Maar als je het album en de achterliggende gedachte niet kent, moet je je er toch eens in verdiepen.quote:
Oke baas. Ik zal er eens een albumpje inknallenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar als je het album en de achterliggende gedachte niet kent, moet je je er toch eens in verdiepen.
Hij heeft toch wel wat geweldige nummers gemaakt.
O.a:
Ook lekker:quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke baas. Ik zal er eens een albumpje inknallenBeloof niet dat ik alles ga luisteren
Zoals bijna altijd is mijn altijd hetzelfdequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Iemand de nieuwe Volcano Choir al gehoord? Is het wat?
Gezegend man ben jequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef MCH het volgende:
Geloof dat het zelfs z'n laatste of een na laatste optreden ooit was.
Haha, dus je gaat nooit naar een concert in Paradiso zien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
Meh wilde bijna naar Portugal. The Man gaan, maar ik ga niks neerleggen voor een lidmaatschap bij Paradiso.
Dan maar naar Bombino in 013.
Jah dat noemen ze zo, maar zie het gewoon als toeslag op de prijs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
Meh wilde bijna naar Portugal. The Man gaan, maar ik ga niks neerleggen voor een lidmaatschap bij Paradiso.
Gewoon onder laten lopen, dan is Rijssen straks het midden van het landquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah dat noemen ze zo, maar zie het gewoon als toeslag op de prijs.
Net zoals je een toeslag op de prijs krijgt van de parkeerkosten, tijd in de file en hotelkosten in onze prachtige hoofdstad. Tijd om Amsterdam te verplaatsen naar het midden van het land
Nja was voorlopig niks anders waar ik daar heenging en in 2015 zit ik wss in het buitenland. Daarvoor vind ik zo'n abonnement de moeite niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, dus je gaat nooit naar een concert in Paradiso zien?
Pfff. Je gaat echt niet door die ¤3,50?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
Je kan ook een maandabonnement nemen hé.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja was voorlopig niks anders waar ik daar heenging en in 2015 zit ik wss in het buitenland. Daarvoor vind ik zo'n abonnement de moeite niet.
Dat is geografisch bijna het midden van het landquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon onder laten lopen, dan is Rijssen straks het midden van het land
Utrecht is wel beter bereikbaar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is geografisch bijna het midden van het land(naja...niet helemaal)
Mensen die zeggen dat Utrecht het midden is, kennen de kaart van Nederland niet
Rebel Rebel ken ik echt heel vaagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef Moody het volgende:
Van zijn hits is dit wel een fijne:
Moet je kennen toch?
En natuurlijk deze met de fijne verwijzing naar zijn Major Tom tijd:
Ik ben het zelden zo met je eens geweest, Moody.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Schandalig.
Echt tijd om bijv. het ouvre van Bowie eens te gaan checken. De 5 albums "David Bowie" uit 1969 t/m Aladdin Sane (1973) zijn van uitzonderlijke klasse.
So ook de "trilogie" Station to Stadion, Low en Heroes (1976-1977)
In die tijd poepten artiesten in 2 jaar tijd er gewoon 3 meesterwerken uit
Ach, niet te hard miepen. Met de trein ben je er zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is geografisch bijna het midden van het land(naja...niet helemaal)
Mensen die zeggen dat Utrecht het midden is, kennen de kaart van Nederland niet
Last.fm checkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
Ik ben van 14-18 sept in Italie. Zijn er nog concerten die ik daar niet moet missen?
Als je geen stad er bij geeft wordt dit nogal een onzinnige post. Althans, als je in de Alpen zit ga jij niet naar Napels voor een concertquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
Ik ben van 14-18 sept in Italie. Zijn er nog concerten die ik daar niet moet missen?
Wordt me net uitgelegd ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je kan ook een maandabonnement nemen hé.
Tja ik woon in Den Bosch, studeer in Tilburg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pfff. Je gaat echt niet door die ¤3,50?Ik weet niet wat jouw financiële situatie is maar tenzij je het absoluut niet kunt missen ga je toch niet het prachtige Paradiso verruilen voor 013 om één biertje?
Toch fijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik ben het zelden zo met je eens geweest, Moody.
7 bier, want studentquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pfff. Je gaat echt niet door die ¤3,50?Ik weet niet wat jouw financiële situatie is maar tenzij je het absoluut niet kunt missen ga je toch niet het prachtige Paradiso verruilen voor 013 om één biertje?
Ik toer het land door. Van de meren tot aan Puglia. Ik moet mijn nieuwe auto testenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je geen stad er bij geeft wordt dit nogal een onzinnige post. Althans, als je in de Alpen zit ga jij niet naar Napels voor een concert
Ik ken letterlijk geen enkele plek meer waar je voor ¤0,50 bier kunt drinkenquote:
In Enschede wordt alleen Grolsch gekocht toch?quote:
Nou en. Tuig gewoon naar Amsterdam toequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja ik woon in Den Bosch, studeer in Tilburg.
Gesponsord door vakgroepen van de uniquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken letterlijk geen enkele plek meer waar je voor ¤0,50 bier kunt drinkenEn zeker niet in Paradiso, trouwens
Oh! Vetquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik toer het land door. Van de meren tot aan Puglia. Ik moet mijn nieuwe auto testen
Die heb ik inderdaad ook wel. Maar dan moet je wachten op de gelegenheden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef debeterebob het volgende:
En laten we de gratis bier niet vergeten bij random gelegenheden
Je weet dat je daar later in het jaar diensten voor moet verrichtenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef debeterebob het volgende:
En laten we de gratis bier niet vergeten bij random gelegenheden
Het is meer dat je eigenlijk bestuur bij een studievereniging zou moeten gaan doen om al die wisselborrels mee te pakken, zonder dat het raar is dat je er bentquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad ook wel. Maar dan moet je wachten op de gelegenheden.
Ga minstens 8000 km. maken in 2 weken. Klinkt stoer, maar is vermoeiend. Toch wil ik tot in de hak, want daar ben ik nooit geweest. Geweldig land, zeker als je onder Rome komt. Veel en veel beter dan dat overschatte Frankrijkquote:
Ik heb weinig goede herinneringen onder Rome.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Ga minstens 8000 km. maken in 2 weken. Klinkt stoer, maar is vermoeiend. Toch wil ik tot in de hak, want daar ben ik nooit geweest. Geweldig land, zeker als je onder Rome komt. Veel en veel beter dan dat overschatte Frankrijk
Jep. In de slechtste wijken die ik ooit met eigen ogen gezien heb.quote:
Dan ben je nooit in de balkan geweestquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. In de slechtste wijken die ik ooit met eigen ogen gezien heb.Dagje Pompeii gedaan. Eerlijk waar, de weg er naartoe was alsof in door een derdewereldland reed.
Dat klopt. Ouders hielden van Zuid-Frankrijk en Noord- en Midden-Italië.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan ben je nooit in de balkan geweest
Dat wil ik ook graag nog eens doen.quote:Klopt, Zuid-Italie heeft wat onderhoud nodig. Maar als je de materie even vergeet en de grote steden vermijdt, valt er echt veel te genieten. De Amalfi kust is geweldig. Als je het binnenkant ingaat en in een willekeurig dorpje overnacht ontmoet je het echte Italië
Je kan ook Sardinië eens doen. Is Italië op z'n best heb ik me laten vertellen. Mijn auto is dan ingereden, dus dan kan ik gewoon vliegenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Ouders hielden van Zuid-Frankrijk en Noord- en Midden-Italië.
[..]
Dat wil ik ook graag nog eens doen.
Tour de France was op Corsica (en ja dat is Frankrijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Je kan ook Sardinië eens doen. Is Italië op z'n best heb ik me laten vertellen. Mijn auto is dan ingereden, dus dan kan ik gewoon vliegen
Lekker Indie. Ik zweer bij mainstream dr. Utkerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Moody het volgende:
Ik ga al jaren naar Italië en eet minstens 25 pizza's per keer (ietwat overdreven), maar die in het dorpje Vico Equense zijn onovertroffen. Napolitaanse pizza's zijn sowieso de beste.
Ik ben nog niet dood gevallen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |