7 albums kennen is veelquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, het zijn er 'maar' zeven. Dat is wel te doen. Radiohead heeft er meer, en daar ken ik ook echt alle tracks van uit mijn hoofd.
Ik heb maar 5 albums van hun geluisterdquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
Maar alle alle albums van een band luisteren is niet echt een prestatie. Ik heb ook alles van Coldplay geluisterd maar de laatste drie was onvrijwillig of puur uit leedvermaak.
Jij bent van enorme hoeveelheden albums er in extreem korte tijd door jassen. Ik ben meer van het uitpluizenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 albums van hun geluisterdMaar denk dat dat wel meeste albums die ik ken van 1 band is
Niet helemaal waar. Ik heb me vooral niet verdiept in oudere muziek. Eerste album van Qotsa ken ik niet, eerste album van Blur ook niet, etc.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent van enorme hoeveelheden albums er in extreem korte tijd door jassen. Ik ben meer van het uitpluizen
Schandalig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 albums van hun geluisterdMaar denk dat dat wel meeste albums die ik ken van 1 band is
Brr dat hoop ik ook nooit te hoeven doen, hoorde vandaag toevallig weer alle Beatles nummertjes die hoog gechart zijn voorbij komen, dat vind ik geen haar beter dan de folk-pop van tegenwoordig die nu in de charts staat? (Ik voel persoonlijke aanvallen aankomen trouwens)quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had bij de lijst van dingen waar ik wel alles een keer van gehoord heb ook de Beatles maar toen keek ik nog een keer die oude albums door en... neh.
Er is hier eerder wel uitgelegd waarom dat een dom en onwetend statement is. Maar ik zal het niet herhalen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Brr dat hoop ik ook nooit te hoeven doen, hoorde vandaag toevallig weer alle Beatles nummertjes die hoog gechart zijn voorbij komen, dat vind ik geen haar beter dan de folk-pop van tegenwoordig die nu in de charts staat? (Ik voel persoonlijke aanvallen aankomen trouwens)
Ik had een week dit jaar dat ik Stress: The Extinction Agenda van Organized Konfusion 7 keer in een week geluisterd had volgens mij, als het niet meer is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik heb me vooral niet verdiept in oudere muziek. Eerste album van Qotsa ken ik niet, eerste album van Blur ook niet, etc.
Aan de andere kant gooi ik er wel veel nieuwe albums in die ik ook praktisch allemaal afluister en daar heb ik zeker de helft van nooit weer geluisterd denk ik
Best beluisterde album dit jaar denk ik 5 keer geluisterd in z'n geheelBest beluisterde band nog geen 200 plays
Ben nog van plan alle 13 albums van Daniel Lohues te beluisterenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Schandalig.
Echt tijd om bijv. het ouvre van Bowie eens te gaan checken. De 5 albums "David Bowie" uit 1969 t/m Aladdin Sane (1973) zijn van uitzonderlijke klasse.
So ook de "trilogie" Station to Stadion, Low en Heroes (1976-1977)
In die tijd poepten artiesten in 2 jaar tijd er gewoon 3 meesterwerken uit
Euh, Beatles hebben die melodietjes bedacht en ze zijn tot aan vandaag eindeloos herhaalt in allerlei variaties. Je moet het wel in historisch perspectief zien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Brr dat hoop ik ook nooit te hoeven doen, hoorde vandaag toevallig weer alle Beatles nummertjes die hoog gechart zijn voorbij komen, dat vind ik geen haar beter dan de folk-pop van tegenwoordig die nu in de charts staat? (Ik voel persoonlijke aanvallen aankomen trouwens)
Meh... Bowie grijpt mij nooit heel erg. Een Best Of kan ik van genieten omdat sommige losse tracks ijzersterk zijn maar behalve Heroes (die hangt hier aan de muurquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Schandalig.
Echt tijd om bijv. het ouvre van Bowie eens te gaan checken. De 5 albums "David Bowie" uit 1969 t/m Aladdin Sane (1973) zijn van uitzonderlijke klasse.
So ook de "trilogie" Station to Stadion, Low en Heroes (1976-1977)
In die tijd poepten artiesten in 2 jaar tijd er gewoon 3 meesterwerken uit
Yay! 9/9 om 9pm (New Yorkse tijd?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef BoerBert het volgende:
Reflektor dus bevestigd als iets van Arcade Fire, voor als dat nog niet gemeld was.
Doe maar Bowie. Eigelijk overbodig dat iemand je dat moet vertellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben nog van plan alle 13 albums van Daniel Lohues te beluisterenDie brengt ook standaard elk jaar een album uit
Tja ik ga ook niet de eerste echte Death Metal band prijzen omdat ze de eerste waren met echte grunts, extreem voorbeeld maar je snapt me wel denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh, Beatles hebben die melodietjes bedacht en ze zijn tot aan vandaag eindeloos herhaalt in allerlei variaties. Je moet het wel in historisch perspectief zien.
Ik vind dat nummer dat ie in de ruimte is zo tofquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh... Bowie grijpt mij nooit heel erg. Een Best Of kan ik van genieten omdat sommige losse tracks ijzersterk zijn maar behalve Heroes (die hangt hier aan de muur) luister ik (te) weinig hele albums van hem.
Eh. Ik weet niet wat je bedoelt maar afgaand op je beschrijving zal het wel Ground Control To Major Tom zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer dat ie in de ruimte is zo tof![]()
Jah Space Oddity jahquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja die, al is de titel geloof ik Space Oddity.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh. Ik weet niet wat je bedoelt maar afgaand op je beschrijving zal het wel Ground Control To Major Tom zijn.
Klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja die, al is de titel geloof ik Space Oddity.
Deze al gezien dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |