quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Morretje het volgende:
Ik ga even zoeken voor je, das makkelijker voor mij dan alles te typen. Moment
-edit-
Hier staan al een hoop antwoorden op je vragen:
http://www.borstvoeding.c(...)d/hypoglycaemie.html
Kolven met de hand idd, alle druppeltje opvangen op bv een theelepeltje en ook zo invriezen. Dan verlies je de minste kostbare druppeltjes door overgieten oid.
Productie wordt niet beïnvloed lijkt me, omdat deze pas echt op gang komt als de placenta uit je lichaam is en je andere hormonen aan gaat maken.
Je hebt per keer maar een klein beetje nodig om bij te voeden. Met kunstvoeding kreeg mijn zoon 10 ml, en volgens mij is dat al vrij veel. Maagjes van pasgeborenen zijn erg klein, zoveel drinken ze de eerste dag ook niet uit je borst.
Succes, ik wilde dat ik dat gedaan had![]()
Ze hebben een nieuw gebouw en de computers werkten niet. Ze weten dus niets, behalve abstracte cijfers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon normaal toch pessie? Als je naar de lengte kijkt is ze nooit gemiddeld geweest. Bij de geboorte zat ze ook al helemaal boven en dat lijntje houdt ze blijkbaar nog aan ook. Ik denk dat haar gewicht prima past ook bij haar lengte. Wat zei het cb?
Dat is niet leuk zeg!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Voeden op vakantie. Zucht! Bram bijt. Heel hard. Tot bloedend toe.
Ik krijg de neiging om er gewoon mee te kappen zo irritant begin ik het te vinden.
Ik vind em leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef bitterend het volgende:
Zoe overdag niks meer?
Lijntje ja heik zag het op een jumpsuit op FB en toen heeft mijn man een UI voor mij gemaakt ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |