Ja, maar over welke groep genomen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)verdienen-dan-mannen
[ afbeelding ]
Spatie is stiekem GreatBritainquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd gewoon op over mijn nichtje, ik zie mijn nichtje nooit!
Twee Nederlandse bronnen ja, daarom zijn jouw bronnen wel goed, maar die van spatieloos niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 bronnen gegeven, dat gebeurt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd gewoon op over mijn nichtje, ik zie mijn nichtje nooit!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In deze SC mag gewoon alles besproken worden!
Andersom ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
maar ik vind niet het feit dat dat het nu is maar een reden moet zijn om het glazen plafond te tolereren.
Maar ehh waar zijn jouw bronnen van dat vrouwen minder verdienen DOOR HUN SEKSE?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Twee Nederlandse bronnen ja, daarom zijn jouw bronnen wel goed, maar die van spatieloos niet.
? Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Andersom ook niet
Jij redeneert nu precies het zelfde.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het mag wel van het forum, maar van mij mag het niet!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Andersom ook niet
Jij redeneert nu precies het zelfde.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
? Nee.
Alsnog vind ik niet dat je salaris-verschillen en gevangenisstraf kan vergelijken. Iedereen werkt (op een paar uitzonderingen na) en bijna niemand komt in de gevangenis, daarom vind ik de salariskwestie veel urgenter dan de gevangenisstrafkwestie.
Feel the lovequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ehh waar zijn jouw bronnen van dat vrouwen minder verdienen DOOR HUN SEKSE?
http://www.nrc.nl/carrier(...)t-minder-dan-mannen/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ehh waar zijn jouw bronnen van dat vrouwen minder verdienen DOOR HUN SEKSE?
Jij hebt niks te willen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het mag wel van het forum, maar van mij mag het niet!
Dan verschillen wij daarin van mening.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
Alsnog vind ik niet dat je salaris-verschillen en gevangenisstraf kan vergelijken. Iedereen werkt (op een paar uitzonderingen na) en bijna niemand komt in de gevangenis, daarom vind ik de salariskwestie veel urgenter dan de gevangenisstrafkwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |