Euh, hoe heet de band en staan ze ook op spotify?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Kerftminister het volgende:
Superleuk dit, en maar 26 luisteraars op last.fm.
Look and Listen, denk het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Euh, hoe heet de band en staan ze ook op spotify?
MF DOOM is een naaper?quote:
Nee, hij draagt het masker uit Gladiator.quote:
Hmm dat wist ik niet, wel vet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hij draagt het masker uit Gladiator.Dat specifieke exemplaar
Ze hebben het alleen iets opgelapt bij een metaalbewerker
edit: Of nou ja, er zijn er vast meerdere gemaakt voor Gladiator zoals dat gaat in films, maar die van MF Doom komt wel van de filmset
All caps.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hij draagt het masker uit Gladiator.Dat specifieke exemplaar
Ze hebben het alleen iets opgelapt bij een metaalbewerker
edit: Of nou ja, er zijn er vast meerdere gemaakt voor Gladiator zoals dat gaat in films, maar die van MF Doom komt wel van de filmset
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij in de beginjaren een zilver gevefd Darth Maul-masker had, misschien bedoelt hij er niet zo veel mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Z het volgende:
MF DOOM is geïnspireerd op Dr. Doom. Wat heeft Gladiator ermee te maken?
Ik weet dat dat een titel is maar ik weet niet wat je er nu mee bedoeltquote:
Ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Moody het volgende:
Weer een nieuw nummertje van Okkervil River:
Heb wel zin in het nieuwe album
MF DOOM moet je met alleen maar hoofdletters schrijven. Dat zegt hij in het eind van All Caps ook, all caps when you spell the damn name. Zelfde geldt voor DANGERDOOM en JJ DOOM.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij in de beginjaren een zilver gevefd Darth Maul-masker had, misschien bedoelt hij er niet zo veel mee.
[..]
Ik weet dat dat een titel is maar ik weet niet wat je er nu mee bedoelt
QOTSAquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
Over MF DOOM gesproken:
Zijn beste nummer.
Trouwens he, ik zat vandeweek na te denken van wie ik de gehele discografie heb geluisterd, met een minimum van 3 albums, anders heb je echt heel veel. Ik kwam op de volgende artiesten:
Queens of the Stone Age
Blur
Bloc Party
Outkast
The Roots
Jimi Hendrix
Aventura
Modest Mouse
Lupe Fiasco
ONE OK ROCK
MF DOOM
The Mars Volta
Organized Konfusion
Asobi Seksu
Eagles of Death Metal
The Shins
Dat was het al, van Kyuss moet ik alleen Wretch nog, van The Black Keys alleen Attack & Release en van Kanye West alleen Graduation. Maar best weinig eigenlijk.
Ach, het zijn er 'maar' zeven. Dat is wel te doen. Radiohead heeft er meer, en daar ken ik ook echt alle tracks van uit mijn hoofd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind alle albums van Blur geluisterd hebben ook al heel wat hoor
Nou bij sommige bands wel hoor. Ben al heel ver met King Crimson, Santana en Go!Go!7188 en die hebben best wel een aantal schijven uitgebracht. Al vraag ik me af of ik Santana ooit wil afronden met die troep die later komt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
Maar alle alle albums van een band luisteren is niet echt een prestatie. Ik heb ook alles van Coldplay geluisterd maar de laatste drie was onvrijwillig of puur uit leedvermaak.
Ik had bij de lijst van dingen waar ik wel alles een keer van gehoord heb ook de Beatles maar toen keek ik nog een keer die oude albums door en... neh.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou bij sommige bands wel hoor. Ben al heel ver met King Crimson, Santana en Go!Go!7188 en die hebben best wel een aantal schijven uitgebracht. Al vraag ik me af of ik Santana ooit wil afronden met die troep die later komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |