quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze schijnen nog steeds dienst te doen als schooluniformen in Thailand en omstreken.
quote:
Die eerste is idd wel een apenpakje jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef OudeBok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De deo en vrouwentroep is van m'n zusje. We delen tijdelijk een kamer.
EDIT: Ow bah, links doen het niet. Momentje.
Heeft die bultrug links nu een mannenschort aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de meest grote foto, maar goed.
Eerste is wat alle mannelijke TLs dragen, haha. Voor een kassier/vulploegmedewerker komt er dan gewoon een jas/schort bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die eerste is idd wel een apenpakje ja
Standaard voor vulploeg, schoonmaakteam, etc. Zal volgens de VSK wel 'niet in het kassateam gepast hebben'.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heeft die bultrug links nu een mannenschort aan?
Ik vind die rode stropdas dus gewoon niet mooi bij het schort en AH passen. Dan kun je beter die lichtblauw gestreepte stropdas hebben die via Relatiegeschenken te bestellen is:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef OudeBok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De deo en vrouwentroep is van m'n zusje. We delen tijdelijk een kamer.
EDIT: Ow bah, links doen het niet. Momentje.
Wat ik me nogsteeds afvraag is hoe je lekker kan werken in een vulploeg met wat extra kilo'squote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Standaard voor vulploeg, schoonmaakteam, etc. Zal volgens de VSK wel 'niet in het kassateam gepast hebben'.
Wat is dat ding belachelijk grootquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind die rode stropdas dus gewoon niet mooi bij het schort en AH passen. Dan kun je beter die lichtblauw gestreepte stropdas hebben die via Relatiegeschenken te bestellen is:
[ afbeelding ]
Wel fatsoenlijk omdoen natuurlijk
Wat een rare vogel. Gezien het pakje op de tafel, zeker een cadeautje in verband met zijn 40 jarige jubileum.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind die rode stropdas dus gewoon niet mooi bij het schort en AH passen. Dan kun je beter die lichtblauw gestreepte stropdas hebben die via Relatiegeschenken te bestellen is:
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel eens af of dat niet funest is voor je knieën, omdat je regelmatig gehurkt bezig bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat ik me nogsteeds afvraag is hoe je lekker kan werken in een vulploeg met wat extra kilo'sDan kan je toch niet normaal tillen wegens die 'bobbel' voor je?
Gefeliciteerd met je 40-jarige jubileum. Als dank voor al je inzet: Een stropdasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat een rare vogel. Gezien het pakje op de tafel, zeker een cadeautje in verband met zijn 40 jarige jubileum.
Hij kijkt wel heel blij op de fotoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 40-jarige jubileum. Als dank voor al je inzet: Een stropdas
Allejezusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dank voor de inzet krijgt hij een speciale plaats toegewezen in het kwaliteitsteam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij kijkt wel heel blij op de foto
Chef afvoerputjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als dank voor de inzet krijgt hij een speciale plaats toegewezen in het kwaliteitsteam.
Volgens mij krijg je ook een periodesalaris?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 40-jarige jubileum. Als dank voor al je inzet: Een stropdas
Uiteraard weet ik dat de jubilaris nog enkele andere cadeau's vanuit Ahold krijgt, hoewel de bos bloemen van de directie is afgeschaft
Is ook niet echt meer van deze tijd. Er zijn er echt nog wel die er een dragen. Maar mij zal je hem niet om zien doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik heb mijn SM in de afgelopen 3 jaar nog nooit met een stropdas gezien in het filiaal. Daarnaast zie ik ook in de regio weinig SM's met een stropdas. Vaak gewoon netto spijkerbroek / pantalon met een overhemd.
Ja klopt:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook een periodesalaris?
Mijne draagt een paarse. Met een lila-achtig overhemd. Of beige met beige. Ziet er verder heel luchtig uit. Gewoon heel casual, doch representatief.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Is ook niet echt meer van deze tijd. Er zijn er echt nog wel die er een dragen. Maar mij zal je hem niet om zien doenTenzij
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja klopt:
12 1/2 jaar: 0.25 periodesalaris + speldje en pennenset
25 jaar: 0.75 periode + speldje en ketting of horloge
40 jaar: 1 periode + speldje en gouden armband of horloge
50: 1,5 periode + speldje en gouden armband of horloge
Daarnaast krijgt iedereen een buitengewone verlofdag en een kaart van de directie en is er budget voor een interne of externe viering (receptie of etentje), hierbij is het bedrag afhankelijk van het type jubileum.
Je zal maar 40-50 jaar bij de AH werken :x.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja klopt:
12 1/2 jaar: 0.25 periodesalaris + speldje en pennenset
25 jaar: 0.75 periode + speldje en ketting of horloge
40 jaar: 1 periode + speldje en gouden armband of horloge
50: 1,5 periode + speldje en gouden armband of horloge
Daarnaast krijgt iedereen een buitengewone verlofdag en een kaart van de directie en is er budget voor een interne of externe viering (receptie of etentje), hierbij is het bedrag afhankelijk van het type jubileum.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets krijgt.
Geldwolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |