Maar wat is lekkerder bij een bitterbal?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:09 schreef Elan het volgende:
Irak was mosterdgas dit is sarin. Totaal niet te vergelijken.
Een bitterbal in your face Jan Everse stijl.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar wat is lekkerder bij een bitterbal?
Mosterdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Voor pro-Assad mensen is geen plaats bij KvdBquote:Als Assad gifgas heeft gebruikt gaat hij daarmee een grens over
Eens, dit zou wel eens een wending kunnen zijn
Oneens, die grens was hij allang over
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket.
Gaan we elkaar al bij naam noemen hier? Ik zeg toch ook niet iedereen die scheel is en draagt een bril lult uit zijn nek?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over René de FOK! mod.
Ik ook naar jou schatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Arnold is een baas, ik luister graag naar hem.
FRIKANDEL BAL GEHAKT AAARGHquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Arnold is een zichzelf superieur wanende kutlul.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Arnold is een baas, ik luister graag naar hem.
Naar die woorden zocht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arnold is een zichzelf superieur wanende kutlul.
Een maaltijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |