DMquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Thnx, was dat met stalen band?
Misschien naam juwelier
Bedanktquote:
Lijkt me een horloge van Diesel, weet alleen niet welk model..quote:Op zondag 8 september 2013 11:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een ideetje welke dit is? Stond als preview plaatje voor de horloges en ik vind m tof, maar kan m niet terugvinden verder.
Ben ook op zoek naar een vergelijkbaar horloge als bovenstaande. Alleen dan van een heel andere prijscategorie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Tja de IWC Portuguese, valt weinig over te zeggen. Geweldig mooi horloge en heeft erg veel weg van eerder Van der Gang genoemd horloge.
Union Glashuttequote:Op zondag 8 september 2013 13:10 schreef sjeppert het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar een vergelijkbaar horloge als bovenstaande. Alleen dan van een heel andere prijscategorie.
Witte wijzerplaat met donker blauw/zwarte accenten. Iemand tips qua merken?
Als je nog cheaper wilt gaan, heb je nog het rip -off merk Parnis.quote:Op maandag 9 september 2013 00:44 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Union Glashutte
http://www.union-glashuette.com/en/mobile/category/201/
http://www.union-glashuette.com/en/mobile/category/172/
Union Glashutte gebruikte ooit gedowngrade uurwerken in van Glasshutte Original, redelijk bijzonder. Maar tegenwoordig weet ik niet meer of het nog zo is.
Schitterend!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:34 schreef sjeppert het volgende:
bedankt voor de tips
ik ga weer verder oriënteren
Ook een mooie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef mcwops het volgende:
hi
Zoek een stijlvol klassiek horloge, zwarte plaat, zonder poespas om deze met diverse nato-straps te dragen.
Het belangrijkste -en daarom wat moeilijk te zoeken- een platte kast. Een echte platte dus.
wie heeft suggesties?
thanks mate. is een heel mooi horloge...helaas >1000 euroquote:
Hou ook wel van dat soort horloges. Zelf heeeel lang aan deze zitten denken;quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:34 schreef sjeppert het volgende:
bedankt voor de tips
ik ga weer verder oriënteren
Ook een mooie
[ afbeelding ]
William wien heeft er een te koop voor een leuk prijsje:quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hou ook wel van dat soort horloges. Zelf heeeel lang aan deze zitten denken;
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad scherp... Dank je!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Fisherman het volgende:
[..]
William wien heeft er een te koop voor een leuk prijsje:
O wacht, ik zie dat deze wel 2e hands is, maar hij is wel in nieuwstaat, dat betekent gewoon zonder gebruikssporen.
http://www.wwwatches.nl/i(...)ew&id=2185&Itemid=17
Graag gedaan :-). Is trouwens een erg fraai model, er zijn maar een paar modellen die me wel aanspreken van TH en daarvan is de Carrera classic er en van.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad scherp... Dank je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |