abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130048494
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130048512
Ahhhh wat geweldig O+ Kijk dr stralen
pi_130048556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:24 schreef Fieder het volgende:
Ahhhh wat geweldig O+ Kijk dr stralen
IK moet zo grinniken om dat hoofd van haar. En dat ge-flap/flap/flap van haar voetjes :+
pi_130048558
Woooow Coco wat cool, ze gaat echt als een speer! O+ En trots dat ze is! Geweldig!
Ik heb trouwens op baardagaam gegoogled en die vind ik net zo eng als de krekels... :@

Had baby trouwens wel zetpil gegeven (en vanmorgen ook), dus dat zal wel hebben bijgedragen aan plotselinge temperatuurdaling, maar toch allemaal wel beetje raar.

Verder las ik dat de babies van LB en Suikertante ook niet fit zijn! Echt kut. Hopelijk heeft F. er minder last van dan jijzelf Suiker!
pi_130048591
Schattig Coco!!

Ik ga ook een filmpje uploaden. Dit wordt gewoon filmpjes topic :P
pi_130048592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Olf het volgende:
Woooow Coco wat cool, ze gaat echt als een speer! O+ En trots dat ze is! Geweldig!
Ik heb trouwens op baardagaam gegoogled en die vind ik net zo eng als de krekels... :@

Had baby trouwens wel zetpil gegeven (en vanmorgen ook), dus dat zal wel hebben bijgedragen aan plotselinge temperatuurdaling, maar toch allemaal wel beetje raar.

Verder las ik dat de babies van LB en Suikertante ook niet fit zijn! Echt kut. Hopelijk heeft F. er minder last van dan jijzelf Suiker!
Oh, dan zou ik me om de temperatuurwisseling in ieder geval geen zorgen maken. Alleen wel even in de gaten houden, want als de zetpil uitwerkt, dan kan de koorts ineens weer de lucht inschieten.

Maar het is dus niet raar als de temp vrij snel zoveel lager wordt, met een zetpilletje :)

Beterschap in ieder geval!

Ik ga nu écht écht écht opschieten, ben alweer te laat. Damn you, internet!
pi_130048620
Coco huu krekel nog enger. En zo zie je maar weer dat dat allemaal aangeleerd is want grote baby klein spinnetje/krekel, hoezo bang, die eet ik gewoon op...
En dat rennen wat schattig!

Olf wat zielig :* Maar sterke tempdaling van pcm lijkt me inderdaad best normaal, gewoon in de gaten houden je arme baby.

Danic bedankt voor de primarktip, 74 heeft ie nu al, zal eens kijken of er al dingen tussen zitten die hij gewoon al past (kan heul niet is kleine baby ! ).
pi_130048727
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 53% gewijzigd door Kwisted op 14-08-2013 15:11:54 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:38:48 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130048767
Coco! Ieeeuw!!!

Mijn baby zit ineens al in maat 62! Gister wel allemaal toffe kleertjes gekocht O+.

Vanochtend begon ze rond 5:45 te pruttel en nu ook weer aan het voeden. Zelfde tijden als gister. En ik zit tegelijk te kolven, want moet om 10u ergens zijn. Multitasken ftw!

En beterschap voor de zieke kinders :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130048770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schateren O+ O+ O+
En dat eten, "mmm, mmm", ze vindt het wel lekker he?

Lekker ding is 't! O+ O+

En nu ben ik echt weg, was speciaal voor de filmpjes nog even blijven hangen

[ Bericht 11% gewijzigd door Cocotrimonium op 14-08-2013 15:36:38 ]
pi_130048866
Kwisted wat zit ze lekker te eten! Nomnomnom O+
En dingen omgooien is leuk :Y
Mooie meid O+
pi_130048902
Coco wat gaat ze hard! Jeetje! :o

En Kwisted, wat schattig! O+ Zonder geluid lijkt ze dezelfde waah aah mwaa geluidjes te maken als mijne doet :D

En! Mijn gekke kind, die eergisteren niet in slaap te krijgen was en na een uurtje slapen vervolgens tot 23u wakker bleef :X :X lag gister eveneens om 18.45 in bed en tukt gewoon door tot 06.30 :o :o :o 8)7 *O* .
Schiet mij maar lek hoor! Wel heeeeeeel lekker even trouwens, kon het goed gebruiken.

Jammer alleen dat ik zó laat thuis was dat ik hem vanmorgen pas weer wakker heb gezien, bijna 24u later :X En dat ik al om zes uur wakker was omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de stuwing (gister tussen de middag voor het laatst gekolfd, haha)

/einde Enf-post :D Whihihi :D
pi_130048919
Kwisted, dat schateren O+ O+, heerlijk!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130048924
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:47 schreef Mineola het volgende:
Coco wat gaat ze hard! Jeetje! :o

En Kwisted, wat schattig! O+ Zonder geluid lijkt ze dezelfde waah aah mwaa geluidjes te maken als mijne doet :D

En! Mijn gekke kind, die eergisteren niet in slaap te krijgen was en na een uurtje slapen vervolgens tot 23u wakker bleef :X :X lag gister eveneens om 18.45 in bed en tukt gewoon door tot 06.30 :o :o :o 8)7 *O* .
Schiet mij maar lek hoor! Wel heeeeeeel lekker even trouwens, kon het goed gebruiken.

Jammer alleen dat ik zó laat thuis was dat ik hem vanmorgen pas weer wakker heb gezien, bijna 24u later :X En dat ik al om zes uur wakker was omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de stuwing (gister tussen de middag voor het laatst gekolfd, haha)

/einde Enf-post :D Whihihi :D
letterlijk en figuurlijk :D
pi_130049214
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 03:33 schreef Gulara het volgende:
En ik blijf me verbazen over de opmerkingen die sommige mensen naar hun hoofd krijgen. Goede preek van Spewey trouwens.Volgens mij durven mensen dat helemaal niet bij mij. Als ik al advies krijgt dan is het nooit opdringerig, soms zelfs een beetje verontschuldigend. Iedereen heeft waarschijnlijk heel goed in de gaten dat ik vierkant achter mijn keuzes sta en bereid ben deze vocaal te verdedigen. Disclaimer, ik ben geen vind mezelf geen bitch maar een goede discussie ga ik niet uit de weg. Zeker niet als het gaat om belachelijke adviezen omtrent mijn kind.
Ik las dit nog terug, en dat is precies zoals het hier gaat. Ik heb nog nooit rare adviezen gehad eigenlijk. De preek van Spewey miste ik nog even, dat moet ik even terugzoeken.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Mangostine het volgende:
Kwam er gisteravond achter dat we voor de aanvraag van zijn ID kaart een toestemmingsformulier moeten ondertekenen omdat hij nog minderjarig is. Dus ik ben dan de gemachtigde aanvrager.Logisch hè? Ik machtig mezelf om mijn zoon te legitimeren.
Huh? Wat een raar verhaal?! Wij hebben een tijdje terug een paspoort aangevraagd en ik kan me dit niet herinneren? Die foto's zijn trouwens wel priceless, alleen daarom zou ik al zo'n ding aanvragen :D

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
heel naar krekelverhaal van Coco en spinnenverhaal van Zolena
OMG OMG IEUW IEUW IEUW! Ik hou echt heel erg niet van haarloze beesten kleiner dan de gemiddelde hond....

En ik las over zieke baby's :'( .
Mandy, ben je al bij de huisarts geweest?
Olf, hoe is het met je dametje? Klinkt eng zeg, bah. Die vlekken op haar arm, kan dat krentenbaard zijn? Dat schijnt bij ons op het kdv te heersen.
Suikertante, hoe is het met jullie keeltyfus? Heb je nu je eigen Seabert?
Danic, hopelijk kan het cb jullie adviseren want dit is echt heel zielig zeg.
LB, nog steeds groene luiers?
beterschap allemaal!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 14-08-2013 10:26:43 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 10:22:45 #17
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_130049567

eerste bloedlip is een feit!! :{

Gelukkig was hij na 2 minuten alweer vrolijk aan het verder eten! *O*
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_130050296
Och goss wat sneu Peder.

Djenna kan staan aan tafel/box/bed! Jezus die gaat ook mega hard nu ... 9,5 maand nu. Had ik nooit durven hopen vanwege spreidbroek.

Kwisted manlief en ik rammelen ook :p ... maar nog even geduld.

Van de week even pasfoto's maken voor id kaart want we gaan over edn paar weken naar Frankrijk :D ..
pi_130050541
Mijn god, wat een ochtend. Ik ben gewoon thuis maar het is niet te doen, werken, kind entertainen en verzorgen en hier meelezen.
pi_130050564
Ohhh wat schattig Coco, zie d'r gaan :D En had ze nou een lévende kever in haar mond? :o :'(

Kwis, dat 'mjam mjam' bij het eten, zo lief O+ En lachende baby, altijd leuk :D

Even een *O* voor XM en Noor, klinkt goed!!

Heerlijk joh Mineola, zo lang geslapen :o Hopelijk onthoudt 'ie dat dit kan ;)

Olf bwehh, wat sneu ;( Kijk idd uit met te snelle temperatuurstijgingen als de pcm uitgewerkt is, probeer die paracetamolspiegel gelijk te houden.
pi_130050638
[/quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Mijn god, wat een ochtend. Ik ben gewoon thuis maar het is niet te doen, werken, kind entertainen en verzorgen en hier meelezen.
Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mango :{w
pi_130050842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Vooral dat laatste zou toch wel je prioriteit moeten hebben hoor Mango :{w
Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel. ;(
Het belangrijkste was dat hij zich net een blauwe plek tegen de salontafel heeft gevallen. En die pasfoto's hè. :(
pi_130051078
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:11 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Nou ik had net een hele post klaarstaan, maar mijn baby drukte ergens op waardoor ie wegviel. ;(
Het belangrijkste was dat hij zich net een blauwe plek tegen de salontafel heeft gevallen. En die pasfoto's hè. :(
Dat wordt plamuren met foundation!
pi_130051205
Hij zat net noodgedwongen aan de kinderstoel naast me aan tafel. Speen, knisperboekje, ringen, sofietje binnen handbereik, maar natuurlijk was alleen de laptop interessant en werd de rest telkens van tafel geveegd. :')
Kijk ik net naast me, zit ie bijna rechtop te slapen :o
Dus we zitten al op slaapje 2. Kan ik weer even wat meters maken ^O^
pi_130051239
Maar nu krijg ik honger... zul je net zien hè. :(
pi_130051262
En Twinks, wat goed inderdaad dat ze staat!! *O*
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:26:58 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130051301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:36 schreef Mangostine het volgende:
Wish me luck, ik ga morgen een ID-kaart voor mijn baby aanvragen, en daaraan voorafgaand een pasfoto laten maken...
Succes! :D Hier was gelijk de eerste foto het mooist O+

Coco te schattig!! :D

Hier is het kruipen in stroomversnelling, ineens de hele kamer ontdekken. Dus alle spullen die gevaarlijk zijn uit dr buurt gehaald :') En er liggen nog een paar kleine stukjes plint los, die moet manlief maar even vastmaken vanavond :) En alles van de salontafel... Nou goed, jullie kennen het vast wel XD

Kwisted wat schattig!! O+ Jeetje, een heel dametje al zeg.. ook met dat haar O+ hoe vaak ben je al met dr naar de kapper geweest? :P

Mineola wat fijn dat slapen! O+

Achgos mango ook nog gevallen ;(
Whaha ja telefoons/laptops zijn natuurlijk veeeeel interessanter!! :') Hier stond de vaatwasser open, mevrouw ging er met strakke blik ranzendsnel op af :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130051407
Ohh dat lijkt me zo leuk, dat tijgeren en kruipen O+ Maar als ik jullie verhalen zo lees ben ik ook blij dat we nog even kunnen genieten van de rust dat ze rustig een uurtje op dezelfde plek ligt te spelen :D
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:35:51 #29
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130051559
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef L0t.. het volgende:
Ohh dat lijkt me zo leuk, dat tijgeren en kruipen O+ Maar als ik jullie verhalen zo lees ben ik ook blij dat we nog even kunnen genieten van de rust dat ze rustig een uurtje op dezelfde plek ligt te spelen :D
Whaha geniet er maar van ja..
Kijk:
SPOILER
Doet ie het zo?
pi_130051600
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Whaha geniet er maar van ja..
Kijk:
SPOILER
Doet ie het zo?
Nee, maar is het datzelfde filmpje als je op fb hebt staan? Dan heb ik 'm wel gezien ;) Supersnel is ze!
pi_130051629
Leeeeeuk Enfermera! O+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:42:12 #32
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130051754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee, maar is het datzelfde filmpje als je op fb hebt staan? Dan heb ik 'm wel gezien ;) Supersnel is ze!
Ja klopt ohja hihi... :D Vergeet af en toe dat ik sommigen van jullie ook op facebook heb :P

Olf thx O+
pi_130051794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Mangostine het volgende:
Beterschap voor F suiker! Als hij keelpijn heeft wil hij misschien wat meer drinken, omdat eten pijn kan doen.
Bedoel je nou minder drinken? :D

Het gaat eigenlijk verrassend goed, die kleine bikkel O+ Maar Mineola, nu je het zegt is ie wel een beetje onze private Seabert nu! _O-
Hij is niet koortsig ofzo, hij klinkt gewoon heel beroerd, ademt snot uit zijn neus, hoest veel, niest vaak, hij heeft kriebels in zijn gezicht (liehief). Maar de stemming is nog goed gelukkig.

En Mango jij werkt toch bij Swiffer? ;) Werkt dat nou echt, ook bij veel kattenhaar?
Wat een typische belachelijkheid met dat toestemmingsformulier :D
Waar zit de blauwe plek, in het pasfotogebied? Dat zou pas écht erg zijn natuurlijk.

Coco wat een leuke broeken!
Haha die krekel! :9 Ook echt al ín de mond! Laten jullie ze ook levend opsturen? We namen een keer een ritselend pakketje voor de buurman in ontvangst, spannend!
Wat een súperlief filmpje van het flaprennen! En die kat! O+ (die vindt de krekels zeker ook tof?)

Olf hopelijk blijft de koorts weg, en voelt ze zich wat beter nu!
En hoe gaat het bij LB nu?
Mandy, hopelijk zat je ernaast met je gevoel!

Kwisted ik dacht eigenlijk dat jij gunstige foto's nam, maar ze heeft écht heel veel haar! O+ Mjamjamjam :D

Peder dat is een goede bloedlip, maar volgens mij is die bikkel er inderdaad niet zo heel erg van onder de indruk! :)

Twinkle waarom geduld? ;)

Enf ik zie jou al achter haar aan tijgeren terwijl je vijftig veschillende gezichten trekt en "hihihihi!" zegt :') _O- O+ ;) :P
Wat een vrolijke kont heeft ze trouwens O+

F heeft weer een nieuwe move: hij steekt als hij op zijn rug ligt zijn benen steeds recht omhoog. Hij wordt vast de nieuwe Epke O+

Ohja en dit is het filmpjestopic. Hier stond (tijdelijk) een overzicht [/url]van F vanaf de geboorte tot nu O+
Als je op "alles afspelen" klikt kun je daarna bovenin met de pijltjes door de filmpjes bladeren.

Het is nogal veel, dus alleen voor de liefhebbers (of om snel door te klikken, ik heb zelf ook het geduld niet om ze allemaal te kijken :@ ).

[ Bericht 2% gewijzigd door Suikertante op 14-08-2013 17:37:51 ]
pi_130052021
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:43 schreef Suikertante het volgende:

[..]
En Mango jij werkt toch bij Swiffer? ;) Werkt dat nou echt, ook bij veel kattenhaar?
Wat een typische belachelijkheid met dat toestemmingsformulier :D
Waar zit de blauwe plek, in het pasfotogebied? Dat zou pas écht erg zijn natuurlijk.

Ik ben echt zó blij met mijn swiffer O+
Vanochtend ook, nog geen 10 minuten werk en dan is de woonkamer weer stof- en haarvrij. Ik gebruik ook niet de echte swifferdoekjes maar van die vochtige van de Action, dus het ruikt ook nog appelfris. Het klinkt nu echt alsof ik van poetsen hou ofzo maar ik heb er een hartgrondige hekel aan, vandaar dat ik hiervan hou O+

En de blauwe plek zit midden op zijn wang. ;(
pi_130052060
Als je hem ook nog even op zijn oog stompt heb je tóch nog een hele bijzondere foto ondanks dat zijn mond dichtmoet enzo! O+

Ik wil ook een Swiffer. Die ga ik F vragen voor mijn verjaardag. Hij moet tenslotte over die vloer kruipen straks.
pi_130052073
Heerlijke F overload O+
Ik herinner me die onderliptruc ook nog wel ja :D Knap dat ik dat vond!
pi_130052125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Als je hem ook nog even op zijn oog stompt heb je tóch nog een hele bijzondere foto ondanks dat zijn mond dichtmoet enzo! O+

Ik wil ook een Swiffer. Die ga ik F vragen voor mijn verjaardag. Hij moet tenslotte over die vloer kruipen straks.
Wel op het oog aan de andere kant, voor het evenwicht in het beeld.

Ohhhh die van 2,5 maand als ie zo blij met zijn armpjes zwaait! :D O+
pi_130052180
Haha door jou ga ik ze ook allemaal voor de duizendste keer weer kijken! O+
Ja eigenlijk houdt hij die armpjes pas naar beneden sinds hij zijn eigen handen vast kon houden zo'n twee weken geleden.

En bij 1,5 maand is ie zó dik! :D :9
pi_130052192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:52 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik ben echt zó blij met mijn swiffer O+
Vanochtend ook, nog geen 10 minuten werk en dan is de woonkamer weer stof- en haarvrij. Ik gebruik ook niet de echte swifferdoekjes maar van die vochtige van de Action, dus het ruikt ook nog appelfris. Het klinkt nu echt alsof ik van poetsen hou ofzo maar ik heb er een hartgrondige hekel aan, vandaar dat ik hiervan hou O+

En de blauwe plek zit midden op zijn wang. ;(
Wij hebben een houten vloer met V-groeven tussen de planken, zou een swiffer dan ook nog werken? Als ik veeg, blijft alles daar tussen zitten -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130052207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wij hebben een houten vloer met V-groeven tussen de planken, zou een swiffer dan ook nog werken? Als ik veeg, blijft alles daar tussen zitten -O-
Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht. Wij hebben ook een houten vloer maar gewoon met enorme spleten ergtussen. Soms meer dan een halve cm. Maar als het goed is blijft alles toch aan dat doekje plakken?
pi_130052288
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet. Het voordeel van die echte swifferdoekjes is dat ze claimen dat die vezels het vuil opnemen, dus je veegt het niet aan de kant maar het komt in dat doekje te zitten. Al heb ik het idee dat het op die vochtige doekjes ook wel blijft plakken.
Wij hebben een hele lelijke tegelvloer en daar gaat het natuurlijk goed op. Kun je geen nieuwe vloer nemen? :P
pi_130052409
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:02 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet. Het voordeel van die echte swifferdoekjes is dat ze claimen dat die vezels het vuil opnemen, dus je veegt het niet aan de kant maar het komt in dat doekje te zitten. Al heb ik het idee dat het op die vochtige doekjes ook wel blijft plakken.
Wij hebben een hele lelijke tegelvloer en daar gaat het natuurlijk goed op. Kun je geen nieuwe vloer nemen? :P
Lol, nieuwe vloer gaat 'm niet worden idd :D Misschien toch eens proberen dan. Had in ons vorige huis ook een (even lelijke) tegelvloer en daar heb ik ook geswifferd. Maar weggegooid met de verhuizing geloof ik :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130052424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef L0t.. het volgende:
Geniet nog maar effe van je rust :-p

En geduld .. mwoah ik herinner me die vermoeidheid nog wel van het net zwanger zijn. Dat in combi met een kind wat nog niet zelfstandig goed kan lopen zie ik niet zitten :-p

Dus extra bewondering voor Kyara!
pi_130053007
Dan moet het niet héél moeilijk zijn om geduld op te brengen. Kan het trouwens helemaal begrjipen. Ik rammel nog helemaal niet, voornamelijk daardoor denk ik!

Ik weet dat ik het onderwerp heb aangekaart, maar eigenlijk is het echt té erg dat ik nu op de bank op een forum zit te ouwehoeren over Swiffer :') Gelukkig heb ik ook al hele hippe infographics bedacht voor op onze nieuwe website, ik ben nog niet verloren.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:33:26 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130053137
Suiker: Whihi ja echt he :D XD Haha een vrolijke kont? :D Hihi O+

Ohja en willen jullie het goeie nieuws of het slechte nieuws? :')
Goeie nieuws; ik heb een tand ontdekt net!!! :D :D voor ons gezien links onderin, nog wel wat doorzichtig maar duidelijk karteltjes!! O+ :D *O* mag ook wel eens met 10 maanden :')
Slechte nieuws; ik ging net dr luier verschonen en er zaten weer witte puntjes die niet weg te vegen waren.. Jezes... kutschimmel }:| Eh, pardon my french :')
Oh en leuk dat je kan zien wat ze gister gegeten heeft :') Ik dacht eerst wat is dat nou? Zijn het onverteerde champignons van de risotto XD
pi_130053365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Oh en leuk dat je kan zien wat ze gister gegeten heeft :') Ik dacht eerst wat is dat nou? Zijn het onverteerde champignons van de risotto XD
Ohja, lunchtijd :9 :s)

(kutschimmel lijkt me geheel toepasselijk omschreven Enf!)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:43:53 #47
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130053429
Net met D naar de dokter geweest. Hij heeft een darminfectie, de arme.
We moeten het goed in de gaten houden, en als zijn temperatuur stijgt en het aantal spuitluiers ook moeten we weerkomen. Als we pech hebben kan hij ook flink zieker worden, en is dit het beginstadium.
Het noro-virus blijkt ook weer rond te gaan. Het is even afwachten.
Voornaamste advies was voeding verdunnen, 5 schepjes ipv 6 zodat de voeding licht verteerbaar wordt en toch voldoende vocht binnenkrijgt.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:49:45 #48
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130053570
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:41 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ohja, lunchtijd :9 :s)

(kutschimmel lijkt me geheel toepasselijk omschreven Enf!)
Whaha ja daarom :')
Lol, vriend van mn man is tandtechnicus en die zegt; ze heeft haar inceciva inferior dexter! :') Zo noem je de snijtand rechtsonder _O- klinkt wel heel tof zo :7

Och mandy wat vervelend.... ;( He bah.. Mag je ook ORS gebruiken of niet? Beterschap :*
pi_130053678
Coco O+ Kijk d'r gaan!

Kwisted, wat een pracht O+ Die schaterlach is om te smelten :D

Mineola, lag ie gisteren ook om 18:45 in bed? Het schijnt namelijk zo te zijn dat, onder invloed van stofjes en hormonen e.d., baby's en kindjes die voor 19:00 uur in bed gaan, beter kunnen (in)slapen en ook langer doorslapen. Maar als ie gisteren ook voor zevenen in z'n bedje lag, dan heeft dat er verder niets mee te maken ;)

Mandy, beterschap :*

Suiker & Olf :* Ook beterschap daar!
pi_130053682
Hee die krijgt F nu ook als eerste (als ik het goed zie dan)! De inceciva inferior dexter, cooooool :7

Mandy je voelde het dus goed aan, sneu hoor! Hopelijk knapt hij gauw op en is het geen noro-virus(?!) of iets anders ernstigers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')