Heeej wat heb je tegen vrouwen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, dan komen alle viswijven weer opdagen die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.
Freddie Fish Hooligansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kon me ook iets herinneren van Putt Putt.
Viswijven in de trend van voetbalonwetenden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej wat heb je tegen vrouwen?
Sowieso komt er dan weer een lekkere voetballerstopic natuurlijk.
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej wat heb je tegen vrouwen?
Sowieso komt er dan weer een lekkere voetballerstopic natuurlijk.
In het koraal, wat was dat klote.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Freddie Fish Hooligans
Dat vindt Shreyas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horen
Ik speelde dat altijd op een computer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij speelden nog Commander Keen, op een floppy.
Ik vind het maar een rare vlegel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat die er van vindt vind ik niet zo rullevant.
HIj moet er nog eerst eentje zien te vinden dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
stijn vindt dat alle vrouwen in de keuken horen
quote:
Mani haalde vroeger altijd leuke (matige) grappen uit met een floppyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik speelde dat altijd op een computer.
Goldeneye 007.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij speelden nog Commander Keen, op een floppy.
Bij de keukenkampioen neem ik aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
HIj moet er nog eerst eentje zien te vinden dan.
Ja dat is wel zo, heb ik gemerkt bij het EK. Maar toch was het wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, kun je geen wedstrijd meer normaal kijken.
Nee op de vrouwenmarkt natuurlijk. Eerst een vrouw en dan hup de keuken in (als ze kan koken tenminste).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de keukenkampioen neem ik aan?
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, heb ik gemerkt bij het EK. Maar toch was het wel leuk.
Een Vos verliest wel zijn snorhaar maar niet zijn streken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een ban omdat ik constant probleemwijkenplaatjes postte, terwijl de rest net zo irritant was.
Die ban werd door GGMM bezorgd, vond ik erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |