quote:Op donderdag 14 november 2013 08:16 schreef Aether het volgende:
Voor importeurs: Vita TV schijnt niet Europese en Amerikaanse PSN te accepteren momenteel. Alleen te gebruiken met een Japans account.
Dit was ook het geval met de Vita indertijd IIRC.quote:
Ja, die versie heb ik ook. Gewoon alleen wifi gebruiken is geen probleem. Heb mijn 3G zelfs nog nooit aangehad. Maar de 3G versie was nou eenmaal goedkoper.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef tennis_jongen het volgende:
Als ik 3G+wifi kan ik ook alleen met wifi spelen
Ja is best raar. Bij Bart Smit de 3G wifi met killzone 200 euro. Zonder killzone 250quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja, die versie heb ik ook. Gewoon alleen wifi gebruiken is geen probleem. Heb mijn 3G zelfs nog nooit aangehad. Maar de 3G versie was nou eenmaal goedkoper.
Ik heb de 3G versie destijds voor 150,- gekocht, Wifi versie was toen 175,-. Ze moesten van de voorraad af, en de 3G versie verkocht nou eenmaal voor geen meter. Goede deal voor mijquote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ja is best raar. Bij Bart Smit de 3G wifi met killzone 200 euro. Zonder killzone 250
Persona 4, Escape Plan, Guacalmelee, Super Stardust Delta, Killzone en evt Soul Sacrifice en Dragon's Crown als je wat meer into Japanse games bent.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:31 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik heb hem![]()
Welke games zijn een must
Idd. Dan is het compleet!quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:16 schreef sp3c het volgende:
das een mooi rijtje om mee te beginnen ja
ik zou Uncharted er ook bijzetten en Tearaway pre-orderen
Ik hou niet echt van zulke spellen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Persona 4, Escape Plan, Guacalmelee, Super Stardust Delta, Killzone en evt Soul Sacrifice en Dragon's Crown als je wat meer into Japanse games bent.
Allemaal niet of alleen Japans georienteerd niet? In het eerste geval kan de Vita dan wellicht wel eens tegen gaan vallen. Of je moet helemaal ondersteboven zijn van remote play met de PS4.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:09 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van zulke spellen.
Ik ga uncharted en fifa 14 sws kopen.
Japansquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Allemaal niet of alleen Japans georienteerd niet? In het eerste geval kan de Vita dan wellicht wel eens tegen gaan vallen. Of je moet helemaal ondersteboven zijn van remote play met de PS4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |