zyzzquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef fathank het volgende:
Jullie grote voorbeeld Zyzz rookte ook
Zyzz is mij te klein.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef fathank het volgende:
Waarmee bevestigd is dat roken voor sneue mensen is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog nooit 1 trekje genomen van een sigaret in heel m'n leven. Inschrijven om me aan te raken kan onder deze roos.
--,---'---<@
Jackie
Beste Awesome,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog nooit 1 trekje genomen van een sigaret in heel m'n leven. Inschrijven om me aan te raken kan onder deze roos.
--,---'---<@
Calum is de nieuwste rage mongool.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:58 schreef Dean87 het volgende:
[..]
Dit soort spiermassa's is ook uit trouwens...
Wie de fuck ben jij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:58 schreef Dean87 het volgende:
[..]
Dit soort spiermassa's is ook uit trouwens...
True that.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarmee bevestigd is dat roken voor sneue mensen is.
volges my kan je gwn je naam op de lystj sette howr.. ondr mynesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beste Awesome,
Graag zou ik mij willen inschrijven om u aan te raken. Gelieve een dm te sturen waar en wanneer dit kan. Vind je het goed als ik ook mijn camera meeneem?
Met vriendelijke groet,
Levo
Huge mofo. Wie is dat?quote:
oooooh lolzquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
volges my kan je gwn je naam op de lystj sette howr.. ondr mynes
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
True that.
En toch rook ik zo nu en dan een lekker peukie.
Maak maar vast een account aan op forum.ikhebmijnlongengeasfalteerd.nlquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
True that.
En toch rook ik zo nu en dan een lekker peukie.
holyyyy mother ofquote:
oh my god....:)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
holyyyy mother of
*shlick shlick shlick*
lolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede idd.
Dat feel trouwens... Als ik cut geen probleem met weinig kcals eten, op voeding letten enz.
Maar nu bulk ik weer en heb moeite met binnen de perken houden, wil het liefst de hele dag door eten, alleen dan zit ik snel op 4500kcal ofzo. Al een paar van die dagen gehad afgelopen week. Moet me echt inhouden om niet te dreamerbulken.
Net was hij nog uit, kneus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef Dean87 het volgende:
[..]
oh my god....:)
het is Schwarzenegger reborn!!!
echt jaren 80haha, ze beginnen zelfs met een tape, dat is wel sterk...
hahahaha, als dit slijmen is.... looserquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Net was hij nog uit, kneus.
Ga ergens anders slijmen. Je tilt niet eens.
Ga jij lekker naar OUDquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Maak maar vast een account aan op forum.ikhebmijnlongengeasfalteerd.nl
Zekers. Het is gelukkig geen dikke-reet-nog-nooit-een-gym-van-binnen-gezien-mokkel. Verbeterpuntje: uitzicht op haae cameltoe zou wel nice zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:09 schreef seto het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak vriend
hopelijk carbonc approved deze keer
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zekers. Het is gelukkig geen dikke-reet-nog-nooit-een-gym-van-binnen-gezien-mokkel. Verbeterpuntje: uitzicht op haae cameltoe zou wel nice zijn.
Ben jij dat in je eigen UI seto?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:18 schreef seto het volgende:
wat een vijandigheid ineens hier
komt allemaal door jackie en haar hetze tegen rokers
+ 1 (die kan ik ook nog wel herinneren, hihi)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zekers. Het is gelukkig geen dikke-reet-nog-nooit-een-gym-van-binnen-gezien-mokkel. Verbeterpuntje: uitzicht op haae cameltoe zou wel nice zijn.
beter van niet, dat doekje lijkt een volledig ronde kaak te bedekken.. en je weet wat een ronde kaaklijn betekentquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
low Tquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
beter van niet, dat doekje lijkt een volledig ronde kaak te bedekken.. en je weet wat een ronde kaaklijn betekent
doekje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
beter van niet, dat doekje lijkt een volledig ronde kaak te bedekken.. en je weet wat een ronde kaaklijn betekent
so das eg n goeie confronterende oneliner man hoe verzin je het togquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
''Kanker op'' zou ik dan zeggen.
ooohhh lol xd.. blonttt hihiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:26 schreef seto het volgende:
[..]
het is gewoon een bivakmuts gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |