Nice!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Miniem het volgende:
http://www.ainol-novo.com(...)-android-tablet.html
Die
Goed zo Vaduz!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Van daar naar hier gaat telkens soepeltjes!
M'n dag was wel tof. Viel me het meest mee van de 6 dagen tot nu toe.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
off-topic: vanavond maar eens frieten halen, dat afvallen gaat wel erg hard de laatste tijd (77 nu, daar mag niet al te veel meer van af).
Morgen nog!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Goed zo Vaduz!Heb je nu ook weekend?
Woah, lange week!quote:
Ik hoop het, vandaag was het eigenlijk te warm. Had snel een droge bek. (gelukkig bidon met water bij'quote:
Wow, dat is wel veel.ik neem aan dat al die overuren een extra toeslag bevatten??quote:Ik zit nu aan 46 uur. Nog 10 voor de boeg. Whoopp.
Yes, 150%. Maar het is wel dubbel afzien aan het eind van de dag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Wow, dat is wel veel.ik neem aan dat al die overuren een extra toeslag bevatten??
Kan ik me goed voorstellen, Bos! Hopelijk vandaag 'gewoon' lekker weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het, vandaag was het eigenlijk te warm. Had snel een droge bek. (gelukkig bidon met water bij'
Lekker biertje pakken en ontspannen vanavondquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat ben ik blij, nog nooit zo'n zin in het weekend gehad. Vanavond nog wel buurtfeest. Maar dat is relaxed eten en drinken.
Het was beter weer gelukkig. Morgen nog en dan 2 dagen vrij..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, Bos! Hopelijk vandaag 'gewoon' lekker weer.
Het klinkt lachwekkend en als de ochtend from hell!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ik zou vanochtend om een uur of 11 door een ex collega opgehaald worden om wat dossiers naar kantoor te brengen omdat zij geen sleutel meer heeft en in Amsterdam woont.
Smst ze me om 9 uur al wakker, ik lag om 3 uur in mijn nest.
Of het eerder kon.
Dus ik snel snel douchen, met de honden naar buiten, en daar drie kwartier staan wachten want ze was verdwaaldHet ging ook nog eens hard regenen.
Ze reed ons drie keer bijna deaud![]()
Uiteindelijk was ik pas om 11 uur weer thuis.
Godnondeju
Sterkte en succes, dat is idd vol aan de bakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
We hebben wel onwijs gelachen, maar het was wel echt hell
![]()
En nu moet ik twee honden gaan scheren, drie honden wassen, wafels bakken, mijn huis helemaal poetsen, en dan komt Thessa logeren, en ik heb hooooooooofdpijn
Whehehe, als iemand dit toch over je zou zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze had net een nieuwe auto, maar ze kon in de vorige ook al totaal niet rijden.
Wow wat een tof ding!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef Pagan het volgende:
Gisteren stond hier iemand met een Elliptigo, net een cross-trainer met wielen, ik mocht er even een stukje op rijden. Onwennig, nog wat wiebelig maar wel gaaf. Lijkt me niks voor jouw collega oh-oh.
[ afbeelding ]
Vaduz, hoe ist op de vrije dag? Was het buurtfeest nog wat?quote:
Was gezellig, niet briljant. Nu lekker niksen. Probeerde wat voor de krant, maar dat schuif ik door naar morgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz, hoe ist op de vrije dag? Was het buurtfeest nog wat?
Wapperden de haren fijn? Wat een goed idee trouwens!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was gistermiddag in de duinen, wat was het zalig, hoog en een breeze windEn uitzicht
Awwwwwwwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:18 schreef Strega het volgende:
Wisten jullie dat Kees bij beunde?![]()
[ link | afbeelding ]
Gelijk heb je, doe maar even de benen omhoog na zo'n drukke weekquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was gezellig, niet briljant. Nu lekker niksen. Probeerde wat voor de krant, maar dat schuif ik door naar morgen.
Was echt zalig, temperatuur was zo'n beetje ideaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wapperden de haren fijn? Wat een goed idee trouwens!
Oh nee hé. Gelukkig dat het weer bijgetrokken isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Kees in de jonge dagen dan!
Poeh, we waren net even wandelen en Chico begon als een gek te stuipen met zijn achterpoot. Doodeng, heel hevig ook, maar hij was wel goed alert en zo. Ik kon hem amper dragen zo erg was het.
Naar huis gegaan, weekend da gebeld, die zei dat we het toch maar twee uurtjes aan moesten kijken.
Hij heeft net een tukkie gedaan en nu is het over
Wat een apart dingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef Pagan het volgende:
Gisteren stond hier iemand met een Elliptigo, net een cross-trainer met wielen, ik mocht er even een stukje op rijden. Onwennig, nog wat wiebelig maar wel gaaf. Lijkt me niks voor jouw collega oh-oh.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:18 schreef Strega het volgende:
Wisten jullie dat Kees bij beunde?![]()
[ link | afbeelding ]
Bah akeligquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Kees in de jonge dagen dan!
Poeh, we waren net even wandelen en Chico begon als een gek te stuipen met zijn achterpoot. Doodeng, heel hevig ook, maar hij was wel goed alert en zo. Ik kon hem amper dragen zo erg was het.
Naar huis gegaan, weekend da gebeld, die zei dat we het toch maar twee uurtjes aan moesten kijken.
Hij heeft net een tukkie gedaan en nu is het over
Yes! Sinds kwartiertje pas.quote:
Ik moet toch eens vaker de gids raadplegen, ik schakel altijd te laat inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |