abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130491105

Superleuk dit, en maar 26 luisteraars op last.fm. :o

Die zangeres! O+

Mocht iemand het album willen, mijn dm box staat altijd open.

[ Bericht 24% gewijzigd door Kerftminister op 26-08-2013 21:23:38 ]
pi_130491199
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Kerftminister het volgende:

Superleuk dit, en maar 26 luisteraars op last.fm. :o
Euh, hoe heet de band en staan ze ook op spotify?
pi_130491223
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Euh, hoe heet de band en staan ze ook op spotify?
Look and Listen, denk het niet. :o

http://www.last.fm/music/Look+And+Listen
pi_130491564
Omfg

:o
pi_130491594
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
Omfg

[ afbeelding ]

:o
MF DOOM is een naaper? :o
pi_130491621
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

MF DOOM is een naaper? :o
Nee, hij draagt het masker uit Gladiator. :D Dat specifieke exemplaar :D Ze hebben het alleen iets opgelapt bij een metaalbewerker :D

edit: Of nou ja, er zijn er vast meerdere gemaakt voor Gladiator zoals dat gaat in films, maar die van MF Doom komt wel van de filmset :D
pi_130491822
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, hij draagt het masker uit Gladiator. :D Dat specifieke exemplaar :D Ze hebben het alleen iets opgelapt bij een metaalbewerker :D

edit: Of nou ja, er zijn er vast meerdere gemaakt voor Gladiator zoals dat gaat in films, maar die van MF Doom komt wel van de filmset :D
Hmm dat wist ik niet, wel vet. :D
pi_130492921
Over MF DOOM gesproken:

Zijn beste nummer.

Trouwens he, ik zat vandeweek na te denken van wie ik de gehele discografie heb geluisterd, met een minimum van 3 albums, anders heb je echt heel veel. Ik kwam op de volgende artiesten:

Queens of the Stone Age
Blur
Bloc Party
Outkast
The Roots
Jimi Hendrix
Aventura
Modest Mouse
Lupe Fiasco
ONE OK ROCK
MF DOOM
The Mars Volta
Organized Konfusion
Asobi Seksu
Eagles of Death Metal
The Shins

Dat was het al, van Kyuss moet ik alleen Wretch nog, van The Black Keys alleen Attack & Release en van Kanye West alleen Graduation. Maar best weinig eigenlijk.
pi_130493336
Ik kom tot :') 2 :')

Arcade Fire en Vampire Weekend :')
pi_130493747
En Tame Impala als die EP als een album telt :P
pi_130493850
MF DOOM is geïnspireerd op Dr. Doom. Wat heeft Gladiator ermee te maken?
Aldus.
pi_130493892
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

All caps.
Aldus.
pi_130494016
Weer een nieuw nummertje van Okkervil River:

Heb wel zin in het nieuwe album *O*
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_130494045
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Z het volgende:
MF DOOM is geïnspireerd op Dr. Doom. Wat heeft Gladiator ermee te maken?
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij in de beginjaren een zilver gevefd Darth Maul-masker had, misschien bedoelt hij er niet zo veel mee.
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef Z het volgende:

[..]

All caps.
Ik weet dat dat een titel is maar ik weet niet wat je er nu mee bedoelt ;(
pi_130494143
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Moody het volgende:
Weer een nieuw nummertje van Okkervil River:

Heb wel zin in het nieuwe album *O*
Ik ook :D
pi_130494347
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik weet wel dat hij in de beginjaren een zilver gevefd Darth Maul-masker had, misschien bedoelt hij er niet zo veel mee.

[..]

Ik weet dat dat een titel is maar ik weet niet wat je er nu mee bedoelt ;(
MF DOOM moet je met alleen maar hoofdletters schrijven. Dat zegt hij in het eind van All Caps ook, all caps when you spell the damn name. Zelfde geldt voor DANGERDOOM en JJ DOOM.
pi_130494506
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
Over MF DOOM gesproken:

Zijn beste nummer.

