Dat laatste, geniaal. Ik denk dat ik morgenvroeg de wekker moet zetten.twitter:destaat twitterde op donderdag 22-08-2013 om 13:56:20Tomorrow morning we'll be at @giel3fm, playing our new single Devil's Blood. Also, a cover of one of those TOP50 super songs. YOLO YOLO reageer retweet
Hoi!quote:
Ik zit al de top 50 te bekijken en te bedenken welk nummer ze zouden moeten coveren D:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat laatste, geniaal. Ik denk dat ik morgenvroeg de wekker moet zetten.twitter:destaat twitterde op donderdag 22-08-2013 om 13:56:20Tomorrow morning we'll be at @giel3fm, playing our new single Devil's Blood. Also, a cover of one of those TOP50 super songs. YOLO YOLO reageer retweet
Het is een wonder! Wat een concert zeg SOAD gisterquote:
Mag ik het doen? Ik vind het altijd leuk, alleen is m'n kamer al zo netjes dat er nooit iets op te ruimen valtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min opruimen en ik ben het nu al zat
Ik ga gewoon niet opruimen.
Dat heb ik ook altijd. Maar ik heb vanmorgen al wél de was gestreken. Kleine overwinningquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
5 min opruimen en ik ben het nu al zat
Ik ga gewoon niet opruimen.
U gaat u gang maar in mijn kamer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ik het doen? Ik vind het altijd leuk, alleen is m'n kamer al zo netjes dat er nooit iets op te ruimen valt
Ik heb mijn schoenen opgeruimd, want er begon zich een berg van schoenen voor mijn kast te verzamelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Maar ik heb vanmorgen al wél de was gestreken. Kleine overwinning
Dat is kut. Thuiszitten is voor niemand bevorderlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet eigenlijk hard sollicitatiebrieven gaan schrijven, maar na de zoveelste afwijzing vandaag heb ik daar totaal geen zin in. Hoe langer ik nu thuis zit, hoe minder zin ik over het algemeen zin heb om überhaupt te reageren.
Inderdaad. En ik voel gewoon dat ik met de dag luier word. Toen ik pas thuis zat had ik nog genoeg om handen maar nu (en vooral in de vakantie) is er echt niks meer te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is kut. Thuiszitten is voor niemand bevorderlijk.
Leidsquote:
Toepasselijke regel welquote:I've got a new job now on the unemployment line
Zou het familie zijn van dat Minerva-meisje van gisteren?quote:
Zal ik 'm insturen voor 'de regel die je raakt'? Krijg ik er ook nog een mooi t-shirt voorquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik 'm insturen voor 'de regel die je raakt'? Krijg ik er ook nog een mooi t-shirt voor
Iemand zocht een nummer met 'maja hi maja ho' en mannen die op een vliegtuig stondenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iemand zocht een nummer met 'maja hi maja ho' en mannen die op een vliegtuig stonden
Wat een belachelijke programmatitel alleen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)p-zaterdagavond-3FM/
Ik hoor het Eric Corton al zeggen in de TotH.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een belachelijke programmatitel alleen...
Och, enige tijd terug was er het programma Ontzettend Dikke Ochtend Frank... wat ook een nogal lange naam is. En programmanamen zijn meestal nogal nutteloos eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik hoor het Eric Corton al zeggen in de TotH.
En vanmiddag is er overleg over die najaarspresentatie aldus Michiel Veenstra op zijn twitter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dinsdag najaarspresentatie NTR.Als je weet wat er ook maar een beetje speelt (wisseling van uren) valt het op hoe ontzettend hard Domien aan het zuigen is met zijn dubbelzinnige tweets.
WAT EEN SPANNING MENSEN!! WAT EEN SPANNING!![]()
Het TV- en radioseizoen loopt altijd van september tot september. Dat is dus traditioneel het moment dat er veel veranderingen aan de programmering in één keer doorgevoerd kunnen worden. Die wijzigingen worden dus tijdens zo'n presentatie aan de aanwezige pers medegedeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
En vanmiddag is er overleg over die najaarspresentatie aldus Michiel Veenstra op zijn twitter.
Misschien een domme vraag. Wat houdt een najaarspresentatie in?
Yep, Placebo - Loud Like Love..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef Againzender het volgende:
hoor ik daar Placeboof is dit een kloon?
klinkt best lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, Placebo - Loud Like Love..
Nieuwe album komt in september of oktober uit geloof ik.quote:
Oh fijn, 6 uur Lieke op 3FM. Want die 3 uur per week waren nog niet tenenkrommend genoeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)p-zaterdagavond-3FM/
Ze weet niet te boeien. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Wat ik wel hypocriet vind is dat ze claimen dat de nacht voor de talenten is. Maar nu moet Lieke een dag extra krijgen en kan de rest nog een jaar in de wachtkamer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ik heb haar ooit een keer gehoord en daar was niet veel mis mee. Is ze zoveel slechter dan Rabbering, Domien of dat kereltje in de nacht met die bril?
Op MP ermee!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nog een halve Nissan Sunny in m'n kelder liggen aan onderdelen
Doe ik ook, maar is helaas niet eenvoudig kwijt te rakenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op MP ermee!
Ik een telefoon en een halve kledingkast aan kleren. En niemand heeft interesse![]()
Ik heb mijn studieboeken op MP staan. Die raak ik ook aan de straatstenen niet kwijtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op MP ermee!
Ik een telefoon en een halve kledingkast aan kleren. En niemand heeft interesse![]()
Dat kereltje in de nacht met die bril is Jim. Jim is een baasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef F.Begbie het volgende:
Ik heb haar ooit een keer gehoord en daar was niet veel mis mee. Is ze zoveel slechter dan Rabbering, Domien of dat kereltje in de nacht met die bril?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Dit dus:
"Lieke: ‘Ik ben heel blij dat ik nog meer radio kan maken voor BNN op 3FM! Of zoals Neil Armstrong zou zeggen: "That's one small step for a woman, one giant leap for mankind."’"
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kereltje in de nacht met die bril is Jim. Jim is een baas
Lieke denkt dat ze grappig is en dat is ze niet. Wat een domme kut.
Dit dus:
"Lieke: ‘Ik ben heel blij dat ik nog meer radio kan maken voor BNN op 3FM! Of zoals Neil Armstrong zou zeggen: "That's one small step for a woman, one giant leap for mankind."’"![]()
.
Maar Lieke isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kereltje in de nacht met die bril is Jim. Jim is een baas
Lieke denkt dat ze grappig is en dat is ze niet. Wat een domme kut.
Dit dus:
"Lieke: ‘Ik ben heel blij dat ik nog meer radio kan maken voor BNN op 3FM! Of zoals Neil Armstrong zou zeggen: "That's one small step for a woman, one giant leap for mankind."’"![]()
.
Daar heb je op de radio geen klap aan. Klacht blijft staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar Lieke isdus klacht ongegrond.
Af en toe is het ook net een kleuterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:26 schreef Holenmens het volgende:
Sander had de microfoonschuif van Coen vastgeplakt met plakband
www.3fm.nl/webcamquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb je op de radio geen klap aan. Klacht blijft staan.
BNN/VARA FM vanaf volgend jaar toch? Of gaan die fusies niet meer door?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen de zender beter hernoemen naar BNN FM denk ik.
Je luisterde alleen tijdens SR naar haar updates?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kusje. Ik vind dat ze het goed doet.
[ afbeelding ]
Die had ook vrij snel twee opvolgers maar werden (helaas) geen hit in Nederland.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
Nu al een opvolger? Alors on danse ging stukken langer mee
Gisteren belde, ze willen hun nieuws terug.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Lees trouwens dat KidV vrijdagavond aanschuift als iemand anders bij EW
a oke bedankt voor de feedbackquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren belde, ze willen hun nieuws terug.
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je luisterde alleen tijdens SR naar haar updates?
Oh dus om de muzieksmaak haak je al af?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
Berichtje van een best wel leuke meid via relatieplanet... Kijk je profiel, muzieksmaak:
Mumford & sons
Coldplay
Passenger
Kings of Leon....
Ik pass
Sander
Gezien het een van m'n grootste passies is welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dus om de muzieksmaak haak je al af?
Zou het wel jammer vinden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:55 schreef Paul het volgende:
GAAT DOMIEN IN DE PLAATS KOMEN VAN MICHIEL VEENSTRA??!
Michiel naar de ochtend danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden.
Maar het gesprek tussen domien en Coen was wel interessant vind ik. Dinsdag weten we meer.
Ik denk het. Dit gerucht bestaat al sinds juni. Toen hoorde ik op radio 1 dat Domien en Michiel waarschijnlijk zouden ruilen van tijdstip.quote:
Ok, ach waarom ook niet, zou het zelf een betere ruil vinden. En ik denk dat Michiel zelf ook liever in de ochtend zit dan in de avond, qua publiek meer luisteraars lijkt mij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk het. Dit gerucht bestaat al sinds juni. Toen hoorde ik op radio 1 dat Domien en Michiel waarschijnlijk zouden ruilen van tijdstip.
Ik snap er niks meer van. (Klik die tweet voor t hele gesprek)twitter:Domien twitterde op donderdag 22-08-2013 om 19:02:52@rickvuden OJA! Haha. Die wandelgangen. Dit was juni, joh. reageer retweet
Het is Domien he...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:10 schreef FZN05 het volgende:
Ik snap er niks meer van. (Klik die tweet voor t hele gesprek)twitter:Domien twitterde op donderdag 22-08-2013 om 19:02:52@rickvuden OJA! Haha. Die wandelgangen. Dit was juni, joh. reageer retweet
Door de omroepfusies en nieuwe regels gaan er nogal wat zaken verschuiven qua hoeveelheid uren per omroep, en dus ook wat programma's betreft. 3FM is momenteel natuurlijk al behóórlijk BNN-FM wat met de combi jongerenomroep-jongerenzender ook niet zo heel vreemd is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
We kunnen de zender beter hernoemen naar BNN FM denk ik.
Nee Lieke moet heel diep in de nacht blijven, lokale omroep stijl van haarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kunnen Lieke en Domien niet ruilen van uren?
Michiel ziet dan 's avonds z'n kinderen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Paul het volgende:
Maar wat zou verder het nut zijn van deze wisseling tussen Domien en Michiel?
Je bent verdomme zelf diegene die aan het hypen is.twitter:Domien twitterde op donderdag 22-08-2013 om 19:18:38@rickvuden Don't believe the hype. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |