quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Platformsquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
http://www.enderal.de/
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Lekker laten liggenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:30 schreef NightGoddess het volgende:
Het is eindelijk bekend wat voor payment systeem ESO gaat gebruiken: Abonnementsvorm van 12,99 per maand. Op Youtube is iedereen aan het schelden, maar op de Elder Scrolls forum is iedereen juist blij...
Awwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:30 schreef hans1988 het volgende:
Wat is dat daar in die boom??
[ afbeelding ]
oow
[ afbeelding ]
Is me werkelijk nog nooit opgevallen dat er een vogeltje met een dubbele snavel vastzit
Wat had jij dan verwacht, free2play, en dan dat je items door je strot geduwd krijgt door een in-game store? Dan liever dit.quote:
buy2play, zoals guild warsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:34 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht, free2play, en dan dat je items door je strot geduwd krijgt door een in-game store? Dan liever dit.
En WoW sterft ook een langzame dood.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
buy2play, zoals guild wars
kijk naar elke mmo die een subscriptie model heeft gehad de afgelopen paar jaar, met uitzondering van WoW, welke is nu nog succesvol?
Jij vindt Skyrim überhaupt niks, dus idd maar laten liggen dan.quote:
en hoe kan ik mijn waifu's erin modden als het multiplayer isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat ik de game ook gewoon laat liggen. Een Elder Scrollsgame hoort singleplayer te zijn. Punt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:30 schreef NightGoddess het volgende:
Het is eindelijk bekend wat voor payment systeem ESO gaat gebruiken: Abonnementsvorm van 12,99 per maand. Op Youtube is iedereen aan het schelden, maar op de Elder Scrolls forum is iedereen juist blij...
Daar pas ik voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:30 schreef NightGoddess het volgende:
Hohoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij vindt Skyrim überhaupt niks, dus idd maar laten liggen dan.
Hopelijk voor jou maken ze een Fallout Online.
Summerset Isles, maar eigenlijk gewoon ZO extreem dat je elke provincie kunt bezoekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga maar gewoon wachten op een TES 6.
Waar hopen jullie waar het spel zich afspeelt dan?
Heel Tamriel uiteraardquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Snowbells het volgende:
Summerset of weer Cyrodiil. Iig Imperal - Aldmeri warquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:47 schreef Snowbells het volgende:
Nah, Cyrodiil is lame.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Summerset of weer Cyrodiil. Iig Imperal - Aldmeri war.
Guild Wars 2 wordt ook geplaagd door lege servers, alleen met peak uren is het druk. Dat model is sowieso niks aan, er komen niet eens expansions ofzo voor uit, dan ben je toch snel uitgekeken op de content? Zo kunnen ze uberhaupt de kosten van ESO er nooit uit halen, alle dialogen zijn ingesproken, de wereld is immens groot etc. Verder zal een model als World of Tanks ook niet werken, want dat is echt pay2win, en als je alles wilt spelen, kost het je meer dan 13 euro per maand. Ik ben hier wel blij mee, dit betekent meer kwaliteit en content.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
buy2play, zoals guild wars
kijk naar elke mmo die een subscriptie model heeft gehad de afgelopen paar jaar, met uitzondering van WoW, welke is nu nog succesvol?
Dat Guild Wars leeg is ligt aan het spel, niet aan de betaal methode.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Guild Wars 2 wordt ook geplaagd door lege servers, alleen met peak uren is het druk. Dat model is sowieso niks aan, er komen niet eens expansions ofzo voor uit, dan ben je toch snel uitgekeken op de content? Zo kunnen ze uberhaupt de kosten van ESO er nooit uit halen, alle dialogen zijn ingesproken, de wereld is immens groot etc. Verder zal een model als World of Tanks ook niet werken, want dat is echt pay2win, en als je alles wilt spelen, kost het je meer dan 13 euro per maand. Ik ben hier wel blij mee, dit betekent meer kwaliteit en content.
Ja dat van WoW is doordat het te makkelijk wordt zeggen de spelers, het wordt te toegankelijk. Met andere woorden, we zullen wel zien, als het spel heel goed is, dat is het die 13 euro per maand wel waard, en anders zal het sterven net zoals SWTOR. WoW is nog steeds de meest gespeelde MMO, al jaren roepen mensen dat WoW aan het sterven is, maar na iedere uitbreiding zitten ze over de 10 miljoen actieve spelers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat Guild Wars leeg is ligt aan het spel, niet aan de betaal methode.
WoW kost ook 13 euro per maand en dat wordt over het algemeen ook slecht ontvangen, dus dat betekent niet de kwaliteit en content goed is.
Wat heb je toch een plezier met zo'n hoge difficultyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:59 schreef hans1988 het volgende:
dik 3 kwartier erover gedaan om bij Valtheim towers te komen net...
Keer of 20 dood gegaan
SkyRe en Master op een nieuw poppetje....pffff
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat Guild Wars leeg is ligt aan het spel, niet aan de betaal methode.
WoW kost ook 13 euro per maand en dat wordt over het algemeen ook slecht ontvangen, dus dat betekent niet de kwaliteit en content goed is.
joaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb je toch een plezier met zo'n hoge difficulty
Die mensen hebben het al jaren gespeeld, heel veel uren in gespendeerd, moeilijk om dat zomaar allemaal achter te laten. En de subs gaan aardig erop achteruit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom spelen al jaren miljoenen mensen die game.
ja 2happy is meestal nie 2happy over allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom spelen al jaren miljoenen mensen die game.
Mensen steken geen tijd in dingen waar ze de content niet leuk van vinden. Je post was gewoon onzinnig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die mensen hebben het al jaren gespeeld, heel veel uren in gespendeerd, moeilijk om dat zomaar allemaal achter te laten. En de subs gaan aardig erop achteruit.
Kwaliteit is er wel op achteruit gegaan, dat is een feit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen steken geen tijd in dingen waar ze de content niet leuk van vinden. Je post was gewoon onzinnig.
Dat was niet de insteek van jouw post.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kwaliteit is er wel op achteruit gegaan, dat is een feit.
Ze hebben toch telkens minder subs of niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek van jouw post.
Het is jaren achter elkaar omhoog gegaan. Dus nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze hebben toch telkens minder subs of niet?
http://www.gamespot.com/n(...)o-77-million-6412086quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is jaren achter elkaar omhoog gegaan. Dus nee.
En nu gaat het inderdaad naar beneden al een tijdje bij een game van 10 (?) jaar oud. Vreemd zeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/n(...)o-77-million-6412086
Ik vond het anders heel simpel om WoW achter me te latenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die mensen hebben het al jaren gespeeld, heel veel uren in gespendeerd, moeilijk om dat zomaar allemaal achter te laten. En de subs gaan aardig erop achteruit.
Ah, je dus geen gelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nu gaat het inderdaad naar beneden al een tijdje bij een game van 10 (?) jaar oud. Vreemd zeg.
Weet niet hoeveel jij hebt gespeeld maar sommigen spelen sinds de beta en om dan 7 jaar van progressie achter te latenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond het anders heel simpel om WoW achter me te laten
Maar nu toch niet? Daar gaat het toch om? Kwaliteit gaat achteruit dus minder subsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is toch jaren achter elkaar omhoog gegaan of niet dan?
Verdraai de boel maar, ga verder geen welles-niettus met je aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is toch jaren achter elkaar omhoog gegaan of niet dan?
NEE! dit wordt het 2e WoW-topic!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zullen we het niet weer gewoon over de Elder Scrolls gaan hebben?
Ik wilde al zeggen, Drizzt, doe je werk eens!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zullen we het niet weer gewoon over de Elder Scrolls gaan hebben?
Dat was serieus wat ik dacht, de zin die vervolgens uit mijn vingers kwam was alleen niet zo duidelijk. Sorry GGMM, kun je mij het ooit vergeven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdraai de boel maar, ga verder geen welles-niettus met je aan.
Ik ga me best doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was serieus wat ik dacht, de zin die vervolgens uit mijn vingers kwam was alleen niet zo duidelijk. Sorry GGMM, kun je mij het ooit vergeven?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:30 schreef NightGoddess het volgende:
Dat zei ik vanmiddag op het werk ook al, dat houdt geen stand en binnen een jaar FtP.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Binnen een jaar "Free to Play", oftewel microcreditsysteem a.k.a. Pay to Win.
Dit. Vond de lore het leukst maar grinden geen reet aan dus achquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond het anders heel simpel om WoW achter me te laten
GMTAquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag op het werk ook al, dat houdt geen stand en binnen een jaar FtP.
It's merely a different face.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Vond de lore het leukst maar grinden geen reet aan dus ach![]()
En Drizzt Mod
Remember with great power bla bla bla spidermanpreekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
It's merely a different face.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Remember with great power bla bla bla spidermanpreek![]()
valar morghulis
quote:
Ik bij Oblivion, knakenspel dat het is, vergeleken bij Morrowind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik stopte bij hardcore fan en oblivion
Wtf, sinds wanneer ben jij mod? En van welk subforum?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bij Oblivion, knakenspel dat het is, vergeleken bij Morrowind.
Eigenlijk is alles een knakenspel als je het metMorrowind
vergelijkt.
Sinds vorige week, van VBLquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wtf, sinds wanneer ben jij mod? En van welk subforum?
Dan toch vooral door Calientequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef Rhalius het volgende:
Ook een probleem bij Oblivion, in Skyrim is het uiteindelijk toch opgelost.
Mwa, dat zie je direct hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef Rhalius het volgende:
-Vrouwen vaak onherkenbaar als vrouw.
Ook een probleem bij Oblivion, in Skyrim is het uiteindelijk toch opgelost.
Jezus gristus zijn ze gek gewordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.vg247.com/2013(...)e-microtransactions/
maandelijks betalen EN cashshopdit is absoluut een scrollocaust
Eeen Elder Scrollocaust eheheheheehueahahudhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
maandelijks betalen EN cashshopdit is absoluut een scrollocaust
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
een scrollocaust
Ik heb toch echt geen moeite met vrouwen en mannen herkennen in Skyrim hoor... Zonder Calientequote:
Dat neem ik me ook altijd voor, maar bij meer als 4 bladzijdes -> Fuck ditquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
En ik ga alle boeken lezen die ik tegekom![]()
Deed ik altijd al, maargoed
Met gameplay mods moet je sowieso een nieuwe save game startenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
Poging 2 idem. Eerst game gestart, meteen crash bij loaden savegame. Bedacht me vervolgens dat dat klopt gezien de Ugridstoload, dus de ini files terug gezet. 5 Min in-game -> Windows.
Zucht, savegames naar de mallemoer waarschijnlijk, daar gaat 530 uur aan gameplay.
Sommige zijn wel goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:50 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook altijd voor, maar bij meer als 4 bladzijdes -> Fuck dit
Ik zou ze niet zomaar wegflikkeren Dee. De mijne leken ook corrupt, maar bij een reinstall werkte ze weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
Zucht, savegames naar de mallemoer waarschijnlijk, daar gaat 530 uur aan gameplay.
1,9 GB, maar heb ze zowieso laten staan. Ze zijn hoe dan ook corrupt, zelfs een registryscrub gedaan op Skyrim, niet meer te reviven die meuk..quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou ze niet zomaar wegflikkeren Dee. De mijne leken ook corrupt, maar bij een reinstall werkte ze weer.
Bovendien neemt het nou niet echt veel plaats in lijkt me
Misschien even spelen met uGRIDS?quote:You can ALWAYS open/load a save from a lower GRID value ..... a grid 5 save will load if you change to 7 9 or 11..... a Grid 7 save will load in a 9 or 11, but will crash in a 5.... a grid 9 save will load into an 11 but crashes in a 7 or 5. And so forth.
You can NEVER open/load a save from a higher GRID value.
Dat is dus precies wat in mijn 3e comment staat.. Het maakt echter geen verschil, savegames blijven crashen. De nieuwe werkt tot dusver wel, minus een paar bugs af en toe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef Geralt het volgende:
Dus net verkeerd om eigenlijk, je bent terug gegaan naar 5, maar als dat uGRID 9 saves zijn of 11 ofzo dan gaat dat niet werken.
Andersom wel.
Helemaal niet lastig? Dawnguard geinstalleerd? Soul Cairn is genoeg te vinden. Geen dawnguard? Stiekeme handelaar in mages guild heeft er elke 24 uur 2 te koop.. Voor de rest nog een paar te vinden via Daedric quests evenals sommige reguliere ingredienthandelaren die ze soms aanbieden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Rhalius het volgende:
Ik mis wel een beetje de daedra van vorige delen. In morrowind had je ruines vol met die krengen en in Oblivion had je al die gates, en waren ze daarbuiten ook weleens te vinden.
Best lastig om zo aan daedra hearts te komen in Skyrim vergeleken met andere delen.
Ben van plan om een hele zooi daedric armor en wapens te maken voor in mijn huis, voor mezelf en voor mijn companions.
Ligt er ook altijd 1 op een bordje bij die leider van de Companions. Hoe vaak ik die al niet gejat hebquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Helemaal niet lastig? Dawnguard geinstalleerd? Soul Cairn is genoeg te vinden. Geen dawnguard? Stiekeme handelaar in mages guild heeft er elke 24 uur 2 te koop.. Voor de rest nog een paar te vinden via Daedric quests evenals sommige reguliere ingredienthandelaren die ze soms aanbieden.
Human harts zijn al een stuk lastiger te vinden.
skyrim zag er nou niet bepaald mooi uit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:29 schreef ems. het volgende:
Nouja, "can't". Het kan wel maar het is natuurlijk een stuk aantrekkelijker om de game zo toegankelijk mogelijk te maken voor zwakkere pc's.
Ok.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:34 schreef leeell het volgende:
[..]
skyrim zag er nou niet bepaald mooi uit.
Daarom bestaat er zoiets als scalability. Game met High end graphics designen en optie bieden om alles te downscalen voor crap-pc'squote:Op maandag 26 augustus 2013 15:29 schreef ems. het volgende:
Nouja, "can't". Het kan wel maar het is natuurlijk een stuk aantrekkelijker om de game zo toegankelijk mogelijk te maken voor zwakkere pc's.
Vanzelfsprekend, maar alsnog zijn sommige eigenschappen van engines gewoon erg zwaar en die vallen vaak ook niet down te scalen. Vooral degelijke physics hebben in het verleden voor problemen gezorgd wat dat betreft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daarom bestaat er zoiets als scalability. Game met High end graphics designen en optie bieden om alles te downscalen voor crap-pc's
Ik ben juist dol op die kinderlijke look!quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef Rhalius het volgende:
jammer dat ze het die typische kinderlijke MMO look geven in plaats van een mooie realistische stijl zoals in de elder scrolls games.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ik het grootste deel van Skyrim gespeeld heb nog voordat er degelijke mods uit kwamen destijds qua graphics.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat blijf ik wel echt leuk aan Skyrim vinden. Met een paar mods kan je het spel echt zoveel mooier maken. Ik heb geen super pc meer, maar vind dit alsnog mooi in vergelijking met hoe standaard Skyrim eruit ziet.
Gelukkig is Skyrim ook wel heel wat mod vriendelijker
Dit idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
.
Met Oblivion had ik wel een WOW momentje toen ik uit de sewers kwam; bij Skyrim had ik dat zeker niet.
Ja het viel best tegen ja. Ik speelde Skyrim toen op de Xbox 360 voor het eerst, en vond het toen nog best aardig hoor. Maar als je dan eenmaal op de pc speel, en dan ook nog wat mods gaat gebruiken. Dan kan je echt zien dat vanilla niet echt mooi is nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het jammer dat ik het grootste deel van Skyrim gespeeld heb nog voordat er degelijke mods uit kwamen destijds qua graphics.
Eerlijk gezegd vond ik het vanilla behoorlijk tegenvallen op grafisch gebied.
Met Oblivion had ik wel een WOW momentje toen ik uit de sewers kwam; bij Skyrim had ik dat zeker niet.
Wanneer komt de volgende uit?
probleem is dat dit in alle MMO's gedaan wordt. Dat maakt het nogal eentonig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben juist dol op die kinderlijke look!Smaken verschillen en de één is er blij mee en een ander niet.
Als je daar voor het eerst komt is er een scripted gevecht daar met een giant en een paar van die gasten uit Whiterun, misschidn komt het daardoor?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef hans1988 het volgende:
Vind het maar vreemd... Wanneer ik van Honningbrew Meadery over het pad richting Whiterun loop, crasht het spel steeds op dezelfde plek. Maar loop ik langs de meadery, ga dan gelijk naar rechts en loop over de akkers van de naastgelegen Pelagia Farm, dan is er niks aan het handje
Oow ja, dat zou het kunnen zijn! Had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als je daar voor het eerst komt is er een scripted gevecht daar met een giant en een paar van die gasten uit Whiterun, misschidn komt het daardoor?
Zoek uit waar hij woont, en vermoord hem in z'n slaapquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef hans1988 het volgende:
Zucht, probeer je een beetje geld te verdienen door als bard op te treden in The Bannered Mare, begint die homo van een Mikael er steeds doorheen te kleppen en soms zelfs de zelfde nummers te spelen die ik aan het doen ben.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, het had wel een stevige portie grimmiger gemogen van mij. Maar ach, ik koop het toch niet... en hou er verder m'n bek wel over
Als ik een halve duitser was woonde ik wel in regio parkstadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:33 schreef Geralt het volgende:
Die lijkt me wel erg vet worden
Of hij weer alleen in het Duits gesproken is weet ik niet eens en dat boeit me eerlijk gezegd ook niet. DeeCruise en ik zijn toch halve Duitsers dus geen problemen mee
Probleem heb ik ook, specifiek als ik richting de stables ga. Als ik echter de "better cities" mod uitzet is dat geen probleem meer. Ergens veroorzaakt die mod op bepaalde punten OM steden heen crashes, als je eenmaal binnen bent is niks meer aan de hand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef hans1988 het volgende:
Vind het maar vreemd... Wanneer ik van Honningbrew Meadery over het pad richting Whiterun loop, crasht het spel steeds op dezelfde plek. Maar loop ik langs de meadery, ga dan gelijk naar rechts en loop over de akkers van de naastgelegen Pelagia Farm, dan is er niks aan het handje
Al die mods die op de een of andere manier steden of npc's aanpassen zorgen bij mij ook voor crashes. Je hebt van die mods die een shitload aan extra npc' s genereren, maar vooral in en rond Whiterun kreeg ik dan vaak spontane crashes, meestal net na een load screen, wanneer je de stad in gaat, of uit een winkel of huis komt. Aan de ene kant voegen die extra npc' s wel wat toe, het is toch wat drukker e.d., maar vanwege het hoge crash risico heb ik het er allemaal weer vanaf gegooid. Ik heb echt geen zin om bewust om de 5 minuten te gaan saven, omdat het spel ieder moment kan crashen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Probleem heb ik ook, specifiek als ik richting de stables ga. Als ik echter de "better cities" mod uitzet is dat geen probleem meer. Ergens veroorzaakt die mod op bepaalde punten OM steden heen crashes, als je eenmaal binnen bent is niks meer aan de hand.
Parkstad Limburgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik een halve duitser was woonde ik wel in regio parkstad
Nee, de bewuste mod doet alleen zaken toevoegen in de stad, en dan niet eens npc's. Maar het probleem speelt bijvoorbeeld ook als ik ACHTER riften loop, dus kwestie van mod disbalen als ik de eerste keer ergens moet zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Al die mods die op de een of andere manier steden of npc's aanpassen zorgen bij mij ook voor crashes. Je hebt van die mods die een shitload aan extra npc' s genereren, maar vooral in en rond Whiterun kreeg ik dan vaak spontane crashes, meestal net na een load screen, wanneer je de stad in gaat, of uit een winkel of huis komt. Aan de ene kant voegen die extra npc' s wel wat toe, het is toch wat drukker e.d., maar vanwege het hoge crash risico heb ik het er allemaal weer vanaf gegooid. Ik heb echt geen zin om bewust om de 5 minuten te gaan saven, omdat het spel ieder moment kan crashen.
Ja, net als in Morrowind dat je gewoon ergens loopt te chillen en ineens uit het niets dingen hoort als 'NOW YOU DIE, YOU N'WAH!!!1'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit.
Elke Elderscrolls geeft je het gevoel dat je er alleen voor staat en dat de wereld schijt aan je heeft.
Niet dat happy happy joy joy wat we in die mmo zien.
Lijkt wel een disney versie van wat we normaal spelen.
Dat kan ik me niet herinneren. Link?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, net als in Morrowind dat je gewoon ergens loopt te chillen en ineens uit het niets dingen hoort als 'NOW YOU DIE, YOU N'WAH!!!1'
Niet helemaal waar, zat bandieten in de wildernis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef The_Substitute het volgende:
De enigen die je uit het niets aanvielen, waren die Dark Brotherhood assassins, als je Tribunal eenmaal had.
Daarvoor moest je toch eerst in hun buurt komen en dat gaat niet als je 'loopt te chillen'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef padlarf het volgende:
Niet helemaal waar, zat bandieten in de wildernis.
Op zo'n manier. Nou, vooruitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Daarvoor moest je toch eerst in hun buurt komen en dat gaat niet als je 'loopt te chillen'.
S'wit.
Mwa, als je #yoloswaggend #chill een parkje loopt te checken heb je best kans dat je bij ze in de buurt komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Daarvoor moest je toch eerst in hun buurt komen en dat gaat niet als je 'loopt te chillen'.
S'wit.
Bazigquote:
Wel leuk gedaan, alleen hadden ze van mij dat anime haar en die kutte mutsen wel achterwege mogen laten.quote:
Rot op dit was net de KKK manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die dark brotherhoodmutsen? Die hebben ze ingame ook
Vond de dunmer trouwens meer op drow lijken, maar ach
Die speelt gewoon snachts door volgens mijquote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef pandoradoos het volgende:
drizzt lekker vroeg op om morrowind te spelen:P
Heb jij eigenlijk de requiem mod al geprobeerd voor skyrim? Vind ik nou echt iets voor jou
Het is weekend he, dan ga ik wat langer door dan andersquote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef pandoradoos het volgende:
drizzt lekker vroeg op om morrowind te spelen:P
Heb jij eigenlijk de requiem mod al geprobeerd voor skyrim? Vind ik nou echt iets voor jou
Ja terecht ook hoor! Ik kan mij avonden herinneren dat ik tot de zonsopgang dat spel speeldequote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is weekend he, dan ga ik wat langer door dan anders
Ik heb Skyrim al een tijd niet gespeeld, ben weer helemaal verslaafd aan Morrowind
Ik ging vanochtend pas naar bed, half 5quote:Op zondag 1 september 2013 13:32 schreef pandoradoos het volgende:
[..]
Ja terecht ook hoor! Ik kan mij avonden herinneren dat ik tot de zonsopgang dat spel speelde, superverslavend. Mocht je het weer eens gaan proberen, dan kan ik je de requiem mod zeker aanraden. Misschien als enige mod zelfs (ik gebruik alleen nog maar textures en enb verder aangezien het een waardige overhaul is). Maakt het naar mijn mening echt een waardige opvolger van morrowind!
Dajm!quote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef Geralt het volgende:
Ik zie net deze figurines:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien er wel erg vet uit!
=edit=
Ow ik zie dat ze al ergens begin dit jaar aangekondigd waren, dus waarschijnlijk al lang en breed uitverkocht.
KWIJL!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef DeHovenier het volgende:
Deze al gezien?
http://imgur.com/gallery/kedmC
Jesus dat is gewoon prachtig manquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef DeHovenier het volgende:
Deze al gezien?
http://imgur.com/gallery/kedmC
Slavendrijver.quote:Op maandag 2 september 2013 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben Arch Magister van Great House Telvanni
ja, dat is een beetje jammerlijk... ik bevrijd elke slaaf die ik tegenkom en nog mogen de Twin Lamps-dudes me nietquote:
Grappig, ik zou het juist liever andersom zienquote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef Joefje het volgende:
Ik vind na Skyrim te hebben gespeeld de besturing, je inventory en hoe de map werkt in Morrowind en Oblivion zo ruk.
Iemand die daar goede mods voor heeft zo dat het net zo werkt als in Skyrim, ik krijg het anders niet gespeeld.
Constant Effect?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb een mooi amulet aan die quest overgehouden
- 50% resist fire, frost en shock damage
- 20% resist paralysis
quote:
"Outlander", "We're watching you, scum", "I can already tell I'm not going to like this".quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef DeHovenier het volgende:
In Morrowind vind ik het leuk dat als je een NPC aanspreekt, je 1 zinnetje te horen krijgt en je dan de rest moet lezen. En ook woorden kunt aaklikken waarna je weer een hele lap tekst krijgt
Var var var.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Outlander", "We're watching you, scum", "I can already tell I'm not going to like this".
Leuk ja
Kvlt, cult, cultstatus, ditdatalles.quote:
Ben ze niet tegengekomen, en de wikia wijst ook alleen richting Morrowindquote:Op woensdag 4 september 2013 16:10 schreef The_Substitute het volgende:
Vinden jullie het trouwens geen gemiste mogelijkheid dat nota bene de Dragonbone Cuirass en Fists of Randagulf (beiden uit Morrowind) niet gebruikt zijn in Skyrim?
of zitten die alsnog in Dragonborn? (niet gespeeld nl.)
Kan nog niet, heb eerst dat contract nodigquote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Ga eens met Vedam praten zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bij Oblivion, knakenspel dat het is, vergeleken bij Morrowind.
Eigenlijk is alles een knakenspel als je het metMorrowind
vergelijkt.
Ja, dat lvlen wil wel lukken als je veel geld hebt. Gewoon van trainer naar trainer hoppen tussen de missies doorquote:Op donderdag 5 september 2013 09:29 schreef kakner2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: level 46 BTW doe je snel!
Soms ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Spelen jullie nog steeds Skyrim? Ben het nu toch een beetje beu geworden
.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:57 schreef kakner2 het volgende:
Af en toe Skyrim is nog wel leuk maar ben nu weer begonnen met Morrowind. Heb het spel nog nooit helemaal uitgespeeld, alleen nog maar stukjes van de Mages Guild gedaan. Geen andere guilds, great houses en pas een tiende van Vivec gezien. Maar goed ik ben ook een beetje aan het roleplayen, dus dan doe je het rustig aan. Grafisch is Morrowind met overhaul ook erg goed te pruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de bomen zijn een optioneel extraatje in de overhaul)
Meer screenshots: https://www.file1.info/album/P0OKX3a
Sterker nog, Drizzt en ik spelen nog steeds Morrowindquote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Spelen jullie nog steeds Skyrim? Ben het nu toch een beetje beu geworden
.
Ziet er goed uit, maar ik hou het toch bij vanillaquote:Op donderdag 5 september 2013 13:57 schreef kakner2 het volgende:
Af en toe Skyrim is nog wel leuk maar ben nu weer begonnen met Morrowind. Heb het spel nog nooit helemaal uitgespeeld, alleen nog maar stukjes van de Mages Guild gedaan. Geen andere guilds, great houses en pas een tiende van Vivec gezien. Maar goed ik ben ook een beetje aan het roleplayen, dus dan doe je het rustig aan. Grafisch is Morrowind met overhaul ook erg goed te pruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de bomen zijn een optioneel extraatje in de overhaul)
Meer screenshots: https://www.file1.info/album/P0OKX3a
PC all the way hier, sorry.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier ervaring met Skyrim op PS3?
Nope..quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je hebt ook wel echt de slechtste versie meteen te pakken. Skyrim en PS3 gaan niet zo goed hand in hand. Tenminste dat hoor ik weleens vaker.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
En wat zijn je bevindingen?quote:
Werkt prima.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou niet echt, het eerste jaar na de release werd het spel onspeelbaar na 50+ uur doordat het spel daalde naar 1 fps. Het werd geplaagd door dezelfde engine problemen als bij New Vegas omdat het vrijwel dezelfde engine is. Met de laatste patch schijnt Skyrim goed speelbaar te zijn op de PS3.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:20 schreef Quotidien het volgende:
We zitten in 2013, NATUURLIJK werkt een spelletje als Skyrim gewoon goed op de ps3.
Nee, maar wel erg veelquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef kakner2 het volgende:
[..]
edit: @Drizzt: speel jij het 24 uur per dag ofzo
SPOILER: Spoiler voor Hovv die dus niet moet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 06-09-2013 14:59:22 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Eigenlijk boeit het me niet hoor en moet je het lekker zelf weten. Bedoel het ook echt niet lulligquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En... ik ben Solstheim alweer beuHeb er net 3 quests gedaan en wil terug naar Vvardenfell, maar daar is niks meer te doen voor Findecano Endalos, dus dat wordt een nieuw char
Zit de hele dag thuis door ziekte, dus dan moet je wat he.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet hoor en moet je het lekker zelf weten. Bedoel het ook echt niet lullig![]()
Maar werk jij eigenlijk of doe je überhaupt wat?
Volgens mij game jij best wel veel
Oh dat wist ik niet manquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit de hele dag thuis door ziekte, dus dan moet je wat he.
Breton, een dunmer mage staat zo duf..quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb even met een assassin rondgeklooid maar was dat ook weer snel beu (en ik mis m'n spear). Ik ben nog nooit ver gekomen als pure mage, dus, ook na enig aandringen van onze Hovv, ga ik dat maar eens doen.
Slim spelen ipv eropaf rennen en raggen
Twijfel wel tussen breton- en dunmer mage... breton heeft alvast een leuke 50% magicka resistance (en natuurlijk alle focus op magic), maar dunmer heeft weer resist fire 75%... hmmmm.
Mja, maar die resist heeft weer niks met fire, frost en shock te makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Breton en doorbouwen naar 90% magic resist.
Jawel toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar die resist heeft weer niks met fire, frost en shock te maken
Nope, alleen met alteration, illusion, mysticism, etc spells, geen destruction. Daar kwam ik een tijd geleden een keer achter: Resist Magickaquote:
Zolderkamer dit dat alles.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit de hele dag thuis door ziekte, dus dan moet je wat he.
Wtf en ik maar denken dat ik zowat immortal werd tegen draken en mages.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, alleen met alteration, illusion, mysticism, etc spells, geen destruction. Daar kwam ik een tijd geleden een keer achter: Resist Magicka
Is misschien anders in Oblivion en Skyrim, geen ideequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wtf en ik maar denken dat ik zowat immortal werd tegen draken en mages.
Vraag blijft waarom ik dan alsnog vrijwel geen damage kreeg.
Morrowind, paupergamequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is misschien anders in Oblivion en Skyrim, geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dat zou te gruwelijk zijn jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:06 schreef Rhalius het volgende:
Was eerst bang dat draken in skyrim een soort van cliffracer in de overtreffende trap zou gaan worden, gelukkig is dat niet het geval.
Nu ik dan toch lekker aan het typen ben, een stappenplanquote:* Destruction ipv Marksman, wil enemies op afstand damage over time doen (X fire/frost/shock/poison damage, Y time) of stats drainen, of life leechenAls ze dan nog leven wanneer ze voor m'n neus staan shank ik ze ff met m'n jinkblade en maak ze daarna af met een gewone short sword/dagger.
Stuk of 3quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Drizzt, hoeveel nieuwe chars heb je de afgelopen tijd aangemaakt?
Kun je niet beter een competitive game doen ipv. Morrowind steeds opnieuw te spelen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuk of 3Heb er eentje naar lvl 50 geleid (die altmer speervechter) en een tweede (die dunmer mage dus) maar weer gewist.
Nu even die assassin/mage in mekaar knutselen
Nee, want Morrowindquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Kun je niet beter een competitive game doen ipv. Morrowind steeds opnieuw te spelen?
Okay. Bij de release vond ik het tof, paar jaar terug nog eens geprobeerd maar het trok me echt totaal niet meer. Skyrim ben ik nu ook al redelijk flauw van, maar misschien omdat ik nu in Solstheim zit.quote:
Echt niet best neequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou te gruwelijk zijn ja
Cliff Racers zijn de wasps van Morrowind idd, maar het klopt niet helemaal: cliffracers worden geslacht \m/ Als ze je zien gaan ze er aan, zo simpel is hetquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Echt niet best nee![]()
[ afbeelding ]
Of je rent gewoon doorquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las trouwens een hele geinige tip om van Cliffracers af te komen1 point Levitation voor 1 sec, die "overruled" hun fly-ability waardoor ze na 1 sec neerstorten
Werkt niet, zodra ze vlak achter je hangen blijven ze je aanvallenquote:
Oh god dat heb ik altijd met MMO's.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik weer een soort van Orc Shaman maken, zucht
Jesus zeg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wil ik weer een soort van Orc Shaman maken, zucht
Honderdenquote:Op zondag 8 september 2013 00:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jesus zeg.
Echt serieus hoeveel characters heb je al niet gemaakt?
Persoonlijk kan ik dat echt niet. Steeds weer een nieuw poppetje starten. Ik kan gewoon met 1 character alles doen wat ik wil.
Kan eventueel ook nog Nord shaman gaan, die heeft betere resists (100% frost, 50% shock), maar voelt minder "echt" aan vergeleken met een orcquote:Birthsign: Atronach
Attrib.: Intelligence + Agility
Major: axe, block, destruction, light armor, restoration;
Minor: alteration, conjuration, security*, sneak, speechcraft.
* je moet wat met die locks... alteration gebruik ik vooral voor levitate, water walking en -breathing, etc.
Stop, HAMMER TIME.quote:Op zondag 8 september 2013 02:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Niet Mjolnir dragen en dan donder oplaten brengen
Lijkt een beetje op mijn huidige char: atronach + intelligence + willpower + short blade + alchemy (uit m'n hoofd)quote:Op zondag 8 september 2013 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien short blade ipv sneak zodat ik ook m'n speed wat kan lvlen (en natuurlijk enemies kan paralyzen met een jinkblade)
Jesus wat een kwaliteit. Tering als je dat zo mooi op je pc kan draaien. Damn.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:11 schreef DeeCruise het volgende:
Het is toch altijd hetzelfde, eenmaal rondneuzen op de workshop levert veel te veel prachtmateriaal op. Nu weer een paar epic armors gevonden:
Assassin (light):
[ afbeelding ]
Vampire Lord (heavy):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup, die gozer steekt er enorm veel tijd in. Helaas heeft ie ze niet allemaal op de workshop staan, en nexus is weer eens aan het hoeren..quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ziet er wel strak uit ja
Negen van de tien keer worden die screens gemaakt op een setting waarop de game totaal niet speelbaar is. Niet omdat de pc het niet trekt, maar simpelweg omdat de skyrim-engine dan implodeert..quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jesus wat een kwaliteit. Tering als je dat zo mooi op je pc kan draaien. Damn.
gewoon op de steam workshop? die assassin ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 12 september 2013 23:11 schreef DeeCruise het volgende:
Het is toch altijd hetzelfde, eenmaal rondneuzen op de workshop levert veel te veel prachtmateriaal op. Nu weer een paar epic armors gevonden:
Assassin (light):
[ afbeelding ]
Vampire Lord (heavy):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:11 schreef DeeCruise het volgende:
Assassin (light):
[ afbeelding ]
Vampire Lord (heavy):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel Morrowindquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:46 schreef DeeCruise het volgende:
Fucking lame dat dragonborn onspeelbaar is, ben door alle meuk in skyrim heen en (weer) opnieuw beginnen heb ik even geen zin in
Te oudquote:
Werkt dragonborn ook niet als je geen enkele mod hebt geinstalleerd? Ik zelf heb altijd gezeik met Hearthfire, gelukkig voegt dat nou niet echt veel toe dus schakel ik het altijd maar uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:46 schreef DeeCruise het volgende:
Fucking lame dat dragonborn onspeelbaar is, ben door alle meuk in skyrim heen en (weer) opnieuw beginnen heb ik even geen zin in
Kijk je ook geen films meer van bvb vóór 2000?quote:
Nope, heb een nieuw char gestart na een totale scrub van skyrim, en ook toen crashtte dragonbornquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Jezus, die armors, ik vrees dat het zelfs voor mijn pc te zwaar is, wel heel vet!
[..]
Werkt dragonborn ook niet als je geen enkele mod hebt geinstalleerd? Ik zelf heb altijd gezeik met Hearthfire, gelukkig voegt dat nou niet echt veel toe dus schakel ik het altijd maar uit.
Shit, dat is fucked. Kan je nergens crashlogs zien? Soms kan je aan de hand van het googlen van een errorcode achter de oplossing komen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, heb een nieuw char gestart na een totale scrub van skyrim, en ook toen crashtte dragonborn
De enige resultaten die ik daarop vond is een duplication bug in papyrus die de game doet crashen, wat blijkbaar een veel voorkomend probleem is sinds dragonborn. Helaas geen oplossing...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Shit, dat is fucked. Kan je nergens crashlogs zien? Soms kan je aan de hand van het googlen van een errorcode achter de oplossing komen.
Ach, dan doe je gewoon net zo gay als anderen en flikker je er wat graphic mods overheenquote:
Laten we Morrowind maar gewoon sluiten als optie voor mij Drizzt, ik weet dat jij er wel nog veel plezier aan beleeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dan doe je gewoon net zo gay als anderen en flikker je er wat graphic mods overheen
Jamaar ik moet zieltjes winnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Laten we Morrowind maar gewoon sluiten als optie voor mij Drizzt, ik weet dat jij er wel nog veel plezier aan beleeft
Bij mij heeft het High res DLC wel eens voor problemen gezorgd, maar dat was voornamelijk in combinatie met mods. Maar ik zou er niet van staan kijken dat dat eventueel ook nog de oorzaak kan zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De enige resultaten die ik daarop vond is een duplication bug in papyrus die de game doet crashen, wat blijkbaar een veel voorkomend probleem is sinds dragonborn. Helaas geen oplossing...
En ook geen mogelijkheid tot refund natuurlijk..
Staat hier standaard allemaal disabled, dus dat lijkt me geen optie...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij mij heeft het High res DLC wel eens voor problemen gezorgd, maar dat was voornamelijk in combinatie met mods. Maar ik zou er niet van staan kijken dat dat eventueel ook nog de oorzaak kan zijn hoor.
Nee, idd. Ja, als je Skyrim en Dragonborn origineel hebt dan zou ik als laatste optie maar contact opnemen met Bethesda, alle logs opsturen en dergelijke. Maar ik snap dat je met Dragonborn niet blij bent, zou ik ook niet zijn dan idd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Staat hier standaard allemaal disabled, dus dat lijkt me geen optie...
Mijn systeem zal het probleem niet zo zijn:quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, idd. Ja, als je Skyrim en Dragonborn origineel hebt dan zou ik als laatste optie maar contact opnemen met Bethesda, alle logs opsturen en dergelijke. Maar ik snap dat je met Dragonborn niet blij bent, zou ik ook niet zijn dan idd.
Nou heb ik een flinke game pc, en krijg ik pas crashes als ik +150 mods draai, maar ik snap echt niet dat ie zonder mods en gewoon vanilla dan bij jou ook al crashed hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat ding nog OC-ed? Die trekt die game toch prima zonder OC lijkt me?quote:
Nog overgebleven van een benchmark match tussen mij en een collega met gtx titan. Draait super stabiel op 50 graden dus OC maar laten staan, voor skyrim (of alle andere games) is het niet nodig idd...quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo is dat ding nog OC-ed? Die trekt die game toch prima zonder OC lijkt me?
Lol wut? Tuurlijk niet! Beiden stock presteert titan gemiddeld tussen de 15 a 20% lager dan de 690.. Zijn overclock was echter monsterlijk (bios flash en hoger voltage) waardoor ik niet kon achterblijven. Zit nu met relatief simpele OC (zelfde voltage en bios als stock) qua performance beter.quote:Op zondag 15 september 2013 02:15 schreef Geralt het volgende:
Die Titan zal wel gewonnen hebben op stock of niet?
Zkt nu op phone maar kan je morgen wel wat real life benchmarks laten zien. De 690 is def sneller, wat logisch is gezien de single gpu in de titan.quote:Op zondag 15 september 2013 02:24 schreef Geralt het volgende:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Ik was in de veronderstelling dat de titan een stuk sneller was?!
Hou op over nv, dat was nog veel erger dan skyrim. Ik en bethesda engines gaat gewoon niet goed blijkbaarquote:Op zondag 15 september 2013 14:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Jij en Skyrim gaan niet echt lekker he![]()
Lijkt mij wel, maar dan met New Vegas.
Naja om eerlijk te zijn. Ik heb echt geen grote klachten over Fallout 3 of Skyrim hoor. New Vegas is echt een nachtmerrie qua crashes en freezes.quote:Op zondag 15 september 2013 17:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hou op over nv, dat was nog veel erger dan skyrim. Ik en bethesda engines gaat gewoon niet goed blijkbaar
Wees blij dat je nooit last heb van freezes. Ik heb het ook niet veel hoor, maar zeker wel met New Vegasquote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb zowel met de Fallout spellen als met de TES spellen nooit last gehad van freezes etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |