abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130359594
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef expans het volgende:

[..]

Tbh, van mij mochten ze ook wel ipv een cardigan gewoon een colbert fixen. Nu lopen bij ons de TL's toch rond in zon blauw overhemd icm stropdas/pantalon, staat toch wat netter.
Oprecht overdreven. een stropdas gaat me echt te ver voor een TL kom op mensen. Pantalon trouwens ook overdreven maar dat is ieder ze keuze. Stropdas kan echt niet handig werken voor een TL. Nee dit is perfecte kleding volgens mij.

quote:
En de (A)SM's gewoon strak in pak.
Lang niet altijd (stropdas zelfs nooit). Zeker met dat warme weer was het overhemd + spijkerbroek (of pantalon) Anders echt niet te harden. Sowieso vrouwen mogen echt alles..... We dienen als management ons representatief te kleden. Dat kan ook eens in een spijkerbroek + overhemd + jasje. Als je rond kijkt zie je dat het ook steeds, minder ASM's en in mindere mate Sm's, niet meer volledige in pak lopen (die ook soms de foto's in de DW).

quote:
En soms wou ik dat wij ook truien kregen, best koud door die airco.
Kunnen ze gewoon bestellen toch...
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_130359604
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:49 schreef mujentas het volgende:
Ze doen er jaren over om een overhemd te ontwikkelen? :')
Ja erg he
pi_130359921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Oprecht overdreven. een stropdas gaat me echt te ver voor een TL kom op mensen. Pantalon trouwens ook overdreven maar dat is ieder ze keuze. Stropdas kan echt niet handig werken voor een TL. Nee dit is perfecte kleding volgens mij.

Dit kan ik wel beamen. Ik had vroeger een normaal overhemd met stropdas, maar het werkt alles behalve prettig. De stropdas vliegt alle kanten op als je bezig bent en het overhemd schiet constant uit je broek.
pi_130360235
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dit kan ik wel beamen. Ik had vroeger een normaal overhemd met stropdas, maar het werkt alles behalve prettig. De stropdas vliegt alle kanten op als je bezig bent en het overhemd schiet constant uit je broek.
Deze kleding is ervoor gemaakt om niet in je broek te doen (het zou wel kunnen). Maar vaak (gebeurd mij nu al geregeld en dan is het weer heel handig als ik me jasje van me pak ook gewoon aan heb :) ) gaat je overhemd er aan de achterkant weer uit bij bepaalde bewegingen die in de supermarkt toch wel erg normaal zijn.
Bepaal altijd op me werk wat ik aan ga doen (beide pakken hangen daar omdat ik vaak op de fiets naar het werk ga)
pi_130360997
quote:

[..]

[..]

Lang niet altijd (stropdas zelfs nooit). Zeker met dat warme weer was het overhemd + spijkerbroek (of pantalon) Anders echt niet te harden. Sowieso vrouwen mogen echt alles..... We dienen als management ons representatief te kleden. Dat kan ook eens in een spijkerbroek + overhemd + jasje. Als je rond kijkt zie je dat het ook steeds, minder ASM's en in mindere mate Sm's, niet meer volledige in pak lopen (die ook soms de foto's in de DW).

Stropdas voor TL idd overdreven. Blijft overal aan hangen. Overhemd zie ik vaak bij de TL's VK achter uit hun broek hangen als ze druk bezig zijn.

Hoezo vrouwen mogen alles? Idd sommige ASM's lopen er niet echt representatief bij. Spijkerbroek, Ugg's eronder en een sweater (die ik lekker thuis op de bank of naar de sportschool zou dragen).

Maar goed de meeste ASM's die ik gezien heb zien er altijd wel netjes uit. Denk dat het beetje verschilt per persoon.
pi_130361684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef CaveCanem het volgende:

[..]

Stropdas voor TL idd overdreven. Blijft overal aan hangen. Overhemd zie ik vaak bij de TL's VK achter uit hun broek hangen als ze druk bezig zijn.

Hoezo vrouwen mogen alles? Idd sommige ASM's lopen er niet echt representatief bij. Spijkerbroek, Ugg's eronder en een sweater (die ik lekker thuis op de bank of naar de sportschool zou dragen).

Maar goed de meeste ASM's die ik gezien heb zien er altijd wel netjes uit. Denk dat het beetje verschilt per persoon.
Een nette blauwe of zwarte spijkerbroek, zwarte schoenen, overhemd (en jasje) is heel representatief en kan een pak best vervangen (zeg niet dat ik dat dus dagelijks aan heb :) ).

Een spijkerbroek vind ik niet per definitie niet representatief.

Zoals ik het zeg, voor vrouwen is er veel meer "grijs"gebied. Vind dat sommige vrouwen serieus heel bijzondere keuzes maken om daarin op het werk te zijn. Terwijl je bij een man dan nog kan zeggen doe gewoon een "pak" aan.
pi_130362488
Ik denk dat je in de nieuwe kleding wel lekker kan werken, alleen het vest vind ik een beetje knullig/kakkerig.

Zijn er ook foto's van medewerkers in de nieuwe kleding die iets minder goed gevormd zijn (om het eventjes netjes te zeggen)? Ik denk eigenlijk dat het niet zo heel goed staat op mensen die niet zo slank zijn of rare vormen hebben.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:28:23 #58
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130362643
quote:

[..]

[..]

[..]

Kunnen ze gewoon bestellen toch...
Ik draag ook een stropdas. Ik ben kassier. Elke mannelijke medewerker moet bij ons een stropdas om.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_130362680
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ik draag ook een stropdas. Ik ben kassier. Elke mannelijke medewerker moet bij ons een stropdas om.
Rijke buurt?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:34:28 #60
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130362903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Rijke buurt?
Alles behalve!
pi_130362943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Alles behalve!
Dan is je (A)SM een beetje doorgeslagen... :+
pi_130362950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:25 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat je in de nieuwe kleding wel lekker kan werken, alleen het vest vind ik een beetje knullig/kakkerig.

Zijn er ook foto's van medewerkers in de nieuwe kleding die iets minder goed gevormd zijn (om het eventjes netjes te zeggen)? Ik denk eigenlijk dat het niet zo heel goed staat op mensen die niet zo slank zijn of rare vormen hebben.
Uiteraard niet. Neem aan dat we ook wel een "speciale"maten formulier zullen krijgen :)
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Franchise he die maken daar keuzes in, of ik dit als klant nu zou zien zitten.... Van mij zou dat als klant niet hoeven liever niet zelfs.
pi_130362962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ondernemer ;)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:36:26 #64
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130362999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geen idee. Weet alleen dat onze rayonmanager een extreem naar ventje is.
pi_130363034
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ondernemer ;)
Ook goed, alsnog.. Ik vind het overdreven voor een supermarkt.
pi_130363094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ook goed, alsnog.. Ik vind het overdreven voor een supermarkt.
Ik vind het sjaaltje ook wat ouderwets aan het worden.
pi_130363233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ben ik ook wel met je eens.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:42:08 #68
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130363261
Ik laat mn apenpakje zo wel even zien :D.
pi_130363428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef OudeBok het volgende:
Ik laat mn apenpakje zo wel even zien :D.
Ik ben benieuwd _O-
pi_130363463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat hele schort (heet het toch?) is al 10+ jaar oud toch? :')
pi_130363473
Ik heb ooit 2 pantalons gekregen van de baas, maar deze heb ik nooit gedragen. Ze liggen stof te vangen in de kast. Beetje zonde van het geld geweest. Het overhemd werkt gewoon niet prettig omdat deze continu uit je broek schiet.

Ik heb mij in ieder geval altijd het prettigst gevoeld in een normaal schort.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:46:59 #72
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130363509
Ik heb mijn SM in de afgelopen 3 jaar nog nooit met een stropdas gezien in het filiaal. Daarnaast zie ik ook in de regio weinig SM's met een stropdas. Vaak gewoon netto spijkerbroek / pantalon met een overhemd.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_130363511
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat hele schort (heet het toch?) is al 10+ jaar oud toch? :')
Zoiets denk ik ja, daarvoor had je die verlepte blauw/roze schorten.
pi_130363570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ja, daarvoor had je die verlepte blauw/roze schorten.
Die ken ik niet :P
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:50:40 #75
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_130363702

Ze schijnen nog steeds dienst te doen als schooluniformen in Thailand en omstreken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')