SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 23-08-2013 13:58:53 ]![]()
Waarschijnlijk zijn alle hardlopers per definitie unieke sneeuwvlokjeste eigenwijs voor teamsporten en zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zit nu aan iets te denken. Is het niet een hele mooie gedachte (aangezien het de VREDESloop is) om het op die dag alles uit te praten/rennen met haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zullen trouwens bij elke marathon wel meer van dit soort types aan de start staan. Geen enkel besef van wat er voor nodig is en wat realistisch is. Een vriendin van mij had ook nauwelijks getraind voor de HM, 3,5 uur over gedaan of zoDe gedachte dat er altijd mensen zijn die veeeel slechter voorbereid zijn werkt altijd wel goed om bij mezelf de zenuwen weg te nemen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
3,5 uur is nog best heel netjes voor een marathon waarvoor je nauwelijks getraind hebt. Was het niet 4,5 uur?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Er zullen trouwens bij elke marathon wel meer van dit soort types aan de start staan. Geen enkel besef van wat er voor nodig is en wat realistisch is. Een vriendin van mij had ook nauwelijks getraind voor de HM, 3,5 uur over gedaan of zoDe gedachte dat er altijd mensen zijn die veeeel slechter voorbereid zijn werkt altijd wel goed om bij mezelf de zenuwen weg te nemen
lezen moeilijk, sorry.![]()
Dat zou niet best heel netjes zijn maar absurd talentvolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
3,5 uur is nog best heel netjes voor een marathon waarvoor je nauwelijks getraind hebt. Was het niet 4,5 uur?
lezen moeilijk, sorry.
TT![]()
"I don't think you're special. I-I mean, I think you're special, but you fall within a bell curve"![]()
Maar wil ze weer een marathon lopen dan?Ze heeft nog niet eens een halve gelopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou ja, als ze maar niet weer sponsorgeld verbrast voor een evenement waar ze toch niet gaat lopen, doet ze haar best maar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nouja....je hoeft maar 8,5 keer zo'n 5km-loopje te doen om een marathon te lopen natuurlijkF means you're fucked![]()
Ja, dat was echt te erg idd!
En maar eigenwijs zijn en al het advies in de wind slaan.
Maarja...All she wants and needs is just a little taste..![]()
Maar ze is inmiddels weer aan de partner, dat vond ik opvallender.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, uit Alkmaar. Daar wonen natuurlijk alleen maar idioten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
Maar ze is inmiddels weer aan de partner, dat vond ik opvallender.![]()
Waarheid wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, uit Alkmaar. Daar wonen natuurlijk alleen maar idioten.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
ja.huuuu.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, uit Alkmaar. Daar wonen natuurlijk alleen maar idioten.![]()
You said it girl!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, uit Alkmaar. Daar wonen natuurlijk alleen maar idioten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop begin oktober het Rondje Bergen. Dit is dan de route. Erg mooi
http://picasaweb.google.c(...)/5378314458778354498Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Lopers Company Nijmegen
De Nijmeegse omgeving leent zich bij uitstek voor het trailrunnen wegens de grote variëteit van de natuur, de uitdagende klimmetjes en schitterende hollewegen.
Schrijf je daarom nu in via www.devilstrail.nl!
Afstanden:
- Ladies Trail (8,66 km)
- Lucifer (16,66 km)
- Moenen (26,66 km)
- Helse (36,66 km)![]()
![]()
Wil je in de WLWW de naam van de Run Beuningen Run aanpassen in Beuningse Oeverwal Loop (voormalig RBR)?quote:...
Er zijn hier meer mensen uit de omgeving, interesse?![]()
Jammer dat het precies tussen de bridge to bridge en vredesloop is.. Heb jij nog zin om morgen mee te doen me de Arnhemse Meisjesloop?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wil je in de WLWW de naam van de Run Beuningen Run aanpassen in Beuningse Oeverwal Loop (voormalig RBR)?
Er zijn hier meer mensen uit de omgeving, interesse?![]()
Ik zag deze trailrun in Oostenrijk en moest aan RD denken: http://www.looptijden.nl/wedstrijden/155706/karwendelmarsch-52-km // http://karwendelmarsch.info/
52 f*cking km's
[ Bericht 11% gewijzigd door SEMTEX op 22-08-2013 11:47:09 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wel een beetje denigrerend zo'n Ladies trail...quote:Deze extra afstand is speciaal voor de dames die er over denken om ook eens een keer trailen, maar de afstand nog te lang vinden.![]()
Ohja, daar had ik niet over nagedacht, ik doe alleen met de BtB mee. Had morgen wel in mijn agenda staan maar bij nader inzien loop ik niet mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Jammer dat het precies tussen de bridge to bridge en vredesloop is.. Heb jij nog zin om morgen mee te doen me de Arnhemse Meisjesloop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag het, maar maakt de reden van de kortere afstand echt uit?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:41 schreef Saysem het volgende:
Wel een beetje denigrerend zo'n Ladies trail...
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:44 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik niet over nagedacht, ik doe alleen met de BtB mee. Had morgen wel in mijn agenda staan maar bij nader inzien loop ik niet mee.Jammer, maar soms zijn er dingen belangrijker! Have fun!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast door een man geschreven dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:41 schreef Saysem het volgende:
[..]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Niet echt, maar stel het dan open voor alle beginners.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:44 schreef Serinde het volgende:
Ik zag het, maar maakt de reden van de kortere afstand echt uit?![]()
Overigens heb ik niks tegen compleet aparte evenementen voor dames, dat snap ik dan weer wel.
edit: ze starten nota bene tegelijk met de 16k. WTF is dan het idee?![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:44 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik niet over nagedacht, ik doe alleen met de BtB mee. Had morgen wel in mijn agenda staan maar bij nader inzien loop ik niet mee.Maar, maar, maar.... Na afloop bier met Guppy, Gogo en ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zag het, maar maakt de reden van de kortere afstand echt uit?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mwa, zo denigrerend vind ik het niet. Sterker nog, ik voel me wel aangesproken. Ik wil het ook wel eens proberen, maar ik hoef niet gelijk heel ver.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:41 schreef Saysem het volgende:
[..][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoezo is dat denigrerend?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:41 schreef Saysem het volgende:
[..]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb meer het idee dat ze er mensen mee uitsluiten. Er zijn vast ook genoeg mannen die niet langer dan 8 km kunnen trailen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou wat ik hierboven zeg. Het komt op mij over alsof alleen vrouwen beginners kunnen zijn die de afstand nog niet aandurven.![]()
Dat klopt toch ook, er staan maar 4 vrouwen in de top20 van Endomondo in de Fok-groep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:08 schreef Saysem het volgende:
Nou wat ik hierboven zeg. Het komt op mij over alsof alleen vrouwen beginners kunnen zijn die de afstand nog niet aandurven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.... Na afloop bier met Guppy, Gogo en ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn ook totaal maar 24 vrouwen van de 73quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook, er staan maar 4 vrouwen in de top20 van Endomondo in de Fok-groep.
1/3de vs 1/5dequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn ook totaal maar 24 vrouwen van de 73In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar we trailen niet allemaal. Maar goed, er is bekend dat vrouwen in een gemengde-wedstrijd-top-10 ook in de minderheid zijn. C'est ça.quote:
Als wedstrijdorganisatie had ik vermeld: voor de beginnende trailer. Niet zelf invullen dat dit dan wel een vrouw zou kunnen zijn. Gaat bij mij ook wel een beetje een haar van overend staan.
eentje maar![]()
Dan nog zijn er in absolute getalen meer mannen, ook meer mannen die nog geen 10km kunnen lopen dus die sluit je nu allemaal uit. En waarschijnlijk stoot je nog wat vrouwen tegen het hoofd ook.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het mijnequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, maar wat vind jij er eigenlijk van?
F means you're fucked![]()
Had trouwens niet ff iemand me hier op een SPIbelt kunnen wijzen?![]()
Wat een topding. Was gisteren binnen en heb deze maar ff als test meegenomen bij de training.. Briljant!![]()
Dat ga ik inderdaad. Heb om 1600 uur een date daarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat duidelijk. Ging jij overigens niet vandaag naar de *uche* sportschool?
F means you're fucked![]()
Hmm, dat was raar. Horloge op interval modus gezet, ingesteld op 1,6km - 8km en nog eens 1,6km.
Na de eerste 1,6km begon 'ie te piepen, dus versnellen. Ergens over de helft van m`n tempogedeelte, begon 'ie weer te piepen "Reached target distance". Huh? Heb ik echt al 8km gelopen?
Niet 100% zeker wetende of de afstanden van de route wel goed in m`n hoofd had zitten, toch het horloge naar de volgende interval gezet.
Achteraf blijkt dus dat het piepje rond 6,5km vanaf het begin was. In totaal toch 7km op HM tempo gelopen (gemiddeld ergens rond de 5:30 min/km) en 2x 1.6 km in- en uitlopen.
http://www.endomondo.com/workouts/234459657/8850231
Forum Opties Forumhop: Hop naar: