Oprecht overdreven. een stropdas gaat me echt te ver voor een TL kom op mensen. Pantalon trouwens ook overdreven maar dat is ieder ze keuze. Stropdas kan echt niet handig werken voor een TL. Nee dit is perfecte kleding volgens mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef expans het volgende:
[..]
Tbh, van mij mochten ze ook wel ipv een cardigan gewoon een colbert fixen. Nu lopen bij ons de TL's toch rond in zon blauw overhemd icm stropdas/pantalon, staat toch wat netter.
Lang niet altijd (stropdas zelfs nooit). Zeker met dat warme weer was het overhemd + spijkerbroek (of pantalon) Anders echt niet te harden. Sowieso vrouwen mogen echt alles..... We dienen als management ons representatief te kleden. Dat kan ook eens in een spijkerbroek + overhemd + jasje. Als je rond kijkt zie je dat het ook steeds, minder ASM's en in mindere mate Sm's, niet meer volledige in pak lopen (die ook soms de foto's in de DW).quote:En de (A)SM's gewoon strak in pak.
Kunnen ze gewoon bestellen toch...quote:En soms wou ik dat wij ook truien kregen, best koud door die airco.
Ja erg hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:49 schreef mujentas het volgende:
Ze doen er jaren over om een overhemd te ontwikkelen?
Dit kan ik wel beamen. Ik had vroeger een normaal overhemd met stropdas, maar het werkt alles behalve prettig. De stropdas vliegt alle kanten op als je bezig bent en het overhemd schiet constant uit je broek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Oprecht overdreven. een stropdas gaat me echt te ver voor een TL kom op mensen. Pantalon trouwens ook overdreven maar dat is ieder ze keuze. Stropdas kan echt niet handig werken voor een TL. Nee dit is perfecte kleding volgens mij.
Deze kleding is ervoor gemaakt om niet in je broek te doen (het zou wel kunnen). Maar vaak (gebeurd mij nu al geregeld en dan is het weer heel handig als ik me jasje van me pak ook gewoon aan hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dit kan ik wel beamen. Ik had vroeger een normaal overhemd met stropdas, maar het werkt alles behalve prettig. De stropdas vliegt alle kanten op als je bezig bent en het overhemd schiet constant uit je broek.
Stropdas voor TL idd overdreven. Blijft overal aan hangen. Overhemd zie ik vaak bij de TL's VK achter uit hun broek hangen als ze druk bezig zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Oprecht overdreven. een stropdas gaat me echt te ver voor een TL kom op mensen. Pantalon trouwens ook overdreven maar dat is ieder ze keuze. Stropdas kan echt niet handig werken voor een TL. Nee dit is perfecte kleding volgens mij.
[..]
Lang niet altijd (stropdas zelfs nooit). Zeker met dat warme weer was het overhemd + spijkerbroek (of pantalon) Anders echt niet te harden. Sowieso vrouwen mogen echt alles..... We dienen als management ons representatief te kleden. Dat kan ook eens in een spijkerbroek + overhemd + jasje. Als je rond kijkt zie je dat het ook steeds, minder ASM's en in mindere mate Sm's, niet meer volledige in pak lopen (die ook soms de foto's in de DW).
Een nette blauwe of zwarte spijkerbroek, zwarte schoenen, overhemd (en jasje) is heel representatief en kan een pak best vervangen (zeg niet dat ik dat dus dagelijks aan hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Stropdas voor TL idd overdreven. Blijft overal aan hangen. Overhemd zie ik vaak bij de TL's VK achter uit hun broek hangen als ze druk bezig zijn.
Hoezo vrouwen mogen alles? Idd sommige ASM's lopen er niet echt representatief bij. Spijkerbroek, Ugg's eronder en een sweater (die ik lekker thuis op de bank of naar de sportschool zou dragen).
Maar goed de meeste ASM's die ik gezien heb zien er altijd wel netjes uit. Denk dat het beetje verschilt per persoon.
Ik draag ook een stropdas. Ik ben kassier. Elke mannelijke medewerker moet bij ons een stropdas om.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Lang niet altijd (stropdas zelfs nooit). Zeker met dat warme weer was het overhemd + spijkerbroek (of pantalon) Anders echt niet te harden. Sowieso vrouwen mogen echt alles..... We dienen als management ons representatief te kleden. Dat kan ook eens in een spijkerbroek + overhemd + jasje. Als je rond kijkt zie je dat het ook steeds, minder ASM's en in mindere mate Sm's, niet meer volledige in pak lopen (die ook soms de foto's in de DW).
[..]
Kunnen ze gewoon bestellen toch...
Rijke buurt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik draag ook een stropdas. Ik ben kassier. Elke mannelijke medewerker moet bij ons een stropdas om.
Alles behalve!quote:
Uiteraard niet. Neem aan dat we ook wel een "speciale"maten formulier zullen krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:25 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat je in de nieuwe kleding wel lekker kan werken, alleen het vest vind ik een beetje knullig/kakkerig.
Zijn er ook foto's van medewerkers in de nieuwe kleding die iets minder goed gevormd zijn (om het eventjes netjes te zeggen)? Ik denk eigenlijk dat het niet zo heel goed staat op mensen die niet zo slank zijn of rare vormen hebben.
Franchise he die maken daar keuzes in, of ik dit als klant nu zou zien zitten.... Van mij zou dat als klant niet hoeven liever niet zelfs.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik draag ook een stropdas. Ik ben kassier. Elke mannelijke medewerker moet bij ons een stropdas om.
Ondernemerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan is je (A)SM een beetje doorgeslagen...
Geen idee. Weet alleen dat onze rayonmanager een extreem naar ventje is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan is je (A)SM een beetje doorgeslagen...
Ik vind het sjaaltje ook wat ouderwets aan het worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook goed, alsnog.. Ik vind het overdreven voor een supermarkt.
Ben ik ook wel met je eens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind het sjaaltje ook wat ouderwets aan het worden.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef OudeBok het volgende:
Ik laat mn apenpakje zo wel even zien.
Dat hele schort (heet het toch?) is al 10+ jaar oud toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind het sjaaltje ook wat ouderwets aan het worden.
Zoiets denk ik ja, daarvoor had je die verlepte blauw/roze schorten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat hele schort (heet het toch?) is al 10+ jaar oud toch?
Die ken ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ja, daarvoor had je die verlepte blauw/roze schorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |