homewrecker!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:48 schreef beequeen het volgende:
Hilarisch joetoepje. Hazel over de zeik en Gina babbelt rustig door.
Ik geloof dat meerderen iets gekregen hebben waar ze niet over mogen praten ...Sophie doet ook al zo raar in de life feedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat met dat telefoongesprek zit. Als Gina dat als enige heeft gehad zou dat een slechte zaak zijn.
twitter:
Spreekt voor zich..twitter:Hazelosullivan1 twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:14:01@PaulWilder Not us…. Gina has gotten the easiest ride through this years BB #TeamHazel reageer retweet
Ze is wel de enige die ermee wegkomt, denk ik. De kijker zou Hazel of Charlie in die rol een stuk negatiever ervaren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:16 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Spreekt voor zich..twitter:Hazelosullivan1 twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:14:01@PaulWilder Not us…. Gina has gotten the easiest ride through this years BB #TeamHazel reageer retweet
Waar ik tegenaan hik is eigenlijk dat niemand Gina durft aan te pakken,.....behoudens Hazel dan,...die hoogstwaarschijnlijk morgen vertrektquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is wel de enige die ermee wegkomt, denk ik. De kijker zou Hazel of Charlie in die rol een stuk negatiever ervaren.
twitter:PaulWilder twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:45:43A fundamental rule of Big Brother is 'no contact with the outside world'...unless you're Gina #bbuk @bbbots reageer retweet
Het is een double edged sword... het gevaar is dat een bewoner afgerekend wordt door het publiek.... te faveure van van bijv. een dove housemate die helemaal geen contact heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:19 schreef beequeen het volgende:
Queen Bee mocht bellen met haar BF als "the workers" nog 400 potten honing zouden produceren. En zo geschiedde. Ik vind het echt belachelijk, ook al ben ik een groot fan van Gina.
Hazel en Gina at it again.
Gaat BB te ver?
Het is wel op het randje af en toe.
Die zijn toch van de laatste Duitse Big Brother?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef snetje het volgende:
Nu ik de boyfriend van Gina zie.. doen ze me aan dit koppel denken![]()
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn toch van de laatste Duitse Big Brother?
Inderdaad, heb eigenlijk al geen zin meer om het elke dag te volgen. Was toch wel een Hazel aanhanger, pittig wijfie!quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:03 schreef akveor het volgende:
Tough cookie... eigenlijk wel jammer dat ze er uit is.
Prima housemate!
Maar ook wel erg realistisch. Ze heeft haar doel bereikt. 10 Dagen voor het einde eruit geknikkerd om nog maximaal te profiteren van alle media aandacht. Als dat in de finale gebeurt gaat alle aandacht uit naar de winnaar. Ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Hazel liet zich wel heel erg van de kille kant zien gisteravond. Ze hield zo ontzettend veel van de twins maar moest toch wel heel lang nadenken of ze ze ooit nog eens zou willen ontmoeten na BB. Daar was ze nog niet zeker van maar ze zou ze vast een keertje bellen.
Wtf, hoe klein is het verschil tussen Sam en Dexter.quote:Week 9: Who's your favourite housemate?
Gina 35.2%
Dexter 25.3%
Sam 24.6%
Charlie 7.1%
Jack and Joe 4.8%
Sophie 3.0%
Ja, ik vond het ook een slechte opdracht. Dingen forceren die er niet zijn, waarom toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:06 schreef beequeen het volgende:
Was even leuk op de chat, Scrut. Maar wat een flut-uitzending.![]()
Marcus Bentley moet het gewoon houden bij zijn voice-over job.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |