Als je geen 6euro per paar dagen kan missen heb je een inkomstenprobleemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Roken is echt smerig. Zou nooit iets kunnen krijgen met iemand die rookt.
Was lange tijd de enige in het gezin die niet rookte, gelukkig is mijn zus nu al bijna een jaar gestopt na 17 jaar roken, maar ze kwam er pas achter dat de kussens van haar bank nog meurden naar nicotine. En wat te bedenken over die gele aanslag op je muren. Bah bah bah. Soms zie ik een mooi meisje en dan steekt ze een peuk op, wat een zonde en het staat trashy. En je betaalt 6 euro per 2 dagen of per dag om kanker te krijgen.
''Kanker op'' zou ik dan zeggen.
Niks gezegd over het niet kunnen betalen, meer waar je voor betaald. En er zijn heel veel uitkeringstrekkers die lekker fulltime roken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je geen 6euro per paar dagen kan missen heb je een inkomstenprobleem
/CarbonC-mode off
of jouw 12 cmquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zeg: Daar moet een piemel in.
Dat kan ookquote:
Wanneer ga je die operatie uitvoeren dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
vrouwen kunnen altijd zo grafisch zijn. Mijn dieetclub-tvp ook. 'Menstruatiegewicht', 'diarree' bah bah.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef Snakey het volgende:
Carbon in de speeltuin...
[ afbeelding ]
Ja snap ik, misschien aan je lichaam tapen ofzo in de tussetijd en natuurlijk niet opgewonden worden want dan zwelt ie opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat kan ook. Begin steeds meer van die clit te walgen eigenlijk..geen string meer waarbij je het niet ziet
. Moet al mijn lederen broeken ook weggooien.
menstruatiegewicht lolllquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
vrouwen kunnen altijd zo grafisch zijn. Mijn dieetclub-tvp ook. 'Menstruatiegewicht', 'diarree' bah bah.
Die opmerking lange tijd geleden hakte er wel in, niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je geen 6euro per paar dagen kan missen heb je een inkomstenprobleem
/CarbonC-mode off
Ik dacht dat Sapstengel gequote werdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
elke keer kom ik op van die reuzemokkels uit voor jou. lol.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niks gezegd over het niet kunnen betalen, meer waar je voor betaald. En er zijn heel veel uitkeringstrekkers die lekker fulltime roken.
lolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sapstengel gequote werd
Als je het als excuus om door te vreten gebruikt wel ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens de dames daar kan dat al gauw een kg of 3 zijn.
kan me nog een post herinneren in de trend van "ik had gister een feestje en wat bier op, ben 5kg aangekomen!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Pafze.quote:
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja snap ik, misschien aan je lichaam tapen ofzo in de tussetijd en natuurlijk niet opgewonden worden want dan zwelt ie op
nou sterkte ermee meis xx
Huh nee we hadden het niet over jou!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sapstengel gequote werd
Je houdt inderdaad meer vocht vast tijdens de menstruatie. Maar voor die wijven maakt dat toch niet uit met hun 100kg body.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, ik had dat ook toen ik nog toegaf aan PMS binges en luiheid. Nu gym ik gewoon door en blijf ik normaal eten en verandert er eigenlijk vrij weinig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |