Gulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara, waar ben je en is alles goed daar?quote:
haha ik denk niet dat je dat op jezelf mpet betrekken. Het is niet zo dat je geen topmoeder bent als je wél pijnmedicatie hebt gehad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja Gulara, waar ben je?!
Op mijn Facebook is iemand tante geworden vandaag en beschreef de woorden: en ze heeft het helemaal gedaan zonder pijnstilling, nu al een topmoeder!
Ohja
Je zult het nooit weten, elke bevalling is anders. Misschien heb je niet al die dingen maar slaap je al weken niet en ben je gewoon uitgeput. Of ben je strikt aan bed gebonden en kun je de weeen daarom niet goed opvangen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Kwisted het volgende:
[..]
haha ik denk niet dat je dat op jezelf mpet betrekken. Het is niet zo dat je geen topmoeder bent als je wél pijnmedicatie hebt gehad.
Ik vind bevallen zonder medicatie echt knap. Maar elke bevalling is zo anders, het is niet te vergelijken.
Zo denk ik dat ik ook wel zonder ruggeprik had kunnen bevallen als:
-F geen reuzenkind van 9pond was
- geen sterrenkijker was
-mijn ontsluiting elke 3uur met 1cm opschoot
-mijn weeën niet om de minuut kwamen
tsja
vergeet de zandbak nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef Kwisted het volgende:
Mangp, misschien kunnen we het 2e jaar ruilen? Dan doen we de kindjes gewoon om en om hihi.
Wij gaan onze tuin aanpakken. Het wordt n kinderparadijsje. We gooien t gewoon vol rubbertegels en dan n bigass speeltoestel met glijbaan en schommel!
Ik weet het, maar vind het gewoon zo'n gekke gedachte. Alsof wel of geen pijnstiller iets zegt over de kwaliteiten als moeder.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Kwisted het volgende:
[..]
haha ik denk niet dat je dat op jezelf mpet betrekken. Het is niet zo dat je geen topmoeder bent als je wél pijnmedicatie hebt gehad.
Ik ben aan de pijnstilling begonnen toen ik ruim 30u bezig was. En toen pas op een krappe 5cm zatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik vind bevallen zonder medicatie echt knap. Maar elke bevalling is zo anders, het is niet te vergelijken.
Zo denk ik dat ik ook wel zonder ruggeprik had kunnen bevallen als:
-F geen reuzenkind van 9pond was
- geen sterrenkijker was
-mijn ontsluiting elke 3uur met 1cm opschoot
-mijn weeën niet om de minuut kwamen
tsja
Mietjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en de keizersnede. Die had me ook wat onprettig geleken zonder verdoving.
Gularaaaaaaaaa?quote:
Deksel wil je sowieso consequent mee zijn want 1 regenbui en het is een modderpoel. Wij hebben ook katten een kat (en buurtkatten) maar nooit problemen mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Kwisted het volgende:
Ja is inderdaad ook zo kyara. Ieders omstandigheden zijn anders!
Zandbak wil ik wel, maaar we hebben 2 katten.. Dat moet dan consequent met deksel.
Eh.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja Gulara, waar ben je?!
Op mijn Facebook is iemand tante geworden vandaag en beschreef de woorden: en ze heeft het helemaal gedaan zonder pijnstilling, nu al een topmoeder!
Ohja
Wat leuk!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef Kwisted het volgende:
Mangp, misschien kunnen we het 2e jaar ruilen? Dan doen we de kindjes gewoon om en om hihi.
Wij gaan onze tuin aanpakken. Het wordt n kinderparadijsje. We gooien t gewoon vol rubbertegels en dan n bigass speeltoestel met glijbaan en schommel!
Gewoon op dieet zetten hoor! Je wil toch niet dat je baby naar de +1-lijn gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef Fieder het volgende:
Pessie is dat niet goed als ze hard gaan? L gaat ook als een trein... Heb er nooit iets over gehoord van het CB.
Als ik naar de geboortegegevens kijk zit ze juist keurig op die lijn. Het enige wat je eraan kunt doen is minder voeden en dat is geen optie lijkt me?
Nee, dan zijn ze dik hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Gewoon op dieet zetten hoor! Je wil toch niet dat je baby naar de +1-lijn gaat
En terecht. Vroeg mee beginnen. Dikke baby'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze dik hoor.krijg je gelijk op je kop van het CB, dan moeten ze naar een strafkamp
![]()
En hoe doe je dat dan? Even serieus?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef Fieder het volgende:
Nou een vriendin van mij moest haar meisje van het CB wel op dieet doen!"rantsoen" noemden ze dat (serieus!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |