
pi_130379782
Owja.. hoe komt het dat mijn poppetje in de OP helemaal aan het eind staat? Ik wil dat ze ook in het begin staat en de kilos laat zien die ik nog moet maar geen idee hoe dat moet.. Op de site heb ik een doel aangegeven en ook hoeveel ik op de dag weegde dat ik d'r aangemaakt heb. Hij is niet verkeerd overgenomen want op lilyslim zelf klopt ie ook niet :(
pi_130379791
Wat denk je dat voorlopig haalbaar is qua afvallen, kwak? Ik vind die foto met de rode jurk aan heel erg mooi O+
pi_130379844
Ja hallo, willen jullie niet geweldige kleding posten als ik net werkeloos ben geraakt? }:|.

Die kleding van dat donkere meisje Moet Ik Hebben.
pi_130379886
@Kwak, dat rode jurkje + zwarte legging/top staat qua kleur heel mooi bij je.
pi_130379949
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je dat voorlopig haalbaar is qua afvallen, kwak? Ik vind die foto met de rode jurk aan heel erg mooi O+
voorlopig? eerst maar eens 10% van mn gewicht afvallen. dat brengt al veel gezondheidswinst mee. dat wil ik dit jaar nog redden eigenlijk.

daarna naar de 100 kilo, daarvoor moet en wil ik meer gaan sporten, die eerste 10% lukt al klooiend met eten ook wel. ik hoop dat dat genoeg scheelt voor mn gewrichten om sporten wat fijner te vinden.

als ik het ritme eenmaal heb, weet ik niet waar ik zal stoppen. maar eens zien wat mn lichaam doet en hoe snel het gaat. die foto in het rode jurkje is nog heel veel kilo's ver weg (50 ongeveer), weet niet of dat haalbaar is.

heb nog 1 week vakantie waarin ik nog wat aanklooi qua ritme en wel gezond tracht te eten, daarna geht's loss met het organiseren van een weekritme, regelmatig sporten, en regelmatig eten

vandaag zit t ritme er in elk geval nog niet in, ik moet nog ontbijten :') *smeert knäckebröd met pindakaas*
Kwak
pi_130379960
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die foto met de rode jurk aan heel erg mooi O+
Ja he
Ookal heb je dan misschien nog overgewicht, dat zie je niet.
pi_130380005
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Sarabi het volgende:

Ja he
De kleur staat ook gewoon heel erg goed :7

Zo, nu een halve liter groene thee, want ik heb gewoon zin in eten terwijl ik nèt mijn lunch op heb 8)7
pi_130380018
Ik heb mijn doel qua gewicht ook gevonden. Heb allemaal oude foto's gekregen van m'n zusje haar laptop en dit vind ik toch wel mooi staan.

SPOILER
Foto's 'met kleren' van eerder heb ik wel maar zijn niet om aan te zien. :') Ik wou een gothic zijn. Laat ik het daar op houden.

[ Bericht 22% gewijzigd door Mokkels op 23-08-2013 12:53:50 ]
pi_130380037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja he
nee, daarom is 65 kilo ook absoluut geen doel voor mij en zal het dat nooit worden. ik vind curves best sexy, zoals ik ze toen had. :Y

ik was ook zelfverzekerd, ik flirtte, kreeg mijn eerste vriendje (dat waren weer nieuwe onzekerheden en drama, daarom werkte het niet, en hij was een lul, maar toch), toen dat uit was heb ik ook nog een periode echt wel de zelfverzekerdheid en teh sexinezzz uitgestraald, heb nog een beetje gedate en rare flings gehad... tot het op was, die positieve energie.

maar hej! die heb ik nu weer! *O* joehoe!
Kwak
pi_130380060
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, daarom is 65 kilo ook absoluut geen doel voor mij en zal het dat nooit worden. ik vind curves best sexy, zoals ik ze toen had. :Y

ik was ook zelfverzekerd, ik flirtte, kreeg mijn eerste vriendje (dat waren weer nieuwe onzekerheden en drama, daarom werkte het niet, en hij was een lul, maar toch), toen dat uit was heb ik ook nog een periode echt wel de zelfverzekerdheid en teh sexinezzz uitgestraald, heb nog een beetje gedate en rare flings gehad... tot het op was, die positieve energie.

maar hej! die heb ik nu weer! *O* joehoe!
Ja die verhalen herinner ik mij nog wel :D
pi_130380122
Lijstje overigens:

Pre-O(te laat opgestaan, moest onderweg iets eten): halve vifit (toen ik las hoeveel kcals het waren heb ik het weggemikt :').) en banaan
O: twee kaiserbroodjes Philadelphia light
L: volkoren broodje met light kaas en een ei, rauwkost
T: appel
D: maaltijdsalade kip van AH (werk)
T: kwark met iets

S: Jillian.

Ik ga zo een day zero project opstellen, lekker cliché. Daar komt op dat ik in april volgend jaar de 10km van de Rotterdamse marathon wil lopen, en 30 dagen onafgebroken Jillian. Iéts in m'n leven moet gewoon gaan zoals ik dat wil.
pi_130380269
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja die verhalen herinner ik mij nog wel :D
hij heeft nu hetzelfde geflikt bij de vriendin die hij na mij kreeg he! |:( alleen hadden zij geen 4 maanden verkering maar 4 jaar, en woonden ze samen.

edit: toch maar niet.
Kwak
pi_130380302
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

voorlopig? eerst maar eens 10% van mn gewicht afvallen. dat brengt al veel gezondheidswinst mee. dat wil ik dit jaar nog redden eigenlijk.

daarna naar de 100 kilo, daarvoor moet en wil ik meer gaan sporten, die eerste 10% lukt al klooiend met eten ook wel. ik hoop dat dat genoeg scheelt voor mn gewrichten om sporten wat fijner te vinden.

als ik het ritme eenmaal heb, weet ik niet waar ik zal stoppen. maar eens zien wat mn lichaam doet en hoe snel het gaat. die foto in het rode jurkje is nog heel veel kilo's ver weg (50 ongeveer), weet niet of dat haalbaar is.

heb nog 1 week vakantie waarin ik nog wat aanklooi qua ritme en wel gezond tracht te eten, daarna geht's loss met het organiseren van een weekritme, regelmatig sporten, en regelmatig eten

vandaag zit t ritme er in elk geval nog niet in, ik moet nog ontbijten :') *smeert knäckebröd met pindakaas*
Waarom zou het niet haalbaar zijn?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:33:24 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130380318
Luxe probleem! Te veel lekker broodbeleg, te weinig brood
pi_130380419
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zou het niet haalbaar zijn?
omdat ik dan meer dan 50 kilo moet afvallen, en als ik dat op de voor en door mij gewenste 2 kilo per maand manier doe, dan zal ik in de tussentijd toch ook eens kinderen moeten baren (staat toch ook wel op de planning voor binnen enkele jaren)...

maar even serieus, ik heb ook een eetstoornisverleden, en als ik íets heb geleerd bij de obesitasgroep is het om geen onrealistische doelen te stellen. op dit moment is 50 kilo eraf nog onrealistisch. misschien haal ik het ooit wel hoor, maar ik ga nu echt niet zeggen "het is haalbaar om x kilo af te vallen" als x groter is dan 20 :P
Kwak
pi_130380438
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:33 schreef Qwea het volgende:
Luxe probleem! Te veel lekker broodbeleg, te weinig brood
als je meer kcal wil eten en niet te vol wilt zitten zou ik je brood mooi wat dikker of rijker beleggen ^O^
Kwak
pi_130380450
Zo de soep is volgens mij klaar en redelijk gelukt. Nog geen noodles in gedaan of iets dus kan lekker wat bakjes invriezen. Alleen heel veel groenten wat kip (2 kippenpoten en denk dat ik voor vandaag morgen met 2 personen en dan nog 2 of 3 porties heb, dus niet veel) en bouillon. Lekker light!
pi_130380508
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

omdat ik dan meer dan 50 kilo moet afvallen, en als ik dat op de voor en door mij gewenste 2 kilo per maand manier doe, dan zal ik in de tussentijd toch ook eens kinderen moeten baren (staat toch ook wel op de planning voor binnen enkele jaren)...

maar even serieus, ik heb ook een eetstoornisverleden, en als ik íets heb geleerd bij de obesitasgroep is het om geen onrealistische doelen te stellen. op dit moment is 50 kilo eraf nog onrealistisch. misschien haal ik het ooit wel hoor, maar ik ga nu echt niet zeggen "het is haalbaar om x kilo af te vallen" als x groter is dan 20 :P
Ik begrijp je helemaal. Ik denk dat je als het om zoveel kilos gaat het echt in stapjes moet bekijken.
En je wilt kleine kwakjes, dus een heel mooi doel om naartoe te werken!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:43:46 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_130380540
quote:

[..]

zwanger worden met zwaar overgewicht is geen aanrader, dan kun je dat beter een jaar uitstellen dan het afvallen opschorten. Mits je nog geen 35 bent natuurlijk.
disclaimer
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:48:39 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_130380629
Wat een leuke foto's zijn hier voorbij gekomen O+

Mijn lijstje van vandaag:

O:1 volkorenbeschuit met muisjes, 3 volkoren crackers met kaas
T: 2 speculaasjes
L 1 broodje met filet americain en 1 met forelfilet. Stuk komkommer.
T: Perzik
D: Roergebakken groenten met kabeljauw en een heel klein beetje friet

Vanavond heb ik een verjaardag, ik ben benieuwd of ik moeite heb om alles te laten staan :7
And so the lion fell in love with the lamb
pi_130380646
quote:

[..]

Mja, onrealistisch doel, ik snap je denken wel, maar als je in dat tempo door zou gaan is dat eigenlijk maar 2 jaar. Of denk ik nou weer te positief.
pi_130380834
Lijstje!

O: 2 spelt. 1 rauwe ham, 1 cervelaat. Koffie
T: Geen want late O
L: Gemengde sla, alfalfa, makreel, lekkere azijn.
T: Nectarine of iets in die richting
D: Beetje volkorenpasta, kipfiletje, veul groente, aangemaakt met een beetje demi-creme-fraiche
T: Afscheidsborrel.
pi_130380864
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zwanger worden met zwaar overgewicht is geen aanrader, dan kun je dat beter een jaar uitstellen dan het afvallen opschorten. Mits je nog geen 35 bent natuurlijk.
het was ook niet de bedoeling om het afvallen op te schorten, maar 50 kilo is gewoon teveel.

ik ben 30 en een half, ik wil een jaar besteden aan afvallen en dan proberen zwanger te worden. daarna weer verder. voor mijn 35e kom ik niet meer uit de categorie zwaar overgewicht vermoed ik... en nooit proberen kinderen te krijgen is geen optie voor me.
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:59:07 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_130380886
ik zit trouwens de hele dag in overleggen. Er zit 1 duidelijk obese man bij. Iedereen drinkt thee, koffie of water en eet boterhammen. De obese man had een zak vol hamkaascroissants en zit nu aan een halve liter cola.

Ik haat het als vooroordelen bevestigd worden :')
disclaimer
pi_130380924
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit trouwens de hele dag in overleggen. Er zit 1 duidelijk obese man bij. Iedereen drinkt thee, koffie of water en eet boterhammen. De obese man had een zak vol hamkaascroissants en zit nu aan een halve liter cola.

Ik haat het als vooroordelen bevestigd worden :')
Herkenbaar. :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:00:47 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_130380927
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het was ook niet de bedoeling om het afvallen op te schorten, maar 50 kilo is gewoon teveel.

ik ben 30 en een half, ik wil een jaar besteden aan afvallen en dan proberen zwanger te worden. daarna weer verder. voor mijn 35e kom ik niet meer uit de categorie zwaar overgewicht vermoed ik... en nooit proberen kinderen te krijgen is geen optie voor me.
Nee snap ik, maar het kan echt voor veel complicaties zorgen, dat bedoel ik, dus het is wel het beste om zoveel mogelijk af te vallen voor je daar mee aan de gang gaat. Al begrijp ik dat het tegen je gevoel in druist. Kijk maar naar de risico's ;(
disclaimer
pi_130381025
quote:
ik weet dit, en ben er in de educatiegroep bij de eetstoornisgroep ook al mee om de oren geslagen.

maar ik vind het een beetje presumptuous om (ik doel niet op jou persoonlijk) om tegen iemand met mijn overgewicht te zeggen "je moet eerst 50 kilo afvallen" anders "mag" je niet porberen zwanger te worden. de kans is kleiner, en het risico is groter, maar ik doe er dan ook alles aan om dat te verbeteren/verkleinen. bovendien moet ik een afweging maken, wacht ik tot ik 75 kilo weeg (bmi onder de 30) en 34 jaar oud ben? dan nemen andere risico's weer enorm toe en neemt de vruchtbaarheid ook af.

het is een duivels dilemma, maar ik weet dat er één ding is dat me zeker niet helpt met afvallen en dat is doelen stellen die onhaalbaar ver weg lijken. als ik nu tegen mezelf zeg "in 2 jaar kan ik 50 kilo afvallen" dan weet ik precies wat er gebeurt de eerste keer dat ik me weeg en er is geen pond af die week...
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:05:11 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_130381051
ok, dan zal ik er verder niks meer over zeggen.
disclaimer
pi_130381077
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, onrealistisch doel, ik snap je denken wel, maar als je in dat tempo door zou gaan is dat eigenlijk maar 2 jaar. Of denk ik nou weer te positief.
afvallen is aan de ene kant een simpele rekensom, en aan de andere kant niet zo simpel als je stelt. ik vind 50 kilo in twee jaar een te onrealistisch doel, maar voor hetzelfde geld gebeurt het wel...
Kwak
pi_130381169
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
ok, dan zal ik er verder niks meer over zeggen.
oh mag wel hoor. en ik wil ook wel graag zoveel afvallen, maar ik "durf" het niet als doel te stellen.

en ik ben er gewoon bang voor dat het zo gaat: straks ben ik roomser dan de paus, zorg ik dat ik gezond ben voor ik babies ga maken en lukt het niet meer omdat ik oud ben, gaat mn jongere vent met een ander kindjes maken, blijf ik alleen achter en vreet ik mezelf naar 300 kilo :@ :'( doemscenario's ik ben er goed in... maar seriously, op zulke momenten kan ik echt heel verdrietig worden dat ik t zo ver heb laten komen en mezelf in zo'n situatie heb gebracht...over dit soort dingen dacht ik de afgelopen jaren dat ik me klem at nog niet na...
Kwak
pi_130381184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh mag wel hoor. en ik wil ook wel graag zoveel afvallen, maar ik "durf" het niet als doel te stellen.

en ik ben er gewoon bang voor dat het zo gaat: straks ben ik roomser dan de paus, zorg ik dat ik gezond ben voor ik babies ga maken en lukt het niet meer omdat ik oud ben, gaat mn jongere vent met een ander kindjes maken, blijf ik alleen achter en vreet ik mezelf naar 300 kilo :@ :'( doemscenario's ik ben er goed in... maar seriously, op zulke momenten kan ik echt heel verdrietig worden dat ik t zo ver heb laten komen en mezelf in zo'n situatie heb gebracht...over dit soort dingen dacht ik de afgelopen jaren dat ik me klem at nog niet na...
:*

Ik snap dit wel, maar het helpt niet. :)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:14:25 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130381258
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je meer kcal wil eten en niet te vol wilt zitten zou ik je brood mooi wat dikker of rijker beleggen ^O^
Dan heb ik alsnog een luxe probleem omdat er maar 4 dingen op 4 broodjes kunnen ;)

Lijstje!

O: 150gr magere kwark, 50gr magere yoghurt, 40gr druiven, 20gr muesli
S: 2u fitness
L: 4x speltbrood met dieethalvarine, 1x runderrookvlees, 1x kalkoen filet, 1x light zuivelspread, 1x gestampte muisjes
T : Appel denk ik
D : 400gr sperziebonen, 140gr aardappels, jus, biefstuk
T : magere kwark 150gr, 50gr magere yoghurt, 10gr muesli
T : smoothie
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:15:07 #234
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130381277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef friekin_ het volgende:
Hebben jullie ook eindelijk een gezicht bij de naam ;)
ja behalve de mensen die moeten werken en niet continu kunnen meelezen/-posten :P

Mijn kleding kan vaak ook wel beter (veel slecht vormloze blazers vooral), dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik naar een stylist ga als ik op streef zit en me eens laat adviseren qua wat wel en niet aan te trekken en welke kleuren :Y
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130381301
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Een zak vol hamkaascroissants en een halve liter cola.

Maar wel lekker...
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:16:37 #236
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130381312
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
he die wasmachine heb ik ook gehad! :D

Verder wil ik nog even een ^O^ doen voor Qwea (ben jaloehoeoeoers :')) en een :* voor Tink :)
And eternity in an hour.
pi_130381337
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

he die wasmachine heb ik ook gehad! :D

Verder wil ik nog even een ^O^ doen voor Qwea (ben jaloehoeoeoers :')) en een :* voor Tink :)
Hij is best fijn! :D

Badkamer is wel een teringbende. Eigenlijk moet ik opruimen vandaag. Meh.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:20:17 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_130381418
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:15 schreef sorcees het volgende:

[..]

Maar wel lekker...
nou! ;(
disclaimer
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:20:23 #239
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130381422
Even deze foto van Facebook delen. Er zit een kwartier tussen foto 1 en 2 :o

And eternity in an hour.
pi_130381423
Kwak, ik vind je huidige 'plan' echt een prima plan :Y 10% is al heel veel gezondheidswinst en dan gewoon gezond blijven eten terwijl je kindjes probeert te creëren O-) (het leukste deel van kinderen krijgen, toch? *) )

Dus....ik ging lekker veel thee drinken omdat ik enorme trek in eten had, maar bij de thee leek me tv-kijken wel leuk en dùs ben ik The Great British Bake Off seizoen 4 aan het kijken :') fail :') (al twee lepels uit de pindakaaspot gesnoept :@ )
pi_130381463
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:

[ afbeelding ]
Dat type foto's komt vaak voorbij in het bodybuilderstopic als waarschuwing dat veel van die "voor ik dit idiote pillen dieet ging gebruiken" en "de na foto!!" foto's meestal op dezelfde dag worden gemaakt.
pi_130381468
quote:

[ afbeelding ]
Zag m ook vanochtend. Echt bizar zeg.
Spoilers!
pi_130381495
quote:

[ afbeelding ]
dan heeft ze flink gepoept zeg!
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:23:10 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_130381509
quote:

[ afbeelding ]
haar gestijld, andere onderbroek aangetrokken en buikspieren aanspannen?
disclaimer
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:23:47 #245
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130381536
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Nu doet de foto het wel ^O^ En ik zou de neiging krijgen die rits open te ritsen 8-)
:o ik wist niet dat jij ook... :P
And eternity in an hour.
pi_130381538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

Zag m ook vanochtend. Echt bizar zeg.
Nog zo'n bizar voorbeeld:
pi_130381546
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

haar gestijld, andere onderbroek aangetrokken en buikspieren aanspannen?
en een beetje bronzer op de buik denk ik :Y

zo zie je ook maar dat een te kleine onderbroek je dikker maakt :P
Kwak
pi_130381555
Pff, ik ben vergeten om havermout door mijn smoothie te doen vanochtend en nu heb ik een echo in mijn buik. Ik voelde mijn tussendoortje gewoon in de diepte vallen. En net hetzelfde met mijn boterhammen met pindaas... pindakaas... pindakaas...
Spoilers!
pi_130381559
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:

:o ik wist niet dat jij ook... :P
Ik heb een heel erg lieve man O-)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:25:11 #250
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130381597
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dan heeft ze flink gepoept zeg!
ze heeft extensions ingedaan, ander, beter passend slipje, ze staat meer rechtop, ze lacht op de tweede foto. Ik zie het wel hoor dat je met dat soort dingen een totaal ander beeld kunt creëren :)
And eternity in an hour.
pi_130381642
De Australische Mel postte onlangs deze voor-en-na-foto op Instagram en Facebook. Als toelichting schreef ze erbij:

'Moet je mijn transformatie eens zien! Het kostte me 15 minuten.

Mijn geheim? Allereerst heb ik dat suffe telefoonmapje weggedaan, mijn rode bikinibroekje vervangen door een zwarte (want dat is een maat groter en zwart maakt slanker), bruiningscrème opgesmeerd en hair extensions ingedaan.

Ik ben wat rechterop gaan staan met mijn benen iets wijder, heb mijn buik ingehouden, mijn heup een beetje uitgestoken met een gebogen arm erop zodat-'ie dunner lijkt, mijn schouders naar achter gedaan en soort brutale 'Ik ben zo trots op dit resultaat!'-glimlach opgezet.

Ik heb ingezoomd op de voor-foto en uitgezoomd op de na-foto. Ik heb er ook een filtertje overheen gedaan, want met filters ziet alles er geweldig uit.

Wat mijn punt is? Laat je niet misleiden door wat je ziet in tijdschriften en op Instagram. Je krijgt nooit die tientallen andere foto's te zien die ze ook genomen hebben maar die er niet zo voordelig uitzagen.'
Spoilers!
pi_130381652
quote:

[ afbeelding ]
Dus dames, altijd aan je houding denken :D
pi_130381697
Zo ik ben aan de opruim.. allee zorgt dat altijd voor een nog grotere bende. Koelkast is zo goed als leeg. Niet erg. Morgen feest. Zondag verjaardag. Ontbijt hebben we nog genoeg.

Maandag lekker boodschapjes doen.
Rode bessen, zijn die zuur?
pi_130381730
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben aan de opruim.. allee zorgt dat altijd voor een nog grotere bende. Koelkast is zo goed als leeg. Niet erg. Morgen feest. Zondag verjaardag. Ontbijt hebben we nog genoeg.

Zoetzuur. Ik had gisteren heerlijk zure O+
Spoilers!
pi_130381785
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zoetzuur. Ik had gisteren heerlijk zure O+
Ik hou niet van zuur :p Maar toen ik vanmorgen de overnight oats van DE zag, leek het me zo lekker!
pi_130381788
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:

Tsja, vroegah at ik rode bessen altijd met een hele grote schep kristalsuiker en toen waren ze mierzoet.
pi_130381868
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik hou niet van zuur :p Maar toen ik vanmorgen de overnight oats van DE zag, leek het me zo lekker!
Dan hou je denk ik ook niet van rode bessen. M'n hele mond trekt bij elkaar als ik die dingen eet.. zelfde als met zure matten etc. Erg zuur!
pi_130381890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, vroegah at ik rode bessen altijd met een hele grote schep kristalsuiker en toen waren ze mierzoet.
Hmm om ze zo te eten lijkt me nu niet zon strak plan!
pi_130381919
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dan hou je denk ik ook niet van rode bessen. M'n hele mond trekt bij elkaar als ik die dingen eet.. zelfde als met zure matten etc. Erg zuur!
O+ zuur O+
Spoilers!
pi_130381924
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef J0ycie88 het volgende:

Hmm om ze zo te eten lijkt me nu niet zon strak plan!
Nee, maar het blijven zoete jeugdherinneringen O+ (er stonden énorme rode bessenstruiken in de boomgaard van mijn grootouders, dus ik heb véél van dat soort kommen bessen & suiker gegeten :9 )
pi_130381959
Ik ga straks weer even de tuin bij m'n vader induiken. Pruimen. O+ En dan vooral de groenen van mijn favoriete boom (waar er elk jaar maar 10 aanzitten ofzo..).
pi_130381978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo at ik grapefruit. :@
pi_130381997
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Mokkels het volgende:
Ik ga straks weer even de tuin bij m'n vader induiken. Pruimen. O+ En dan vooral de groenen van mijn favoriete boom (waar er elk jaar maar 10 aanzitten ofzo..).
Zijn dat reine claudes? :9~
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:36:28 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_130382018
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Australische Mel postte onlangs deze voor-en-na-foto op Instagram en Facebook. Als toelichting schreef ze erbij:

'Moet je mijn transformatie eens zien! Het kostte me 15 minuten.

Mijn geheim? Allereerst heb ik dat suffe telefoonmapje weggedaan, mijn rode bikinibroekje vervangen door een zwarte (want dat is een maat groter en zwart maakt slanker), bruiningscrème opgesmeerd en hair extensions ingedaan.

Ik ben wat rechterop gaan staan met mijn benen iets wijder, heb mijn buik ingehouden, mijn heup een beetje uitgestoken met een gebogen arm erop zodat-'ie dunner lijkt, mijn schouders naar achter gedaan en soort brutale 'Ik ben zo trots op dit resultaat!'-glimlach opgezet.

Ik heb ingezoomd op de voor-foto en uitgezoomd op de na-foto. Ik heb er ook een filtertje overheen gedaan, want met filters ziet alles er geweldig uit.

Wat mijn punt is? Laat je niet misleiden door wat je ziet in tijdschriften en op Instagram. Je krijgt nooit die tientallen andere foto's te zien die ze ook genomen hebben maar die er niet zo voordelig uitzagen.'

zat ik er niet ver naast :D
disclaimer
pi_130382031
Ik had heerlijke blauwe bessen van mijn schoonmoeder uit de tuin gekregen :9

Ik heb trouwens net n.a.v. een opmerking hier geprobeerd om uit te zoeken wat nou het verschil is tussen blauwe bessen en bosbessen maar ik snap er geen kont van.
Spoilers!
pi_130382108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb trouwens net n.a.v. een opmerking hier geprobeerd om uit te zoeken wat nou het verschil is tussen blauwe bessen en bosbessen maar ik snap er geen kont van.
Bedankt voor je poging het uit te zoeken, want ik snap er ook nog steeds niks van 8-)
pi_130382228
O hier is het wel druk :D hoi!
Worry is a misuse of imagination
pi_130382239
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn dat reine claudes? :9~
Ik moest 't even opzoeken maar volgens mij wel. Daar hebben we hier 3 bomen van (en ongeveer 5 normale blauw/paarse pruimen bomen). En eentje is m'n favoriet maar dat zijn echte mini's. Dus 2 cm ongeveer.

De buit is weer binnen. 8-) Lekker bakje pruimen om weer mee te nemen. Nog wat bosbessen gesnoept onderweg. En nu wachten tot de peren en appels goed rijp zijn. Fruit. O+
pi_130382378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

wikipedia is je vriend!

De blauwe bes (Vaccinium corymbosum) is een plant uit de heifamilie (Ericaceae). Het is een vruchtdragende struik met een hoogte van 1,5-2,5 m. Ten onrechte wordt de blauwe bes vaak aangeduid als bosbes. De bosbes (Vaccinium myrtillus) is echter een andere soort. Het blad verkleurt in de herfst naar vuurrood.

De blauwe bosbes (Vaccinium myrtillus) is een vaste plant uit de heifamilie (Ericaceae).
Het is een struikje van 15-60 cm hoog (of zelfs iets meer). ... Deze plant is in Europa nauw verwant met de rode bosbes (Vaccinium vitis-idaea), waarmee hybriden gevormd kunnen worden en in Noord-Amerika met Vaccinium membranaceum en Vaccinium parviflorum.

De rode bosbes kennen we als de "vossenbes" in nederland, en wordt vooral in scandinavië en in oost europa veel gegeten (de rode limonade bij IKEA is vossenbessensmaak)

alle drie deze soorten horen tot de familie van bosbessen, vaccinium :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaccinium
waarbij de handelsnaam "blauwe bes" geldt voor de blauwe trosbosbes, en de blauwe bosbes bekend staat als "bosbes"

Een zusje van de bosbessen (het algemene geslacht bosbessen) zijn de veenbessen, waar de cranberries weer bij horen (vaccinium oxycoccus), de vossenbessengelei bij IKEA is dus geen cranberry maar rode bosbessengelei!

(8>
Kwak
pi_130382399
Kwetsen. O+
Vroeger hadden wij een kwetsenboom, die gaf echt idioot veel pruimen. De herinneringen. O+ En de appelbomen, bonenstaken. O+

Ik kocht vanmiddag rode bessen, heerlijk zijn ze! En blauwe bessen. O+ Vanavond lekker snoepen op de bank!

Verder was ik ook productief en heb ik de helft van de keet alweer ogperuimd.
pi_130382424
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wikipedia is je vriend!

De blauwe bes (Vaccinium corymbosum) is een plant uit de heifamilie (Ericaceae). Het is een vruchtdragende struik met een hoogte van 1,5-2,5 m. Ten onrechte wordt de blauwe bes vaak aangeduid als bosbes. De bosbes (Vaccinium myrtillus) is echter een andere soort. Het blad verkleurt in de herfst naar vuurrood.

[ afbeelding ]

De blauwe bosbes (Vaccinium myrtillus) is een vaste plant uit de heifamilie (Ericaceae).
Het is een struikje van 15-60 cm hoog (of zelfs iets meer). ... Deze plant is in Europa nauw verwant met de rode bosbes (Vaccinium vitis-idaea), waarmee hybriden gevormd kunnen worden en in Noord-Amerika met Vaccinium membranaceum en Vaccinium parviflorum.

[ afbeelding ]

De rode bosbes kennen we als de "vossenbes" in nederland, en wordt vooral in scandinavië en in oost europa veel gegeten (de rode limonade bij IKEA is vossenbessensmaak)

[ afbeelding ]

alle drie deze soorten horen tot de familie van bosbessen, vaccinium :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaccinium
waarbij de handelsnaam "blauwe bes" geldt voor de blauwe trosbosbes, en de blauwe bosbes bekend staat als "bosbes"

Een zusje van de bosbessen (het algemene geslacht bosbessen) zijn de veenbessen, waar de cranberries weer bij horen (vaccinium oxycoccus), de vossenbessengelei bij IKEA is dus geen cranberry maar rode bosbessengelei!

(8>
Het zijn gewoon allemaal bessen. Blauw of rood. Punt.
pi_130382430
Wel browniepoints voor je moeite kwak.
pi_130382498
Ik heb zin in soep, maar weet niet wat voor soep.
pi_130382509
Ik heb nu al zin om maandag boodschappen te doen!

Iemand nog lekkere gezonde recepte n?
pi_130382513
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef Lonaa het volgende:
Wel browniepoints voor je moeite kwak.
isa wilde het ook graag weten.

rode bessen zijn trouwens meestal aalbessen als je ze hier koopt, geen rode bosbessen.

aalbessen heb je in wit en rood.
zwarte bessen zijn dezelfde familie (ribes).

cassis is zwarte bessensmaak, niet bosbessen/blauwe bessen.

zo, dat was de hele collegeserie "de bes"
Kwak
pi_130382527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

rode bessen zijn trouwens meestal aalbessen als je ze hier koopt, geen rode bosbessen.

*O*

Bessen zijn jum. Klaar. :P
pi_130382531
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

cassis, yum!
pi_130382542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef J0ycie88 het volgende:

Zalmfilet, aardappels uit de oven met rozemarijn en knoflook, broccoli en een dillesaus. :9
pi_130382546
Kruisbessen uit eigen tuin :9
Worry is a misuse of imagination
pi_130382554
Sowieso de gevulde paprikas van Zeester op het menu!
pi_130382573
Ik heb een Japanse wijnbes in mijn tuin. :D
pi_130382597
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:53 schreef Probability het volgende:
Kruisbessen uit eigen tuin :9
Oeh die vond ik altijd zo vies he. :P Met die dingen deed ik toen ik klein was altijd wedstrijdje 'hoe ver kan je ze uitspugen'.
pi_130382601
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zalmfilet, aardappels uit de oven met rozemarijn en knoflook, broccoli en een dillesaus. :9
Dat is de maandag! :)
pi_130382602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Oeh die vond ik altijd zo vies he. :P Met die dingen deed ik toen ik klein was altijd wedstrijdje 'hoe ver kan je ze uitspugen'.
_O-
pi_130382609
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat is de maandag! :)
Het is mijn zondag. :P
pi_130382639
Kipfilet met zelfgemaakte kerriesaus, rijst en heul veul roerbakgroente. :9

(Ik hou niet van rijst met roerbakgroente, maar af en toe heb ik een kipfilet met kerriesaus craving. Zoals nu. Of ik heb gewoon honger.)
pi_130382646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef J0ycie88 het volgende:

Volkorenpizza. :9
pi_130382647
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:54 schreef Lonaa het volgende:
M'n vader heeft: appels, peren, stoofperen, pruimen (verschillende soorten), kersen, frambozen (rood en oranje), blauwe bessen, aardbeien, bramen, walnoten, hazelnoten, rode bessen, zwarte bessen en kruisbessen.

In totaal +/- 60 bomen en 20 struiken. .

Alleen die wespen altijd.. dat is altijd wel verschrikkelijk.
pi_130382685
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Kipfilet met zelfgemaakte kerriesaus, rijst en heul veul roerbakgroente. :9

(Ik hou niet van rijst met roerbakgroente, maar af en toe heb ik een kipfilet met kerriesaus craving. Zoals nu. Of ik heb gewoon honger.)
hoe maak je die saus?
pi_130382687
Ik krijg de komende tijd steeds vaker diensten van 14:00 tot 23:00 op mijn werk, baal een beetje, want dan moet ik op mijn werk eten en eet m'n vriend telkens alleen. Beetje ongezellig.
pi_130382703
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:54 schreef Lonaa het volgende:
ja maar dat is weer familie van de braam/framboos/rozebottel/roos :P

en in t engels is t nog gecompliceerder:

strawberry - aardbei
raspberry - framboos
blackberry - braam
blueberry - bosbes/blauwe bes
gooseberry - kruisbes
blackcurrant - zwarte bes
redcurrant - rode aalbes
whitecurrant - witte aalbes

currant - rozijntje (van die kleintjes)
raisin - krent (van die dikke grote)
sultana - wit rozijntje

_O-
Kwak
pi_130382707
Ghehe, m'n vader liep net mee om pruimen te plukken vraagt hij heel schattig (heb niet zo'n goede band met hem). "Misschien heel stom om te vragen, maar ben je bezig met afvallen? Want volgens mij ben je heel erg veel afgevallen. Je ziet er goed uit meid."

O+

Was die vriend van m'n moeder gister weer zo lomp om te zeggen "Ja, jij met je dikke pens". Bedankt man! ^O^
pi_130382711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:56 schreef Mokkels het volgende:

[..]

M'n vader heeft: appels, peren, stoofperen, pruimen (verschillende soorten), kersen, frambozen (rood en oranje), blauwe bessen, aardbeien, walnoten, hazelnoten, rode bessen, zwarte bessen en kruisbessen.

In totaal +/- 60 bomen en 20 struiken. .

Alleen die wespen altijd.. dat is altijd wel verschrikkelijk.
Vroeger hadden wij een vrijstaand huis met een onwijs grote tuin. Daarin stonden:
3 soorten appels, peren, stoofperen, kwetsen, kersen, aardbeien. En dan nog de moestuin met o.a. tuinerwten, snijbonen, sperziebonen, andijvie, boerenkool.

Vroeger O+
pi_130382733
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

hoe maak je die saus?
Uitje fruiten, boter, bloem, (dus een roux maken) bouillon, wat kookroom, wat goede kerrie naar smaak.
pi_130382762
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vroeger hadden wij een vrijstaand huis met een onwijs grote tuin. Daarin stonden:
3 soorten appels, peren, stoofperen, kwetsen, kersen, aardbeien. En dan nog de moestuin met o.a. tuinerwten, snijbonen, sperziebonen, andijvie, boerenkool.

Vroeger O+
Kwetsen? :o wat zijn dat? Ik ga eventjes google'en.

Lekker al die versie dingen he!

Ohja... de groente tuin was ik vergeten. Aardappels, bonen, nog meer bonen :r , boerenkool, sla, bloemkool, andijvie, wortels, uien, en nog meer dingen die ik vast vergeet. :P
pi_130382798
Gevonden!

Ik dacht dat dat ook pruimen waren joh! Die hebben wij ook nog staan.
pi_130382810
Omg, ik wil ook kerriesaus maken. En nog meer fruit eten.

Ik heb wel net uitgevogeld dat rode bessen zijn in te vriezen.

En ik moet dringend naar Ikea voor de vossenbessenjam want die hoort bij Jamie's Swedish Meatballs. Ik heb er alleen verder niets nodig.
Spoilers!
pi_130382832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, ik wil ook kerriesaus maken. En nog meer fruit eten.

Ik heb wel net uitgevogeld dat rode bessen zijn in te vriezen.

En ik moet dringend naar Ikea voor de vossenbessenjam want die hoort bij Jamie's Swedish Meatballs. Ik heb er alleen verder niets nodig.
door de uitgang naar binnen gaan, dan kom je uit bij de foodmarkt en klantenservice bij de meeste ikea's
Kwak
pi_130382865
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Mokkels het volgende:
Gevonden!

[ afbeelding ]

Ik dacht dat dat ook pruimen waren joh! Die hebben wij ook nog staan.
Het is inderdaad een pruimensoort. :9

Mijn moeder maakte er jam van. En taart. En compote. En cake. En ze lagne op de fruitschaal. En in de vriezer. En ze gaf ze weg. :')

Ik heb ze een tijd geleden gekocht ,een krat bij een boer, toen heb ik jam staan maken in de keuken en een potje aan mijn moeder cadeau gedaan. Vond ze fantastisch. :)
pi_130382883
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

door de uitgang naar binnen gaan, dan kom je uit bij de foodmarkt en klantenservice bij de meeste ikea's
I know maar het is me te veel moeite om helemaal naar Ikea te gaan voor een pot jam. Maar ik ben zondag in Breda dus dan piep ik even binnen. En neem ik de oatcookies niet mee.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')