Trouwens he, ik zat vandeweek na te denken van wie ik de gehele discografie heb geluisterd, met een minimum van 3 albums, anders heb je echt heel veel. Ik kwam op de volgende artiesten:

Queens of the Stone Age
Blur
Bloc Party
Outkast
The Roots
Jimi Hendrix
Aventura
Modest Mouse
Lupe Fiasco
ONE OK ROCK
MF DOOM
The Mars Volta
Organized Konfusion
Asobi Seksu
Eagles of Death Metal
The Shins

Dat was het al, van Kyuss moet ik alleen Wretch nog, van The Black Keys alleen Attack & Release en van Kanye West alleen Graduation. Maar best weinig eigenlijk.
QOTSA
Arctic Monkeys
Radiohead
Bloc Party
Arcade Fire*
Alamo Race Track*
Audioslave*
Coldplay
Daft Punk
Editors
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Gorillaz
Interpol
Johan
Jimi Hendrix Experience
Muse
Nirvana
Shins
Spinvis

Daarvan ken ik echt alle albums. Sommige natuurlijk aanmerkelijk beter dan anderen, maar dat is altijd. Van de eerste drie ken ik ook oprecht alle albumtracks door en door. En dan heb je natuurlijk altijd bands als Blur, Depeche Mode, Doors waarvan ik alle tracks wel geluisterd heb, maar zeggen dat ik ze echt door en door ken is niet eerlijk.
pi_130494657
Ik vind alle albums van Blur geluisterd hebben ook al heel wat hoor :7
pi_130494704
Laatste album van Blur herinner ik me overigens echt totaal niet meer. Think Tank, bij alle anderen kan ik wel een sound of nummer bedenken. Leisure met de shoegaze en She's So High, Parklife met Parklife, Great Escape en Modern Life is Rubbish met de karakteristieke Britpop, 13 met de gekke experimentele tracks, Blur met Song 2.
pi_130494803
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind alle albums van Blur geluisterd hebben ook al heel wat hoor :7
Ach, het zijn er 'maar' zeven. Dat is wel te doen. Radiohead heeft er meer, en daar ken ik ook echt alle tracks van uit mijn hoofd. :')
pi_130494820
Fastball....ik bedenk me net dat dat ook wel een erg leuk bandje is dat hier nog niet genoemd is....
Begonnen als een hyperactief punk/rock-bandje, maar al snel in de donkere krochten van de pop verzonken....helaas.....

Bekend van deze hitjes (?):

Beste nummer:
'13 |
'14
pi_130494863
Maar alle alle albums van een band luisteren is niet echt een prestatie. Ik heb ook alles van Coldplay geluisterd maar de laatste drie was onvrijwillig of puur uit leedvermaak.
pi_130494921
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
Maar alle alle albums van een band luisteren is niet echt een prestatie. Ik heb ook alles van Coldplay geluisterd maar de laatste drie was onvrijwillig of puur uit leedvermaak.
Nou bij sommige bands wel hoor. Ben al heel ver met King Crimson, Santana en Go!Go!7188 en die hebben best wel een aantal schijven uitgebracht. Al vraag ik me af of ik Santana ooit wil afronden met die troep die later komt. :D
pi_130494946
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:21 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nou bij sommige bands wel hoor. Ben al heel ver met King Crimson, Santana en Go!Go!7188 en die hebben best wel een aantal schijven uitgebracht. Al vraag ik me af of ik Santana ooit wil afronden met die troep die later komt. :D
Ik had bij de lijst van dingen waar ik wel alles een keer van gehoord heb ook de Beatles maar toen keek ik nog een keer die oude albums door en... neh. :')
pi_130494954
Hele ouvre van Bowie, Billy Joel, Elton John, Bruce Springsteen, Prince, Bob Dylan, Hendrix, Beatles, Stones etc. ook wel geluisterd. Aandachtig ook. Soms meer uit historische belangstelling, sommige albums waren echt uitzitten :P Vooral bij Prince zaten er gedrochten tussen, zo ook bij Elton John. Vind het interessant hoe artiesten zichzelf soms opnieuw uitvinden. Bowie is een perfect voorbeeld.
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')