goede toevoegingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog 4 maanden, maar hij is niet zo'n drinker zei hij mequote:
Hier heeft Faux niks an. Rode kruisjes zijn zo 20ste eeuw.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier heeft Faux niks an. Rode kruisjes zijn zo 20ste eeuw.
Lekkerquote:
Oh.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef blow... het volgende:
[..]
te veoeg zelfs, hij is morgen pas jarig ?
We blijven nog wel even 50 minuten wakkerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Faux. het volgende:
Wat lief. Maar ik ben morgen pas jarig
heuj dat ik niet zo'n drinker ben betekent niet dat ik met jou geen biertje wil doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef blow... het volgende:
n
[..]
nog 4 maanden, maar hij is niet zo'n drinker zei hij me
nu kan ik geen biertjes drinken met faux
dankje zoemquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
heuj dat ik niet zo'n drinker ben betekent niet dat ik met jou geen biertje wil doen
Jij en blow staan ook in mijn lijstjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
dankje zoemweet niet of je m'n post in dat top 5 aardigste FOK!kers-topic had gelezen maar bedankt voor je hulp altijd
jullie ook in de mijnequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij en blow staan ook in mijn lijstje
Nee, waar kan ik dat lezenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
dankje zoemweet niet of je m'n post in dat top 5 aardigste FOK!kers-topic had gelezen maar bedankt voor je hulp altijd
Dat is dit topiquequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
ONZ / Top 5 aardige en onaardige FOK!kers
snap jequote:
Je was twaalf toen je voor het eerst op FOK! kwam?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:08 schreef Faux. het volgende:
dank allenvier jaar geleden dat ik hier op FOK! begon, nog altijd gezellig. Heb mezelf ook erg kunnen ontwikkelen. Van DEV tot aan de FP.
dat er nog vele leuke jaren moge komen
yesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je was twaalf toen je voor het eerst op FOK! kwam?
hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
yeswas verstandig genoeg omdat niemand te vertellen gelukkig
thanksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha
Ik had niet verwacht dat je "pas" 16 zou zijn trouwens.
viel mee. Ik heb altijd geprobeerd onopvallend over het forum te zwerven, om zo de mensen en de forumcultuur te leren kennenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:15 schreef d4v1d het volgende:
Als twaalf jarige op FOK! ? Dan moet je jezelf toch afvragen waar de fuck je beland bent![]()
Doe je wel goed, voor je 16e al dev voor FOK! zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
thankshad t het liefste geheim gehouden, maar ach, de crew wist het dus waarom de rest ook niet
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef Homijn het volgende:
Geen idee wie Faux is, maar van harte gefeliciteerd!
Faux.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Faux.![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Faux. delen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |