Ja precies, zit allemaal tussen je oren. Dat je chocola MOET eten etc. Ik heb me nooit echt overgegeven aan menstruatieklachten. Ken vrouwen die dan meteen met een kruik en B&J op de bank zitten te janken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik had dat ook toen ik nog toegaf aan PMS binges en luiheid. Nu gym ik gewoon door en blijf ik normaal eten en verandert er eigenlijk vrij weinig.
Dit wil je helemaal niet weten geloof ikah well
Echt een dierenmishandelaar ben jij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Snakey het volgende:
Godver. Ik gaf de kat net koud water uit de koelkast. Vind ie wel lekker dacht ik. En inderdaad, hij vond het zo lekker dat hij het halve kommetje leegslurpte, om het vervolgens uit te kotsen.![]()
En hij ging lopen tijdens het kotsen, dus ik heb net een strook kots van 8 meter op moeten ruimen.![]()
Heerlijk met de spierpijn van deadlifts en front squats nog in m'n benen heel de tijd op m'n hurken zitten.
*noteert: kat nooit koud water gevenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Snakey het volgende:
Godver. Ik gaf de kat net koud water uit de koelkast. Vind ie wel lekker dacht ik. En inderdaad, hij vond het zo lekker dat hij het halve kommetje leegslurpte, om het vervolgens uit te kotsen.![]()
En hij ging lopen tijdens het kotsen, dus ik heb net een strook kots van 8 meter op moeten ruimen.![]()
Heerlijk met de spierpijn van deadlifts en front squats nog in m'n benen heel de tijd op m'n hurken zitten.
+1 herkenbaar, 100%.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Snakey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen ooit iets gelezen te hebben dat KT helpt tegen PMS klachten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja precies, zit allemaal tussen je oren. Dat je chocola MOET eten etc. Ik heb me nooit echt overgegeven aan menstruatieklachten. Ken vrouwen die dan meteen met een kruik en B&J op de bank zitten te janken.
Is this real life?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
Echte alpha's hebben een beer als huisdier
[ afbeelding ]
rusland is sws het meest alpha land op aardequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
Echte alpha's hebben een beer als huisdier
[ afbeelding ]
Door sporten maak je endorfine e.a gelukshormonen aan wat een licht verdovende werking heeft. Verder niet teveel bij stilstaan. Ik hou van die contracties is teken dat ik niet preggie ben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik meen ooit iets gelezen te hebben dat KT helpt tegen PMS klachten.
Ya znayoo, moy bratquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:47 schreef seto het volgende:
[..]
rusland is sws het meest alpha land op aarde
Ik mag hopen dat je daar niet elke maand over in onzekerheid zit...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Door sporten maak je endorfine e.a gelukshormonen aan wat een licht verdovende werking heeft. Verder niet teveel bij stilstaan. Ik hou van die contracties is teken dat ik niet preggie ben.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+1 herkenbaar, 100%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is dan zou ik me meer zorgen maken over enge SOA's.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je daar niet elke maand over in onzekerheid zit...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:54 schreef Snakey het volgende:
[..]Die beesten doen het ook nooit na borstdag, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit idd. Zeker in Schijtdam-Noord / Rotterdam-West omgeving.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou ik me meer zorgen maken over enge SOA's.
Nope.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die beesten doen het ook nooit na borstdag, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |