Dat laatste, geniaal. Ik denk dat ik morgenvroeg de wekker moet zetten.twitter:destaat twitterde op donderdag 22-08-2013 om 13:56:20Tomorrow morning we'll be at @giel3fm, playing our new single Devil's Blood. Also, a cover of one of those TOP50 super songs. YOLO YOLO reageer retweet
Hoi!quote:
Ik zit al de top 50 te bekijken en te bedenken welk nummer ze zouden moeten coveren D:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat laatste, geniaal. Ik denk dat ik morgenvroeg de wekker moet zetten.twitter:destaat twitterde op donderdag 22-08-2013 om 13:56:20Tomorrow morning we'll be at @giel3fm, playing our new single Devil's Blood. Also, a cover of one of those TOP50 super songs. YOLO YOLO reageer retweet
Het is een wonder! Wat een concert zeg SOAD gisterquote:
Mag ik het doen? Ik vind het altijd leuk, alleen is m'n kamer al zo netjes dat er nooit iets op te ruimen valtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min opruimen en ik ben het nu al zat
Ik ga gewoon niet opruimen.
Dat heb ik ook altijd. Maar ik heb vanmorgen al wél de was gestreken. Kleine overwinningquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min opruimen en ik ben het nu al zat
Ik ga gewoon niet opruimen.
U gaat u gang maar in mijn kamer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ik het doen? Ik vind het altijd leuk, alleen is m'n kamer al zo netjes dat er nooit iets op te ruimen valt
Ik heb mijn schoenen opgeruimd, want er begon zich een berg van schoenen voor mijn kast te verzamelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Maar ik heb vanmorgen al wél de was gestreken. Kleine overwinning
Dat is kut. Thuiszitten is voor niemand bevorderlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet eigenlijk hard sollicitatiebrieven gaan schrijven, maar na de zoveelste afwijzing vandaag heb ik daar totaal geen zin in. Hoe langer ik nu thuis zit, hoe minder zin ik over het algemeen zin heb om überhaupt te reageren.
Inderdaad. En ik voel gewoon dat ik met de dag luier word. Toen ik pas thuis zat had ik nog genoeg om handen maar nu (en vooral in de vakantie) is er echt niks meer te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is kut. Thuiszitten is voor niemand bevorderlijk.
Leidsquote:
Toepasselijke regel welquote:I've got a new job now on the unemployment line
Zou het familie zijn van dat Minerva-meisje van gisteren?quote:
Zal ik 'm insturen voor 'de regel die je raakt'? Krijg ik er ook nog een mooi t-shirt voorquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik 'm insturen voor 'de regel die je raakt'? Krijg ik er ook nog een mooi t-shirt voor
Iemand zocht een nummer met 'maja hi maja ho' en mannen die op een vliegtuig stondenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iemand zocht een nummer met 'maja hi maja ho' en mannen die op een vliegtuig stonden
Wat een belachelijke programmatitel alleen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)p-zaterdagavond-3FM/
Ik hoor het Eric Corton al zeggen in de TotH.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een belachelijke programmatitel alleen...
Och, enige tijd terug was er het programma Ontzettend Dikke Ochtend Frank... wat ook een nogal lange naam is. En programmanamen zijn meestal nogal nutteloos eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik hoor het Eric Corton al zeggen in de TotH.
En vanmiddag is er overleg over die najaarspresentatie aldus Michiel Veenstra op zijn twitter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dinsdag najaarspresentatie NTR.Als je weet wat er ook maar een beetje speelt (wisseling van uren) valt het op hoe ontzettend hard Domien aan het zuigen is met zijn dubbelzinnige tweets.
WAT EEN SPANNING MENSEN!! WAT EEN SPANNING!![]()
Het TV- en radioseizoen loopt altijd van september tot september. Dat is dus traditioneel het moment dat er veel veranderingen aan de programmering in één keer doorgevoerd kunnen worden. Die wijzigingen worden dus tijdens zo'n presentatie aan de aanwezige pers medegedeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
En vanmiddag is er overleg over die najaarspresentatie aldus Michiel Veenstra op zijn twitter.
Misschien een domme vraag. Wat houdt een najaarspresentatie in?
Yep, Placebo - Loud Like Love..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef Againzender het volgende:
hoor ik daar Placeboof is dit een kloon?
klinkt best lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, Placebo - Loud Like Love..
Nieuwe album komt in september of oktober uit geloof ik.quote:
Oh fijn, 6 uur Lieke op 3FM. Want die 3 uur per week waren nog niet tenenkrommend genoeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)p-zaterdagavond-3FM/
Ze weet niet te boeien. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Wat ik wel hypocriet vind is dat ze claimen dat de nacht voor de talenten is. Maar nu moet Lieke een dag extra krijgen en kan de rest nog een jaar in de wachtkamer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ik heb haar ooit een keer gehoord en daar was niet veel mis mee. Is ze zoveel slechter dan Rabbering, Domien of dat kereltje in de nacht met die bril?
Op MP ermee!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nog een halve Nissan Sunny in m'n kelder liggen aan onderdelen
Doe ik ook, maar is helaas niet eenvoudig kwijt te rakenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op MP ermee!
Ik een telefoon en een halve kledingkast aan kleren. En niemand heeft interesse![]()
Ik heb mijn studieboeken op MP staan. Die raak ik ook aan de straatstenen niet kwijtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op MP ermee!
Ik een telefoon en een halve kledingkast aan kleren. En niemand heeft interesse![]()
Dat kereltje in de nacht met die bril is Jim. Jim is een baasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ik heb haar ooit een keer gehoord en daar was niet veel mis mee. Is ze zoveel slechter dan Rabbering, Domien of dat kereltje in de nacht met die bril?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Dit dus:
"Lieke: ‘Ik ben heel blij dat ik nog meer radio kan maken voor BNN op 3FM! Of zoals Neil Armstrong zou zeggen: "That's one small step for a woman, one giant leap for mankind."’"
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kereltje in de nacht met die bril is Jim. Jim is een baas
Lieke denkt dat ze grappig is en dat is ze niet. Wat een domme kut.
Dit dus:
"Lieke: ‘Ik ben heel blij dat ik nog meer radio kan maken voor BNN op 3FM! Of zoals Neil Armstrong zou zeggen: "That's one small step for a woman, one giant leap for mankind."’"![]()
.
Maar Lieke isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kereltje in de nacht met die bril is Jim. Jim is een baas
Lieke denkt dat ze grappig is en dat is ze niet. Wat een domme kut.
Dit dus:
"Lieke: ‘Ik ben heel blij dat ik nog meer radio kan maken voor BNN op 3FM! Of zoals Neil Armstrong zou zeggen: "That's one small step for a woman, one giant leap for mankind."’"![]()
.
Daar heb je op de radio geen klap aan. Klacht blijft staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar Lieke isdus klacht ongegrond.
Af en toe is het ook net een kleuterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:26 schreef Holenmens het volgende:
Sander had de microfoonschuif van Coen vastgeplakt met plakband
www.3fm.nl/webcamquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb je op de radio geen klap aan. Klacht blijft staan.
BNN/VARA FM vanaf volgend jaar toch? Of gaan die fusies niet meer door?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen de zender beter hernoemen naar BNN FM denk ik.
Je luisterde alleen tijdens SR naar haar updates?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kusje. Ik vind dat ze het goed doet.
[ afbeelding ]
Die had ook vrij snel twee opvolgers maar werden (helaas) geen hit in Nederland.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
Nu al een opvolger? Alors on danse ging stukken langer mee
Gisteren belde, ze willen hun nieuws terug.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Lees trouwens dat KidV vrijdagavond aanschuift als iemand anders bij EW
a oke bedankt voor de feedbackquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren belde, ze willen hun nieuws terug.
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je luisterde alleen tijdens SR naar haar updates?
Oh dus om de muzieksmaak haak je al af?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
Berichtje van een best wel leuke meid via relatieplanet... Kijk je profiel, muzieksmaak:
Mumford & sons
Coldplay
Passenger
Kings of Leon....
Ik pass
Sander
Gezien het een van m'n grootste passies is welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dus om de muzieksmaak haak je al af?
Zou het wel jammer vinden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:55 schreef Paul het volgende:
GAAT DOMIEN IN DE PLAATS KOMEN VAN MICHIEL VEENSTRA??!
Michiel naar de ochtend danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden.
Maar het gesprek tussen domien en Coen was wel interessant vind ik. Dinsdag weten we meer.
Ik denk het. Dit gerucht bestaat al sinds juni. Toen hoorde ik op radio 1 dat Domien en Michiel waarschijnlijk zouden ruilen van tijdstip.quote:
Ok, ach waarom ook niet, zou het zelf een betere ruil vinden. En ik denk dat Michiel zelf ook liever in de ochtend zit dan in de avond, qua publiek meer luisteraars lijkt mij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk het. Dit gerucht bestaat al sinds juni. Toen hoorde ik op radio 1 dat Domien en Michiel waarschijnlijk zouden ruilen van tijdstip.
Ik snap er niks meer van. (Klik die tweet voor t hele gesprek)twitter:Domien twitterde op donderdag 22-08-2013 om 19:02:52@rickvuden OJA! Haha. Die wandelgangen. Dit was juni, joh. reageer retweet
Het is Domien he...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef FZN05 het volgende:
Ik snap er niks meer van. (Klik die tweet voor t hele gesprek)twitter:Domien twitterde op donderdag 22-08-2013 om 19:02:52@rickvuden OJA! Haha. Die wandelgangen. Dit was juni, joh. reageer retweet
Door de omroepfusies en nieuwe regels gaan er nogal wat zaken verschuiven qua hoeveelheid uren per omroep, en dus ook wat programma's betreft. 3FM is momenteel natuurlijk al behóórlijk BNN-FM wat met de combi jongerenomroep-jongerenzender ook niet zo heel vreemd is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen de zender beter hernoemen naar BNN FM denk ik.
Nee Lieke moet heel diep in de nacht blijven, lokale omroep stijl van haarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kunnen Lieke en Domien niet ruilen van uren?
Michiel ziet dan 's avonds z'n kinderen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Paul het volgende:
Maar wat zou verder het nut zijn van deze wisseling tussen Domien en Michiel?
Je bent verdomme zelf diegene die aan het hypen is.twitter:Domien twitterde op donderdag 22-08-2013 om 19:18:38@rickvuden Don't believe the hype. reageer retweet
Dat klinkt alsof ze perfect bij je past!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
Berichtje van een best wel leuke meid via relatieplanet... Kijk je profiel, muzieksmaak:
Mumford & sons
Coldplay
Passenger
Kings of Leon....
Ik pass
Sander
Als ik op tijd wakker ben dan luister ik. Vanmorgen het laatste anderhalf uur geluisterd Ook in de auto op weg naar mijn afstudeeradres luister ik naar de ochtendshow. .quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef Paul het volgende:
Wie luistert er hier trouwens nog meer Giel 's ochtends?
Hap eens niet zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je bent verdomme zelf diegene die aan het hypen is.twitter:Domien twitterde op donderdag 22-08-2013 om 19:18:38@rickvuden Don't believe the hype. reageer retweet
Nope.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef Paul het volgende:
Wie luistert er hier trouwens nog meer Giel 's ochtends?
Wanneer ga je daten met d'r?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
Mumford & sons
Coldplay
Passenger
Kings of Leon....
Ik vind de show minder worden van Giel ik zap zelfs laatste tijd naar andere shows. Maar Rick van Velthuysen is ook niet leuk en Evers ook niet zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Als ik op tijd wakker ben dan luister ik. Vanmorgen het laatste anderhalf uur geluisterd Ook in de auto op weg naar mijn afstudeeradres luister ik naar de ochtendshow. .
Viel me ook al opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef FZN05 het volgende:
Haha, hij zei Papatouai ipv Papaoutai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dominiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
"Klein biertje", "klein ijsje".
Denk dat Domienie ook een klein pikkie heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
En een vriendin met een klein spleetje...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
"Klein biertje", "klein ijsje".
Denk dat Domienie ook een klein pikkie heeft.
Dan past het iig wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En een vriendin met een klein spleetje...
Doet'ie goed!
Jij begrijptquote:
Een van de dingen die ik wel begrijp.quote:
Idd, bij humoristische dingen valt het kwartje altijd wat laat bij jouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik wel begrijp.
Altijd al sloom in geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, bij humoristische dingen valt het kwartje altijd wat laat bij jou![]()
Geeft niks hoor
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd al sloom in geweest.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:58 schreef Againzender het volgende:
Dat Michiel de tweet en vooral de twitternaam van rubbereend noemde na Chvrches
Dat heb ik dan niet. Ik lach wel met andere mensen mee ookal zou ik zelf niet weten waarom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ik had ook zo'n klasgenote vroeger die altijd uit het niets begon te lachen... Was het een grap van een half uur geleden die ze dan pas begreepfantastisch
Wrijf het er hier ook nog maar eens in. Dat jij wel Chrvches live hebt gezien en ik niet.quote:
En dan weer opnieuw in lachen uitbarsten omdat zij dan de grap pas weer snaptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ik had ook zo'n klasgenote vroeger die altijd uit het niets begon te lachen... Was het een grap van een half uur geleden die ze dan pas begreepfantastisch
Daarom hielden we zo van haarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan weer opnieuw in lachen uitbarsten omdat zij dan de grap pas weer snapt
Middelbare school elke dagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je lol wilt hebben moet je mij aan de slappe lach krijgen. Ik lach dan serieus heel lang en kan niet meer stoppen. Ik ga er dan zelfs van huilen, zo erg is het. Met buikpijn erbij.
Trouwens lang geleden dat ik de slappe lach had, jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Middelbare school elke dag
Laatste keer is nu idd wel lang geleden...
OMGdeze schoenen wil ik
Die zijn cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En had jij dan een ontzetttend leuke middelbare school tijd
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja kwam door 1 gozer...Wij hadden een fantastische chemiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zijn cool.
En had jij dan een ontzetttend leuke middelbare school tijd
dat was zo gaafquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrijf het er hier ook nog maar eens in. Dat jij wel Chrvches live hebt gezien en ik niet.
Da's weer zo'n gaar vrouwendingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder post op fb dat ze 7 dagen naar Hawaii gaat.
[ afbeelding ]
Dus ik vragen of het echt zo is, maar ze antwoord niet.
Dit snap ik dus niet. Leg eens uitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's weer zo'n gaar vrouwending
Dat is weer zo'n actie om borstkanker onder de aandacht te brengen. Eerder hadden ze ook al de kleur van je bh, coctails en weet ik wat nog allemaal meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder post op fb dat ze 7 dagen naar Hawaii gaat.
[ afbeelding ]
Dus ik vragen of het echt zo is, maar ze antwoord niet.
Wat ^^ zegtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet. Leg eens uit
Owh. Fijn mijn moeder doet mee aan zo'n hype. Ik ben teleurgesteld in mijn moeder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n actie om borstkanker onder de aandacht te brengen. Eerder hadden ze ook al de kleur van je bh, coctails en weet ik wat nog allemaal meer.
Zou blokkeren 8/10.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh. Fijn mijn moeder doet mee aan zo'n hype. Ik ben teleurgesteld in mijn moeder.
Ik word hier dus beschreven met '^^'.quote:
Vaak genoeg overwogen. Echt. Serieus.quote:
Ik teken jou van bovenaf... dus eigenlijk teken ik gewoon 2 puntige tieten...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik word hier dus beschreven met '^^'.
Ik zal het onthouden
Grote borstenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik teken jou van bovenaf... dus eigenlijk teken ik gewoon 2 puntige tieten...
Ik zie het probleem niet
Eensch... ik hou er ook niet vanquote:
Als tieten zo naar voren steken zijn het geen echte tieten, maar gekochtequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik teken jou van bovenaf... dus eigenlijk teken ik gewoon 2 puntige tieten...
Ik zie het probleem niet
Dan steken ze omhoogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als tieten zo naar voren steken zijn het geen echte tieten, maar gekochte
Idd. Of je hebt een Madonna bh aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als tieten zo naar voren steken zijn het geen echte tieten, maar gekochte
Dan steken ze omhoog, zelfs als je op je rug ligtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan steken ze omhoog
I've seen some good boobs in my daysgewoon prompt naar voren
( ' ) ( ' ) --> Dat zijn neptieten!
Ik moet toch wel lachen als ik zie hoe jij met veel precisie mbv simpele tekens tieten tekent. Wel heel begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan steken ze omhoog
I've seen some good boobs in my daysgewoon prompt naar voren
( ' ) ( ' ) --> Dat zijn neptieten!
Tja ik ben een man uit de jaren 80... begin jaren 90 was ASCII de enige vorm van porno die we haddenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet toch wel lachen als ik zie hoe jij met veel precisie mbv simpele tekens tieten tekent. Wel heel begrijpelijk.
Dan was je wel vroeg met je pornoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik ben een man uit de jaren 80... begin jaren 90 was ASCII de enige vorm van porno die we hadden
Zo vader zo zoon denk ik dan maarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan was je wel vroeg met je porno
van de week nog. keek met mijn zoon naar het Koeman fotoshop topic in ONZquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je lol wilt hebben moet je mij aan de slappe lach krijgen. Ik lach dan serieus heel lang en kan niet meer stoppen. Ik ga er dan zelfs van huilen, zo erg is het. Met buikpijn erbij.
Trouwens lang geleden dat ik de slappe lach had, jammer.
op een Amiga ging dat al prima toen hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik ben een man uit de jaren 80... begin jaren 90 was ASCII de enige vorm van porno die we hadden
Ja die had ik niet... ik moest het met de 286 van m'n vader doen ergens eind jaren 80/begin 90quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
op een Amiga ging dat al prima toen hoor
ik ga dat topic eens checkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
van de week nog. keek met mijn zoon naar het Koeman fotoshop topic in ONZ
die liepen grafisch nog zo achter, mijn MSX2 was nog beter met de graphicsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die had ik niet... ik moest het met de 286 van m'n vader doen ergens eind jaren 80/begin 90
Had je maar naar Lowlands moeten gaan. Niet zeuren dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrijf het er hier ook nog maar eens in. Dat jij wel Chrvches live hebt gezien en ik niet.
Klopt helemaal Pino.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je maar naar Lowlands moeten gaan. Niet zeuren dus.
Ze komen ook naar de Melkweg zie ikquote:
Klopt. Maar het zal wel al uitverkocht zijn en stiekem hoop ik dan niet meer in NL te zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze komen ook naar de Melkweg zie ik
Nee, nog niet uitverkocht. En de weken daarvoor zijn ze in Engelandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zal wel al uitverkocht zijn en stiekem hoop ik dan niet meer in NL te zijn.
Het is maar even afwachten hoe alles loopt. Mss heb ik tegen die tijd, geld en tijd om er heen te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, nog niet uitverkocht. En de weken daarvoor zijn ze in Engeland
Zal je zien, ga je daar heen, is opeens de Melk wegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze komen ook naar de Melkweg zie ik
Dit soort woordgrapjes. Ik moet er steeds onbedoeld om lachen. Terwijl ze helemaal niet leuk zijn. Ach slechte woordgrappen zijn mijn guilty pleasures dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal je zien, ga je daar heen, is opeens de Melk weg
Ach, het is nog steeds een betere guilty pleasure dan die van Domienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit soort woordgrapjes. Ik moet er steeds onbedoeld om lachen. Terwijl ze helemaal niet leuk zijn. Ach slechte woordgrappen zijn mijn guilty pleasures dan.
Klopt, die zijn meestal om te huilen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ach, het is nog steeds een betere guilty pleasure dan die van Domien
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OMGdeze schoenen wil ik
Zijn dat nou nepperts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik ook al een poosje op het oogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of deze;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK of USA?![]()
Ik heb zelf de USA gehad (niet faded versie)... Vind ze gewoon mooier :p
En nee, die van mijn foto zijn geen nepperds, zelfde als jij laat zien... (alleen andere kant gefotografeerd)A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Ik vind de UK uitvoering mooier
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Oh, omdat ik geen logo zag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb zelf de USA gehad (niet faded versie)... Vind ze gewoon mooier :p
En nee, die van mijn foto zijn geen nepperds, zelfde als jij laat zien... (alleen andere kant gefotografeerd)Mjah, maar ik heb niks met de UKquote:2 jaar? Kort.. Mijn binnenzolen beginnen los te laten, je ziet m'n voetafdruk helemaal. Jaar of 5 a 6 oud.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb deze gekocht in New York 2 jaar terug:
[ afbeelding ]
Helaas zijn ze nu stuk![]()
Tja ik heb altijd dat ze gaan scheuren langs de randenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, omdat ik geen logo zag.
[..]
Mjah, maar ik heb niks met de UK
[..]
2 jaar? Kort.. Mijn binnenzolen beginnen los te laten, je ziet m'n voetafdruk helemaal. Jaar of 5 a 6 oud.
Maar goed, ik koop schoenen en loop er dan ook elke dag opik wissel niet snel van schoenen
draag eigenlijk vaak maar gewoon 1 paar continu tot ze op zijn
Ik heb zelf ook niks met de UK, daarom de USA versie
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Ik heb zoveel schoenen dat het jaren duurt voordat ze slijtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik heb altijd dat ze gaan scheuren langs de randen
Maar goed, ik koop schoenen en loop er dan ook elke dag opik wissel niet snel van schoenen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ook niet, ben geen wijf. Behalve als het niet past onder bepaalde kleding, zoals een pak oid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niks met de UK, daarom de USA versie![]()
Vetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spaar voor deze laarzen
[ afbeelding ]
Ik houd helemaal niet van gympen, ookal vind ik ze bij anderen wel tof.
Gympen, ik ben echt gek op all stars en bepaalde Adidas/Nike schoenen
Maar ik hou ook van m'n cowboylaarzen
Ik vind bij vrouwen cowboylaarzen met franjes altijd erg mooi
Of van die half afgezakte laarzen (volgens mijn zijn jouw roze dat)A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Ik heb een halve kast vol schoenen, en toch draag ik bijna altijd hetzelfde paarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk simpele bruine cowboylaarzen, maar ze zijn te duur. Dus geef ik die droom voor nu op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vet
Gympen, ik ben echt gek op all stars en bepaalde Adidas/Nike schoenen
Maar ik hou ook van m'n cowboylaarzen
Ik vind bij vrouwen cowboylaarzen met franjes altijd erg mooi
Of van die half afgezakte laarzen (volgens mijn zijn jouw roze dat)Trotste mama van Ambar
All stars onder een pak is wel baasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben geen wijf. Behalve als het niet past onder bepaalde kleding, zoals een pak oid.
Maar goed, ik kom daar helaas niet mee weg
Dat vind ik wel zó lelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
All stars onder een pak is wel baas
[ afbeelding ]
Cowboylaarzen onder een trouwjurkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Dit bedoel ik trouwens muis:
Rokje en leuke panty erbijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
Dit bedoel ik trouwens muis:
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Tour de Fifiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(YT maar)![]()
Moke net
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:
Trouwens, ik vind die all stars met hakje voor vrouwen ook altijd wel sexy staan
Een vriendin van me heeft ze (en weet ze goed te dragen, ook niet onbelangrijk), maar dit is de meest geniale vrouwenschoen ever:
Ik vind sneakers met hakken lelijk. Die gene die dat bedacht heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind die all stars met hakje voor vrouwen ook altijd wel sexy staan
Een vriendin van me heeft ze (en weet ze goed te dragen, ook niet onbelangrijk), maar dit is de meest geniale vrouwenschoen ever:
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
.
Lelijk trouwens.![]()
![]()
Lelijke schoenen zijn birkenstocks (waar half nederland mee loopt![]()
![]()
), crocs etc...
Dit is leuk, apart, gewaagd en je ziet het niet dagelijks
Maar goed, ik heb een rare smaakdat was bekend
En die schoenen met ingebouwde sleehak dan? Degene die dat heeft bedacht moeten ze ook opsluitenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind sneakers met hakken lelijk. Die gene die dat bedacht heeft
Overigens, Beth Hart komt in november naar Paradiso
Ja die ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En die schoenen met ingebouwde sleehak dan? Degene die dat heeft bedacht moeten ze ook opsluiten
Er zijn zoveel lelijke schoenen op de markt.Trotste mama van Ambar
De allstars met hakken zijn echt gruwelijk.
not positive.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je bent sowieso raar jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
Lelijke schoenen zijn birkenstocks (waar half nederland mee loopt![]()
![]()
), crocs etc...
Dit is leuk, apart, gewaagd en je ziet het niet dagelijks
Maar goed, ik heb een rare smaakdat was bekend
.
![]()
![]()
Gelukkig welquote:
Rare mensen zijn over het algemeen ook de leukste mensen
Jeuh ik ben een leuk mensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
Trotste mama van Ambar
Exactlyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
Maar dat wisten we allemaal al natuurlijkquote:
pino is een beetje in een rare bui vandaag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dat wisten we allemaal al natuurlijk![]()
Trotste mama van Ambar
Ik vond het juist wel fijn om even met hem over schoenen te kunnen pratenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
pino is een beetje in een rare bui vandaag
Mannen die over schoenen praten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel fijn om even met hem over schoenen te kunnen praten
Het is dat ik weet dat je op vrouwen valt.
Trotste mama van Ambar
Nou ja 2 weken geleden was ik nog wel in een homobar hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die over schoenen praten.
Het is dat ik weet dat je op vrouwen valt.
Owja...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja 2 weken geleden was ik nog wel in een homobar he
Als je maar in die kast blijft zitten dan, als je eruit wil schop ik je er persoonlijk weer in. Er zijn al genoeg homo's op de wereld.Trotste mama van Ambar
Ik ben één keer in een homobar geweest. Tijdens een FOK! glazenhuis meet in Leidenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja 2 weken geleden was ik nog wel in een homobar he
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je was snel genezen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben één keer in een homobar geweest. Tijdens een FOK! glazenhuis meet in LeidenTrotste mama van Ambar
Fijn nummer dit. Lijkt een beetje op Franz Ferdinand.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Valt best meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja...
Als je maar in die kast blijft zitten dan, als je eruit wil schop ik je er persoonlijk weer in. Er zijn al genoeg homo's op de wereld.
Oh en ik drink witte wijn nu, dat scoort ook geen heteropuntenIk drie keer in m'n hele leven en elke keer kwamen er gasten naar me toe: JIJ BENT HELEMAAL GEEN HOMOquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben één keer in een homobar geweest. Tijdens een FOK! glazenhuis meet in Leidenen ik mezelf maar verdedigen: En waarom zou ik geen homo kunnen zijn?
Soms ben jijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt best mee
Oh en ik drink witte wijn nu, dat scoort ook geen heteropunten
[..]
Ik drie keer in m'n hele leven en elke keer kwamen er gasten naar me toe: JIJ BENT HELEMAAL GEEN HOMOen ik mezelf maar verdedigen: En waarom zou ik geen homo kunnen zijn?
Trotste mama van Ambar
Soms?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo kom je nooit van je pandapunten af natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en ik drink witte wijn nu, dat scoort ook geen heteropuntenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Over goede kledingkeuzes gesproken
Ondanks dat ze (op Ashley Monroe na) voor mij allemaal iets te mollig zijnvind ik hun kledingkeus fantastisch
(met dank aan muis btw)A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal is SC prima te pruimen
Heb ik ook nog live gezien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn nummer dit. Lijkt een beetje op Franz Ferdinand.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je bent pandapunten gaan verzamelen, daar is het misgegaanquote:
Trotste mama van Ambar
Nee, ben nooit ziek geweest.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet bewustquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent pandapunten gaan verzamelen, daar is het misgegaan
quote:
Ik moet dan altijd denken aan een oud collega van me...
Hij was homo en z'n ouders zeiden altijd dat hij "ziek" was... Best zielig eigenlijk
Leuke vent was't(nee, niet op die manier
)
pfoe, lastige quiz[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik kruip mijn bed in. Ik denk dat er niets zinnig meer uit mij kan komen deze avond.
Trotste mama van Ambar
Slaap lekker muis!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik kruip mijn bed in. Ik denk dat er niets zinnig meer uit mij kan komen deze avond.
Ik ga met je mee muis (weliswaar in m'n eigen bed met Lara)
.
Truste SC!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
.
Want?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
pino is een beetje in een rare bui vandaag![]()
Geen idee meer waarom ik dat zeiquote:
Ik wilde Civilization doen.
Ik startte Fifa op
Had je een rare bui?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee meer waarom ik dat zei![]()
Deze opmerking, je verwacht hem niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Inkoppertje he.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze opmerking, je verwacht hem niet.![]()
Wat een mongolen idee, goed dat Roos er tegen was.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Adele!!!
Heeft gewoon geleend van Amy Winehouse
(Lijkt me dat het over haar gaat iig)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
U gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adele!!!
Heeft gewoon geleend van Amy Winehouse
(Lijkt me dat het over haar gaat iig)
Maar dit is toch geen essential? Ja, als ze over 10 jaar nog steeds albums uitbrengt die op hetzelfde niveau staan als 19 en 21, dan kan ik daar nog wel inkomen.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het ook discutabel, en zeker dit nummer. Maar goed, ze staat wel altijd hoog in de top 2000, maar ik zou sowieso geen platen van de laatste 5 jaar als essential zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
Maar dit is toch geen essential? Ja, als ze over 10 jaar nog steeds albums uitbrengt die op hetzelfde niveau staan als 19 en 21, dan kan ik daar nog wel inkomen.
Tevens:
Legendarisch, al die memes over dit beperkte nummer.
Alleen Rumour Has It vind ik eigenlijk tof. Van 21. 19 was prima.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kutje, die wilde ik net postenquote:
hoi. ik leef nog. hebben jullie gemist? of zijn jullie geen sluipschutters?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Trockener Kecks
Hoi!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. ik leef nog. hebben jullie gemist? of zijn jullie geen sluipschutters?
hoi, ik heet 3rdRock. hoe heet ben jij?quote:And if you think that I've been loosing my way
*Insert quote van Pino uit jouw ondertitel hier*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik heet 3rdRock. hoe heet ben jij?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
ja, die is best vaak van toepassing op mijn postsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
*Insert quote van Pino uit jouw ondertitel hier*
And if you think that I've been loosing my way
ShandyComaZuiper?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
*Insert quote van Pino uit jouw ondertitel hier*![]()
Signature bedoelde ikquote:
nee, die andere.....die van Jezus enzoquote:
ShandyComaZuiper komt gewoon van mezelf. hoewel ik ShandyDandy eigenlijk leukerder vind
Geluid vol open en dan Facebook openen in een tab, terwijl er een discussie gaande is in een groep. Slechtste plan ever.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
je zat tegen het plafond?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
Geluid vol open en dan Facebook openen in een tab, terwijl er een discussie gaande is in een groep. Slechtste plan ever.
heb ik ooit eens bij een college meegemaakt. groep gaf presentatie en was vergeten 1 geluidje uit een powerpoint te slopen. hele zaal klaarwakker![]()
Er is maar één ondertitel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die andere.....die van Jezus enzo
ShandyComaZuiper komt gewoon van mezelf. hoewel ik ShandyDandy eigenlijk leukerder vindquote:![]()
Nee, zo erg was het nog net niet gelukkig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
joh, dat wordt allemaal door elkaar gebruikt in posts enzo. ik maakte uit de post wel op om welke van de 2 het in deze gingquote:dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, zo erg was het nog net niet gelukkig.
Dan doet iedereen dat fout.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, dat wordt allemaal door elkaar gebruikt in posts enzo. ik maakte uit de post wel op om welke van de 2 het in deze ging![]()
*stampvoetend*![]()
godsamme, met die vogelpoten van jou is dat een aardbevind!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan doet iedereen dat fout.![]()
*stampvoetend*And if you think that I've been loosing my way
Kelly Clarksonquote:
fenomenaal goed liedje. viel bij mij in 1x en bleef hangen .heb het al dagen in mijn hoofd. en ben ik het kwijt hoef ik maar een stukje te neurieën en het is er weerquote:
trustenquote:
Truste Pino!quote:
Braids, helaas gemist op BKS.
Scheen heel slecht te zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb dat altijd bij stukjes tekst die ik ergens lees. Daar heb ik dan vaak meteen een titel van een nummer bij in mijn hoofd. Dat blijft dan ook de hele dag in mijn hoofd rondspoken. (En meestal zijn het ook niet de meest credible nummers).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fenomenaal goed liedje. viel bij mij in 1x en bleef hangen .heb het al dagen in mijn hoofd. en ben ik het kwijt hoef ik maar een stukje te neurieën en het is er weerOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
haha, ken ik wel. kan door een opmerking van iemand, of door een woord, ineens een liedje in mijn hoofd hebben. en nee, ook niet bepaald credible.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd bij stukjes tekst die ik ergens lees. Daar heb ik dan vaak meteen een titel van een nummer bij in mijn hoofd. Dat blijft dan ook de hele dag in mijn hoofd rondspoken. (En meestal zijn het ook niet de meest credible nummers).And if you think that I've been loosing my way
Jaaa. Ik had vandaag daardoor de hele dag een nummer van Glee in mijn hoofd. En nee, ik schaam me totaal nergens voor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ken ik wel. kan door een opmerking van iemand, of door een woord, ineens een liedje in mijn hoofd hebben. en nee, ook niet bepaald credible.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
glee heb ik nooit gezien dus dat heb ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jaaa. Ik had vandaag daardoor de hele dag een nummer van Glee in mijn hoofd. En nee, ik schaam me totaal nergens voor.
maar ik ga maar eens pitten geloof ik. 6.45u gaat het wekkertje, hoewel ik wellicht ga snoozen tot 7.15u... heel fout, ik weet het, maar ik doe het wel vaak
lekker kort dagje gelukkig. na 6uurtjes werken mag ik van mezelf naar huis
slaap lekker
Truste!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
glee heb ik nooit gezien dus dat heb ik niet
maar ik ga maar eens pitten geloof ik. 6.45u gaat het wekkertje, hoewel ik wellicht ga snoozen tot 7.15u... heel fout, ik weet het, maar ik doe het wel vaak
lekker kort dagje gelukkig. na 6uurtjes werken mag ik van mezelf naar huis
slaap lekker
![]()
.
Heerlijk zo'n zure doos!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:38 schreef Pino112 het volgende:
"Krijgen we nou weer dat verhaal!?"
Fleur
Het zal je vriendin maar wezen
Is vanmiddag stenders er gewoon weer? #dtvA morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Lady Luck
Jon
https://twitter.com/michielveenstra/status/370812795446915072quote:Maar even he. Is het nou al dinsdag?Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ik wil ook een '64 Impala
Ik heb een '65
Ik wil Lara!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
.
Trotste mama van Ambar
Krijg je nietquote:
Ik heb vandaag m'n cowboylaarzen aan btw
Stom en leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg je niet
Ik heb vandaag m'n cowboylaarzen aan btw
Trotste mama van Ambar
Dit onderwerp
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook een '64 Impala
Ik heb een '65![]()
![]()
Wokking in Memphis
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |