abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130318266
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130318317
Op zoek naar Gulara

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:31 schreef Gulara het volgende:
*inhoud niet zo boeiend*
Gulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara, waar ben je en is alles goed daar?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:55:40 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130319103
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:31 schreef Gulara het volgende:
*dinges*
Ja Gulara hoe ist nou? :7 :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130319323
Ja Gulara, waar ben je?!

Op mijn Facebook is iemand tante geworden vandaag en beschreef de woorden: en ze heeft het helemaal gedaan zonder pijnstilling, nu al een topmoeder!

Ohja }:|
E.
pi_130320244
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja Gulara, waar ben je?!

Op mijn Facebook is iemand tante geworden vandaag en beschreef de woorden: en ze heeft het helemaal gedaan zonder pijnstilling, nu al een topmoeder!

haha ik denk niet dat je dat op jezelf mpet betrekken. Het is niet zo dat je geen topmoeder bent als je wél pijnmedicatie hebt gehad.

Ik vind bevallen zonder medicatie echt knap. Maar elke bevalling is zo anders, het is niet te vergelijken.
Zo denk ik dat ik ook wel zonder ruggeprik had kunnen bevallen als:
-F geen reuzenkind van 9pond was
- geen sterrenkijker was
-mijn ontsluiting elke 3uur met 1cm opschoot
-mijn weeën niet om de minuut kwamen
tsja :)
pi_130320281
Mangp, misschien kunnen we het 2e jaar ruilen? Dan doen we de kindjes gewoon om en om hihi.

Wij gaan onze tuin aanpakken. Het wordt n kinderparadijsje. We gooien t gewoon vol rubbertegels en dan n bigass speeltoestel met glijbaan en schommel!
pi_130320433
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef Kwisted het volgende:

[..]

haha ik denk niet dat je dat op jezelf mpet betrekken. Het is niet zo dat je geen topmoeder bent als je wél pijnmedicatie hebt gehad.

Ik vind bevallen zonder medicatie echt knap. Maar elke bevalling is zo anders, het is niet te vergelijken.
- geen sterrenkijker was
Je zult het nooit weten, elke bevalling is anders. Misschien heb je niet al die dingen maar slaap je al weken niet en ben je gewoon uitgeput. Of ben je strikt aan bed gebonden en kun je de weeen daarom niet goed opvangen.

Ik ben in elk geval geen topmoeder.
pi_130320444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef Kwisted het volgende:
Mangp, misschien kunnen we het 2e jaar ruilen? Dan doen we de kindjes gewoon om en om hihi.

Wij gaan onze tuin aanpakken. Het wordt n kinderparadijsje. We gooien t gewoon vol rubbertegels en dan n bigass speeltoestel met glijbaan en schommel!
vergeet de zandbak niet O+
pi_130320703
Ja is inderdaad ook zo kyara. Ieders omstandigheden zijn anders!

Zandbak wil ik wel, maaar we hebben 2 katten.. Dat moet dan consequent met deksel.
pi_130320784
quote:

[..]

Ik weet het, maar vind het gewoon zo'n gekke gedachte. Alsof wel of geen pijnstiller iets zegt over de kwaliteiten als moeder.

Overigens sta ik nog steeds achter mijn ruggenprik, beetje jammer dat hij niet goed aansloeg ;)
E.
pi_130320806
Oh en Kwisted, wat leuk! Een echte kindertuin O+
E.
pi_130320861
quote:

[..]

- geen sterrenkijker was
Ik ben aan de pijnstilling begonnen toen ik ruim 30u bezig was. En toen pas op een krappe 5cm zat :') :+

Had vooraf altijd het idee dat het wel zou lukken zonder (omdat ik regelmatig extreme buikpijnen en krampen heb, die ik moet wegpuffen :D en dus wel wat gewend ben), maar had geen rekening gehouden met een bevallingsmarathon.
Nu ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik een hoge pijngrens heb. Mijn man gelooft dat het daarom zo lang duurde voordat ze eens een echo deden. Aangezien de ontsluiting minimaal was, zullen de verpleegsters wellicht hebben gedacht dat ik nog lang niet zover was en me 'aanstelde'. Dus dat ze me (nog) niet serieus namen. Dat is in ieder geval M.s theorie. :p

Oh, en de keizersnede. Die had me ook wat onprettig geleken zonder verdoving. :+
pi_130320936
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en de keizersnede. Die had me ook wat onprettig geleken zonder verdoving. :+
Mietje :{w :+

Ik heb gesmeekt om pijnstilling maar het was te laat. :'( Volgende keer wil ik m preventief. :s)

quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:08 schreef Gulara het volgende:
blablabla
Gularaaaaaaaaa? :{
pi_130321017
Joh echt, Coco? ;) De theorie van M klinkt best logisch hoor, vind ik. De verpleegster bij mijn bevalling zei dat ze heel erg kijken naar hoe een vrouw het lijkt te trekken.

Ik vond de verdoving bij de keizersnede hemels. Ik voelde de pijn bijna meteen wegglijden, heerlijk! En daarna proberen om mijn tenen te bewegen. Ik dacht echt dat het lukte maar ze lagen helemaal stil. :D
Alleen dat uit bed klimmen de dag erna, ik dacht dat mijn buik open zou scheuren :X
E.
pi_130321211
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Kwisted het volgende:
Ja is inderdaad ook zo kyara. Ieders omstandigheden zijn anders!

Zandbak wil ik wel, maaar we hebben 2 katten.. Dat moet dan consequent met deksel.
Deksel wil je sowieso consequent mee zijn want 1 regenbui en het is een modderpoel. Wij hebben ook katten een kat (en buurtkatten) maar nooit problemen mee.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:13:27 #16
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130323322
Zijn we gulara kwijt? Ik heb haar ook al even gemist maar misschien is ze even op vakantie? Kyara, weet jij misschien meer?

Goed, sorry dat ik nog niet bij gelezen ben maar stats van Lauren in het bv-topic
OUD / Borstvoeding deel 170
Ze gaat wel erg hard.
pi_130323407
Elke bevalling is anders. Bij Jen wilde ik geen pijnstillend maar bij 2 cm ontsluiting jammerde ik wel anders. Helaas gekozen voor pethedine waardoor ik echt hele stukken van de dag kwijt ben.
Bij Leyla wilde ik geen herhaling van nummer 1 en was dus een ruggeprik besproken. Bij de vk bij strippen had ik al best wat ontsluiting en dus bij 4 cm naar het ziekenhuis maar eenmaal aangekomen veel te laat.
Bij Bram was het een ingeleide bevalling en kon ik geen kant op. Als ik moest plassen moesten alle toeters en bellen weer afgekoppeld en dan kon ik met stang en al naar de wc.

Grote zegt ook weinig denk ik. Jen was 3810, Leyla 3700 en Bram 4285.

Als ik mocht kiezen dan koos ik voor bevalling nummer 2.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:22:11 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130323624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja Gulara, waar ben je?!

Eh. :{ Bijzonder.. Altijd apart als mensen zo veroordelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef Kwisted het volgende:

Wat leuk!! O+ :D
pi_130323657
Pessie is dat niet goed als ze hard gaan? L gaat ook als een trein... Heb er nooit iets over gehoord van het CB.
Als ik naar de geboortegegevens kijk zit ze juist keurig op die lijn. Het enige wat je eraan kunt doen is minder voeden en dat is geen optie lijkt me?
pi_130323704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef Fieder het volgende:
Pessie is dat niet goed als ze hard gaan? L gaat ook als een trein... Heb er nooit iets over gehoord van het CB.
Als ik naar de geboortegegevens kijk zit ze juist keurig op die lijn. Het enige wat je eraan kunt doen is minder voeden en dat is geen optie lijkt me?
Gewoon op dieet zetten hoor! Je wil toch niet dat je baby naar de +1-lijn gaat :o
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:24:19 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130323711
Pessie wat een mooie curves zeg O+ lange ouders of niet? ^^
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:24:44 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130323720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Gewoon op dieet zetten hoor! Je wil toch niet dat je baby naar de +1-lijn gaat :o
Nee, dan zijn ze dik hoor. :{w krijg je gelijk op je kop van het CB, dan moeten ze naar een strafkamp
:o
pi_130323760
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee, dan zijn ze dik hoor. :{w krijg je gelijk op je kop van het CB, dan moeten ze naar een strafkamp
:o
En terecht. Vroeg mee beginnen. Dikke baby's :{w
pi_130323787
Nou een vriendin van mij moest haar meisje van het CB wel op dieet doen! :o "rantsoen" noemden ze dat (serieus!)
pi_130323825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef Fieder het volgende:
Nou een vriendin van mij moest haar meisje van het CB wel op dieet doen! :o "rantsoen" noemden ze dat (serieus!)
En hoe doe je dat dan? Even serieus?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')