Oh, dan zou ik me om de temperatuurwisseling in ieder geval geen zorgen maken. Alleen wel even in de gaten houden, want als de zetpil uitwerkt, dan kan de koorts ineens weer de lucht inschieten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Olf het volgende:
Woooow Coco wat cool, ze gaat echt als een speer!En trots dat ze is! Geweldig!
Ik heb trouwens op baardagaam gegoogled en die vind ik net zo eng als de krekels...![]()
Had baby trouwens wel zetpil gegeven (en vanmorgen ook), dus dat zal wel hebben bijgedragen aan plotselinge temperatuurdaling, maar toch allemaal wel beetje raar.
Verder las ik dat de babies van LB en Suikertante ook niet fit zijn! Echt kut. Hopelijk heeft F. er minder last van dan jijzelf Suiker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Kwisted op 14-08-2013 15:11:54 ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef Kwisted het volgende:
Dat schaterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat eten, "mmm, mmm", ze vindt het wel lekker he?
Lekker ding is 't!![]()
En nu ben ik echt weg, was speciaal voor de filmpjes nog even blijven hangen
[ Bericht 11% gewijzigd door Cocotrimonium op 14-08-2013 15:36:38 ]
letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:47 schreef Mineola het volgende:
Coco wat gaat ze hard! Jeetje!![]()
En Kwisted, wat schattig!Zonder geluid lijkt ze dezelfde waah aah mwaa geluidjes te maken als mijne doet
En! Mijn gekke kind, die eergisteren niet in slaap te krijgen was en na een uurtje slapen vervolgens tot 23u wakker bleef![]()
lag gister eveneens om 18.45 in bed en tukt gewoon door tot 06.30
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Schiet mij maar lek hoor! Wel heeeeeeel lekker even trouwens, kon het goed gebruiken.
Jammer alleen dat ik zó laat thuis was dat ik hem vanmorgen pas weer wakker heb gezien, bijna 24u laterEn dat ik al om zes uur wakker was omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de stuwing (gister tussen de middag voor het laatst gekolfd, haha)
/einde Enf-postWhihihi
Ik las dit nog terug, en dat is precies zoals het hier gaat. Ik heb nog nooit rare adviezen gehad eigenlijk. De preek van Spewey miste ik nog even, dat moet ik even terugzoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:33 schreef Gulara het volgende:
En ik blijf me verbazen over de opmerkingen die sommige mensen naar hun hoofd krijgen. Goede preek van Spewey trouwens.Volgens mij durven mensen dat helemaal niet bij mij. Als ik al advies krijgt dan is het nooit opdringerig, soms zelfs een beetje verontschuldigend. Iedereen heeft waarschijnlijk heel goed in de gaten dat ik vierkant achter mijn keuzes sta en bereid ben deze vocaal te verdedigen. Disclaimer, ik ben geen vind mezelf geen bitch maar een goede discussie ga ik niet uit de weg. Zeker niet als het gaat om belachelijke adviezen omtrent mijn kind.
Huh? Wat een raar verhaal?! Wij hebben een tijdje terug een paspoort aangevraagd en ik kan me dit niet herinneren? Die foto's zijn trouwens wel priceless, alleen daarom zou ik al zo'n ding aanvragenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Mangostine het volgende:
Kwam er gisteravond achter dat we voor de aanvraag van zijn ID kaart een toestemmingsformulier moeten ondertekenen omdat hij nog minderjarig is. Dus ik ben dan de gemachtigde aanvrager.Logisch hè? Ik machtig mezelf om mijn zoon te legitimeren.
OMG OMG IEUW IEUW IEUW! Ik hou echt heel erg niet van haarloze beesten kleiner dan de gemiddelde hond....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
heel naar krekelverhaal van Coco en spinnenverhaal van Zolena
Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mangoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Mijn god, wat een ochtend. Ik ben gewoon thuis maar het is niet te doen, werken, kind entertainen en verzorgen en hier meelezen.
Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mango
Dat wordt plamuren met foundation!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel.![]()
Het belangrijkste was dat hij zich net een blauwe plek tegen de salontafel heeft gevallen. En die pasfoto's hè.
Succes!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:36 schreef Mangostine het volgende:
Wish me luck, ik ga morgen een ID-kaart voor mijn baby aanvragen, en daaraan voorafgaand een pasfoto laten maken...
Whaha geniet er maar van ja..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef L0t.. het volgende:
Ohh dat lijkt me zo leuk, dat tijgeren en kruipenMaar als ik jullie verhalen zo lees ben ik ook blij dat we nog even kunnen genieten van de rust dat ze rustig een uurtje op dezelfde plek ligt te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet ie het zo?I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha geniet er maar van ja..
Kijk:Nee, maar is het datzelfde filmpje als je op fb hebt staan? Dan heb ik 'm wel gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet ie het zo?Supersnel is ze!
Ja klopt ohja hihi...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, maar is het datzelfde filmpje als je op fb hebt staan? Dan heb ik 'm wel gezienSupersnel is ze!
Bedoel je nou minder drinken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Mangostine het volgende:
Beterschap voor F suiker! Als hij keelpijn heeft wil hij misschien wat meer drinken, omdat eten pijn kan doen.
Ik ben echt zó blij met mijn swifferquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
En Mango jij werkt toch bij Swiffer?Werkt dat nou echt, ook bij veel kattenhaar?
Wat een typische belachelijkheid met dat toestemmingsformulier
Waar zit de blauwe plek, in het pasfotogebied? Dat zou pas écht erg zijn natuurlijk.
Wel op het oog aan de andere kant, voor het evenwicht in het beeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Als je hem ook nog even op zijn oog stompt heb je tóch nog een hele bijzondere foto ondanks dat zijn mond dichtmoet enzo!
Ik wil ook een Swiffer. Die ga ik F vragen voor mijn verjaardag. Hij moet tenslotte over die vloer kruipen straks.
Wij hebben een houten vloer met V-groeven tussen de planken, zou een swiffer dan ook nog werken? Als ik veeg, blijft alles daar tussen zittenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik ben echt zó blij met mijn swiffer
Vanochtend ook, nog geen 10 minuten werk en dan is de woonkamer weer stof- en haarvrij. Ik gebruik ook niet de echte swifferdoekjes maar van die vochtige van de Action, dus het ruikt ook nog appelfris. Het klinkt nu echt alsof ik van poetsen hou ofzo maar ik heb er een hartgrondige hekel aan, vandaar dat ik hiervan hou
En de blauwe plek zit midden op zijn wang.
Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht. Wij hebben ook een houten vloer maar gewoon met enorme spleten ergtussen. Soms meer dan een halve cm. Maar als het goed is blijft alles toch aan dat doekje plakken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hebben een houten vloer met V-groeven tussen de planken, zou een swiffer dan ook nog werken? Als ik veeg, blijft alles daar tussen zitten
Dat weet ik dan weer niet. Het voordeel van die echte swifferdoekjes is dat ze claimen dat die vezels het vuil opnemen, dus je veegt het niet aan de kant maar het komt in dat doekje te zitten. Al heb ik het idee dat het op die vochtige doekjes ook wel blijft plakken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hebben een houten vloer met V-groeven tussen de planken, zou een swiffer dan ook nog werken? Als ik veeg, blijft alles daar tussen zitten
Lol, nieuwe vloer gaat 'm niet worden iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. Het voordeel van die echte swifferdoekjes is dat ze claimen dat die vezels het vuil opnemen, dus je veegt het niet aan de kant maar het komt in dat doekje te zitten. Al heb ik het idee dat het op die vochtige doekjes ook wel blijft plakken.
Wij hebben een hele lelijke tegelvloer en daar gaat het natuurlijk goed op. Kun je geen nieuwe vloer nemen?
Geniet nog maar effe van je rust :-pquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef L0t.. het volgende:
Ohh dat lijkt me zo leuk, dat tijgeren en kruipenMaar als ik jullie verhalen zo lees ben ik ook blij dat we nog even kunnen genieten van de rust dat ze rustig een uurtje op dezelfde plek ligt te spelen
Ohja, lunchtijdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Oh en leuk dat je kan zien wat ze gister gegeten heeftIk dacht eerst wat is dat nou? Zijn het onverteerde champignons van de risotto XD
Whaha ja daaromquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohja, lunchtijd![]()
![]()
(kutschimmel lijkt me geheel toepasselijk omschreven Enf!)
Dat is nog niet nodig gelukkig. Vind het zo sneu voor hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Och mandy wat vervelend....He bah.. Mag je ook ORS gebruiken of niet? Beterschap
Dat kan ik idd beamen Belle! Als mijn meisje (jaja, ik weet het, ze is nu echt geen baby meer) voor of rond 7 uur in bed ligt slaapt ze tot half 7/ 7 uur door en als ze later gaat is ze rond half 6/ 6 uur wakker!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:53 schreef bellelena het volgende:
CocoKijk d'r gaan!
Kwisted, wat een prachtDie schaterlach is om te smelten
Mineola, lag ie gisteren ook om 18:45 in bed? Het schijnt namelijk zo te zijn dat, onder invloed van stofjes en hormonen e.d., baby's en kindjes die voor 19:00 uur in bed gaan, beter kunnen (in)slapen en ook langer doorslapen. Maar als ie gisteren ook voor zevenen in z'n bedje lag, dan heeft dat er verder niets mee te maken
Mandy, beterschap
Suiker & OlfOok beterschap daar!
Acherm. Het hoort erbij he? Maar tof vind ik het zelf ook nooit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel.![]()
Het belangrijkste was dat hij zich net een blauwe plek tegen de salontafel heeft gevallen. En die pasfoto's hè.
In ieder geval niet meer toen wij 'm ontdektenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef L0t.. het volgende:
Ohhh wat schattig Coco, zie d'r gaanEn had ze nou een lévende kever in haar mond?
![]()
Waarom heeft niemand dat eerder gezegd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat kan ik idd beamen Belle! Als mijn meisje (jaja, ik weet het, ze is nu echt geen baby meer) voor of rond 7 uur in bed ligt slaapt ze tot half 7/ 7 uur door en als ze later gaat is ze rond half 6/ 6 uur wakker!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha geniet er maar van ja..
Kijk:*bots* met die kont ertegenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet ie het zo?Dat vind ik altijd zo schattig. Als ze gaan zitten, beuken ze overal lekker tegenaan met die kont die ze zo naar achteren steken
![]()
Oh gelukkig.. dat is wel fijn. Ja naar hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:54 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dat is nog niet nodig gelukkig. Vind het zo sneu voor hem.
Bij de fontanel kun je zelf ook goed voelen of ze naar uitdroging neigen.
Onze huisarts is met baby's van het principe beter te veel langskomen dan te weinig
Whaha omg dat verhaal met die kever heb ik even gemistquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twink, je baby staat! Groot lijken ze dan ineens he?
[..]
Acherm. Het hoort erbij he? Maar tof vind ik het zelf ook nooit.
[..]
In ieder geval niet meer toen wij 'm ontdekten![]()
Whihi ja mooi he!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*bots* met die kont ertegenaanDat vind ik altijd zo schattig. Als ze gaan zitten, beuken ze overal lekker tegenaan met die kont die ze zo naar achteren steken
We kopen ze levend, zijn genoeg zaakjes in de buurt die ze verkopenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:43 schreef Suikertante het volgende:
Coco wat een leuke broeken!
Haha die krekel!Ook echt al ín de mond! Laten jullie ze ook levend opsturen? We namen een keer een ritselend pakketje voor de buurman in ontvangst, spannend!
Wat een súperlief filmpje van het flaprennen! En die kat!(die vindt de krekels zeker ook tof?)
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Whihi ja mooi he!Net ging ze ook aanstalten te maken om te kruipen... maar wacht.. nee, poepen eerst. Oh wacht, zo met je kont achteruit is dat ook wel een heel goeie houding voor poepen XD
Biologische klok denk ik? Die baby's gaan nog puur op instinct af. Denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:08 schreef Gulara het volgende:
Maar hoe werkt zoiets dan? Wanneer weet een baby dat het 19h is?
Duh, door op zijn horloge kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:08 schreef Gulara het volgende:
Maar hoe werkt zoiets dan? Wanneer weet een baby dat het 19h is?
Ja. Ik kijk het nog ff aan met de schimmel, ik smeer nog steeds etc maar anders bel ik vrijdag de huisarts nog even.. ik blijf niet bezig zegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We kopen ze levend, zijn genoeg zaakjes in de buurt die ze verkopen
Moeten daar ook meteen muizen halen voor de python, denk dat die niet eens verstuurd zouden wordenKatten zijn inderdaad ook fan van de krekels
![]()
Fijn dat het goed/beter gaat met die van jou!
Enf, hoera voor de tandBalen van die schimmel... :/
[..]![]()
Nee, rond zevenen. Meestal is het iets later, maar wel altijd tussen half zeven en half acht. Zou het echt zo precies komen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:53 schreef bellelena het volgende:
Mineola, lag ie gisteren ook om 18:45 in bed? Het schijnt namelijk zo te zijn dat, onder invloed van stofjes en hormonen e.d., baby's en kindjes die voor 19:00 uur in bed gaan, beter kunnen (in)slapen en ook langer doorslapen. Maar als ie gisteren ook voor zevenen in z'n bedje lag, dan heeft dat er verder niets mee te maken
Maar, maar dat heeft toch met heel veel dingen te maken? Hoe laat staat je kindje dagelijks op? Hoe laat gaat de zon onder.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Biologische klok denk ik? Die baby's gaan nog puur op instinct af. Denk ik.
Ik bedoel meer wanneer weet een baby dat het avond is en dus nu niet een dutje gaat doen, maar gaat slapen voor de nachtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar, maar dat heeft toch met heel veel dingen te maken? Hoe laat staat je kindje dagelijks op? Hoe laat gaat de zon onder.
Ik snap het hele instinctgebeuren, maar de klok is toch echt een menselijk ingrijpen.
Hier hebben ze bijvoorbeeld een staat die wel aan zomertijd doet terwijl de andere dat niet doet. Dat betekent dat op een gegeven moment baby's zuid van die grens er baat bij hebben om een uur eerder te gaan slapen dan de kinderen noord van de grens. Verder gaat de zon op hetzelfde moment op en onder voor deze kinderen.
Ik geloof dus wel in een ritme en dagelijks rond dezelfde tijd naar bed gaan en opstaan, maar dat 19u vind ik een interessant concept.
Oh nou dan denken we idd hetzelfde.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wanneer weet een baby dat het avond is en dus nu niet een dutje gaat doen, maar gaat slapen voor de nacht
Betwijfel idd of een baby weet dat het 19u is![]()
Denk dus ook niet dat het zozeer om de 19u gaat, maar om het afwijken van een bepaald ritme o.i.d. Of je baby 'te lang' wakker houden waardoor 'ie uit zijn natuurlijke slaappatroon wordt gehaald. Zoiets.
Mijn kind eet dus het allerliefste mijn horloge opquote:
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Mineola het volgende:
En ik juich nog even voor verticale Djenna en de tand van Enf's meisje!
Envoor schimmel en voor virussen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:23 schreef danic het volgende:
Mandy wat fijn dat je toch gegaan bent. Kun je nagaan. ...je kreeg meerdere reacties (ook van mij) dat we niet echt begrepen waarom je ging. Maar zo zie je maar dat je zelf je kind het beste kent. Nu snel beter worden.
Ik heb een doorverwijzing gekregen naar de huisarts waar we moeten pleiten voor een doorverwijzing naar de kinderarts. Heeft ze ook in haar toelichting erbij gezet.
Morgen even bellen dus.
Sorry ff verder geen reacties want geen puf voor. Heb een kutdag.
Vond t ook gezellig! En nuttig voor het rugdragen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef pessie het volgende:
Vanochtend idsLB geweest. was leuk! En E. Is tof
.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vond t ook gezellig! En nuttig voor het rugdragen!![]()
Oh en heel leuk om Lauren en Nathan te zien (en dan vooral ook de interactie... *smelt*)
Maar toen moest ik weer naar huis.... en het is vakantietijd.... dus de godganse stad was opgebrokenik wilde nog wel een sluiproute nemen om 1 opbreking te omzeilen, maar toen kwam ik gewoon 3 andere tegen. En 2x moeten wachten voor een open brug.
Toen was kind ook inmiddels chagrijnig dus eerst maar gevoed, en nu zit ik dus pas aan mn lunch. Hongerrrrrr!!!
Whahaaha XDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mijn kind eet dus het allerliefste mijn horloge op![]()
En ik juich nog even voor verticale Djenna en de tand van Enf's meisje!
Envoor schimmel en voor virussen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef Suikertante het volgende:
Om nom Mineola!
[ afbeelding ]
Ja, flauw
danic ik hoop dat je gauw terecht kunt! En dat je dag dan meteen ook weer wat beter wordt
belle ik ben blij dat het voor volwassenen niet ook om 19:00 licht uit is, anders moest ik op mijn werk gaan slapen![]()
LB, smakelijk
Komt daar voor volwassenen ook niet gezegde vandaan de "de uren voor 12 uur dubbel tellen"?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:32 schreef bellelena het volgende:
Een baby kijkt natuurlijk niet op de klok of het 19:00 uur is, maar het heeft dus te maken met welke stoffen en hormonen je (of in dit geval de baby's) lichaam aanmaakt op bepaalde momenten van de dag. En dat op die manier blijkt dat het bij baby's en kindjes zo is dat de 'slaapstofjes' voor 19:00 uur op z'n gunstigst zijn om makkelijk in te kunnen slapen en ook door te slapen. En natuurlijk zal het ook niet elke dag voor alle kindjes gelijk zijn, maar waarschijnlijk gewoon globaal gezien en over het algemeenVoor volwassenen is het trouwens weer anders qua tijden enzo
Als het trouwens gewoon goed gaat als iemand ze later in bed brengt, allemaal relaxed toch! Het was meer dat het me opviel dat Mineola het over die 18:45uur hadEn dat ik er net zelf mee bezig ben ivm Nin die 's avonds wel echt moe is maar niet wil slapen en dat we het dus zelf even willen uitproberen of die 19:00uur grens hier iets doet!
Ja! Rond 22:00uur slapen is geloof ik optimaal, voor alle verteringssystemen ook enzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Komt daar voor volwassenen ook niet gezegde vandaan de "de uren voor 12 uur dubbel tellen"?
Ik ben daar een paar weken geleden pas mee begonnen, toen ik merkte dat ze rond 21u echt totaal knockout op mn arm lag steeds.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met vroeg op bed leggen dan? Noor ligt er eigenlijk pas rond 23:30 in. Eerder lijkt weinig zin te hebben, want wakker en 's avonds drinkt ze vaak nog wel aardig wat. Maar ja, nu kan dat nog. Als ik straks weer moet werken vind ik dat toch minder tof geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vanaf een maandje of 3, zoals ik teruglees.. Ze kreeg toen wel al fv hier. Echt naar bed gaan ritueeltje etc. Vaak kwam ze dan nog wel 2-3 keer 's nachts, hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met vroeg op bed leggen dan? Noor ligt er eigenlijk pas rond 23:30 in. Eerder lijkt weinig zin te hebben, want wakker en 's avonds drinkt ze vaak nog wel aardig wat. Maar ja, nu kan dat nog. Als ik straks weer moet werken vind ik dat toch minder tof geloof ik.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Mangostine het volgende:
Omg M krijgt de cuteste pasfoto ever op zijn ID-kaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat een snoezige foto!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Mangostine het volgende:
Omg M krijgt de cuteste pasfoto ever op zijn ID-kaart:
Ja weet je, ik ben ook niet moe. Slaap genoeg. Maar gewoon geen energiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef Mangostine het volgende:
Danic![]()
Je hebt echt even tijd nodig om op te laden, maar aardig frustrerend lijkt me als dat niet gaat.
hij zat maar te stralen bij die fotograafquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mango wat een schattige fotooooo!!!Geweldig! Dat slabbetje heb ik ook trouwens, handig he
Ja, ik hoorde bij de gemeente dat ze tot 6 jaar altijd goed worden gekeurd omdat je als ouder weinig kan doen om je kind in toom te houden op die leeftijd
Ja maar ik probeer er wel een beetje verschil in te maken wanneer ze gaan slapen voor een dutje en wanneer ze de nacht in gaan. Als het straks wat koeler wordt dan ook pyjamaatje aan, boekje lezen, liedje dingen, avondritueeltje. Dat soort dingen. Zodat ze weten dat ze nu lang moeten slapen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Suikertante het volgende:
Dat op bed leggen, dat doe je toch eigenlijk de hele dag? Gaat het nou om de keer waar vanaf ze niet meer spelen?
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Suikertante het volgende:
Danic wel doen hoor. Anders zit je onnodig te sippen!
Nope, E slaapt overdag nooit in dr bedquote:Dat op bed leggen, dat doe je toch eigenlijk de hele dag? Gaat het nou om de keer waar vanaf ze niet meer spelen?
Wuuh?! Dat is mango's kindquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Suikertante het volgende:
Danic wel doen hoor. Anders zit je onnodig te sippen!
Dat op bed leggen, dat doe je toch eigenlijk de hele dag? Gaat het nou om de keer waar vanaf ze niet meer spelen?
Mineola!Wat een mooierd!
idd, staat nu in: lengte 75 cmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh wat een snoezige foto!x 1000
Nu moet ik dus een nieuw paspoort regelen, ik wil er ook zo een! Die 60 cm erin is ook zo masterlijk.
Ahwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hij zat maar te stralen bij die fotograaf![]()
Ik schoot er per ongeluk vol van, mijn vrolijkerd![]()
Hij zat ook de hele tijd hardop te lachen, in de winkel, tegen een bekende op straat, tegen zijn rijstwafel
hou op over KFCquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef Mineola het volgende:
Vooral die rijstwafel![]()
Mijne lacht niet eens naar de leidsters op het kdv (hij autocorrect in KFCik ben daar nota bene nog nooit geweest).
Maar goed, ik heb dus een Serieus Wurm. Dat is vast die klassieke muziek en de encyclopedie. Misschien toch Sesamstraat eens proberen.
Zo probeer ik al drie maanden te laten testen of ik een blaasontsteking hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef danic het volgende:
Oh jullie zijn lief.
Gaat niet zozeer om de poepproblemen vvan Rosalie hoor, maar meer algemeen.
Ik heb ff nergens energie voor en als je "boe" roept jank ik.
Eigenlijk denk ik erover om mijn ijzer te lsten checken maar daar heb ik dus geen zin in. Teveel moeite![]()
Dit duurt al ff dus ik moet ff wat meer op mezelf letten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo probeer ik al drie maanden te laten testen of ik een blaasontsteking heb
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef Suikertante het volgende:
Heb jij Spees wel eens zien rollen dan? Ik niet!
Ja dat!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:13 schreef danic het volgende:
[..]maar daar heb je toch last van?
Suiker, van dat groeien bedoel je? Zou je wel denken hè
Ja daar heb ik enorme last van maar alles en iedereen vind ik belangrijker dan mezelf blijktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:13 schreef danic het volgende:
[..]maar daar heb je toch last van?
Suiker, van dat groeien bedoel je? Zou je wel denken hè
Echt begonnen pas rond de 9/10 weken, maar toen mochten we ook pas naar de 6 voedingen ipv 8... Bedtijdritueel ook sinds die tijd... Incl voorlezenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanavond even een pastapotje omspoelen met kokend water en daarin opvangen morgenochtend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daar heb ik enorme last van maar alles en iedereen vind ik belangrijker dan mezelf blijkt
En als ik dan zo'n dag heb dat ik van de pijn niet meer kan plassen of zitten denk ik, shit morgen even brengen.
De avond word het wat minder en de ochtend er na ben ik zo druk met de meisjes (of heb ik geen oppas) en is het al weer 10 uur geweest en kan ik het niet meer brengen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daar heb ik enorme last van maar alles en iedereen vind ik belangrijker dan mezelf blijkt
En als ik dan zo'n dag heb dat ik van de pijn niet meer kan plassen of zitten denk ik, shit morgen even brengen.
De avond word het wat minder en de ochtend er na ben ik zo druk met de meisjes (of heb ik geen oppas) en is het al weer 10 uur geweest en kan ik het niet meer brengen
Jaquote:
Geen idee, ben ook geen KFC gangerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:39 schreef Mineola het volgende:
Ik doe gewoon heel lui + 1 voor iedereen die ik vergeten ben vandaag. Omen verbleekt hierbij trouwens![]()
Wat betreft je code: ik dacht gister ook opeens weer aan een lakentje, maar kind stuitert in z'n slaapzak alle kanten op in bed. Dus ik durf het toch niet echt aan eigenlijk, ben bang dat hij er dan feet up onder ligt uiteindelijk. Ligt S zo stil?
En t was serieus, ik ben echt nog nooit bij KFC geweest. Is het de moeite waard? Ik denk altijd dat het hele vette kip is.
Oh ja! Dat had ik wel gelezen nu je het zegt, maar had niet echt een nuttige bijdrage daaropquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:43 schreef Loj het volgende:
[..]
Jamaar ik had ook niet zoveel te vertellen vandaag behalve dat mijn baby geen voorgeprogrammeerde robot is
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:42 schreef danic het volgende:
[..]![]()
ga jij eens als de sodemieter naar de huisarts voordat het een nierbekken ontsteking wordt! Dan ben je verder van huis.
Hoe is het met je oma en tante?
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:43 schreef Kyara het volgende:
* Kyara geeft Tally een schop onder haar derrière richting huisarts
...
Meid lekker laten slapen ze vraagt er zelf om als ze honger heeft. Ze gaat heus groeien succes xquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ooit een nierbekkenontsteking gehad. Dat wil je écht niet. Dat doet echt zoveel pijn.
En hier ff moeilijk. Ze slaapt alweer 4 uur en ik word dan toch wat zenuwachtig merk ik.
Het is kip zoals kip bedoeld is. Genoeg vlees eraan, lekker gekruid, krokant jasje. Zo'n bucket op schoot en goan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:39 schreef Mineola het volgende:
En t was serieus, ik ben echt nog nooit bij KFC geweest. Is het de moeite waard? Ik denk altijd dat het hele vette kip is.
Ja, in mijn hoofd soms ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Phaidra het volgende:
Jemig spees, kan jouwes al staan?? In mijn hoofd is hij nog maar net geboren. Wat een knapperd is het
Wauw! Hoe oud is hij nu?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Bronx-y he!
[..]
Ja, in mijn hoofd soms ookmaar idd. Hij staat het liefst de hele dag aan tafel. En hij schuifelt er zelfs al rondjes omheen
Ik dacht hooguit 7 maandenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:30 schreef Spees_Eend het volgende:
8 maanden en 3 weken is ie. Maar het was wel een olifantendracht dus gecorrigeerd is ie al 9 maanden en een week
Leuk Kwisted! En blijf t leuk vinden dat jouw kind gewoon speelt als jij ergens gaat lunchen
Ik had het er vandaag nog over met mijn vriendinnen, dat toch wel blijkt dat F.leur heel rustig is en dat ik van geluk mag spreken wat dat betreft. En toen ging ik er extra op letten, en tsja.. het is ook echt zo. Dit keer heb ik 2 uur gezeten. F.leur in de stoel, op schoot, en naast de stoel staand of zittend op de grond. Ze speelde met een boekje en een knuffeltje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:30 schreef Spees_Eend het volgende:
8 maanden en 3 weken is ie. Maar het was wel een olifantendracht dus gecorrigeerd is ie al 9 maanden en een week
Leuk Kwisted! En blijf t leuk vinden dat jouw kind gewoon speelt als jij ergens gaat lunchen
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:42 schreef danic het volgende:
[..]![]()
ga jij eens als de sodemieter naar de huisarts voordat het een nierbekken ontsteking wordt! Dan ben je verder van huis.
Ja dat is ook echt fijn hoor, dat ze dat kan! En zo lang ook....knap!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik had het er vandaag nog over met mijn vriendinnen, dat toch wel blijkt dat F.leur heel rustig is en dat ik van geluk mag spreken wat dat betreft. En toen ging ik er extra op letten, en tsja.. het is ook echt zo. Dit keer heb ik 2 uur gezeten. F.leur in de stoel, op schoot, en naast de stoel staand of zittend op de grond. Ze speelde met een boekje en een knuffeltje.
Wat ik echt komisch vind is dat ze steeds verbaler wordt. Ze roept dus regelmatig heel hard 'BA', zodat iedereen even opkijkt![]()
Wat zijn er trouwens veel plaatsen met weinig kind voorzieningen! Dit keer was het een houten plank die dienst deed als verschoningsplek..
Ik zat bij de Wildeman Spees en Shandaly, kennen jullie vast wel![]()
Ahwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik had het er vandaag nog over met mijn vriendinnen, dat toch wel blijkt dat F.leur heel rustig is en dat ik van geluk mag spreken wat dat betreft. En toen ging ik er extra op letten, en tsja.. het is ook echt zo. Dit keer heb ik 2 uur gezeten. F.leur in de stoel, op schoot, en naast de stoel staand of zittend op de grond. Ze speelde met een boekje en een knuffeltje.
Wat ik echt komisch vind is dat ze steeds verbaler wordt. Ze roept dus regelmatig heel hard 'BA', zodat iedereen even opkijkt![]()
Wat zijn er trouwens veel plaatsen met weinig kind voorzieningen! Dit keer was het een houten plank die dienst deed als verschoningsplek..
Wat een supersupertegek pak DIBSSSSSS en daarin echt een meesterlijke kerelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:14 schreef Spees_Eend het volgende:
XM, gelukkig weet je inmiddels dat het heel goed gaat als ze het zelf probeert te regelen, toch?![]()
Even een crosspost uit V&A want ik vind de foto's zo leuk, mijn grote jongen
[ afbeelding ]
XM wat een zuiplap!! Zoveel doe ik nog niet eens in de flesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, daardoor zie ik wel dat ik nog geenhad gedaan voor een tandje bij Enf en een staande D!
En een verkouden FHoe is het met de keel van moeders dan?
Hahahaha door Suikertante lees ik nu pas meisje!quote:
Haha, wat had je eerst gelezen dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahahaha door Suikertante lees ik nu pas meisje!
Ik draai ook pas 8 maanden mee hoor
Ik had jouw post nog helemaal niet gezienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:58 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Haha, wat had je eerst gelezen dan?
Beterschap Suiker en F.
Ben ik nu zo in de war dat je een jongen hebt spees en ik zei dat je een meisje hebt?
Ben er wel eens geweest idd, maar (nog) niet met kind(eren). Geen succes dus? Of is het alleen het verschonen wat er niet handig is?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Kwisted het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had jouw post nog helemaal niet gezien
En ja, Silvijn is echt als jongen geboren!
...
Dat zou ik nou zo graag willen he, een keer meekijken. Zeker nu Ow ook tijgert vraag ik me af hoe ze hem bezig houden!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Leuk hè Shandaly, als ze het naar hun zin lijken te hebben daar?
Wij mogen a.s. maandag een ochtend meekijken bij de opvang, ben heel benieuwd!
J.quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 167,7 cm.
Uw kind is nu 60 cm. lang. Dit is 3 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar.
10% is korter en 90% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 167 cm.
Ukkies!quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 167,7 cm.
Uw kind is nu 65 cm. lang. Dit is 2 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar.
76% is korter en 24% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 173 cm.
Wat sneuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Suikertante het volgende:
Hier nog een zonder conditie![]()
Wordt wel (een beetje) aan gewerkt.
Moeders van buikslapers, een vraag.
Op zijn buik reutelt F heel erg en wordt hij na 10 minuten wakker. Op zijn rug reutelt hij niet, maar valt hij ook niet in slaap. Hebben jullie nog tips voor de komende nacht? Desnoods zitten met baby op je? Rechtop gaat het beter.
Ik heb het hoofdeinde al wat verhoogd. Hij krijgt over een uur nog een fles dus misschien na het sprayen en slurpen enzo kunnen we dan even opnieuw beginnen en gaat het dan beter. Hij reutelt al iets minder maar blijkbaar is het nog niet genoeg om te kunnen slapen.
Slik...quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 190,4 cm.
Uw kind is nu 100 cm. lang. Dit is 1 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 3 jaar.
62% is korter en 38% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 185 cm.
quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 176,5 cm.
Uw kind is nu 61 cm. lang. Dit is 2 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar.
73% is korter en 27% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 173 cm.
quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 163,5 cm.
Uw kind is nu 56 cm. lang. Dit is 5 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar.
2% is korter en 98% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 164 cm.
Kleine puppyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef bellelena het volgende:
Och arme F.
Die calculator voor Nin:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef Loj het volgende:
Wat is Bram toch een schatje!
De te verwachte lengte: 183 cm.. Is oké toch
Had je die gezienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat hij de meest logische verlenging daarvan als naam heeft. De achternaam van die Take Thatter? Of zit ik ernaast?
Had hem nog gemist...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[..]
Had je die gezien![]()
Of is dat off limits?
Bedankt en dat met een eenvoudige telefoon foto.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef Fieder het volgende:
Ashet licht op die 2e foto is echt prachtig
Dan heb ik echt geen idee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Loj het volgende:
[..]
Had hem nog gemist...
Maar nee.. Het is geen Owen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Bram de 190 gaat aantikken hoor. Ik gok zelf inderdaad meer rond die 180.
En dat is onwijs raar om over te denken !!!! Ik heb straks een zoon, die waarschijnlijk dik een kop groter is. Omg. Hou op.
Ok proestquote:
Wow, die is blond!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef Loj het volgende:
Die foto's ! Hoe mooi!
En die meiden in de bumbo, wat zitten ze er gezellig in zeg!
Ik spam wel ff mee... Wij hadden vandaag een hangdag
http://www.mijnalbum.nl/i(...)5447728&key=PNASUKEN
En dat met zijn minimoederquote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 184,8 cm.
Uw kind is nu 76 cm. lang. Dit is 1 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 1 jaar. 62% is korter en 38% is langer. De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 185 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |