Nou dat is dus in een aantal gevallen wél zo. Een vrouw en een man met precies dezelfde misdaad krijgen vaak niet hetzelfde, de man krijgt meer straf. Puur met sekse dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dat is dus in een aantal gevallen wél zo. Een vrouw en man in precies dezelfde functie verdienen vaak niet hetzelfde, de man verdient meer. En als die vrouw niet geschikt was geweest voor de functie dan hadden ze wel een man gekozen, dus het heeft niks met kwaliteit te maken, maar puur met sekse.
Dat zeg ik toch ook nergens? Maar ik bedoel dat mannen zeg maar zwaardere gevangenis-straffen krijgen, en iets dat voor de man opkomt zorgt dat dat gelijk wordt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Spatie relax, De Masculiene Partij komt slechts op voor het belang van mannen. Niet tegen het belang van vrouwen.
Dan heb ik daar overheen gelezen dan. Alsnog, er staat ook nergens dat een vrouw gemiddeld kortere straf krijgt omdat ze een vrouw is. Waarschijnlijk is dit zo omdat de delicten die mannen pleegden gewoon erger waren dan delicten die vrouwen pleegden. Er zitten ook veel meer mannen dan vrouwen in de gevangenis.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er staat opgelegde straf.. Dit bepaald de rechter lijkt mij..
Vrijlaten voor goed gedraag gebeurt pas na de uitspraak van de rechter als je al even zit
Ik denk dat ze daarmee wel in de statistieken rekening houdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan heb ik daar overheen gelezen dan. Alsnog, er staat ook nergens dat een vrouw gemiddeld kortere straf krijgt omdat ze een vrouw is. Waarschijnlijk is dit zo omdat de delicten die mannen pleegden gewoon erger waren dan delicten die vrouwen pleegden. Er zitten ook veel meer mannen dan vrouwen in de gevangenis.
Er staat boven opgelegde strafquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit ging toch om de uiteindelijke zittingstijd, niet wat er was opgelegd in eerste instantie.
Zoals ik al zei heb ik geen bron over in Nederland, maar over Amerika, ik ga even zoeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk nog nóóit over gehoord, bron?
Daar is in het onderzoek rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
Alsnog, er staat ook nergens dat een vrouw gemiddeld kortere straf krijgt omdat ze een vrouw is.
zie een vorig bericht, ergens hierbovenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er staat boven opgelegde straf
Er staat alleen gemiddelde opgelegde straf, meer niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarmee wel in de statistieken rekening houden
Amerika en Nederland is echt totaal niet vergelijkbaar qua justitie. Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik geen bron over in Nederland, maar over Amerika, ik ga even zoeken.
kut vrouwen ook altijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb 2 virussen op mijn computer..
HET IS DE SCHULD VAN HET FEMINISME !!!!!
Edit: 4 ondertussen
Edit 2: 6 ondertussen
Gast, relax...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Maar ik bedoel dat mannen zeg maar zwaardere gevangenis-straffen krijgen, en iets dat voor de man opkomt zorgt dat dat gelijk wordt.
http://www.reddit.com/r/M(...)ing_male_oppression/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk nog nóóit over gehoord, bron?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het zijn er nu al 9![]()
[ afbeelding ]
Nou, als dat echt zo is, dan is dat niet goed nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is in het onderzoek rekening mee gehouden.
Juist voor geweldsdelicten kregen vrouwen door mannelijke rechters door stereotypering gemiddeld een lichtere straf.
Huh hoezo? Ik kom gewoon op voor de mannen. En ik ben gewoon rustig?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Gast, relax...
Je windt je te veel op
Mijn onderzoek is binnen Nederland gehouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Justitie in USA en NL is totaal niet vergelijkbaar, echt gewoon 0.
Je neemt het te serieusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh hoezo? Ik kom gewoon op voor de mannen. En ik ben gewoon rustig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |