quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even de enge foto zoeken. Nachtmerries.
Later kwam ik er pas achter dat karbonkel werd gespeeld door Willibrord Frequin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Zo epic was dat, haha wat zagen we altijd uit naar een nieuwe aflevering
Wat? Echt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Later kwam ik er pas achter dat karbonkel werd gespeeld door Willibrord Frequin.
Doe jij dat maar, dorpsidioot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kom we zetten onze terror bagger voort op het Lorreland topic.
Ik kan me alleen angst herinneren. Wel heb ik sindsdien weinig problemen meer met horrorfilms, omdat ik weet dat het niet enger kan worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Prietpraat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, dorpsidioot.
ehm, neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kom we zetten onze terror bagger voort op het Lorreland topic.
Mietjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me alleen angst herinneren. Wel heb ik sindsdien weinig problemen meer met horrorfilms, omdat ik weet dat het niet enger kan worden.
Moffel en Piertje was pas kwaliteit.quote:
Post eens wat uit jou tijd dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Dat ken ik allemaal niet, na mijn tijd. Vroeger had je nog veel engere dingen.
Ja, Hitler enzo...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Dat ken ik allemaal niet, na mijn tijd. Vroeger had je nog veel engere dingen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moffel en Piertje was pas kwaliteit.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
TIEN! NEGEN! ACHT! ZEVEN! ZES! VIJF! VIER! DRIE! TWEE! EEN! JAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Zipportal het volgende:
Zelfde klok en toen tegen half 10 kwam Ik Mik Lorreland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |