SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb echt niet altijd die discipline hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het wel eens met Zeester trouwens. Qwea's lijstjes en alles laten een fantastische discipline zien, waar ik slechts van kan dromen. Kudo's, Q!
En terecht, maar over het algemeen ben je de afgelopen maanden wel kneitergoed bezig geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt niet altijd die discipline hoorsoms is het ook hier alle remmen los
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:15 schreef Ruby88 het volgende:
Kneitergoed is een rake omschrijving.Zo ongeveer jouw resultaat, Qwea, dat zou ik uiteindelijk ook graag willen bereiken.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALL HAIL TO KWEE
Ik draag mijn ik-koop-hem-vast-dat-kan-over-een-paar-kilo-wel-weer-jeans
Dat lijkt me echt fantastischquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t zo leuk dat ik nog zo regelmatig contact heb met een vriendin die ik al 18 jaar ken!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe es niet net als die vriendin van meJe miste deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrouwen
. Zo ben ik helemaal niet namelijk
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik sla elke maandag en donderdag taart af. Bij mijn medische fitgroep nemen ze altijd die shit mee
Goed van je dat je bent gaan sporten. Ik zet de wekker morgen, kan ik gelijk om 08u gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALL HAIL TO KWEE
Ik draag mijn ik-koop-hem-vast-dat-kan-over-een-paar-kilo-wel-weer-jeans![]()
Hier een nieuwe atl! En dat na een grote kom soep-uit-blik gisteravond. Ik ga lekker deze weekOke, het is maar een paar honderd gram, maar toch. Ik ben inmiddels echt 78 en niet meer bijna 79. Alle kleine beetjes helpen.
Lijstje!
O: 4 volkoren. 2 smeerkaas, 2 aardbeien. Theelepeltje suiker, glaasje sap.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes.
L: Boulognestokbrood van gisteren. Ongeveer 10 cm met smeerkaas en 10 cm met 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes, waar ik vanochtend geen zin in heb dus.
D: Nog niet echt over nagedacht. Misschien gegrilde kip met couscous of de pasta die we eigenlijk gisteren zouden eten of een paar aardappelschijfjes met een visje of een runderhamburger en groente. Ga al vroeg sporten, dus iig niks zwaars.
S: Uur paardrijden en mijn eigen instructrice is weer terug van vakantie, dus dat wordt zweten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Tink89 het volgende:
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat dan
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.quote:
He is ook nog maar een jaar geleden, meisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.
Op dit moment niet echt van toepassing want ben nog (bijna op mn zwaarst en heb idd niet zoveel zelfvertrouwen als het over uiterlijk gaat) maar toen ik veel afviel in 2008 had Ik daar geen last van, ben me vrij snel beter gaan kleden, kon immers eindelijk allerlei mooie dingen aan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik merk dat hoewel ik mijn oude kleren (jurkjes etc) weer aan kan, ik dit niet doe. Ik blijf maar rondlopen als een slons. Volgens mij heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk. Hebben jullie dit ook?
wel fijn als ze ook passenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Kleren kopen die je leuk vindt ipv kleren kopen omdat je ze past![]()
Best thing ever!
Je hebt blijkbaar nooit een probleem gehad met passende kleren.quote:
blijkbaar want?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar nooit een probleem gehad met passende kleren.
Anders begreep je mijn opmerking zonder het zo letterlijk te nemen.quote:
ah ok. Neuh geen problemen mee gehad, maar S en M gaan 'm sowieso niet wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders begreep je mijn opmerking zonder het zo letterlijk te nemen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar nooit een probleem gehad met passende kleren.
Ik ben inderdaad in relatief korte tijd veel aangekomen. Ik ben nu dus 10 kilo kwijt en kan weer veel oude dingen aan, ik blijf me willen verstoppen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn oude ik (experimenteren met kleding en make up en me goed voelen over mezelf ) weer terugkrijg. Ik ben blij met het gewicht dat eraf is, maar ik zie nu weer allerlei andere imperfecties.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Op dit moment niet echt van toepassing want ben nog (bijna op mn zwaarst en heb idd niet zoveel zelfvertrouwen als het over uiterlijk gaat) maar toen ik veel afviel in 2008 had Ik daar geen last van, ben me vrij snel beter gaan kleden, kon immers eindelijk allerlei mooie dingen aan!
Niemand is perfect en iedereen is uniekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar ik zie nu weer allerlei andere imperfecties.
Herkenbaar. Xl willen dragen ipv M. Ik heb afgezien van sportshirts alle xl's de deur uitgeflikkerd. Moet ik wel. Nieuwe broeken moet ik ook, heb geen kont meer in mijn spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad in relatief korte tijd veel aangekomen. Ik ben nu dus 10 kilo kwijt en kan weer veel oude dingen aan, ik blijf me willen verstoppen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn oude ik (experimenteren met kleding en make up en me goed voelen over mezelf ) weer terugkrijg. Ik ben blij met het gewicht dat eraf is, maar ik zie nu weer allerlei andere imperfecties.
Eens! Kleding kunnen kopen in een normale winkel, tegen normale prijzenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Best thing ever!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je miste de. Zo ben ik helemaal niet namelijk
[..]
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...
[..]![]()
Hier een nieuwe atl! En dat na een grote kom soep-uit-blik gisteravond. Ik ga lekker deze weekOke, het is maar een paar honderd gram, maar toch. Ik ben inmiddels echt 78 en niet meer bijna 79. Alle kleine beetjes helpen.
Lijstje!
O: 4 volkoren. 2 smeerkaas, 2 aardbeien. Theelepeltje suiker, glaasje sap.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes.
L: Boulognestokbrood van gisteren. Ongeveer 10 cm met smeerkaas en 10 cm met 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes, waar ik vanochtend geen zin in heb dus.
D: Nog niet echt over nagedacht. Misschien gegrilde kip met couscous of de pasta die we eigenlijk gisteren zouden eten of een paar aardappelschijfjes met een visje of een runderhamburger en groente. Ga al vroeg sporten, dus iig niks zwaars.
S: Uur paardrijden en mijn eigen instructrice is weer terug van vakantie, dus dat wordt zweten!Sterkte vandaag Tink.. Wel een mooi idee om zijn leven te vieren vanavond. Toch even een avond de gedachten met zijn allen bij hem+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Is het dan niet zo dat je bent aangekomen omdat je je niet goed voelde over jezelf ipv andersom? Dan is het ook niet te verwachten dat je je weer goed gaat voelen alleen door af te vallen, toch? Het helpt wel denk ik, maar de overtuiging dat je er mag zijn is misschien niet even snel dat als de kilo's er af gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad in relatief korte tijd veel aangekomen. Ik ben nu dus 10 kilo kwijt en kan weer veel oude dingen aan, ik blijf me willen verstoppen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn oude ik (experimenteren met kleding en make up en me goed voelen over mezelf ) weer terugkrijg. Ik ben blij met het gewicht dat eraf is, maar ik zie nu weer allerlei andere imperfecties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Nee, aangekomen door andere redenen. Heb zoveel moeite met mezelf terugvinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat je bent aangekomen omdat je je niet goed voelde over jezelf ipv andersom? Dan is het ook niet te verwachten dat je je weer goed gaat voelen alleen door af te vallen, toch? Het helpt wel denk ik, maar de overtuiging dat je er mag zijn is misschien niet even snel dat als de kilo's er af gaan.
Ik was op 78 kilo even onzeker als op 106, toen ik ook nog eens echt ongelukkig werd was ik binnen 5 jaar bijna 50 kilo zwaarder.
Inmiddels ben ik wat gelukkiger dus vind ik nu dat mijn gewicht ook mee moet.
Dat heb ik echt helemaal niet, ik probeer juist regelmatig of ik mezelf er al in kan proppen. Gisteren bijna alvast kleren gekocht voor als ik straks nog eens 10 kilo kwijt ben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik merk dat hoewel ik mijn oude kleren (jurkjes etc) weer aan kan, ik dit niet doe. Ik blijf maar rondlopen als een slons. Volgens mij heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk. Hebben jullie dit ook?
Zo blij dat ik dat nooit echt heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Best thing ever!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Tink, sterkte vandaag.
Kwak, het is inderdaad een leuke site!ik heb een net jurkje voor 80, t is maar net hoe je t prijsfilter insteltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zit belachelijk duurs bij inderdaad.
Kwak
Anders tet. Van 80I (maar die zat echt heul strak) naar 85G.quote:
misschien voor de grap eens wat ouds aandoen? misschien ga je je ook wel weer als vanouds voelen als je je als vanouds gaat kleden/gedragen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, aangekomen door andere redenen. Heb zoveel moeite met mezelf terugvinden.
Ik zie ook leuke jurkjes voor 80 voorbij komen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een net jurkje voor 80, t is maar net hoe je t prijsfilter instelter zit belachelijk duurs bij inderdaad.
Ik wil tet van jouquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anders tet. Van 80I (maar die zat echt heul strak) naar 85G.
Ik vind het niet erg, veeel meer keuze.
Hmmz.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan mag jij het deel dat hangt, goed?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik merk wel dat ik me iets zekerder ben gaan voelen sinds ik af gevallen ben maar doe bijna alleen nog maar zwarte kleding aan. Nu ben ik laatst met een vriendin gaan winkelen en ze heeft me wat geholpen met kleurtjes maar als ik die al aandoe dan heb ik het gevoel dat ik er extra dik uitzie. Ik ben mezelf nu aan het dwingen om toch meer van dat soort kleding aan te trekken in de hoop dat het me toch wat meer zelfvertrouwen geeft maar prettig voelt het nog steeds niet. Heel gek eigenlijk... Mijn zelfvertrouwen heeft wel al een flinke deuk sinds de basisschool.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:37 schreef friekin_ het volgende:
Mijn vriend laat veel kleding door een coupeuse maken. Stofjes die jij leuk vindt en het past perfect. En niet eens zo duur, vergelijkbaar met winkelprijzen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:06 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Eens! Kleding kunnen kopen in een normale winkel, tegen normale prijzen![]()
Om er vervolgens achter te komen dat ik misschien niet meer zo dik ben maar nog steeds wel heel lang. En veel shirts/overhemden/truien dus te kort![]()
Nu in de uitverkoop. Of even kijken in de Zalande Lounge ofzo, die hadden nu geloof ik Kyuchi jeans.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef Qwea het volgende:
Help eens mensen. Of ik koop nu nieuwe spijkerbroeken, of eind sept. Wat is hendiger?
deze heb ik http://www.navabi.nl/dres(...)lack-15497-2400.htmlquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zie ook leuke jurkjes voor 80 voorbij komen!
Denk alleen niet dat ik dit mag, gezien ik gisteren en eergisteren zo'n 170 euro uitgaf aan kleren.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
deze heb ik http://www.navabi.nl/dres(...)lack-15497-2400.html
hij is iets groot aan de bovenkant, maar 1 maat kleiner is er niet... ik hou hem sowieso, want ook goed voor concerten met koor dit najaar (all-black dresscode). als t riempje strak zit kan ik de taille iets verhogen en dan zit ie beter...
de foto's hieronder zijn met een ander riempje en mijn rozerode schoenen. die zijn in t echt wat donkerder. ik wil eigenlijk ipv het zwarte riempje dat ik bij concerten er gewoon om draag een lint in wat donkerder dan de schoenen, en dan twee keer om mn taille doen ofzo. even experimenteren. geen strikken in elk geval. of ik moet toevallig een riempje in de goede kleur vinden...Die website heeft echt onwijs toffe dingen, maar een beetje jammer dat ze dan ook van die hele lelijke dingen hebben die ik echt typische "dikke mensen kleding" vind. Van die losse vormloze, rare printjes dingen.SPOILER: foto's met vieze spiegel en een onopgemaakt bed en vieze sok op de vloer als achtergrond :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
deze heb ik http://www.navabi.nl/dres(...)lack-15497-2400.html
hij is iets groot aan de bovenkant, maar 1 maat kleiner is er niet... ik hou hem sowieso, want ook goed voor concerten met koor dit najaar (all-black dresscode). als t riempje strak zit kan ik de taille iets verhogen en dan zit ie beter...
de foto's hieronder zijn met een ander riempje en mijn rozerode schoenen. die zijn in t echt wat donkerder. ik wil eigenlijk ipv het zwarte riempje dat ik bij concerten er gewoon om draag een lint in wat donkerder dan de schoenen, en dan twee keer om mn taille doen ofzo. even experimenteren. geen strikken in elk geval. of ik moet toevallig een riempje in de goede kleur vinden...Tof!SPOILER: foto's met vieze spiegel en een onopgemaakt bed en vieze sok op de vloer als achtergrond :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lint kan prima inderdaad.Sterkheidsbaas van alles.
tsja, t zijn plus-size designers, en iedereen heeft daar een andere opvatting over natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die website heeft echt onwijs toffe dingen, maar een beetje jammer dat ze dan ook van die hele lelijke dingen hebben die ik echt typische "dikke mensen kleding" vind. Van die losse vormloze, rare printjes dingen.
[ afbeelding ]
King Louie vind ik soms leuk, maar zo vaak ook ontzettend 'Amsterdamse moeder met een bakfiets in een tricotgeval' en ik vind mezelf daar eigenlijk nog veel te jong voor. Ben dus vooral op zoek naar leuke shirtjes, alternatieve dingetjes die wel werkproof zijn en voor af en toe de 'mijnbenenmogenerwezen-rokjes'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef Zeester het volgende:
Ik weet ook niet zo goed meer wie ik ben kledingtechnisch. Ik droeg altijd vooral King Louie achtige jurkjes, maar daar voel ik me nu zo´n huismoeder in. Niets mis mee, maar dat ben ik niet. En tshirtjes en hemdjes hetzelfde. Moet echt nog een stijl vinden!
Zeker! De Miss Etam is hopeloos. Alleen spijkerbroeken van daar zitten soms nog wel prima, maar dan moet je ze wel een maat strakker kopen dan de paspoppen ze aan hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]och als alles wat ik paste ook leuk was.... zucht.
Maar er is wel beter aanbod nu dan pakweg 5 jaar geleden hoor, toen was ik veroordeeld tot miss etam en de vaak verrassend oubollige pluslijn van h en m (waar ze er vanuitgaan dat je bij maat xxl ook 2 meter bent en geen enkele dikke vrouw een taille heeft. Of beenvet.)
Mijn ouders zijn anders opgegroeid met de stelregel: lengte in cm - 100 = max toelaatbaar gewicht Dat is nog een paar kg strenger dan een BMI van 25.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik bekijk op dit moment "the men who made us thin". De man verantwoordelijk voor de schuiving in de BMI (vroeger was tussen 25/27 gezond) werd gesponsord door medicijnfabrikanten. Ouch. Het programma gaat over de enorme financiële benefits voor bedrijven als de normale mensen zich dik gaan voelen. Erg interessant!
Afhankelijk van je lengte denk ik? Bij mij komt dat precies uit op een bmi van 25.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn anders opgegroeid met de stelregel: lengte in cm - 100 = max toelaatbaar gewicht Dat is nog een paar kg strenger dan een BMI van 25.
Dat heb ik ook altijd meegekregen hoor, die vuistregel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn anders opgegroeid met de stelregel: lengte in cm - 100 = max toelaatbaar gewicht Dat is nog een paar kg strenger dan een BMI van 25.
Ik woon ook nog eens in Amsterdam. Zat ik daar met mijn oppaskindjes in het park, precies zo gekleed als alle ´echte´ moeders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
King Louie vind ik soms leuk, maar zo vaak ook ontzettend 'Amsterdamse moeder met een bakfiets in een tricotgeval' en ik vind mezelf daar eigenlijk nog veel te jong voor. Ben dus vooral op zoek naar leuke shirtjes, alternatieve dingetjes die wel werkproof zijn en voor af en toe de 'mijnbenenmogenerwezen-rokjes'.
[..]
Zeker! De Miss Etam is hopeloos. Alleen spijkerbroeken van daar zitten soms nog wel prima, maar dan moet je ze wel een maat strakker kopen dan de paspoppen ze aan hebbenEn de H&M vind ik heel vaak tegenvallen. Die gaan er idd vanuit dat geen enkele dikke vrouw een figuur heeft. Laatst nog 'Oeh, tof jurkje, maar de grootste is 40' 'Oh, maar mevrouw, die hebben we ook in de pluscollectie' 'Fijn!'... Blijkt het hetzelfde stofje te zijn, maar dan in zo'n model dat recht naar beneden valt vanaf je tetten
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afhankelijk van je lengte denk ik? Bij mij komt dat precies uit op een bmi van 25.
Die stelregel is precies waarom ik ben gestopt op de weegschaal te gaan op mijn 13e. We zaten in de auto naar een hockey-uitwedstrijd, en ik bleek als enige niet aan die regel te komen, en toen besloot ik maar nooit meer op de weegschaal te gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij mij komt dat een paar kg onder een bmi van 25 uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd meegekregen hoor, die vuistregel.
Allebei misschien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef Qwea het volgende:
Help eens mensen. Of ik koop nu nieuwe spijkerbroeken, of eind sept. Wat is hendiger?
tsja, ik kon het op een gegeven moment echt niet meer negeren hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:07 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik woon ook nog eens in Amsterdam. Zat ik daar met mijn oppaskindjes in het park, precies zo gekleed als alle ´echte´ moeders.
Miss Etam koop ik nooit, ik heb sowieso het hele plussize ding altijd goed genegeerd. Dan maar iets te strakke stretchy dingetjes, alleen als ik echt een broek nodig heb bij de H&M. Of Forever21+ in Antwerpen.
Ik kon het ook nauwelijks meer negeren hoor (was 120 kilo), maar kennelijk dus toch. Gewoon geen broeken dragen! (Y)!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, ik kon het op een gegeven moment echt niet meer negeren hoor
gelukkig is t eerste wat ik hoor altijd dat ik me goed kleed, dus hoezee, plussize hoeft niet lelijk. asos curve is ook leuk, maar ik durf daar niet zo goed te bestellen ivm dure retouren.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg gelukkig ook complimenten over mijn kleding. Ik heb toch zo'n hekel aan dikke mensen die zich niet kunnen kleden. Brrr.
Je hebt tegenwoordig ook zoveel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg gelukkig ook complimenten over mijn kleding. Ik heb toch zo'n hekel aan dikke mensen die zich niet kunnen kleden. Brrr.
dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen?quote:
Nee, trainingsbroeken en oversized truien. Dus veel erger. Terwijl ik juist dit soort dingen mooi vind...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen?
of wurm je je in te kleine stretchjurkjes waarin je alle hobbels kan zien? of kleding van mango terwijl je daar echt niet in past? heb je enorme muffintops in je te kleine skinny jeans?
in de categorie: ik kom er in dus het past:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de twee rechtse middelste hiervan vind ik wel mooi, maar die linker
[ afbeelding ]
dan trakteer je jezelf lekker op een mooi nieuw kledingstuk dat je mooi vindt bij elke 10 kilo (weet eigenlijk niet of je er nog meer af moet).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, trainingsbroeken en oversized truien. Dus veel erger. Terwijl ik juist dit soort dingen mooi vind...
(niet letten op prijzen, is voorbeeld) Ik kwijl juist van Acne, hope en A.P.C. En Orla Kiely.
http://shop.acnestudios.c(...)21mvleauv0mvrim3phi1
Da's net een grote cameltoe iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het bovenste jurkje zie ik niet echt rollen, zal door de houding komen, maar op deze foto valt het wel mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen?
of wurm je je in te kleine stretchjurkjes waarin je alle hobbels kan zien? of kleding van mango terwijl je daar echt niet in past? heb je enorme muffintops in je te kleine skinny jeans?
in de categorie: ik kom er in dus het past:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig vrouwelijks meer aanquote:
Wat? Ik bedoel niet dat je ergens een vetdingetje ziet ofzo, maar ik heb bijv een kennis en die trekt gerust de volgende outfit aan:quote:
Ik trek juist nooit meer iets straks aan, dan ben ik te bewust van mezelf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel niet dat je ergens een vetdingetje ziet ofzo, maar ik heb bijv een kennis en die trekt gerust de volgende outfit aan:
Van die ultrahoge hakken met spikes
Zwarte panty
Leren minirokje (zo kort dat je die band in je panty, die je NIET hoort te zien, ziet) minirokje stopt onder haar buik.
Strak shirt, met dus uitpuilende buik. Veel te strakke mouwen, teveel tiet en bh, EN EN, als KLAP op de vuurpijl, van die rollade touwtjes over haar HELE rug die zich dan strak spannen.
Vond ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij het bovenste jurkje zie ik niet echt rollen, zal door de houding komen, maar op deze foto valt het wel mee.
Ik ook niet hoor. Ja, strak om de kont en heupen (mits niet te dunne stof want dan putjes en alles) en strak om de tieten, dat wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik trek juist nooit meer iets straks aan, dan ben ik te bewust van mezelf.
Zo heb ik blauw/groene pumps met peeptoe die heel mooi in mijn kastje staan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook ultra hoge hakken met spikes.
Ik draag ze niet, maar ze staan zo mooi in mijn kastje met hoge hakken.
Ik weet niet wat voor figuur jij hebt, maar als ik iets niet-straks aantrek lijk ik 10x zo dik. Zo gauw ik een shirt of jurkje of dingetje zonder taille aantrek is alle vorm uit mijn lijf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik trek juist nooit meer iets straks aan, dan ben ik te bewust van mezelf.
Sowieso felle kleurtjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vond ik inderdaad ook.
Sowieso wel een leuk jurkje eigenlijk
Thanks voor de tip, ik ken alleen 'the men who made us fat'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik bekijk op dit moment "the men who made us thin". De man verantwoordelijk voor de schuiving in de BMI (vroeger was tussen 25/27 gezond) werd gesponsord door medicijnfabrikanten. Ouch. Het programma gaat over de enorme financiële benefits voor bedrijven als de normale mensen zich dik gaan voelen. Erg interessant!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Iewww... En toch vind ik het ook altijd wel knap dat mensen gewoon aan durven trekken wat ze willen ook al staat het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik vind het bijzonder. Maar dit is dus die kennis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Iewww... En toch vind ik het ook altijd wel knap dat mensen gewoon aan durven trekken wat ze willen ook al staat het niet.
Ik ben een eckte zandloper, heupen en borsten gelijk, smalle taille. Ik zoek oude foto's van mezelf atmquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor figuur jij hebt, maar als ik iets niet-straks aantrek lijk ik 10x zo dik. Zo gauw ik een shirt of jurkje of dingetje zonder taille aantrek is alle vorm uit mijn lijf.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Tsja, dat is wel smerig. Maar zelfs als ze slank zou zijn waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die uitgemergelde oude vrouwen die er nog zo bij lopen.![]()
Ja, maar strak en ordi moet je COMBINEREN en niet als outfit zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
Ik vind t wel tof. Maar goed dit: http://store.americanapparel.net/product/?productId=rsaah300# is mijn droombroek voor als ik écht ooit slank word. Dus ik hou wel van strak en ordi
Ik heb altijd levi's of dieselquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn vriend laat veel kleding door een coupeuse maken. Stofjes die jij leuk vindt en het past perfect. En niet eens zo duur, vergelijkbaar met winkelprijzen.
[..]
Nu in de uitverkoop. Of even kijken in de Zalande Lounge ofzo, die hadden nu geloof ik Kyuchi jeans.
Brrr.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel smerig. Maar zelfs als ze slank zou zijn waarschijnlijk.
Van die uitgemergelde oude vrouwen die er nog zo bij lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouw heeft echt geen billen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
Ik vind t wel tof. Maar goed dit: http://store.americanapparel.net/product/?productId=rsaah300# is mijn droombroek voor als ik écht ooit slank word. Dus ik hou wel van strak en ordi
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig ben ik helemaal niet van de ordi
Wat heb jij een leuk gezichtje. Panty is ook geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou alleen de bh niet zo doen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik op mijn dunst, is ook nu weer mijn streven.
[ Bericht 7% gewijzigd door friekin_ op 23-08-2013 11:32:32 ]
De hele combi is tequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb jij een leuk gezichtje. Panty is ook geweldig.Zou alleen de bh niet zo doen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Gevonden! Ik, 3 jaar geleden. Ik haal de foto uiteraard weg op een gegeven momentCute! Lekker zomers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik op mijn dunst, is ook nu weer mijn streven.Spoilers!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Gevonden! Ik, 3 jaar geleden. Ik haal de foto uiteraard weg op een gegeven momentSupertof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik op mijn dunst, is ook nu weer mijn streven.![]()
Ik heb wel redelijk wat slanke/lange vriendinnen die een broekmaat 42 dragen vanwege bredere heupen en lange benen hoor!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik blijf het wel raar vinden dat ik op die foto dus maat XL/42 heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je goed!
Dank jullie wel voor de steun. Ik ga me zo eens ouderwets optutten. Wens me succes![]()
En bedankt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]Staat je goed!
Dank jullie wel voor de steun. Ik ga me zo eens ouderwets optutten. Wens me succes
Ja, die is al af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Leuk kleurtje
Gaat een sjaal niet een beetje warm worden vandaag?
Nee, heb deze hele zomer alleen maar jouw korte broeken gedragen. Oprecht, als ze in de was gingen ging ik gewoon een dag niet naar buitenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Jeetje... sorry hoor, maar in van die strakke, ordi dingen zou ik nog niet dood gevonden worden![]()
Ik ben ook wel van een fel kleurtje, een skinny broek of wat alternatiefs, maar die bovenste jurk van al die plaatjes is gewoon drie maten te klein.
Sarabi en Zeester, dragen jullie dat soort outfits nog? Dan moet ik vriendlief even mentaal voorbereiden voor de meet, geloof ik...
Ik neutraliseer de boel wel voor hemquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:05 schreef Tink89 het volgende:
Jeetje... sorry hoor, maar in van die strakke, ordi dingen zou ik nog niet dood gevonden worden![]()
Ik ben ook wel van een fel kleurtje, een skinny broek of wat alternatiefs, maar die bovenste jurk van al die plaatjes is gewoon drie maten te klein.
Sarabi en Zeester, dragen jullie dat soort outfits nog? Dan moet ik vriendlief even mentaal voorbereiden voor de meet, geloof ik...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:05 schreef Tink89 het volgende:
ja sorry, ik vind t niet mooi. Als ze iets met een taille maar wel iets meer "lucht" aan zou doen zou ik haar veel mooier vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:33 schreef Lonaa het volgende:
En weetje, het gaat bij haar nog niet om 1 ding, maar om het totaalplaatje, en dat is ALTIJD zo.
Volgens mij gaat het niet om de vorm van het jurkjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik vragen wat er precies mis is met de vorm van dit jurkje? Ik vind het prima staan namelijk (ok, de print is wat....maf).
[ afbeelding ]
Wat dan? De kleur? De stralende glimlach? De mooie curves? Wat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij gaat het niet om de vorm van het jurkje
Als je deze opmerking in een ander topic/context zou lezen, is het echt zo'n Fok! opmerkingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat dikke vrouwen geen king louie enzo aan moeten trekken. Ik wil die dijen echt niet zien in een jurkje..
Zoals ze nu staat is er niet heel veel mis. Het lijkt er wel op dat als ze normaal staat, het jurkje wat te klein is voor haar kont. Maar goed, er zijn veel ergere voorbeelden inderdaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat dan? De kleur? De stralende glimlach? De mooie curves? Wat?
Enige wat ik zou kunnen opmerken is dus dat de prints wat maf zijn, maar als zij dat nou leuk vindt...
Pics.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:33 schreef friekin_ het volgende:
ik hoop dat het kan wat ik nu aanheb
Gelukkig wil ik geen aandacht op mijn gezicht, sla ik dit even over.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Zeester het volgende:
We kunnen ook allemaal van die heksen dingen aantrekken, wijde linnen broek, wijdvallende top met een felle sjaal om het accent weer naar het gezicht te brengen!
Ja he!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind de print eigenlijk wel heel briljant nu ik er langer naar kijk.
ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig... als ze gaat zitten ziet t er sowieso niet uit, en ik vermoed van de zijkant ook niet...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik vragen wat er precies mis is met de vorm van dit jurkje? Ik vind het prima staan namelijk (ok, de print is wat....maf).
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je deze opmerking in een ander topic/context zou lezen, is het echt zo'n Fok! opmerking
Ik vind al die foto's mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig...maar goed, ik vind dit model bij slanke vrouwen ook niet snel mooi hoor, is persoonlijk.
Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (zonder taille in de kleding is niet altijd meteen vormeloos)
dan zoiets:
[ afbeelding ]
al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat laatste bij haar zelfs nog wel leuk vind staandus ik haal mn eigen verhaal onderuit...
al moet ik zeggen dat ik dit dan wel mooi vind
[ afbeelding ]
Dat eerste setje is leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig...maar goed, ik vind dit model bij slanke vrouwen ook niet snel mooi hoor, is persoonlijk.
Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan zoiets:
[ afbeelding ]
al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat laatste bij haar zelfs nog wel leuk vind staandus ik haal mn eigen verhaal onderuit...
al moet ik zeggen dat ik dit dan wel mooi vind
[ afbeelding ]
Iets met smaken verschillen en dat mag, leuk zelfsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de bovenste juist het leukste.
Dan moet je juist zo'n vrouw posten met goede curves, die alles kan hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk niet mooi, het is propperig, en ik vind t niet mooi dat je de deuk van de navel kan zien. er zit overduidelijk iets van spanx/corrigerend spul onder en ik vind het worstig... als ze gaat zitten ziet t er sowieso niet uit, en ik vermoed van de zijkant ook niet...maar goed, ik vind dit model bij slanke vrouwen ook niet snel mooi hoor, is persoonlijk.
Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan zoiets:
[ afbeelding ]
en dit eigenlijk ook wel.
[ afbeelding ]
vind ide plus size fashion blogs erg leuk trouwens. had t er met een vriendin over, het helpt toch wel voor je zelfbeeld om mooi geklede vollere vrouwen te zien. heb meteen inspiratie om mijn eigen kast "om" te gooien. alleen geen geld![]()
mja, die losser zittende outfits kun je met minder perfecte curves ook aan. die strakkere vind ik van nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan moet je juist zo'n vrouw posten met goede curves, die alles kan hebben
Dus wat ik vandaag aan heb, het is nogal wennen (excuses voor brakke foto, telefoon is brak)quote:
quote:
En voor de liefhebbers: mijn voor 35 euro gescoorde Filippa K sandalen met kurk
Netjes toch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dus wat ik vandaag aan heb, het is nogal wennen (excuses voor brakke foto, telefoon is brak)
[..]
leuk! het zit zelfs best ruim, maar niet lelijk los ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dus wat ik vandaag aan heb, het is nogal wennen (excuses voor brakke foto, telefoon is brak)
[..]
die jurk heb ik in grasgroenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al is die laatste me een beetje te esprit-mama...
dit is op mn dunst in 2008 (scheelt een kilo of 15-20 met die andere foto's, maar ben nog steeds obees hier), in mijn favo jurkje op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik herken mn gezicht bijna niet op andere foto's uit die periodedit is in dezelfde week alleen lach ik niet... ik lijk hier helemaal niet op mezelf (en dit is niet de enige waarop dat zo is).
Kwak
voorlopig? eerst maar eens 10% van mn gewicht afvallen. dat brengt al veel gezondheidswinst mee. dat wil ik dit jaar nog redden eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je dat voorlopig haalbaar is qua afvallen, kwak? Ik vind die foto met de rode jurk aan heel erg mooi
Ja hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die foto met de rode jurk aan heel erg mooi
De kleur staat ook gewoon heel erg goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Sarabi het volgende:
Ja he
Ookal heb je dan misschien nog overgewicht, dat zie je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's 'met kleren' van eerder heb ik wel maar zijn niet om aan te zien.Ik wou een gothic zijn. Laat ik het daar op houden.
[ Bericht 22% gewijzigd door Mokkels op 23-08-2013 12:53:50 ]
nee, daarom is 65 kilo ook absoluut geen doel voor mij en zal het dat nooit worden. ik vind curves best sexy, zoals ik ze toen had.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja he
Ookal heb je dan misschien nog overgewicht, dat zie je niet.
Ja die verhalen herinner ik mij nog welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, daarom is 65 kilo ook absoluut geen doel voor mij en zal het dat nooit worden. ik vind curves best sexy, zoals ik ze toen had.![]()
ik was ook zelfverzekerd, ik flirtte, kreeg mijn eerste vriendje (dat waren weer nieuwe onzekerheden en drama, daarom werkte het niet, en hij was een lul, maar toch), toen dat uit was heb ik ook nog een periode echt wel de zelfverzekerdheid en teh sexinezzz uitgestraald, heb nog een beetje gedate en rare flings gehad... tot het op was, die positieve energie.
maar hej! die heb ik nu weer!joehoe!
hij heeft nu hetzelfde geflikt bij de vriendin die hij na mij kreeg he!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die verhalen herinner ik mij nog wel
Waarom zou het niet haalbaar zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voorlopig? eerst maar eens 10% van mn gewicht afvallen. dat brengt al veel gezondheidswinst mee. dat wil ik dit jaar nog redden eigenlijk.
daarna naar de 100 kilo, daarvoor moet en wil ik meer gaan sporten, die eerste 10% lukt al klooiend met eten ook wel. ik hoop dat dat genoeg scheelt voor mn gewrichten om sporten wat fijner te vinden.
als ik het ritme eenmaal heb, weet ik niet waar ik zal stoppen. maar eens zien wat mn lichaam doet en hoe snel het gaat. die foto in het rode jurkje is nog heel veel kilo's ver weg (50 ongeveer), weet niet of dat haalbaar is.
heb nog 1 week vakantie waarin ik nog wat aanklooi qua ritme en wel gezond tracht te eten, daarna geht's loss met het organiseren van een weekritme, regelmatig sporten, en regelmatig eten
vandaag zit t ritme er in elk geval nog niet in, ik moet nog ontbijten*smeert knäckebröd met pindakaas*
omdat ik dan meer dan 50 kilo moet afvallen, en als ik dat op de voor en door mij gewenste 2 kilo per maand manier doe, dan zal ik in de tussentijd toch ook eens kinderen moeten baren (staat toch ook wel op de planning voor binnen enkele jaren)...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou het niet haalbaar zijn?
als je meer kcal wil eten en niet te vol wilt zitten zou ik je brood mooi wat dikker of rijker beleggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:33 schreef Qwea het volgende:
Luxe probleem! Te veel lekker broodbeleg, te weinig brood
Ik begrijp je helemaal. Ik denk dat je als het om zoveel kilos gaat het echt in stapjes moet bekijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat ik dan meer dan 50 kilo moet afvallen, en als ik dat op de voor en door mij gewenste 2 kilo per maand manier doe, dan zal ik in de tussentijd toch ook eens kinderen moeten baren (staat toch ook wel op de planning voor binnen enkele jaren)...
maar even serieus, ik heb ook een eetstoornisverleden, en als ik íets heb geleerd bij de obesitasgroep is het om geen onrealistische doelen te stellen. op dit moment is 50 kilo eraf nog onrealistisch. misschien haal ik het ooit wel hoor, maar ik ga nu echt niet zeggen "het is haalbaar om x kilo af te vallen" als x groter is dan 20
zwanger worden met zwaar overgewicht is geen aanrader, dan kun je dat beter een jaar uitstellen dan het afvallen opschorten. Mits je nog geen 35 bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat ik dan meer dan 50 kilo moet afvallen, en als ik dat op de voor en door mij gewenste 2 kilo per maand manier doe, dan zal ik in de tussentijd toch ook eens kinderen moeten baren (staat toch ook wel op de planning voor binnen enkele jaren)...
maar even serieus, ik heb ook een eetstoornisverleden, en als ik íets heb geleerd bij de obesitasgroep is het om geen onrealistische doelen te stellen. op dit moment is 50 kilo eraf nog onrealistisch. misschien haal ik het ooit wel hoor, maar ik ga nu echt niet zeggen "het is haalbaar om x kilo af te vallen" als x groter is dan 20
Mja, onrealistisch doel, ik snap je denken wel, maar als je in dat tempo door zou gaan is dat eigenlijk maar 2 jaar. Of denk ik nou weer te positief.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het was ook niet de bedoeling om het afvallen op te schorten, maar 50 kilo is gewoon teveel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwanger worden met zwaar overgewicht is geen aanrader, dan kun je dat beter een jaar uitstellen dan het afvallen opschorten. Mits je nog geen 35 bent natuurlijk.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit trouwens de hele dag in overleggen. Er zit 1 duidelijk obese man bij. Iedereen drinkt thee, koffie of water en eet boterhammen. De obese man had een zak vol hamkaascroissants en zit nu aan een halve liter cola.
Ik haat het als vooroordelen bevestigd worden
Nee snap ik, maar het kan echt voor veel complicaties zorgen, dat bedoel ik, dus het is wel het beste om zoveel mogelijk af te vallen voor je daar mee aan de gang gaat. Al begrijp ik dat het tegen je gevoel in druist. Kijk maar naar de risico'squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het was ook niet de bedoeling om het afvallen op te schorten, maar 50 kilo is gewoon teveel.
ik ben 30 en een half, ik wil een jaar besteden aan afvallen en dan proberen zwanger te worden. daarna weer verder. voor mijn 35e kom ik niet meer uit de categorie zwaar overgewicht vermoed ik... en nooit proberen kinderen te krijgen is geen optie voor me.
ik weet dit, en ben er in de educatiegroep bij de eetstoornisgroep ook al mee om de oren geslagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)en-zwangerschap.html
afvallen is aan de ene kant een simpele rekensom, en aan de andere kant niet zo simpel als je stelt. ik vind 50 kilo in twee jaar een te onrealistisch doel, maar voor hetzelfde geld gebeurt het wel...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, onrealistisch doel, ik snap je denken wel, maar als je in dat tempo door zou gaan is dat eigenlijk maar 2 jaar. Of denk ik nou weer te positief.
oh mag wel hoor. en ik wil ook wel graag zoveel afvallen, maar ik "durf" het niet als doel te stellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
ok, dan zal ik er verder niks meer over zeggen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh mag wel hoor. en ik wil ook wel graag zoveel afvallen, maar ik "durf" het niet als doel te stellen.
en ik ben er gewoon bang voor dat het zo gaat: straks ben ik roomser dan de paus, zorg ik dat ik gezond ben voor ik babies ga maken en lukt het niet meer omdat ik oud ben, gaat mn jongere vent met een ander kindjes maken, blijf ik alleen achter en vreet ik mezelf naar 300 kilo![]()
doemscenario's ik ben er goed in... maar seriously, op zulke momenten kan ik echt heel verdrietig worden dat ik t zo ver heb laten komen en mezelf in zo'n situatie heb gebracht...over dit soort dingen dacht ik de afgelopen jaren dat ik me klem at nog niet na...
Dan heb ik alsnog een luxe probleem omdat er maar 4 dingen op 4 broodjes kunnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je meer kcal wil eten en niet te vol wilt zitten zou ik je brood mooi wat dikker of rijker beleggen
ja behalve de mensen die moeten werken en niet continu kunnen meelezen/-postenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef friekin_ het volgende:
Hebben jullie ook eindelijk een gezicht bij de naam
Maar wel lekker...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Een zak vol hamkaascroissants en een halve liter cola.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef Lonaa het volgende:
he die wasmachine heb ik ook gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wil ik nog even eendoen voor Qwea (ben jaloehoeoeoers
) en een
voor Tink
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Hij is best fijn!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
he die wasmachine heb ik ook gehad!
Verder wil ik nog even eendoen voor Qwea (ben jaloehoeoeoers
) en een
voor Tink
Dat type foto's komt vaak voorbij in het bodybuilderstopic als waarschuwing dat veel van die "voor ik dit idiote pillen dieet ging gebruiken" en "de na foto!!" foto's meestal op dezelfde dag worden gemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:
Even deze foto van Facebook delen. Er zit een kwartier tussen foto 1 en 2
[ afbeelding ]
Zag m ook vanochtend. Echt bizar zeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
dan heeft ze flink gepoept zeg!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
haar gestijld, andere onderbroek aangetrokken en buikspieren aanspannen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Nu doet de foto het welEn ik zou de neiging krijgen die rits open te ritsen
Nog zo'n bizar voorbeeld:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zag m ook vanochtend. Echt bizar zeg.
en een beetje bronzer op de buik denk ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haar gestijld, andere onderbroek aangetrokken en buikspieren aanspannen?
Ik heb een heel erg lieve manquote:
ze heeft extensions ingedaan, ander, beter passend slipje, ze staat meer rechtop, ze lacht op de tweede foto. Ik zie het wel hoor dat je met dat soort dingen een totaal ander beeld kunt creërenquote:
Dus dames, altijd aan je houding denkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoetzuur. Ik had gisteren heerlijk zurequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben aan de opruim.. allee zorgt dat altijd voor een nog grotere bende. Koelkast is zo goed als leeg. Niet erg. Morgen feest. Zondag verjaardag. Ontbijt hebben we nog genoeg.
Maandag lekker boodschapjes doen.
Rode bessen, zijn die zuur?
Ik hou niet van zuur :p Maar toen ik vanmorgen de overnight oats van DE zag, leek het me zo lekker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoetzuur. Ik had gisteren heerlijk zure
Tsja, vroegah at ik rode bessen altijd met een hele grote schep kristalsuiker en toen waren ze mierzoet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ben aan de opruim.. allee zorgt dat altijd voor een nog grotere bende. Koelkast is zo goed als leeg. Niet erg. Morgen feest. Zondag verjaardag. Ontbijt hebben we nog genoeg.
Maandag lekker boodschapjes doen.
Rode bessen, zijn die zuur?
Dan hou je denk ik ook niet van rode bessen. M'n hele mond trekt bij elkaar als ik die dingen eet.. zelfde als met zure matten etc. Erg zuur!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuur :p Maar toen ik vanmorgen de overnight oats van DE zag, leek het me zo lekker!
Hmm om ze zo te eten lijkt me nu niet zon strak plan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, vroegah at ik rode bessen altijd met een hele grote schep kristalsuiker en toen waren ze mierzoet.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dan hou je denk ik ook niet van rode bessen. M'n hele mond trekt bij elkaar als ik die dingen eet.. zelfde als met zure matten etc. Erg zuur!
Nee, maar het blijven zoete jeugdherinneringenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm om ze zo te eten lijkt me nu niet zon strak plan!
Zo at ik grapefruit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, vroegah at ik rode bessen altijd met een hele grote schep kristalsuiker en toen waren ze mierzoet.
Zijn dat reine claudes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Mokkels het volgende:
Ik ga straks weer even de tuin bij m'n vader induiken. Pruimen.En dan vooral de groenen van mijn favoriete boom (waar er elk jaar maar 10 aanzitten ofzo..).
zat ik er niet ver naastquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Australische Mel postte onlangs deze voor-en-na-foto op Instagram en Facebook. Als toelichting schreef ze erbij:
'Moet je mijn transformatie eens zien! Het kostte me 15 minuten.
Mijn geheim? Allereerst heb ik dat suffe telefoonmapje weggedaan, mijn rode bikinibroekje vervangen door een zwarte (want dat is een maat groter en zwart maakt slanker), bruiningscrème opgesmeerd en hair extensions ingedaan.
Ik ben wat rechterop gaan staan met mijn benen iets wijder, heb mijn buik ingehouden, mijn heup een beetje uitgestoken met een gebogen arm erop zodat-'ie dunner lijkt, mijn schouders naar achter gedaan en soort brutale 'Ik ben zo trots op dit resultaat!'-glimlach opgezet.
Ik heb ingezoomd op de voor-foto en uitgezoomd op de na-foto. Ik heb er ook een filtertje overheen gedaan, want met filters ziet alles er geweldig uit.
Wat mijn punt is? Laat je niet misleiden door wat je ziet in tijdschriften en op Instagram. Je krijgt nooit die tientallen andere foto's te zien die ze ook genomen hebben maar die er niet zo voordelig uitzagen.'
Bedankt voor je poging het uit te zoeken, want ik snap er ook nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had heerlijke blauwe bessen van mijn schoonmoeder uit de tuin gekregen![]()
Ik heb trouwens net n.a.v. een opmerking hier geprobeerd om uit te zoeken wat nou het verschil is tussen blauwe bessen en bosbessen maar ik snap er geen kont van.
Ik moest 't even opzoeken maar volgens mij wel. Daar hebben we hier 3 bomen van (en ongeveer 5 normale blauw/paarse pruimen bomen). En eentje is m'n favoriet maar dat zijn echte mini's. Dus 2 cm ongeveer.quote:
wikipedia is je vriend!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had heerlijke blauwe bessen van mijn schoonmoeder uit de tuin gekregen![]()
Ik heb trouwens net n.a.v. een opmerking hier geprobeerd om uit te zoeken wat nou het verschil is tussen blauwe bessen en bosbessen maar ik snap er geen kont van.
Het zijn gewoon allemaal bessen. Blauw of rood. Punt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wikipedia is je vriend!
De blauwe bes (Vaccinium corymbosum) is een plant uit de heifamilie (Ericaceae). Het is een vruchtdragende struik met een hoogte van 1,5-2,5 m. Ten onrechte wordt de blauwe bes vaak aangeduid als bosbes. De bosbes (Vaccinium myrtillus) is echter een andere soort. Het blad verkleurt in de herfst naar vuurrood.
[ afbeelding ]
De blauwe bosbes (Vaccinium myrtillus) is een vaste plant uit de heifamilie (Ericaceae).
Het is een struikje van 15-60 cm hoog (of zelfs iets meer). ... Deze plant is in Europa nauw verwant met de rode bosbes (Vaccinium vitis-idaea), waarmee hybriden gevormd kunnen worden en in Noord-Amerika met Vaccinium membranaceum en Vaccinium parviflorum.
[ afbeelding ]
De rode bosbes kennen we als de "vossenbes" in nederland, en wordt vooral in scandinavië en in oost europa veel gegeten (de rode limonade bij IKEA is vossenbessensmaak)
[ afbeelding ]
alle drie deze soorten horen tot de familie van bosbessen, vaccinium![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaccinium
waarbij de handelsnaam "blauwe bes" geldt voor de blauwe trosbosbes, en de blauwe bosbes bekend staat als "bosbes"
Een zusje van de bosbessen (het algemene geslacht bosbessen) zijn de veenbessen, waar de cranberries weer bij horen (vaccinium oxycoccus), de vossenbessengelei bij IKEA is dus geen cranberry maar rode bosbessengelei!
isa wilde het ook graag weten.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
isa wilde het ook graag weten.
rode bessen zijn trouwens meestal aalbessen als je ze hier koopt, geen rode bosbessen.
aalbessen heb je in wit en rood.
zwarte bessen zijn dezelfde familie (ribes).
cassis is zwarte bessensmaak, niet bosbessen/blauwe bessen.
zo, dat was de hele collegeserie "de bes"
cassis, yum!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
isa wilde het ook graag weten.
rode bessen zijn trouwens meestal aalbessen als je ze hier koopt, geen rode bosbessen.
aalbessen heb je in wit en rood.
zwarte bessen zijn dezelfde familie (ribes).
cassis is zwarte bessensmaak, niet bosbessen/blauwe bessen.
zo, dat was de hele collegeserie "de bes"
Zalmfilet, aardappels uit de oven met rozemarijn en knoflook, broccoli en een dillesaus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb nu al zin om maandag boodschappen te doen!
Iemand nog lekkere gezonde recepte n?
Oeh die vond ik altijd zo vies he.quote:
Dat is de maandag!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zalmfilet, aardappels uit de oven met rozemarijn en knoflook, broccoli en een dillesaus.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:55 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Oeh die vond ik altijd zo vies he.Met die dingen deed ik toen ik klein was altijd wedstrijdje 'hoe ver kan je ze uitspugen'.
Volkorenpizza.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb nu al zin om maandag boodschappen te doen!
Iemand nog lekkere gezonde recepte n?
M'n vader heeft: appels, peren, stoofperen, pruimen (verschillende soorten), kersen, frambozen (rood en oranje), blauwe bessen, aardbeien, bramen, walnoten, hazelnoten, rode bessen, zwarte bessen en kruisbessen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een Japanse wijnbes in mijn tuin.
hoe maak je die saus?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Kipfilet met zelfgemaakte kerriesaus, rijst en heul veul roerbakgroente.
(Ik hou niet van rijst met roerbakgroente, maar af en toe heb ik een kipfilet met kerriesaus craving. Zoals nu. Of ik heb gewoon honger.)
ja maar dat is weer familie van de braam/framboos/rozebottel/roosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een Japanse wijnbes in mijn tuin.
Vroeger hadden wij een vrijstaand huis met een onwijs grote tuin. Daarin stonden:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:56 schreef Mokkels het volgende:
[..]
M'n vader heeft: appels, peren, stoofperen, pruimen (verschillende soorten), kersen, frambozen (rood en oranje), blauwe bessen, aardbeien, walnoten, hazelnoten, rode bessen, zwarte bessen en kruisbessen.
In totaal +/- 60 bomen en 20 struiken. .
Alleen die wespen altijd.. dat is altijd wel verschrikkelijk.
Uitje fruiten, boter, bloem, (dus een roux maken) bouillon, wat kookroom, wat goede kerrie naar smaak.quote:
Kwetsen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij een vrijstaand huis met een onwijs grote tuin. Daarin stonden:
3 soorten appels, peren, stoofperen, kwetsen, kersen, aardbeien. En dan nog de moestuin met o.a. tuinerwten, snijbonen, sperziebonen, andijvie, boerenkool.
Vroeger
door de uitgang naar binnen gaan, dan kom je uit bij de foodmarkt en klantenservice bij de meeste ikea'squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, ik wil ook kerriesaus maken. En nog meer fruit eten.
Ik heb wel net uitgevogeld dat rode bessen zijn in te vriezen.
En ik moet dringend naar Ikea voor de vossenbessenjam want die hoort bij Jamie's Swedish Meatballs. Ik heb er alleen verder niets nodig.
Het is inderdaad een pruimensoort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Mokkels het volgende:
Gevonden!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat ook pruimen waren joh! Die hebben wij ook nog staan.
I know maar het is me te veel moeite om helemaal naar Ikea te gaan voor een pot jam. Maar ik ben zondag in Breda dus dan piep ik even binnen. En neem ik de oatcookies niet mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
door de uitgang naar binnen gaan, dan kom je uit bij de foodmarkt en klantenservice bij de meeste ikea's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |