Ik heb even geen zin op te cappen, klik gewoon op de Tweet.twitter:BeingBBUK twitterde op donderdag 22-08-2013 om 18:25:19#CBB house - The Diary Room chair http://t.co/i96v6P1ysO reageer retweet
twitter:bbspy twitterde op donderdag 22-08-2013 om 18:57:54The safe house has had a lick of paint - I wonder who'll be moving in there? #cbb http://t.co/DWObVGyf3Q reageer retweet
twitter:bbspy twitterde op donderdag 22-08-2013 om 18:55:30The living area is now a garish purple... #cbb http://t.co/7wqV18AQnB reageer retweet
En die doet dus toch niet mee. Maar "gelukkig" ken ik Charlie van Geordie Shorequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken alleen Bill Oddie, de vogeltjesmeneer.
Zelden heb ik zo'n zooitje ongeregeld gezien. Dronken, doorgesnoven of stapel mesjogge.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
En die doet dus toch niet mee. Maar "gelukkig" ken ik Charlie van Geordie Shore
Ja dat stukje was echt irritant! Ik heb echt medelijden met die mensen, hun geduld wordt echt op de proef gesteld. Het sarcastische gezicht van Charolotte was ook echt grappig toen ze zei "You are not going to die"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef JaneDoe het volgende:
wheheh, ze maken nu al het stemmetje van courtney belachelijk
en dat gehuil om die bunny van dr...die gaat t nog zwaar krijgen
Volg Ermmm op Twitter:quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:56 schreef Smash-it het volgende:
Heb net de launch gezien. Nu wil ik meer! Hoe wat waar?
Deze is top! Thx!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef akveor het volgende:
BB Couch potatoes
http://www.bbcouchpotatoes.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die cult club vind ik echt zo'n BS. Dat had voor mij echt niet gehoeven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Oh, dan zeg ik even niks meer. Veel plezier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:22 schreef DjinN het volgende:
Ben de launch aan het kijken.
Ik vind Abs en Louie nu al geweldig![]()
Oh maakt niet uit johquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan zeg ik even niks meer. Veel plezier.
Nee, kijk eerst rustig. Ik vind dat zelf ook niet leuk, dat spoilergedoe.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:31 schreef DjinN het volgende:
Oh maakt niet uit johSpoilers of niet, ik kijk toch wel
![]()
Dankjewel!
Zij is ook nog eens een enorme roddeltante.quote:
Ik denk dat Screech, Abz en Ron redelijke figuren zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij is ook nog eens een enorme roddeltante.
Ik vind het een freakshow. Die Amerikaan, Screech uit Saced by the Bell, vond ik wel grappig zo nu en dan.
Ik ook en ik kijk juist voor haarquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef DjinN het volgende:
Elke keer als ik Courtneys stem hoor heb ik de neiging mijn geluid te muten![]()
whyyyyyyyyyyyyyyyyyy???quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef DjinN het volgende:
Elke keer als ik Courtneys stem hoor heb ik de neiging mijn geluid te muten![]()
Yup, leuke, gezellige keuvel show. Psych on the side vind ik ook erg leuk met AJ en Ian en de 3 'psychs'. Vooral Judy vind ik geweldig. Ook leuk is dat er vroegere house mates komen opdraaien. Rylan is vaak te en te slef obsest. Die mogen ze wel schrappen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef DjinN het volgende:
Kijken jullie trouwens ook naar Big Brother Bits On The Side ?
Come again????quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:35 schreef DjinN het volgende:
Ik kan werkelijk niet geloven dat Lauren pas 35 is![]()
![]()
Ja echt ik meen het! Ik geloofde het eerst ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Come again????
Ik vind het echt zo'n vreemd type. En dan heb ik het niet over het transgender zijn. Ze spoort gewoon niet.
BOTS is echt heul leuk, ik kijk altijd. Je ziet er ook filmpjes (exclusives) en nieuws. Aanrader, vooral als Emma het presenteert.
Hier is Scrut het wrs niet mee eens. Die is nogal weg van AJ.
Drugs zou zomaar kunnen. Wazig type.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:27 schreef DjinN het volgende:
Ja echt ik meen het! Ik geloofde het eerst ook nietToen heb ik eens zitten Googlen, en het is gewoon echt zo
Het staat onder andere op haar wikipagina . Ik denk elke keer dat ze dronken is of aan de drugs ofzo zit
BOTS is idd leukHelen Flanagan mogen ze uit het panel gooien, domme doos. Rylan kan ik wel om lachen
![]()
The twins ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Drugs zou zomaar kunnen. Wazig type.
BOTS heeft elke dag een ander panel. Vanavond o.a. the twins volgens mij.
Niet dat ik daar nou echt op zit te wachten.
toen ze zei dat ze 15 jaar geleden op haar 21ste haar geslachtoperatie had ging ik er vanuit dat ze bedoelde 50 jaar geleden...tot dat t later weer aan de orde kwam en ik t de eerste keer dus goed had verstaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:35 schreef DjinN het volgende:
Ik kan werkelijk niet geloven dat Lauren pas 35 is![]()
![]()
De tweeling uit de laatste BBUK. Bolle en Boller.quote:
Ze waren allebei stomdronken en bleven elkaar maar uitdagen (was te zien op de LF). Echt slaan heb ik niet gezien, alleen wat getrek en geduw.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:44 schreef akveor het volgende:
WTF? Politie doet onderzoek,
http://www.dailystar.co.u(...)y-Mario-inside-house
HAHAHAHAHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:58 schreef beequeen het volgende:
Was ze weer dronken?
[ afbeelding ]
Met dank aan: http://twitpic.com/daqv6l![]()
Ja, ik lig ook in een deuk om haar. Ze heeft ook al in haar dronken kop in haar bed gepiest. (als het echt is, that isquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
HAHAHAHAHIk vind haar zo geniaal he
Ik denk eerder dat ze het allemaal een beetje speelt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik lig ook in een deuk om haar. Ze heeft ook al in haar dronken kop in haar bed gepiest. (als het echt is, that is)
Ja zoiets postte ik eerder ook. Ze is gepokt en gemazeld als rls-sterretje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder dat ze het allemaal een beetje speelt eerlijk gezegd.
Jaaaa zoiets zei ik al eerder! Daarom heb ik ook zoveel respect voor die meid, terwijl ze zo jong isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef Smash-it het volgende:
Heb dag 1 t/m 5 gezien en een paar keer bits on the side. Ik vind het leuk! Ik ben begonnen met kijken voor Charlotte en Courntey en die amuseren me ook het meeste. Ik had het niet verwacht, maar Courtney is dus best wel lief. Die doet geen vlieg kwaad en roddelt niet en helpt iedereen. Alleen vraag ik me af hoe haar 50 jarige man al drie jaar elke dag naar haar kan luisteren. Misschien is ie doof en kijkt ie alleen maar naar haar.
Wie zou er gaan winnen?! Benieuwd!
Oh en het lijkt me leuk als iedereen zich verkleed als Courtney voor haar verjaardag.
Jaaa, ze doet zich naïef en lomp voor, maar eigenlijk weet ze gewoon heel goed dat ze zich zo populair maakt bij het publiek....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja zoiets postte ik eerder ook. Ze is gepokt en gemazeld als rls-sterretje.
Veel respect niet, maar ze valt me inderdaad helemaal niet tegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Jaaaa zoiets zei ik al eerder! Daarom heb ik ook zoveel respect voor die meid, terwijl ze zo jong is
Liever een netje knoflook dan die kop én stem van Charlotte telkensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom laten ze elke keer een netje knoflook zien?
Ik heb echt geen last van Charlotte eigenlijk. Van niemand tot nu toe maar ik kende ook niemand behalve Courtney en Dustin voor ik dit ging kijken. Ik vind die oudere mannen wel suf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Liever een netje knoflook dan die kop én stem van Charlotte telkens
Net een klein weekje, dus je kan nog een inhaalslag doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wist niet dat het al begonnen was
Ow dit wil ik volgen! Charlotte
Het is toch gewoon via youtube terug te zien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Net een klein weekje, dus je kan nog een inhaalslag doen
Ik moet wegens tijdgebrek ook nog 4 afleveringen terugkijken. Thank god voor nieuwsgroepen
Ja ik heb ze allemaal gevonden, gedownload en op mediaplayer gezetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Net een klein weekje, dus je kan nog een inhaalslag doen
Ik moet wegens tijdgebrek ook nog 4 afleveringen terugkijken. Thank god voor nieuwsgroepen
Ja en boeiend?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:22 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer. Zo laat inschakelen en volgen. Sorry, maar dan kun je ook spoilers verwachten.
Ok, verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en boeiend?
Ik zeg toch nergens dat je niet mag spoileren![]()
Sinds vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat ik Celebrity BB kijk.
Hoe lang zitten ze in dat huis?
Ik raakte in de war met dit topic namelijk : RLS / Big Brother UK 14 2013 #2 - What's the secret? The end is near.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/bbukc3#/w/6673444288/4
Deze wel. Kan zijn dat-ie al vol zit, trouwens.
Thnxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/bbukc3#/w/6673444288/4
Deze wel. Kan zijn dat-ie al vol zit, trouwens.
Ben blij dat Ron er uit is! De rest kan nog wel voor entertainment zorgen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:22 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer. Zo laat inschakelen en volgen. Sorry, maar dan kun je ook spoilers verwachten.
Danielle is out en Ron, Charlotte, Lauren, Louie are up for eviction.
Zeg dat wel, ik viel bijna in slaap bij BB Bots tijdens het interview met hem.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben blij dat Ron er uit is! De rest kan nog wel voor entertainment zorgen!
Het zal een leuke opa zijn voor zijn kleinkinderen, maar hij hoorde niet thuis in het CBB house.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg dat wel, ik viel bijna in slaap bij BB Bots tijdens het interview met hem.
Sterkte... Er zijn belangrijkere dingen dan CBB maar ik kan me ook voorstellen dat het even voor afleiding zorgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal een leuke opa zijn voor zijn kleinkinderen, maar hij hoorde niet thuis in het CBB house.
Ik heb een absolute rotweek achter de rug. Een dierbaar persoon is mij plotseling ontvallen en vandaag was de crematie.. Ik hoop volgende week weer normaal mee te kunnen posten.
Sterkte Beequeenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal een leuke opa zijn voor zijn kleinkinderen, maar hij hoorde niet thuis in het CBB house.
Ik heb een absolute rotweek achter de rug. Een dierbaar persoon is mij plotseling ontvallen en vandaag was de crematie.. Ik hoop volgende week weer normaal mee te kunnen posten.
Klopt, maar ik vind Sophie en Lauren ook 3x niks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:09 schreef Smash-it het volgende:
Ben blij dat Ron er uit is! De rest kan nog wel voor entertainment zorgen!
De "Keep the freak in" vote. Gisteravond was ze ook nog laat op, ze heeft haar gezicht verbrand met de stijltangquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind Sophie en Lauren ook 3x niks.
Lauren ligt volgens mij de hele dag op bed en duikt er 's avonds ook vroeg in. Alleen eergisteravond niet, toen werd ze laat door BB naar de DR geroepen omdat ze Courtney iets van pillen had gegeven. Zij gokt volgens mij op "the sympathy vote".![]()
Mario schijnt wel een kanshebber te zijn. In de realityserie waarin hij zit is hij een bad guy maar in CBB komt hij goed voor de dag.quote:Sophie is gewoon een bitch en denkt te kunnen scoren door met Mario te flirten. Jammer dan, gaat 'm niet worden.
Haha, ja heel druk gehad met werk. Nu eindelijk wat rustiger en weer tijd om heerlijk doelloos reality tv te volgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:32 schreef beequeen het volgende:
Bedankt, al is het totaal Off Topic, sorry.
Wel leuk dat mr. Smash-it ook meepost. Long time, no see.![]()
Yep. Verschrikkelijke vent.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn er nog meer die een hekel hebben aan Louie??? Gadver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Sophie is wel een super zeikwijf zeg. Ze wil naar huis, is bored, kan niet slapen en schaamt zich ervoor dat ze in het huis zit.
Rot dan lekker op als je zo baalt.
Carol is echt elke avond dronken hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 2 september 2013 15:26 schreef beequeen het volgende:
Spoiler i.v.m. noms.Ze krijgen niet betaald hè als ze vrijwillig vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Sophie is wel een super zeikwijf zeg. Ze wil naar huis, is bored, kan niet slapen en schaamt zich ervoor dat ze in het huis zit.
Rot dan lekker op als je zo baalt.
Carol is echt elke avond dronken hè?_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Occupational hazard. Ze zit amper een week in het huis. Hoeveel inkomsten kan ze misgelopen zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 18:20 schreef akveor het volgende:
Ze krijgen niet betaald hè als ze vrijwillig vertrekken.
Echt niet.quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch zouden ze er eens over moeten nadenken om bij CBB ook met een prijs voor de winnaar te komen. Sommigen vertrekken wel heel gemakkelijk, Ron was zelfs zichtbaar blij...
Natuurlijk hebben sommigen al genoeg geld maar voor de meesten die nu in het huis zitten zou 100.000 pond toch een leuke aanvulling van hun inkomen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door beequeen op 02-09-2013 20:21:57 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 2 september 2013 19:22 schreef beequeen het volgende:
Ik spoiler het maar. Geen idee waar jullie zijn met kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was ze blij om hem te zien.... not.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze keek vooral naar haar eigen spiegelbeeld en de ring om haar vinger.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat was ze blij om hem te zien.... not.
Nee, er gonzen wel wat geruchten maar dat zal wel niet bekend gemaakt mogen worden. Er wordt soms over tonnen gesproken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het bekend hoeveel de housemates krijgen om mee te doen? Ik begrijp uit jullie comments dat het voor hun salaris niet uitmaakt hoe lang ze in het huis zitten?
Je kan die ook beter overdag kijken...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef beequeen het volgende:
LF kijken is dus ook zinloos. Slapende mensen, that's it.
Ik heb die uitzending wel als mp4 bestand.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik deze 2 wel.
Celebrity Big Brother S12E13
Celebrity Big Brother S12E11
Maar nu kan ik nergens die uitzending er tussen vinden
Ik haal niks meer binnen met nzb, omdat torrent ook wel goed en snel gingquote:Op woensdag 4 september 2013 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending wel als mp4 bestand.
Hij staat op nzb index en irc.
Eventueel wil ik hem wel even in m'n dropbox zetten.
Maar dan ff via PM.
Zie PMquote:Op woensdag 4 september 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal niks meer binnen met nzb, omdat torrent ook wel goed en snel ging
Zie PM
En AJ is veel beter zonder hem of als hij zich eens wat bescheidener opstelt. Die show die Rylan alleen doet op zondag heb ik slechts één keer gezien. Dat was echt verschrikkelijk, dat ging echt alleen maar over hem.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef akveor het volgende:
Tering dat BOTS op zondag gaat ook werkelijk alleen over Rylan zelf. Ben ik nog presentator. Who is gonna steal my crown...? I was in the house we put a jar in front... en dan hebben ze een leuk raadspelletje en dan weet meneer het na 2 woorden. Hij wordt steeds vervelender. De laatst dagen zal wel alleen over zijn crown gaan. So not funny... hij heeft echt AJ nodig voor iets van balans...
* akveor skipped ook de kwis vanwege; is Rylan doing a good job on the outside...
Ja, dat was grappig. Maar Carol vindt zichzelf zo leuk. Ik kan daar niet goed tegen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Carol had bij terugkomst gister wel een geweldige opmerking aan het adres van Courtney. Iets in de lijn van: "Courtney, we will never ever have a meaningful conversation together al long as we are surrounded by mirrors."
Ja jammer dat ze er nog niet uit zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Lauren is inderdaad nachtmerrie-materiaal, brrrr. Louie trouwens ook, wat een griezel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Lauren Harries’ parents visit her in Celeb BB house?
Posted September 9 2013 by Matt Scott
Lauren Harries' parents visit her in Celeb BB house?
Celebrity Big Brother summer 2013 has come under fire from fans after Louie Spence claimed Lauren Harries has seen her parents in the house.
During yesterday’s ‘double trouble’ task – in which housemates were joined to another for the day – each pair was given another duo’s letters from home and told to destroy one of them.
As a result, Abz, Carol, Mario and Vicky received messages from their loved ones, while the rest of the group went without.
Louie and Charlotte were especially upset with the latest turn of events – with Louie later going to the Diary Room to complain directly to Big Brother.
During last night’s live feed – broadcast on the official website – the dancer returned to the house and revealed why, saying: “I’ve just made it clear to them. I said I’m f***ed off, I’d like to have contact from my family, not through a letter, just to know they’re OK.”
He added: “I’m saying everybody in here has had contact apart from us two. Courtney, cause her husband was famous. Lauren heard that her family…”
At this point, the sound was cut off. When it returned, he continued his rant: “Regardless of what reasons, it’s human nature. You all deserved your letters, it was a task and you got them.
“Courtney got to see her husband, it was mainly because he was famous and it was good for the show, and also Lauren got to see her parents, regardless of why, she’s got to see them.”
Louie’s comments have sparked fury among Big Brother viewers, as, if they’re true, it would mean producers have covered up Lauren’s meeting and potentially broken the ‘no contact with the outside world’ rule.
However, so far neither the show nor Lauren’s family have confirmed whether the alleged meeting took place.
Traditionally, prior to entering the house, housemates are allowed to give producers a limited list of personal issues they’d like to be informed of should they occur.
During the last Celebrity series, producers attracted widespread criticism for concealing the fact that Rylan Clark left the house on multiple occasions to rehearse for a tour.
Wat een kluchtquote:Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef beequeen het volgende:
Tsja, ik weet niet of Louie het bij het rechte eind heeft, maar het zou me niks verbazen.![]()
Die brieven zijn ook zo'n onzin. Ze zitten 3 weken in totaal in dat hok. For crying out loud.
[..]
Ze loog gewoon toen ze zei dat ze niet op Mario valt, zelfs als ze single was geweestquote:Op woensdag 11 september 2013 12:28 schreef -Peach het volgende:
Volgens mij wil Courtney zo graag naar huis voordat ze echt de fout in gaat
Yep! Ik vond het wel goed dat ze er eens een keer mee geconfronteerd werd want het was inderdaad awkward!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ze loog gewoon toen ze zei dat ze niet op Mario valt, zelfs als ze single was geweest
Courtney wil heul niet naar huis, die wil gewoon winnen. Punt!quote:Op woensdag 11 september 2013 12:28 schreef -Peach het volgende:
Volgens mij wil Courtney zo graag naar huis voordat ze echt de fout in gaat
Dat woord zocht ik idd, zo klinkt ze ook!!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:19 schreef -Peach het volgende:
Ben nu dag 20 aan het kijken, Lauren lijkt op een gierkuiken. En wat is die Danielle zuur zeg!
Zijn snor/halve baard heeft dezelfde vorm als de smileymondquote:
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef -Peach het volgende:
[..]
Zijn snor/halve baard heeft dezelfde vorm als de smileymondIk vind 'm wel wat hebben, al weet je natuurlijk nooit of het zijn ware aard is...bij geen van de bewoners trouwens. Behalve misschien Carol, das gewoon een achterbakse feeks.
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:05 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja hij is geen relatiemateriaal en normaal absoluut niet mijn type, maar hij heeft iets mysterieus waardoor hij voldoende is voor wat actie
Hoi Roevka, ik zal mijn mond houden hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef akveor het volgende:
Ik niet want ik loop nog een week achter...
Hier snap ik echt helemaal niks van.quote:bbspy - Big Brother UK
5ive singer ABZ LOVE is the bookies' favourite to be crowned the winner of Celebrity Big Brother tonight! Find out the latest betting odds here...
quote:BigBFansUK @BigBFansUK 3h
@danielle_marr Danielle what happened to Sophie last night? Haha she just vanished.
Danielle Marr @danielle_marr 3h
Yes she vanished offset as she was throwing her umbrella at the fans & giving the finger & security assisted her off @BigBFansUK #FACT
4 zelfs. Pre-show, Finale in 2 gedeeltes en BBBOTS.quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Final part 1 ga ik nu kijken.
Waarom in 3 afleveringen
ik heb alleenquote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
4 zelfs. Pre-show, Finale in 2 gedeeltes en BBBOTS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |