quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/bbukc3#/w/6673444288/4
Deze wel. Kan zijn dat-ie al vol zit, trouwens.
Thnxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/bbukc3#/w/6673444288/4
Deze wel. Kan zijn dat-ie al vol zit, trouwens.
Ben blij dat Ron er uit is! De rest kan nog wel voor entertainment zorgen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:22 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer. Zo laat inschakelen en volgen. Sorry, maar dan kun je ook spoilers verwachten.
Danielle is out en Ron, Charlotte, Lauren, Louie are up for eviction.
Zeg dat wel, ik viel bijna in slaap bij BB Bots tijdens het interview met hem.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben blij dat Ron er uit is! De rest kan nog wel voor entertainment zorgen!
Het zal een leuke opa zijn voor zijn kleinkinderen, maar hij hoorde niet thuis in het CBB house.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg dat wel, ik viel bijna in slaap bij BB Bots tijdens het interview met hem.
Sterkte... Er zijn belangrijkere dingen dan CBB maar ik kan me ook voorstellen dat het even voor afleiding zorgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal een leuke opa zijn voor zijn kleinkinderen, maar hij hoorde niet thuis in het CBB house.
Ik heb een absolute rotweek achter de rug. Een dierbaar persoon is mij plotseling ontvallen en vandaag was de crematie.. Ik hoop volgende week weer normaal mee te kunnen posten.
Sterkte Beequeenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal een leuke opa zijn voor zijn kleinkinderen, maar hij hoorde niet thuis in het CBB house.
Ik heb een absolute rotweek achter de rug. Een dierbaar persoon is mij plotseling ontvallen en vandaag was de crematie.. Ik hoop volgende week weer normaal mee te kunnen posten.
Klopt, maar ik vind Sophie en Lauren ook 3x niks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:09 schreef Smash-it het volgende:
Ben blij dat Ron er uit is! De rest kan nog wel voor entertainment zorgen!
De "Keep the freak in" vote. Gisteravond was ze ook nog laat op, ze heeft haar gezicht verbrand met de stijltangquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind Sophie en Lauren ook 3x niks.
Lauren ligt volgens mij de hele dag op bed en duikt er 's avonds ook vroeg in. Alleen eergisteravond niet, toen werd ze laat door BB naar de DR geroepen omdat ze Courtney iets van pillen had gegeven. Zij gokt volgens mij op "the sympathy vote".![]()
Mario schijnt wel een kanshebber te zijn. In de realityserie waarin hij zit is hij een bad guy maar in CBB komt hij goed voor de dag.quote:Sophie is gewoon een bitch en denkt te kunnen scoren door met Mario te flirten. Jammer dan, gaat 'm niet worden.
Haha, ja heel druk gehad met werk. Nu eindelijk wat rustiger en weer tijd om heerlijk doelloos reality tv te volgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:32 schreef beequeen het volgende:
Bedankt, al is het totaal Off Topic, sorry.
Wel leuk dat mr. Smash-it ook meepost. Long time, no see.![]()
Yep. Verschrikkelijke vent.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn er nog meer die een hekel hebben aan Louie??? Gadver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Sophie is wel een super zeikwijf zeg. Ze wil naar huis, is bored, kan niet slapen en schaamt zich ervoor dat ze in het huis zit.
Rot dan lekker op als je zo baalt.
Carol is echt elke avond dronken hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op maandag 2 september 2013 15:26 schreef beequeen het volgende:
Spoiler i.v.m. noms.Ze krijgen niet betaald hè als ze vrijwillig vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Sophie is wel een super zeikwijf zeg. Ze wil naar huis, is bored, kan niet slapen en schaamt zich ervoor dat ze in het huis zit.
Rot dan lekker op als je zo baalt.
Carol is echt elke avond dronken hè?_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Occupational hazard. Ze zit amper een week in het huis. Hoeveel inkomsten kan ze misgelopen zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 18:20 schreef akveor het volgende:
Ze krijgen niet betaald hè als ze vrijwillig vertrekken.
Echt niet.quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch zouden ze er eens over moeten nadenken om bij CBB ook met een prijs voor de winnaar te komen. Sommigen vertrekken wel heel gemakkelijk, Ron was zelfs zichtbaar blij...
Natuurlijk hebben sommigen al genoeg geld maar voor de meesten die nu in het huis zitten zou 100.000 pond toch een leuke aanvulling van hun inkomen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door beequeen op 02-09-2013 20:21:57 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |